Jammer dat t geen vruchtwater was Lizz! Laratje hopelijk kunnen ze idd iets doen morgen, ben benieuwd! Jennechie, wie weet gaat het gerommel toch doorzetten, die slijmprop is iig al een begin 😊 spannend! Ja, wij zwangeren dunnen hard uit haha. Leuke woordspeling met onze bolle buiken nog. Lekker Mac! Hier vanavond soep en stokbrood gegeten. K had weinig zin om echt te koken. Fijn dat her zo goed gaat Toekie en Leo! Dufel hopelijk komt jullie mannetje snel wat aan, komt vast goed! Ben erg benieuwd hoe t mij zal vergaan straks haha. Toch word ik nog niet echt nerveus van het idee te moeten bevallen. Komt vast goed 😊 Slaap lekker meiden!
Jammer, heb mijn voorspelling ook niet gehaald (of ze wordt nog binnen 3 minuten geboren hahaha). Ze is wel vreselijk druk naar beneden aan het duwen, en doet behoorlijk pijn. Hopelijk gaat ze zo weer slapen, ik in ieder geval wel.
En, nog bevallen in drie minuten Lizz? Hahahaha. Dagen vullen: dat gaat hier idd redelijk vanzelf hoewel de jongens vinden dat ZIJ moeite hebben met dagen vullen haha. Ik moet steeds entertainen. Ze voelen denk ik dat er iets in de lucht hangt. En verder zaterdag een half uurtje naar een braderie geweest en daarna op de bank gehangen, even langs mn ouders, in de tuin wat rommelen, kraamtraktaties maken (soesjes met mlchocola en muisjes, muffins met marsepeinen baby's, vlaggetjes, zakjes snoepjes in kleur voor de kids). Maar echt veel zin om iets te ondernemen heb ik ook niet... Toekie en Leo: heerlijk dat het zo goed gaat. Lekker genieten. Druk hr Toekie met twee kids. Echt weer even een draai vinden. Samsoko: lekker dat je zo relaxt kan blijven. Houden zo! Lara:lekker die Mac! Jennechie: mooi, er gebeurt iig wat daarbinnen. Super! Hopelijk morgen het laatste zetje!
Thnx dames heb alles gelezen maar jullie zullen begrijpen geen puf om te reageren. de gynkomt zo hopelijk mag ik vandaag of morgen naar huis. Krijg dan wel nog kuur antibiotica en thuishulp voor het spoelen van de wond. Manlief durft dit niet helaas wat ik begrijp want moet met kathetertje jn de wond gelukkig valt de pijn mee hopelijk kunnen we dan eindelijk gaan genieten met zijn 3en.
Sam, soep en stokbrood is ook lekker!! Al begonnen Lizz? Haha Hatsie, die kraamtraktaties klinken leuk!! Kun je wat foto's in de fb zetten? Ik wil ook iets leuks maken ipv alleen maar beschuit met muisjes! Jennechie, heb je 'm nog binnengehouden vannacht? Morgen moet ik voor t eerst in m'n uppie een dansje doen...
Hahaha die bron van vermaak ga ik vandaag ook wegwerken Hatsie! Hier vandaag een leeg dagje. Moet ook zeggen dat ik liever gevulde dagen op de kalender heb, want de lege dagen zijn al gauw saai. Morgen verloskundigegroep, woensdag is m'n oma jarig en eten we daar, donderdag zwemmen en naar m'n ouders, vrijdag echo zaterdag 2 verjaardagen. Had ik liever gespreid over zaterdag en zondag maar goed. Niet dat ik nou overal heel erg lang blijf hangen (geen puf voor) maar het idee dat er 'iets' op de kalender staat vind ik wel lekker 😊 Voordeel van alleen dansen us dat alle aandacht naar jou gaat Laratje! 😜 wel gek om na al die weken ineens alleen te dansen...
