Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ja als je indd weet dat ze dan zo stil is, is het wel fijn natuurlijk! :) Dan zou ik het ook overwegen haha.

2. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hoe klinkt haar stemmetje, hoe voelen haar zachte handjes, wat voor kleur haar heeft ze, lijkt ze op ons...
    Pff, wat zou ik die vragen liever vandaag dan morgen beantwoord zien. ;)

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Elke dag na de 40 weken denk je dat ook hoor hihi.. Ben ook errug nieuwsgierig! Maar goed, geduld is een schone zaak hihi

4. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    :( vastloper, dag tekst....

Nou lieve meiden dan typ ik morgen op de computer even opnieuw, ben nu best moe. Slaap lekker!

5. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Gaaaap. Hey Klaas Vaak kom eens trrug :p

6. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Klaas is hier ook alweer uurtje spoorloos...

Straks controle vk.
    En mn teamleider komt op visite. Laat ik in dat laatste nou totaal geen zin hebben.... geen behoefte aan maarja vond ook dat ik het niet kon maken om nee te zeggen.

Fijne dag vandaag!

7. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Succes bij de vk dufel.
    En met je teamleider.

Klaas nog teruggekomen Lizz?

Oh Leo jij mag van mij ook wel aan de beurt zijn hoor!

8. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Helaas, Klaasje is met de noorderzon vertrokken. Dus zo'n 4 uurtjes slaap gehad, maar ga straks nog wel even liggen. :)
    Heb echt ineens van die onwijs vieze boeren, alsof ik al 3 dagen griep heb en van die borrelende geluiden uit mijn buik. :p M'n lichaam produceert nogal wat lucht merk ik hahaha.

Succes bij de vk Dufel! De bezoekjes worden steeds korter eigenlijk hè?
    En snap wel dat je geen zin hebt in bezoek van je teamleider... Nou ja, misschien is het maar een kort bezoekje en ben je er dan weer vanaf. :)

Zo, even ontbijtje maken.

9. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Hier even een kleine update van mij.
    M'n vliezen zijn gisteravond gebroken, wist niet goed wat ik moest omdat ik niet wis of dit m'n vliezen waren ja of nee. Verloskundige langsgeweest en waren inderdaad mn vliezen, heb gelukkig een redelijke nacht kunnen maken.
    Begin nu wel last te krijgen van de weeën, komen vrij regelmatig maar nog niet sterk genoeg en lang genoeg.

Verloskundige is vanochtend geweest en controles waren allemaal goed, verlies nog wel vruchtwater dus toucheren hebben ze nog niet gedaan ook omdat m'n weeën nog niet regelmatig kwamen.
    (Weet iemand wanneer ze dat gaan doen?)

Verloskundige komt eind van de ochtend/begin van de middag weer langs om te kijken hoe het dan gaat en eventueel bijstellen van het beleid. Mocht ik tegen die tijd sterke weeën die om de 5 minuten en 1-1.5 minuut aanhouden dan moet ik bellen uiteraard.

Ik zal zo even lekker een douche nemen, kijken of dit de weeën stimuleert. Vandaag of morgen zal ik m'n kleine mannetje wel in m'n armen hebben. Manlief doet nu wat boodschapjes en gaat straks siersteentjes kopen voor de tuin (even afleiding voor hem)
    Voor jullie heel veel succes dames, hopen dat jullie bevalling ook snel op schiet!

10. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Superspannend Elske!

Hier spuugmisselijk, ontbijten heeft niet geholpen dus ik duik nog even terug. Hopelijk voel ik me straks beter.

11. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Bah!

Hoop dat je snel opknapt Sam!

12. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    hoi meiden, het zakte later gelukkig wel weer af en de warme douche was wel fijn. maar slapen kon ik dus niet, omdat ik toen gewone voorweeën kreeg. ik ben er later maar weer af gegaan en na een uurtje weer in bed. toen was mn buik weer rustig en ben ik wel in slaap gevallen, maar vannacht had ik dus weer 1 zo'n lange kramp. jakkes, ik hoop niet dat ik dit elke avond krijg. nu is het weer rustig, maar het rommelt dus zo en dan flink. maar de vk denkt dat ik de 40 weken nog wel aantik.

