Wens je heel veel succes morgen Dufel! Het is je gegund meid, je hebt lang genoeg uitgezeten. Hopelijk morgen je mooie kindje in je armen!
Zo daar ben ik weer ff Nog geen baby hier. Gisteravond wel ineens misselijk en last van mijn darmen.. Hoop dat mijn lijf zich aan het voorbereiden is hihi.. Erg slechte nacht gehad, dochter was erg onrustig. Ik kon al niet slapen en van 2 tot 4 heeft zij lopen spoken. (Moesten gister weer bloedprikken in het ZH met haar, dus denk dat ze dat ff moest verwerken).. Wilde alleen door mama getroost worden en uiteindelijk wist ze zelf niet meer waar ze het zoeken moest, slapen slapen riep ze.. Uiteindelijk gelukkig wel weer in slaap gevallen, maar voordat ik uberhaupt sliep was het dus half 5.. Man is er vanochtend met haar uitgegaan dus kon nog ff doorslapen. Hij duikt er zo nog ff in hihi.. Anakoloet: Volgens mij als alles gewoon goed is mag je net zo goed tot 42 weken als je medisch bent.. Maar ligt wel aan de reden denk ik. In principe is het verschil dan alleen dat je in het ZH bevalt ipv bij de VK. Dufel spannend!! Hopelijk ben je snel mama
@Toekie, gefeliciteerd ! wow nu wordt het toch echt wel tijd voor een meisje hoor ! voel me best eenzaam haha. heb wel alles gelezen maar even geen tijd om te reageren op alles. zit eigenlijk stiekem meer op facebook omdat dat net even makkelijker werkt op mn telefoon. zal van de week weer even uitgebreider doen. Wij gaan nu voor t eerst naar mn vader toe dus lynn gaat mee naar opa hihi en mn vriend heeft morgen ochtend al weekend (nachtdienst) dus zal morgen ook druk zijn met vanalles. wordt wel mijn 1e nacht alleen met lynn. vind dat dan toch wel weer spannend. en dit weekend komen de kids van mn vriend weer dus druk druk druk... pffff
Spannend dufel! Fijn idee hoor, dat je weet wanneer het gaat gebeuren. Nog heel even met z'n tweetjes! Leo, balen van de slechte nacht. Je hebt het helaas niet zelf voor het zeggen wanneer je je rust pakt! Sneu van je dochter, helemaal moe en toch niet kunnen slapen. Is ze er weer een beetje bovenop nu? En niks ernstigs hoop ik, waarvoor ze moest prikken? Hm..heb echt geen zin om tot 42 weken rond te lopen maar we zullen zien! Kan er trouwens geen peil op trekken hoe actief ons mannetje is. Ene dag de hele dag door gewiebel en de andere dag houdt hij zich heel rustig. Lastig om dan in de gaten te houden wat 'voldoende beweging' inhoudt. Youngmommy, leuk, naar opa! Jullie gaan al mooi op stap met Lynn, leuk!! Hier wéér mooi weer, heerlijk! Begin nu echt in te komen in de chillmodus, werd tijd Lizz, hoe voel je je nu? Kun je een beetje ontspannen? Knuffel!
Ja lekker weer he! Ik duik zo ff lekker de zon in denk ik met een boek.. Als het boven stil wordt tenminste haha, moppie ligt nog te kletsen in bed.. Hebben over paar weken weer controle bij de arts voor haar Coeliakie, vandaar het bloedprikken. Hopelijk vannacht betere nacht.. Ik zei ook altijd dat ik niet tot 42 weken wilde.. Maar wie weet ga ik het toch halen haha. Moet zeggen dat ik nu wel rustig ben eronder, ik zie het wel, zolang baby goed beweegt en ik me nog goed voel, doet de termijn me niet zoveel meer.. Youngmommy is het ver naar je vader toe? Hier met mijn dochter toen ze 2 weken oud was 1e 'verre' tripje gemaakt, naar mijn opa die in verzorgingstehuis zat.. Was 1,5 uur rijden. Maar rustig aan gedaan en even gestopt onderweg e.d., ging prima
@iedereen thanks! @leo wat vervelend zeg zo'n nacht.... ben heel benieuwd bij welke categorie je wordt ingedeeld. Respect voor je positiviteit hoor! @anakoloet jij zit met dezelfde klachten als ik toch? Bij mij in t ziekenhuis laten ze je er niet te lang mee doorlopen (Hoge bloeddruk, minder leven, lichte sporen eiwit in urine) omdat ze willen voorkomen dat het erger wordt. @youngmommy spannend zo'n eerste nacht alleen en ritje naar opa. Komt vast helemaal goed Hebben jullie nog leuke dingen gedaan vandaag of plannen voor t weekend? Wij hebben samen net lekker boodschappen gehaald, beetje opgeruimd in huis en heerlijk even samen gedoucht. Lekker genieten Als ik naar huis mag straks gaan we ergens eten bestellen en dan uitgebreid bankhangen♡
We mochten naar huis. Heb al behoorlijke krampen dus ben benieuwd of we het volhouden tot morgenochtend
Wat een babyvloedgolf ineens!! Word er haast moedeloos van En het is hier een stuk rustiger sindsdien...
@Dufel, succes hoor! Ik ben even mee aan het lezen hier! Erg spannend allemaal zeg! Kan me niet voorstellen dat ik hier ook zo zit over een 24 weken Allemaal succes en geniet ervan!
Lizz ik hou je nig wel even gezelschap hoor! Hier ook zeer weinig gerommel. Duurt hier denk ook nig wel een tijd. Zeker nu vruchtwater geen indicatie voor extra controles meer blijkt te zijn zal het me ook nier verbazen als ik overtijd ga lopen.
Hihi spannend he BlijeIk! Het is ook zo oktober! Alleen die laatste paar weken, die kruipen... 😁 zeker als iedereen om je heen al bevalt haha. Fijn dst t met jou en jullie zo goed gaat! Ik duim voor een mooie 20wk echo 4 juni. Misschien beval ik wel op die dag 😄 haha
Ik ben er ook nog hoor.. Maar hopelijk niet zo lang meer haha.. Voel me wel eenzaam zo boven aan het lijstje haha
Die stomme ballon zit er nog steeds in.. hopelijk gaat ie er nog uitvallen... Weeen lijken nu ineens minder te worden.
Gelukkig is de ballon eruit hopen dat ik voldoende ontsluiting heb straks. Nu nog even bewust stilstaan bij de schopjes en het gewoel in mn buik♡ Zo douchen en over uurtje richting ziekenhuis
BlijeIk, mooi dat het zo goed met je gaat! Geniet lekker van je zwangerschap.... Dufel, succes vandaag meid! Wat een hoop baby's geboren vannacht en vanochtend zeg.. Mooie datum 15-05-15 Leo, ik wacht gezellig met je mee bovenaan het lijstje hoor.. Inmiddels ook 3 dagen over tijd.. Wordt er wel kriebelig van, iedereen om ons heen bevalt en hier is het alleen maar wachten, en wachten, en wachten..haha.. Vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd of ze een handje willen helpen...