Toekie: Hopelijk zet het door/heeft het doorgezet! Ben benieuwd! Controles: succes allemaal vandaag! Chantal: klinkt inderdaad als een heftige bevalling.. Vindt het toch zelf ook wel een eng idee dat ze zelf de navelstreng in een knoop kunnen leggen... Waarom moet dat ding ook zo lang zijn? haha... Gelukkig is alles goed gegaan! Nu lekker bijkomen en genieten.. Laat je maar lekker verwennen! Dufel: Fijn dat je goed geslapen hebt! En gezellig dat je vader nog even op de koffie komt...Doet je goed! Hopelijk zet het bij jou ook snel door meid.. Hier vannacht ook een goede nacht gehad, heerlijk geslapen. Het gerommel is ook weer een stuk minder, ben bang dat ze nog even op zich laat wachten... Na ja, het is niet anders! We wachten geduldig af.....vriendlief heeft na vandaag weekend, wie weet wacht ze daar wel op.. Fijne dag dames! Geniet van het lekkere weer (hierin het hoge noorden is het iig al lekker warm!)
Lizz wat goed dat je je hart gelucht hebt, zowel hier als bij de VK! En idd net als wat de andere meiden al zeiden: helemaal niet oninteressant. T is megafrustrerend om steeds pijn te hebben en het wachten duurt zo lang! Ik vind het wachten nu al lang duren en ik ben 'pas' twee weken vrij. Jij zit al veel langer thuis, nou dan mag het wel een keer komen. Toekie ik hoop dat het nu wel gaat doorzetten! Zo aanrommelen is ook maar vervelend en onhandig want je hebt geen idee waar je aan toe bent. Jennechie ben benieuwd wanneer ze zich zal melden! Hopelijk gauw! Leo ben benieuwd naar je controle bij de VK, spannend! Dufel jammer dat t nog niet echt doorzet, maar wel fijn dst je lekker hebt geslapen en wat heb je een lieve papa! Chantal heftige bevalling! Ook van die knoop brr eng idee is dat, maar gelukkig is er niks gebeurd in dat opzicht. Haha ik zag de Navo-troepen ook. Zal m even aanpassen. Fijne dag meiden! Ik denk dat ik straks maar even een boekje ga lezen jn de zon en me proberen te ontspannen. Ongeduld komt hier ook steeds wat meer opzetten. Net trouwens goedgekeurd bij de VK, baby had een mooie hartslag tussen 130 en 140. Vruchtwater is geen richtlijn meer voor extra controles, zolang ik baby goed voel bewegen. Nou ja prima dan. Ben wel blij dat xe volgende week vrijdag nog een keer kijken, ookal is het dsn geen richtlijn meer 😊
ZWANGER! 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise 24 mei: Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise BEVALLINGSLIJST! April 20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515 gr, geboren bij 36 weken en 4 dagen, kunstvoeding. Mei 05 mei - Jabinca - Samuel! Geboortegewicht ... gr, geboren bij 40 weken en 1 dag 09 mei - Dame84 - Logan! Geboortegewicht 3730 gr, geboren bij 40 weken en 5 dagen 09 mei - Chantallcindy - Jelmer! Geboortegewicht 2990 gr, geboren bij 37 weken en 3 dagen 12 mei - Elske91 - Djurre! Geboortegewicht 3150 gr, geboren bij 38 weken en 5 dagen AFSPRAKEN: Mei 13 mei: anakoloet controle gyn 13 mei: lienj co vk 13 mei: leo85 co vk 13 mei: lizzthrasher22 co vk 13 mei: samsoko co vk 13 mei: toekie1985 co vk 15 mei: jennechie co vk 19 mei: samsoko co vk 19 mei: anakoloet co vk 20 mei: lizzthrasher22 co vk 22 mei: samsoko echo vruchtwater 27 mei: Samsoko Co VK Juni 22 jun: mommy2015 nacontrole vk 25 jun: chantallcindy Nacontrole gyn Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
@anakoloet idd heb het overleefd en zou het ook zo weer overdoen hoor haha. Ow hahah had ik niet gezien. @dufel komt goed. De pijn zal ik niet vergeten maar het was het meer dan waard en ik zou het ook echt zo weer over doen. Spannend dufel. Ow dat is zeker lief van je vader @jennechie haha ja idd waarom moet dat ding zo lang zijn. Heb op internet opgezocht hoe vaak dat voor komt 1 op de 300 zwangerschappen vind dat zelfs nog best wel veel. @samsoko fijn dat alles goed was. Haha ja NAVO troepen had het echt niet gezien komt. @toekie hoop dat het doorzet gerommel is ook niks. @kraamzorg hier nog 5 dagen kraamzorg 6 uurtjes per dag echt een super lieve kraamverzorgster valt me allemaal reuze mee! Heerlijk als er zo voor je gezorgd word nu kan ik ook echt niet veel Hihi. Al gaat het met de pijn steeds beter Ik zal even de foto met de knoop met jullie delen! Fijne dag dames! Voor de nog zwangere geniet nog maar even van de beweginkjes in je buik ik mis ze nu al