@lizz: goedzo meid, jij blijft maar mooi op je billetjes zitten. je bent hoogzwanger hoor, dat mag nu best hoor ;) ja man kan ook wel drinken inschenken.
    dat is inderdaad een vervelend negatief cirkeltje waar je dan in zit. knuffel!

@leo: ik ben ook heel benieuwd hoe lang de kleine jou nog in spanning laat! ik vind jou ook positief ;)

@youngmommy: nou ik ben wel blij dat de vk even langs kwam en heeft gekeken hoe ik er voor stond. dat scheelde een hoop onzekerheid en ze vinden het helemaal niet erg. ze hebben hier liever dat je 3x voor niks belt dan 1x te weinig.
    ah fijn even lekker uit eten! wat ben je dan trots he, als iedereen je kleintje even bekijkt. en wat heb je voor cadeautje gekregen?

goh, wat worden jullie allemaal ongeduldig! hihi

@dufel: nou dat snap ik heel goed dat je daar nu geen zin in hebt! mijn teamleider laat nu expres niks van zich horen zodat ik me volledig op mezelf en mn baby kan richten (heeft ze gezegd). je hoofd staat nu toch helemaal niet naar je werk? nou stertkte ermee! en succes bij de vk.

@elske: oh superspannend! dat toucheren gaat ze dan straks doen als ze weer langskomt. ben benieuwd! heel veel succes meid, zet hem op!

13. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Dames, even snel een berichtje van mij!
    De komende dagen ben ik wat minder hier op de pagina want zit veel bij mijn familie aan het gardameer en de wifi werkt daar voor geen meter! Morgen ben ik jarig en gaan we daar met zijn allen eten dus ik hoop stiekem dat die van mij nog even blijft zitten en niet op mijn eigen verjaardag komt ;) Via facebook lees ik hopelijk wel wie er gaan of zijn bevallen :)

Dufel succes met het gesprek!

Elske: spannend hoor! Hopelijk gaat het doorzetten en krijg je snel jullie kleine in je armen :)

14. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hallo Dames!

Hier een druk weekend achter de rug...op Facebook wel alles gelezen en 2 prachtige baby's mogen zien van Chantal en Dame!

Gizzie, gefeliciteerd met je dochter! En wat een mooie naam! Toch nog een mei mama..

Mommy: heel veel sterkte met de warmte daar! Lekker met de voetjes in het gardameer en genieten van je familie!

Leo, gefeliciteerd met je schoonzus! Leuk, al die zwangeren..:)
    Morgen had je vruchtwatercontrole toch? Ben heel benieuwd..
    Hopelijk laat jullie kleintje niet lang meer op zich wachten..

Toekie, wat vervelend van die lange harde buiken.. Hoop idd niet dat dat een terugkerend iets voor je gaat worden de komende dagen...

Elske, ook via deze weg: heel veel succes! Hopelijk vandaag nog babynieuws van jullie kant!

YoungMommy, wat fijn dat het uit eten zo goed ging met de kleine Lynn!
    Vriendlief ziet het nu al niet zitten om onze kleine mee te nemen naar een restaurant, in zijn beleving huilen en jengelen ze alleen maar..haha... Even afwachten wat voor natuur onze dochter gaat krijgen zeg ik dan maar...je weet het maar nooit!

Hier een druk weekendje achter de rug... Zaterdag moest mijn vriend mijn zwager meehelpen met stenen sjouwen.. Ik was ook mee, mijn zus heeft 3 kinderen waarvan 1 tweeling van 4...en dat was behoorlijk pittig! Erg gezellig, maar zichzelf vermaken kunnen ze niet echt dus ik was flink in de weer met ze (wat ook niet echt hielp was dat mijn zus om 11 uur besloot op boodschap te gaan en er om 16 uur pas weer was, maar ja..) Ben wel wat van haar gewend..

Savonds nog uit eten met de schoonfamilie voor moederdag.. Erg leuk, maar savonds thuis toch wel bekaf. Nog even in bad gelegen en op tijd naar bed.
    Helaas wil slapen helemaal niet meer, moet zo vaak plassen, dat is ongelooflijk..
    Gisteren nog weer bij schoonouders op visite geweest, en daar maar een bbq achteraan geplakt.