Nee helaas geen baby hier. Ik droomde wel dat ze was geboren en toen we thuis kwamen wist ik totaal niks meer van de bevalling en welke datum ze nou geboren was. En toen werd ik wakker zo straks en het eerste wat ik dacht was 'yes ik mag alles weer eten' hahahaha Ze blijft vast nog even zitten... Ze was gisteravond echt zo mega druk, dat heb ik nog nooit gevoeld. Hatsie dat is inderdaad ook wel een bron van vermaak! Alleen heb ik maar 1 keer in de 2 a 3 dagen een wasmand vol. En daar ben ik zo doorheen haha. Ben ook wel gek op bakken!! Mis het ook wel om vaak iets lekkers te maken. Laatst nog een brood gebakken, heerlijk! Die cupcakes zien er wel heerlijk uit op fb trouwens!! Samsoko oh dat klinkt inderdaad lekker, die gevulde dagen! Hier alleen woensdag een vk-afspraak op de kalender, voor de rest niks. M'n man is nu boodschapjes doen, dus die ene keer dat ik het huis uit kwam is nu ook weg haha. Op zich niet erg maar de dagen duren wel erg lang. Laratje haha ja inderdaad, moet je alleen dansen.. Ik ook! Maar hopelijk is dat wel meteen je laatste dansje!! Chantal hopen dat je snel naar huis mag indd! Die wond uitspoelen zou m'n man ook niet durven. Is toch makkelijker dat je het zelf kan.
Aaaargh Hatsie, zo'n bron heb ik hier ook zucht haha! Succes ermee! Hahaha lizz, misschien was ze zich aan het afzetten! Of d'r koffer aan het inpakken hihihi. Hahaha Sam. Ja dat wel maar is toch gek. Al die weken met Dufel en Lienj gedanst... Sam, 'druk' weekje voor je! Lekker doen hoor! Hmm, misschien vandaag of morgen iets maken van de foto's van Hatsie!
Ik krijg ook wel erg veel zin in bakken hoor! Misschien toch maar eens kijken of ik nog genoeg in huis heb voor een lekkere cake. Hahaha laratje nou dat zou leuk zijn als ze d'r koffertje alvast inpakt. Ze zette zich echt flink af naar beneden inderdaad. Maar nu is het al de hele ochtend rustig dus ze lijkt geen haast te hebben. Bij jullie nog drukke beebjes of alleen rustige?
Ohh lekker nu heb ik ook zin om te gaan bakken! Alleen niet om boodschappen te doen haha. Ookal zit de plus hier om de hoek. Denk dat het brownie wordt hier 😊 vanmiddag maar even boodschappen doen en lekker bakken. Kan het me voorstellen Lizz en Lara dat t ineens gek is om alleen te dansen. Hier een relatief rustig beebje na een megadrukke beeb afgelopen zaterdag. Heb t toen ook maar weer eens gefilmd, blijft leuk om te zien 😊 nu af en toe een draaitje en af en toe wat geduw achter m'n navel maar niet zo veel. Toch ben ik elke keer weer blij met de tekentjes van leven 😄 Hahaha koffer pakken, leuk! Ik zie het voor me 😄 Ik dacht net even dat ik de slijmprop was verloren, maar na wat gegoogle denk ik toch dst het gewoon afscheiding was. Jammer haha. En bah ook. Ben al die afscheiding wel zat hahaha
Hè balen Sam!! Ja die afscheiding mag wel onderhand klaar zijn he? Lizz, stilte voor de storm misschien? Hier vanmorgen ook een rustige beeb. Bij de vk werd ze wakker Voor degenen zonder fb: controle was goed. Ze heeft het nog te goed naar der zin . Volgende week dinsdag terug. Dan kunnen ze eventueel strippen als ik dat wil. Dan woensdag naar ziekenhuis voor een checkup. Bloedprikken, echo en hartfilmpje.
