@anakoloet heerlijk dat je nog even uitgeslapen hebt! Ik ben een beetje zoals je man denk ik over dat met zn 2tjes/ straks met een baby. Mijn vriend denkt ook dat het allemaal wel losloopt. @elske ik wil je niet uit je droom helpen maar het verliezen van de slijmprop of rommelen hoeft echt niets te zeggen over wanneer je gaat bevallen. Het kan nog weken duren na het verliezen hiervan. Of het begint vanavond nog. Het blijft gissen maar hou er rekening mee dat het misschien nog ff duurt. Anders valt het zo tegen. Hier lekker afleiding gezocht vandaag en met zn 2tjes genoten van onze vrije dag. Was ook heerlijk weer. Jammer dat vriend morgen weer moet werken
Hoi dames, even een update hier. Ik had vanavond nogal pijn en dat was dezelfde pijn als een wee maar het leek wel 1 lange wee van 1,5 uur. Ik snapte er niks van. Ben maar even op bed gaan liggen met een kruik maar werd alleen maar erger. Ik herkende dit echt niet. Toen de vk maar gebeld en ze kwam even langs. Blijkt toch voorwerk te zijn want heb totaal nog geen ontsluiting. Ze adviseerde me paracetamol te nemen en een warme douche en daarna vroeg naar bed. Dus ik lig nu verplicht op bed en de pijn is gelukkig gezakt. Beetje jammer dat het nog geen ontsluiting heeft opgeleverd. Dus nu maar proberen te slapen. Ook even geen puf om op de rest te reageren. Wel wil ik dame en chantal nog van harte feliciteren met hun zoons! Geniet ervan. Welrerusten...
He wat balen dat het voorwerk bleek Toekie! En verplichte rust is sowieso vervelend. Geen moederdagbaby's geboren! Leo hoe groot was jouw dochter dan? Hier nog bij m'n schoonouders op de bank. M'n schoonzusje (van 7) wilde heel graag even naar de kermis dus daar hebben we net even overheen gelopen, maar steeds harde buiken. Gek is dat, in huis kan ik de hele tijd aan de slag zijn en nergens last van hebben en ik loop buiten rond en k heb steeds harde buiken. Niet pijnlijk ofzo maar soms wel hinderlijk. Zo ik ga ML eens even checken of we straks lekker naar huis gaan, ben wel op nu.
Dufel ga k ook nog niet vanuit, maar doorgeven en vragen kan altijd Ik zal zo lekker Naar bedje. Nog even tv kijken en dan hopelijk goeie nacht maken
Wat vervelend Toekie.. idd dan maar verplicht even rust houden. @sam wel gezellig even over de kermis. Stom he die harde buiken! Idd lekker richting huis gaan @elske tuurlijk dat kan geen kwaad
Elske, ik zou t ook gewoon even aangeven indd. Maar ja zij kunnen er natuurlijk ook niks over zeggen. Lekker dat je buiten nog zo hebt kunnen genieten! Ben afgelopen week 3 keer buiten geweest bedenk ik me net haha. Toekie wat jammer dat het niks heeft opgeleverd!! En ook nog verplichte bedrust, bah! Nou hopelijk zakt het af of zet het gewoon door voor je! Hier echt de hele dag al harde buiken, sowieso een dag dat ik wou dat m'n man het roer even over kon nemen ofzo Heb vanaf 9u tot nu op de bank gezeten maar ik weet me echt geen houding meer te geven. Maar goed morgen weer een dag, hopelijk wordt het niet té warm hier Gelukkig wel een heerlijk kort weekje voor m'n man, hij heeft dinsdagnacht zijn laatste nachtje! Wel alsnog de schoonfamilie op bezoek, maar ik heb al gezegd dat m'n man ze mag bedienen, ik kom niet van de bank af