Hierbij de foto van de knoop. Bij zijn handje. Deze foto kreeg ik in de uitslaapkamer jelmer was toen al met papa mee
Hoop controles vandaag, succes iedereen! Dufel, wat fijn dat je vader zo lief langskomt. Heb je soms echt even nodig, geniet ervan! Samsoko, blij dat je controle goed was. Mooie hartslag! En idd prettig dat je volgende week nog mag kijken. Gek dat ineens het vruchtwater niet meer uitmaakt. Hopelijk blijft je kindje lekker bewegen! Goed hoor, dat je met je boekje in de zon gaat zitten. Ik heb steeds zo'n onrust in m'n lijf, alsof ik nog een to-do-lijst heb. Heb ik ook altijd in de zomervakantie, behalve als ik echt op vakantie ben. Altijd het gevoel dat ik nog iets zinnigs moet doen. Maar ja, is ook wel lekker, gebeurt er weer van alles wat al lang bleef liggen Chantal, mooi dat je een leuke kraamzorg hebt getroffen! Is altijd maar even afwachten. Laatst een horrorverhaal van m'n schoonmoeder die bij 1 van de 4 een kraamzorg had die echt geen fluit uitvoerde. Maakte het hele huis vies (druipers naast het fornuis en overlopende prullenbakken!!) en die super onvoorzichtig deed met de andere kinderen (traphek open laten staan, omdat het anders teveel gedoe was met de wasmand!!!). Ik ga ervanuit dat ML helder genoeg is om zo'n kraamzorg de deur uit te zetten, als ik in de kraamtranen zit, hahaha!
Ik dacht ik kom eventjes spieken.... En ja hoor, 2 dames die ik "ken" hebben al een prachtig manneke ter wereld gebracht! @ChantalCindy & Dame84 Hartelijk gefeliciteerd meiden! Geniet er maar lekker van!!! @De andere dames die bevallen zijn, natuurlijk ook gefeliciteerd! @Degene die bijnaaaa zover zullen zijn; heeeeel veel succes! Liefs!
@BlijeIk: zo te horen gaat het bij jou ook nog allemaal goed? Fijn! @onderzoek: vanochtend naar de gyn geweest, weer eiwit in m'n urine. Bloeddruk 130/88. Moet nu daarom op medische indicatie bevallen. Vind het maar niks, had gehoopt met m'n eigen vk te bevallen. Pas volgende week weer controle dus heb nu de hele tijd het gevoel dat ik enorm moet letten op klachten en beweging, wordt er een beetje paranoïde van. Nu maar rustig aan doen en genieten van t zonnetje nu t nog kan!
Tot nu toe wel ja! en hopen ook dat het zo blijft! Maandag echo gehad, alles was goed volgens verloskundige. 04-06 20 weken echo, zijn erg benieuwd! Jij ook succes met de laatste loodjes!
Blijeik, wow ook alweer 16 weken! Gaat de tijd snel voor je? Fijn dat alles goed is, nu op naar 4 juni!! Jennechie ja klopt inderdaad, het is gewoon uitzitten. Gelukkig kan ik inderdaad goed m'n ei kwijt bij m'n man, hij ziet wel dat ik het soms zwaar heb en dan wordt er meteen geknuffeld en gepraat. Hij is zo lief voor mij! ♥ Toekie inderdaad heel fijn dat ze het meteen serieus nemen en het zekere voor het onzekere willen nemen. Dat stelt me wel gerust. Ik hoop echt voor je dat je of ligt te bevallen, of je kindje al lekker bij je hebt!! Ik duim voor je! Samsoko dat is goed nieuws! Ze maken zich dus geen zorgen om het vruchtwater. Jij hopelijk ook niet meer? Nu je weet dat de baby geboren mág worden, word je ook meteen ongeduldig hè! Stom is dat hè, terwijl we allemaal weten dat het nog lang kan duren. Mijn vk zei gisteren dat het gemiddelde 40 weken en 4 dagen is. Voor mij zou dat op jouw uitgerekende dag zijn haha. Ben benieuwd! Jennechie, jammer dat het gerommel weer afzakte! Hopelijk zet het snel door. Leo, kun je nog een beetje geduld opbrengen? Ben benieuwd wanneer jullie kleintje zich meldt, en of die zich meldt haha. Mommy, heb je een fijne verjaardag gehad met je familie? Lijkt het je niet een raar idee dat je misschien wel gaat bevallen als zij in de buurt zijn? Ik weet niet wanneer ze weer weg gaan, maar ze zijn er nog toch? Anakoloet, is wel even schakelen inderdaad. Toch fijn dat er geen zwvergiftiging te zien is! Wat een raar idee he dat je dan bij de verloskamers langs loopt enzo. Ik zag gister ook een paar kamers met nieuwe moeders en hun pasgeboren baby'tjes. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik daar over een x aantal weken/dagen ook lig. Hier, heb een best goede nacht gehad, ik kon me vrij goed omdraaien en was minder benauwd. Dat was ook wel even welkom! Vanmiddag dus weer naar het ziekenhuis voor een ctg. Gisteravond was ze wel actiever, maar nu vanmorgen heb ik haar weer nauwelijks gevoeld. Misschien is dat haar nieuwe ritme Hoop dat ze zo nog even actiever wordt als ik ga liggen.