Vandaag geen plannen, lekker niks doen..
    En morgen is het voor mij ook D-Day! 40 week zwanger..
    Ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
    Rommelen doet het al wel, maar doorzetten is nog geen sprake van.
    We wachten het rustig af...

Controle vk trouwens vrijdag 15 mei

Fijne dag dames! Geniet van het mooie weer..

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @sam hopelijk voel je je weer wat beter

@toekie fijn dat het toch uiteindelijk weggezakt was.. idd hopen dat het geen dagelijks ritueel gaat worden..

@mommy veel plezier en alvast fijne verjaardag

Ben net bij de vk geweest. Controle was niet helemaal goed. Mn bloeddruk was ineens veeeeel te hoog. 140-100!!!
    Gelijk urine gecheckt maar geen eiwitten.
    Ook heb ik wat krampjes.
    Morgen moet ik opnieuw naar de vk en als mn bloeddruk dan nog zo hoog is naar t ziekenhuis voor extra onderzoek/plan van aanpak

16. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Dufel, wat vervelend dat je bloeddruk ineens zo hoog was!
    Fijn dat je morgen weer heen moet, zo kunnen ze je goed in de gaten houden..
    Had je zelf van te voren het idee dat je bloeddruk aan de hoge kant kon zijn?

17. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @Toekie, balen van de pijn en dat het nog niet zoveel oplevert! Waarom denkt de vk dat? Kan ze niks van zeggen toch?

@samsoko: herkenbaar, heb ook harde buiken als ik naar de supermarkt loop (50 m op de hoek van de straat), maar thuis nergens last van.

@Lizz: ja, haha, ik wil ook wel eens een dagje pauze! Zou fijn zijn he? Even je eigen lijf terug. Maar we hoeven niet zo lang meer te wachten.

@toekomst, ik ben er idd ook wel relaxt onder. We zijn allebei heel makkelijk dus ik hoop dat ons kindje ook makkelijk is. We wachten het wel af. Wil alleen ook graag ML wat gerust stellen, maar die vindt het allemaal nogal spannend. Ook logisch natuurlijk, hoort erbij en mag er zijn.
    Youngmommy, wat leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest! Heerlijk hoor, zo er samen van genieten met Lynn bij je. Fijn dat je je er goed bij voelt!

@Leo, ben benieuwd wat ze ervan zeggen. Zou fijn zijn als het spontaan komt dit keer! Ik help je hopen.

@pijn: hier gister meeeega lage rugpijn en onderbuikpijn na het vrijen. Ging maar niet over, heb de rest van de avond met twee kruiken in bed gelegen. Dat was dus ook de laatste keer wat mij betreft...bah.

@ongeduldig: begint hier ook te komen, hoewel de afgelopen week wel snel ging door alle drukte. Vandaag de eerste dag dat ik écht niets hoef te doen. Alles staat klaar voor de komst van ons kindje en m'n to-do-lijstje is op. Heb nog wel wat dingetjes, maar dat heeft geen haast. Verveel me erg snel, dus zit nu al op de klok te kijken en het is nog niet eens middag, haha! Ben van plan zo lekker american pancakes voor mezelf te bakken als lunch, mmm. Moet nog wat aankomen voor woensdag, want anders ben ik weer afgevallen bij de controle ;)

@samsoko: vervelend! Heb je nog even kunnen slapen? En voel je je nu beter?

@Elske, spannend, hou je taai! Nog even en je mag je lieve kindje ontmoeten.

@Mommy: veel plezier! Lekker afkoelen! En alvast van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van!

@Jennechie, bijna uitgerekend, spannend! Hopelijk zet het snel door. Doe je wel rustig aan nu dan? Na je drukke weekend. Kreeg nog de tip van een vriendin (die al 4 kinderen heeft) om echt rustig aan te doen voor de bevalling, daar heb je daarna alleen maar profijt van. Vind ik zelf heel moeilijk, maar probeer t vanaf nu echt wel.

@Dufel: spannend! Balen van je bloeddruk, dat is behoorlijk inderdaad. Hopelijk weet je morgen snel meer. Voel je je ook beroerd? Ik hoop dat het allemaal meevalt morgen, of dat je je kleintje snel mag ontmoeten als je ingeleid moet worden.
    Komt je teamleider nog wel langs nu? Ik zou er geen puf voor hebben denk ik...succes als je wel bezoek krijgt! En geef je grenzen aan he? Als het niet gaat, gaat het niet.