ZWANGER! 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 19 mei: Laratje - 1e kindje it's a girl 24 mei: Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise BEVALLINGSLIJST! April 20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515 gr, geboren bij 36 weken en 4 dagen Mei 05 mei - Jabinca - Samuel! Geboortegewicht ... gr, geboren bij 40 weken en 1 dag 09 mei - Dame84 - Logan! Geboortegewicht 3730 gr, geboren bij 40 weken en 5 dagen 09 mei - Chantallcindy - Jelmer! Geboortegewicht 2990 gr, geboren bij 37 weken en 3 dagen 12 mei - Elske91 - Djurre! Geboortegewicht 3150 gr, geboren bij 38 weken en 5 dagen 13 mei - Toekie - Kyano! Geboortegewicht 3485 gr, geboren bij 38 weken en 5 dagen 14 mei - LienJ - Y.! Geboortegewicht ??? gr, geboren bij 39 weken en 2 dagen 15 mei - Mommy2015 - G.! Geboortegewicht ??? gr, geboren bij 39 weken en 5 dagen 15 mei - Anakoloet - N.! Geboortegewicht 2874 gr, geboren bij 38 weken en 2 dagen 15 mei - Dufel - N.! Geboortegewicht ??? gr, geboren bij 39 weken en 3 dagen 16 mei - Leo85 - J.! Geboortegewicht ??? gr, geboren bij 41 weken en 1 dag AFSPRAKEN: Mei 19 mei: samsoko co vk 20 mei: lizzthrasher22 co vk 22 mei: samsoko echo vruchtwater 26 mei: laratje co vk 27 mei: Samsoko Co VK Juni 22 jun: mommy2015 nacontrole vk 25 jun: chantallcindy Nacontrole gyn Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Hier helaas geen kind op de wereld gezet afgelopen nacht😔.. Wel een onrustige nacht en ook vandaag veel krampjes en verl slijmerige afscheiding ( jech) Ga er van uit dat t strippen van morgen voor t laatste zetje gaat zorgen! Nog lekkere dingen gebakken dames? Ik heb hele dag in de keuken gestaan om Indonesische Rendang te maken.. Staat lekker te pruttelen, ben benieuwd of t smaakt straks.. Extra pepers erin, wie weet helpt dat nog om de bevalling op te wekken😊.. Nu even languit op de bank... Genieten van beeb die lekker beweeglijk is! Kan nu nog even
@chantal: en weet je al wanneer je naar huis mag? hopelijk snel en dan genieten met z'n drietjes. @lizz: misschiein verweekt je baarmoedermond al wat zodat haar hoofdje wat verder zakt. dat scheelt je dan weer een paar weeën tijdens de bevalling nog 5 kindjes hier die op zich laten wachten! ik ben benieuwd hoe lang ze jullie nog in spanning laten! ik zal mijn verhaal even vertellen voor wie het leuk vind. ik was natuurlijk al vanaf zondagavond (10 mei) enorm aan het rommelen, maar het zette steeds niet door. maandag was het weer wat rustiger, maar dinsdagnacht en overdag de hele dag zo nu en dan wat weeën, maar ze werden niet regelmatig en het zette niet door. dinsdagavond vroeg naar bed gegaan met paracetamol. toen heb ik 2 uurtjes geslapen en toen weer van bed af. om 23.45 uur weer op bed gegaan en toen heb ik geslapen tot 2.30 uur. toen werd ik wakker van de weeën. ze werden toen ook wat krachtiger en steeds als ik dacht dat er meer regelmaat in kwam dan veranderde dat weer. 's morgens was dit nog steeds zo en ik wist niet wat ik er mee aan moest. toch de verloskundige maar gebeld en haar de keuze gelaten wat te doen. ze zou even douchen en dan kwam ze langs. ze was er rond 9.15 uur geloof ik en constateerde 1 cm ontsluiting! eindelijk gebeurt er iets dacht ik. ze heeft me toen gelijk gestript in de hoop dat het dan goed door zou zetten en dat gebeurde vrijwel direct. vanaf dat moment werd het eidnelijk regelmatig en werden de weeën steeds sterker. na een uur ofzo had ik 2-3 cm en heeft ze mijn vliezen