Verwachte bevallingsdatum Dame84 uitgerekend op 4 mei, zet in op 27 april. Bevallen op 9 mei Jennechie uitgerekend op 12 mei, zet in op 4 mei. Youngmommy2be uitgerekend op 14 mei, zet in op 18 mei Bevallen op 20 april Mommy2015 uitgerekend op 17 mei, zet in op 17 mei. Dufel uitgerekend op 19 mei, zet in op 10 mei. LienJ uitgerekend op 19 mei, zet in op 20 mei. Laratje uitgerekend op 19 mei, zet in op 14 mei. Elske91 uitgerekend op 21 mei, zet in op 25 mei. Bevallen op 12 mei Hatsie uitgerekend op 24 mei, zet in op 28 mei. Lizzthrasher22 uitgerekend op 27 mei, zet in op 17 mei. Anakoloet uitgerekend op 27 mei, zet in op 1 juni. Chantallcindy uitgerekend op 28 mei, zet in op 18 mei. Bevallen op 9 mei Samsoko uitgerekend op 31 mei, zet in op 25 mei.
@blijeik dankjewel! Wow tijd vliegt! Spannend hoor geniet ervan ! @lizz hoop dat ze actiever word meis!
@Jennechie, balen dat het gerommel afzakte. Maar je kunt ook zomaar uit het niets een wee krijgen. Wie wee(t)... @Chantal: fijn van je kraamzorg! Je kunt het idd net niet of wel treffen. Ik heb de eerste keer ook zo'n troela gehad waarbij het geboortemutsje achter de wasmachine belandde en ik alle kastjes opnieuw in kon ruimen (terwijl ze als ik visite had lekker erbij ging zitten). Bij de tweede zo'n positievere ervaring dat ik nu echt in zou grijpen als het niks was. Je hebt die tijd echt nodig om daarna weer vol aan de bak te kunnen. @Samsoko: fijn dat de controle goed was. Vaag dat het vruchtwater nu opeens weer geen indicatie was maar wel fijn natuurlijk. @Anakoloet: gaaf van je draagdoek. Hier ook helemaal fan! Helpt ook goed tegen krampjes (youngmommy vroeg daar toch nog tips voor?) Bykay is rekbaar, he? Kan voor de zomer soms erg warm zijn heb ik me laten vertellen (heb twee winterbaby's gehad), dus heb zelf nog een geweven van Little Frog aangeschaft voor dit kleintje. Is ook niet zo'n duur merk. Zie er nu alweer naar uit om het kleintje tegen me aan te dragen. <3 @Lizz: ik vond je al wat stiller de laatste dagen. Heb erg met je te doen. Je zit daar ook best eenzaam en dan duurt de tijd ook lang. Plus het aanhikken tegen iets super bijzonders en groots en het wanneer daarvan totaal over moeten geven. Ik hoop dat je de rust kunt pakken om een mooie film te kijken of jezelf op een andere manier te vermaken. Misschien alvast leuke kraamtraktaties maken voor de baby o.i.d.? @Downigheid: mijn eigen downigheid is gelukkig goed onder controle. Bij mijn tweede zoveel last van gehad en nu rond de dertig weken alleen een paar weken. Nu moet ik er wel heel alert op blijven om dagelijks een goede invulling te vinden en dat gaat gelukkig goed. Vanochtend mochten mijn jongens model staan bij een fotografiecursus. Ikzelf mee natuurlijk, superleuk! Maar nu wel aardig kapot (bekken), dus de boodschapjes straks maar heeeeeeel rustig halen.
Zo, ik heb ff bijgelezen, maar niet zoveel puf om te reageren hihi.. Net controle gehad bij de VK. Alles weer goed Vrijdag volgende afspraak, heb gezegd dat ik wel met de studie mee wil doen, dus dan gaan ze me daar vrijdag voor inschrijven en dan komt er uit de computer rollen of ze dit weekend gaan inleiden of normale protocol volgen tot 42 weken. Mocht baby tussendoor zich nog niet aandienen dan Dus nog ff geduld hihi..
Ze was goed actief tijdens de ctg dus niks aan het handje! Goede conditie en hartslag. Hoef niet weer terug te komen. *38 weken schuifel* ik heb geen puf om te dansen
*zwaait* Heb verder weinig puf om te reageren. Lees wel mee hoor. Voel me anders dan anders maar zet nog niet door helaas. Ben benieuwd morgen in t ziekenhuis
Oh spannend! In welke zin voel je je anders? Hopelijk is het een voorteken! Hier nog niks geen voortekens, ze blijft nog wel ff rondhangen denk ik.
Wij zijn vanmiddag om 14.00 uur de trotse ouders geworden van een zoon. Hij heet Kyano en weegt 3485 gram
Ik wilde net sturen dat je vast al bevallen was! Wat fijn dat het heeft doorgezet meid! Gefeliciteerd met jullie zoontje.