@bezoek: hier ook steeds verzoekjes van vrienden die me graag nog even willen zien. Zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten. Zijn allemaal vrienden die zelf nog geen kinderen of relatie hebben, die hebben echt niet door hoe je je in de laatste weken voelt. Ben zo op mezelf en ons kindje gericht! Neem ik ze niet kwalijk hoor, maar is wel lastig om uit te leggen. En ach, even een bakkie is ook wel weer gezellig.

18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Samsoko balen is dat als je net een heel verhaal hebt getypt! Hopelijk snel minder misselijk!

Allemaal slechte slapers volgens mij.. Fijn he, die laatste loodjes!

Dufel hopelijk valt het bezoekje mee van je teamleider! Wat vervelend van je bloeddruk! Hopelijk wijst het niet op zw-schapsvergiftiging.. Maar goed dat ze je extra controleren.

Laratje vind ik ook haha, laat maar komen die baby! Maar merk nog niks :p

Elske volgens mij toucheren ze pas als het echt serieus is met de weeën, i.v.m. infectiegevaar vanwege je gebroken vliezen.. Maar lijkt me dat ze dat vanmiddag wel een keer moeten doen toch? Als het niet op gang komt dan moet je toch een keer ingeleid worden, ik dacht binnen 48u bevallen na breken vd vliezen?

Toekie wat vervelend van al dat voorwerk.. Hoop niet dat je het elke avond hebt inderdaad.. Zeker als het telkens afzakt, dan blijf je aan de gang. Elke keer de hoop dat het nu door gaat zetten maar toch niet.. Lijkt me niet fijn!

Mommy veel plezier aan het Gardameer! Zal wel lekker weer zijn daar! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten tot na je verjaardag :)

Jennechie ik heb morgen controle inderdaad, maar niet vanwege vruchtwater, dat heb ik zat :D Maar omdat het hartje vorige week af en toe een slagje oversloeg. Ben wel benieuwd of het morgen nog zo is en of ze er dan iets mee gaan doen of niet.. Zo niet dan woensdag gewone controle bij de VK. Poeh druk weekend heb jij gehad zeg! Nu ff lekker rustig aan doen!

19. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    ZWANGER!

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise

24 mei:
    Hatsie - 3de kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje it's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

BEVALLINGSLIJST!

April
    20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515 gr, geboren bij 36 weken en 4 dagen, kunstvoeding.

Mei
    05 mei - Jabinca - Samuel! Geboortegewicht ... gr, geboren bij 40 weken en 1 dag
    09 mei - Dame84 - Logan! Geboortegewicht 3730 gr, geboren bij 40 weken en 5 dagen
    09 mei - Chantallcindy - Jelmer! Geboortegewicht 2990 gr, geboren bij 37 weken en 3 dagen

AFSPRAKEN:

Mei
    12 mei: laratje co vk
    12 mei: dufel extra co vk
    12 mei: leo85 extra co gyn
    13 mei: anakoloet co vk
    13 mei: lienj co vk
    13 mei: leo85 co vk
    13 mei: lizzthrasher22 co vk
    13 mei: samsoko co vk
    13 mei: toekie1985 co vk
    15 mei: jennechie co vk
    19 mei: samsoko co vk
    19 mei: anakoloet co vk
    20 mei: lizzthrasher22 co vk
    22 mei: samsoko echo vruchtwater

Juni
    22 jun: mommy2015 nacontrole vk

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Teamleider is net geweest. Was wel gezellig. Hij had nog een schattig knuffelbeertje meegenomen.
    Ook is de kogel door de kerk dat mn contract definitief niet verlengt gaat worden. Had ik al wel verwacht maar vind het wel netjes dat hij dat persoonlijk komt vertellen.

Qua bloeddruk: ik voel me een beetje blegh maar heb meer het idee dat dat komt omdat ik het gewoon ook zat begin te raken. Ben blij dat ze het goed in de gaten houden.
    Urine zaten geen eiwitten in.
    Morgen opnieuw controle. Dus afwachten :)

Deel Deze Pagina