Elske balen van al dat voorwerk.. Hopelijk niet al teveel last van! Anakoloet het loopt ook echt wel los allemaal hoor, maar ligt wel aan hoe makkelijk je zelf bent.. Wij hebben met dochter altijd geprobeerd haar ook regelmatig mee te nemen en te wennen aan af en toe in een ander bedje slapen, gaat eigenlijk altijd wel goed nu. De eerste weken niet teveel gedaan want toen was ze snel overprikkeld, maar dat gaat vaak al snel beter.. Dufel fijn dat je een lekker dagje hebt gehad samen! Manlief moet morgen weer werken na 2 weken vrij, dacht eigenlijk dat ie nu wel verlof zou hebben maar baby is er nog niet hihi Toekie balen dat het verder nog niks is.. Is vervelend als je zoveel pijn hebt en het eigenlijk voor niks is.. Hopelijk kan je een beetje slapen! Samsoko gezellig nog even de kermis over hihi.. Hier ook vaak tijdens lopen buiten harde buiken.. Mijn dochter was net onder de 8 pond (maar had al in vruchtwater gepoept en ook geplast voor ze werd gewogen) en 53,5 cm.. En die was netjes op tijd.. Dus ben bang dat deze nog groter wordt aangezien die nog lekker warm in de buik zit Vanochtend ff bloemetje gebracht en bakkie gedaan bij schoonmoeder, en daarna door naar mijn ouders, gezellig gebbqd met familie Baby nog geen aanstalten gemaakt haha.. Ben erg benieuwd hoe lang ie nog blijft zitten! Ga zo lekker naar bed met de voetjes omhoog, heb geen enkels meer
@lizz zou fijn zijn he als onze mannen het eens konden overnemen. Op zo'n dag zit ik mezelf altijd zoooo mega in de weg. Heb jij dat ook? @leo ik vind het knap dat je nog zo positief bent (of in elk geval overkomt hier) moet er niet aan denken overtijd... Jammer dat de baby nog geen aanstalten maakt. Wanneer heb je weer controle? Gaan ze dan ook strippen oid? Vriend wordt hier ook ongeduldig. Praat de hele tijd tegen mn buik dat de baby wel mag komen en dat hij hem wil knuffelen. Ik vind dat zoo vertederend♡ Heb al gezegd dat het nog wel ff kan duren...
Ik moet dinsdag weer naar het ziekenhuis, dan gaan ze het hartje nogmaals bekijken met ctg + echo. En woensdag weer controle bij VK. Maar weet niet of ze dinsdag stappen gaan ondernemen als het hartje nog steeds af en toe overslaat, daar hebben ze het vd week niet echt duidelijk over gehad.. Anders bij de VK wel strippen indien mogelijk ja.. Ik ben lekker nuchter, kan er toch niks aan helpen, moet vanzelf komen haha, en ik voel me nog wel goed, dus vandaar nog positief Vorige keer ben ik ingeleid en ik zou het fijn vinden als het nu natuurlijk op gang komt.. Maar als ik 41 weken ben mogen ze wel wat helpen van mij hoor.. We gaan het zien
Dufel, ik denk dat ik ook nog een stuk positiever zou zijn als ik me nog goed zou voelen. Maar ik word helaas snel gefrustreerd als ik me geen houding meer weet te geven en die pijn niet even kan negeren. En ik word eigenlijk nog weer gefrustreerder juist omdat ik dan boos word hahaha. Vicieuze cirkel waar ik niks mee kan. Leo, wat fijn nog even zo'n dagje met schoonfamilie en lekker bbq-en! Ik moet er eigenlijk niet meer aan denken dat ik nog een dag bij anderen moet doorbrengen haha. Hopelijk is het hartje gewoon goed aan het kloppen en kun je een natuurlijke bevalling afwachten!
