Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Leuk zo het lijstje chantal! Ben ook erg benieuwd hoe en wanneer hij verder wordt aangevuld :)

Verder ff kort berichtje. Wederom geen goede dag. Hopelijk morgen weer beter :)

2. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat vervelend Dufel! Hopelijk morgen een beter dagje.

Hatsie oh ja, de Amerika reis! Pfff hopelijk is ie weer gauw thuis. Mannen...

Ik werk ook alleen deze week nog, wo do en vr. Daarna een week meivakantie en dan in de tweede week start m'n verlof officieel. Hier ook de zomervakantie eraan vast geplakt dus ik begin pas weer op 5 okt ongeveer. Heerlijk! En tegelijk ook gek, denk dat deweken lang duren voordat de kleine er is. Ik zou ook nog best even door kunnen werken haha. T scheelt natuurlijk dat er hier verder nog geen klein grut rondloopt.

Gelukkig inderdaad nog geen echte vroeggeboortes! Ik ken meiden die met 30 weken bevielen, wat een zorgen :( hier gelukkig allemaal steeds dichter bij de 37 wk grens en gelukkig dat met Lynn en youngmommy alles goed gaat! Gelukkig is 36.4 ook bijna 37.

3. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    Youngmommy!! Wauw gefeliciteerd!! Super dat alles goed gaat verder! Lekker genieten!!! Super he!! Je bent de eerste! Terwijl je ingezet hebt op 18 mei! Hihihi.

Zal hopelijk vanavond is ff beter alles lezen! En proberen te reageren op de dames!

Heb iig 29 april weer controle bij de vk

4. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik lig weer eens wakker met een harde buik dit keer. Nog meer wakker?

5. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook wakker :( pff harde buiken, pijn en krijg ook griep volgens mij stront verkouden :( voel me hondsberoerd :(

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat vervelend meiden. Ik was wel tot een uur of 1 wakker met een superdrukke beeb maar daarna best aardig geslapen. Nu wakker met knalhoofdpijn (alweer :s) zo nog maar even proberen te slapen in de hoop dat het dan over gaat net als gisteren. Hopelijk hebben jullie ook nog even geslapen!

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Vervelend al die korte nachtjes.. hier uiteindelijk nog paar uurtjes geslapen. 7 uur ging de wekker. Moet zo vroeg naar de vk.
    Vanmiddag ga ik nog maar ff extra liggen denk ik

*doet 36 weken dansje*

8. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wow meiden al bijna de 37 weken he! :)

Hier net als gister ook weer vroeg wakker. Ik ga straks na mn ontbijtje even wat boodschapjes doen. Als ik thuis ben duik ik misschien nog even in bed.
    Was grappig, mn man kwam thuis om 06.20u en moppie werd helemaal wild :p Mn hele buik ging heen en weer alsof ze blij was dat papa thuis was ofzo haha :)
    Zo eerst ff mn kopje thee en broodjes opeten :)

Succes bij de vk Dufel :)

9. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Lol, ik eet natuurlijk geen kopjes thee he :')

10. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @elske: oh wat fijn dat je man bijna weer thuis komt. nog een weekje meid.

@lara: top dat het goed was met je gebit. beetje jammer met zo'n persoon in de wachtkamer. haha

@youngmommy: wauw, van harte gefelicteerd met jullie mooie dochter! leuke naam ook. en super lief die foto, mooi meisje :D
    nu lekker uitrusten en genieten van elkaar!

@lizz: oh wat grappig dat de 1e baby op jouw verjaardag is geboren! hihi nog gefeliciteerd trouwens

@chantal: ja dat is een heel leuk lijstje zo! top.
    niet ziek worden he?

@hatsie: wat vervelend van je kindjes! zijn ze nu weer een beetje opgeknapt? beterschap nog. logisch dat je dan geen puf hebt voor een forum.
    nou inderdaad wat je zegt, gelukkig niet echt vroeggeborrten hier. Lynn mag zelfs al naar huis dut dat scheelt. ik ben ook zeer benieuwd wie de volgende is en of er nog 1 in april komt :)

ik kon eerst niet in slaap komen, maar toen ik eenmaal sliep was ik ver weg. de laatste tijd slaap ik weer aardig goed! maar dat zal ik direct even afkloppen hihi

11. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    haha lizz lijkt me nogal pijnlijk aan je tanden als je die kopjes op gaat eten ;) hihi lol

12. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Mogguh dames!!

Ik begin de dag met mijn 36 weken dans samen met Dufel en Lienj!

Elske, fijn dat de echo goed was en nog steeds een jochie :D
    Dat niet alles goed kunnen meten hadden wij ook, omdat ze al zo diep verstopt lag :)

Vervelend dames!! :(
    Overdag nog maar wat slaap pakken dan?!