gebroken, maar daar bleef ik op hangen. ik mocht nog een half uur doorzetten en dan zouden we naar het ziekenhuis. ik wilde toen direct wel naar het ziekenhuis, want ik vond de pijn echt niet leuk meer dus dan maar weer een ruggeprik dacht ik. eenmaal in het ziekenhuis moest ik eerst een half uur wachten op de ctg voor ik pijnstilling mocht, nou toen ging de ontsluiting alsnog verder en mocht ik geen ruggeprik meer. ik mocht wel een spuit in mijn been wat de pijn wat zou verzachten, maar deze was achteraf niet meer nodig. de laatste 5 cm ging heeel snel. de spuit zat erin en vrijwel direct daarna kreeg ik ineens persweeën, ik moest ze wegpuffen want ik moest nog 5 cm maar dit lukte niet. toch nog maar even toucheren en tpen bleek dat ik al mocht persen! godzijdank dacht ik! nou ik heb maar 10 minuten geperst en daar was ons kleine mannetje! geboren om 14.00 uur. dus ondanks dat ik niet thuis ben bevallen ben ik wel heel blij dat het zo goed ging en dat ik toch nog alles op eigen kracht heb gedaan. en onder leiding van mijn eigen verloskundige. toen Kyano geboren was begon de spuit pas te werken! haha hierdoor moesten we nog eventjes de tijd nemen tot de spuit was uitgewerkt, weannt je word er nog al high van! en toen mochten we om 17.15 uur naar huis.
Wauw... Babyboom hier! Gefeliciteerd iiedereen. Helaas ook nog wat wachtenden, ik hoop dat jullie t volhouden dames. Hier vandaag voor het eerst alleen met de kleine man. Manlief aan het werk, we doen het beide super goed al komt S. helaas wel onregelmatig qua bv. Dus beetje zoekende hoe ik dit kan beinvloeden. Verder ben ik wel echt aan het genieten, morgen isie alweer 2 week oud, echt ongelofelijk
@bakken heerlijk! Heb ik ook veel gedaan. Zou nu wel zin hebben in appeltaart haha @dansen. Heeeel gek dat ik niet meer mee dans morgen. Maar sta hard aan de zijlijn te juichen tot jullie kindjes er allemaal zijn! @chantal klinkt echt niet leuk. Sterkte! @toekie klinkt als een fijne en snelle bevalling! Vannacht een heftige nacht gehad. Noud kreeg niet genoeg voeding binnen. Vriend en ik hadden al besloten om dan vandaag te gaan bijvoeden maar ineens ging het vannacht niet lekker. Noud was helemaal overstuur en ik dus ook. Vriend heeft verloskundige gebeld en is uiteindelijk naar t ziekenhuis gegaan voor flesvoeding. Tot half 6 aan het klooien geweest, toen werd Noud wat rustiger. Arme schat zo'n honger. Vandaag alleen flesvoeding gegeven. Verloskundige is langsgeweest. Noud heeft dus een kort tong riempje waardoor goed aanleggen niet lukt. Hij is al wat teveel afgevallen waardoor flesvoeding voor nu even het beste is. Bij mij werd het ook meer "moeten" ipv genieten. Ik denk dus ook dat we met de flesvoeding doorgaan. We hebben een heel ander kind vandaag. Veel rustiger en tevreden. En dat vind ik toch het belangrijkste. Misschien beetje warrig maar is al de 4e nacht dat we een uurtje hebben geslapen. Morgen wordt Noud weer gewogen
Grmbl, post weg... Opnieuw: Jennechie, ik duim voor je! Het wordt nu wel tijd voor je! Hopelijk werken de extra pepers! Zat vanmiddag nog te twijfelen ananas mee te nemen maar vind dat helemaal niet zo lekker haha. Toekie, fijn dat je er met een goed gevoel op terugkijkt! Foto gezien, mooi mannetje! Jabinca, wow 2 weken al weer. De tijd vliegt! Dufel, je danst morgen maar gewoon met me mee hoor! en Lienj ook! Dikke knuffel voor jou. Je maakt de juiste beslissing hoor meis. Laat je niet gek maken, daar heeft je mannetje niks aan