@samsoko, ik denk dat je die 0 luiers nog wel kan gebruiken hoor als ze je beebje ook niet zo groot schatten. Lynn heeft natuurlijk wel echt die 0 luiers nodig maar ze begint nu langzaamaan in maatje 50 van kleding te passen en ze kan die 0 luiers nog makkelijk aan, die kilo's op de verpakkingen kloppen niet echt altijd. mijn nichtje moet 4 nog aan kunnen volgens de kilo's op de verpakkingen maar die past echt alleen nog maar maat 5 luiers. @Elske, hoop voor je dat het door zet ! dan kan je snel je kleintje bij je hebben @anakoloet, kleine baby's kan je makkelijk overal mee naar toe nemen hoor wij zijn vandaag uit eten geweest en Lynn was gewoon mee. gewoon in de bak van de wagen naast mij op t bankje en ze heeft zich keurig gedragen en netjes haar flesje gedronken denk dat het wel goed komt met die vrienden. @Toekie, ik heb ook in mijn zwangerschap 2 keer zo'n verschrikkelijke buikpijn gehad over mij hele buik. ook wel echt lang aanhoudend langer dan 1 uur. tot 2 keer toe toen de vk gebeld maar die deden gewoon niks. moest maar warme douche nemen en inderdaad met een paracetamol naar bed. gelukkig voor je trekt het weer wat weg maar wel balen van de verplichte bedrust ik heb vandaag moederdagkadotje gehad van mn vriend en wij zijn samen met mijn moeder uit eten geweest, heerlijk sushi gegeten want ja nu mag ik alles van daar weer eten hihi. Lynn was gewoon mee naar het restaurant en die heeft echt alleen maar geslapen buiten haar flesje om. ze had wel veel bekijks in het restaurant omdat ze natuurlijk zo klein is. iedereen vond dr super schattig en al het personeel kwam even bij haar kijken haha. stiekem wel leuk om zo met je kleintje te pronken . hopelijk komt die tijd voor jullie ook snel !
Spannend hoor Leo! Het mag weleens gebeuren vind ik! @lizz ja snap ik hoor. Erg vervelend! @youngmommy klinkt goed! Leuk dat pronken met je kleintje. Ben echt jaloers. Ik wil ook!
Ik gun het je zo Dufel! Ben je eindelijk die moeizame zwangerschap voorbij en kun je genieten van jullie kleine mannetje en lekker met hem pronken! Voor mij is de tijd gewoon nog niet aangebroken denk ik, ook al wil ik haar zo graag ontmoeten. Zij wil het nog niet hahaha. youngmommy klinkt als een leuke dag! Lekker weer eten waar je zin in hebt, fijn zeg! Ik zou een baby niet meenemen naar een restaurant, puur omdat ik het zelf vervelend vind als er een baby huilt ofzo en het is niet echt aan en uit te zetten
Ja ik kan ook echt niet wachten Lizz. Vind het nu zo lang duren dat wachten. Maar voorlopig verwacht ik hem nog niet. Heb nergens last van
Ja hè, elke dag dichter bij die 40 weken denk je gewoon 'je mag allang komen hoor, dus waar wacht je nog op' Maar goed, ik ken veel verhalen waarbij het echt uit het niets begon, hopelijk bij jou ook!! En flink gezellig doen samen Wie weet helpt het haha. Tot nu toe hier nog niet
We doen niet anders hahaha al paar dagen elke dag Erg gezellig maar gebeurd niets Ik moet gewoon wat meer geduld hebben denk ik
@lizz, wij hebben Lynn wel meegenomen omdat ze toch nog heel veel slaapt en we hadden voor de zekerheid de draagdoek mee dat als ze wat begon te huilen dat ik d'r tegen me aan kon "binden" want zodra ze tegen mij aan ligt is ze altijd meteen stil maar dat is niet eens nodig geweest. denk dat ze de "Japanse muziek" rustgevend vond ofzo
Haha nou ja gezellig is het zeker maar jammer dat het nog niks doet hè! Hier ook niet helaas. Ik zit zelfs soms te googelen hoe ik toch eens niet zo ongeduldig moet zijn. Het enige wat me een beetje helpt is erover praten met m'n man of m'n moeder. Ik probeer iedere dag te denken, zo weer een dag voorbij, op naar de volgende. Echt dag voor dag zeg maar. Maar dat doe jij ongetwijfeld ook.
Ja dat probeer ik ook idd. En lukt ook wel aardig maar als ik dan lees dat er weer baby's geboren zijn dan denk ik... pffff ik wil ook. Niet zo zeer omdat ik het zat ben (ook wel, zeker sommige dagen) maar vooral omdat ik hem wil vasthouden en knuffelen
Drukke dag gehad maar... Ik wil oohook!! Ik kan niet wachten tot we ons meisje kunnen ontmoeten, vasthouden en knuffelen!