Succes bij de vk dufel :)

Lizz, wat grappig van je buik! Hihihi!

Samsoko, nog 3 daagjes werken meid!

Edit: gebit was goed :D over 3 mnd weer controle dus geen gaatjes :D helemaal blij!!!

13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Zo nog even kunnen slapen
    Had gewoon 1 uur lang voorweeen vannacht pff gelukkig is het nu weer rustig.

Denk wel dat ik de griep krijg maar manlief was vergeten boven de filter van ons systeem in huis(nieuwbouw huizen hebben dat tegenwoordig) vergeten te vervangen dus ja die deed niet goed ze werk meer dat kan ook op je keel slaan dus zou best ook daardoor kunnen komen.

Succes bij de vk dufel

14. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Lizz Lijkt me erg pijnlijk een kopje opeten.. :p

slapen hier goed geslapen :) Om 3 uur wel eruit geweest om te plassen, maar daarna gelukkig vrij snel weer in slaap gevallen. Ben wel steeds vroeg wakker tussen 7 en 8, maar blijf dan nog even lekker liggen

Laratje Klopt! Ze kon het hoofdje niet mooi meer in beeld brengen en dat gaf aan dat het al volledig ingedaald was(zei ze) en beentjes waren mooi opgetrokken. Blijf het altijd een mooi gezicht vinden zulke echo's, ben benieuwd of onze kleine man ook een bos haar heeft met z'n geboorte, dan lijkt ie op z'n moeder :D

Chantal Kan best hoor dat je een schimper van de griep krijgt.. heb vorige week ook een paar dagen gehad dat ik wat minder fit was, voel me nu gelukkig weer hartstikke goed!
    Hoe is het nu met de pijn?

Het is hier weer heerlijk weer! Zal straks de wc even opfrissen en dan mezelf :p en dan heerlijk in het zonnetje neerploffen :)
    vanmiddag krijg ik visite van mijn nicht met haar labrador van 23 weken, ben benieuwd hoe onze labjes het samen kunnen vinden

het is vandaag de 21e nog een maandje en dan is mijn uitgerekende datum :D

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wordt echt aftellen nu het dames.. Succes voor degene met de laatste daagjes werken!

Hier vandaag rustig dagje.. Paar boodschapjes doen en denk verder lekker in de tuin zitten :) Kan dochtertje lekker spelen :)

Hier nog geen last van veel harde buiken of voorweeën, maar vorige x ook niet gehad. Ben nu wel nieuwsgierig aan het worden wanneer het echt begint :)

Hier redelijk geslapen. Kon pas rond 3u in slaap komen, gelukkig besloot mijn kleine dame uit te slapen tot half 10 :D Dus toch nog redelijk wat uurtjes gemaakt..

Fijne dag allemaal!

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja wat gaan we hard meiden! Sommige al (bijna) 38 weken!

Controle bij de vk was goed. Moet alleen wat minder gaan schoonmaken en wat meer mn rust pakken ;)

Heb 5 mei weer controle

17. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje it's a surprise
    Dame84 - 2e kindje it's a boy

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise

24 mei:
    Hatsie - 3de kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje it's a boy

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje it's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

BEVALLINGS LIJST!

APRIL
    20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515gr, geboren bij 36w en 4d.

AFSPRAKEN:
    April
    21 apr: dufel co vk
    21 apr: Samsoko Co vk
    22 apr: lizzthrasher22 extra co vk
    24 apr: leo85 co en liggings-/groeiecho
    24 apr: anakoloet ligging/ groei echo en Co vk
    28 apr: elske91 Co vk
    29 apr: toekie1985 co vk
    29 apr: lizzthrasher22 liggingsecho vk
    29 apr: chantallcindy Co gyn en laaste echo
    29 apr: dame84 Co vk

Mei
    5 mei: dufel Co vk
    6 mei: Samsoko co vk

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

18. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @elske nou hoop dat het hier dan ook maar een paar dagen duurt hahah pijn gaat nu goed denk dat het enigste wat ik nu kan doen is rustig aan doen ;) niet te veel op een dag willen doen.
    Veel plezier met je nicht

@dufel fijn alles weer goed was! Dan maar lekker rustig aan doen ;)

19. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @chantal thanks voor aanpassen van de lijst!

Ja ik ga straks even een uurtje liggen. Kijken of dat helpt.

Ben benieuwd hoe het met youngmommy en Lynn gaat

20. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook weer plat op de bank criminal minds kijken hahah.

Ja ben ook benieuwd ! Hoe het met youngmommy en Lynn gaat en of ze al naar huis mogen

Deel Deze Pagina