Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Laratje en lizz jullie ook nog gefeliciteerd net jullie dochters. Mag ik uit de lijst aub?

2. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    IEDEREEN IS BEVALLEN!! ♥

BEVALLINGSLIJST!

April
    20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515 gr, geboren bij 36 weken en 4 dagen

Mei
    09 mei - Dame84 - Logan! Geboortegewicht 3730 gr, geboren bij 40 weken en 5 dagen
    12 mei - Elske91 - Djurre! Geboortegewicht 3150 gr, geboren bij 38 weken en 5 dagen
    13 mei - Toekie - Kyano! Geboortegewicht 3485 gr, geboren bij 38 weken en 5 dagen
    14 mei - LienJ - Y.! Geboortegewicht 3015 gr, geboren bij 39 weken en 2 dagen
    15 mei - Mommy2015 - G.! Geboortegewicht ??? gr, geboren bij 39 weken en 5 dagen
    15 mei - Anakoloet - N.! Geboortegewicht 2874 gr, geboren bij 38 weken en 2 dagen
    15 mei - Dufel - N.! Geboortegewicht ??? gr, geboren bij 39 weken en 3 dagen
    16 mei - Leo85 - J.! Geboortegewicht 3930 gr, geboren bij 41 weken en 1 dag
    21 mei - Jennechie - Myrthe! - Geboortegewicht ??? gr, geboren bij 41 weken en 2 dagen
    23 mei - Hatsie - T.! - Geboortegewicht 4340 gr, geboren bij 39 weken en 6 dagen
    25 mei - Samsoko - Y.! - Geboortegewicht 2866 gr, geboren bij 39 weken en 1 dag
    27 mei - Lizzthrasher22 - Dominiek! - Geboortegewicht 4095 gr, geboren bij 40 weken
    27 mei - Laratje - M.! Geboortegewicht 3610 gr, geboren bij 41 weken en 1 dag

AFSPRAKEN:

Juni
    22 jun: mommy2015 nacontrole vk
    29 jun: leo85 nacontrole vk

Augustus
    11 aug: Samsoko nacontrole vk
    Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

3. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Gedaan Jabinca! Het ga jullie goed, geniet van jullie mooie mannetje!

4. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Dat meeten lijkt me ook super leuk!!

Jabinca, jammer dat je gaat. Het ga jullie goed! Geniet van je gezin!

5. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Jabinca leuk dat je met ons meegekletst hebt! Geniet lekker van jullie gezinnetje :)

Poeh hier een zware dag achter de rug. Ik geloofde om eerlijk te zijn niet echt in kraamtranen maar ze bestaan echt hoor. Man voor het eerst weer aan het werk, nieuwe kraamhulp die natuurlijk niet zo leuk was als de vorige, baby met veel krampjes...
    Gelukkig gaat het nu de afgelopen uren heel goed en voelen we ons weer blij!! :D

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Naar is dat he Lizz. Knuf van hier. Hier nu geen tranen meer maar ik voel nog steeds wel allerlei emoties flink aan de oppervlakte zitten.

7. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Haha, Lizz, dat had ik ook! Op dag 4 appte mijn schoonma me succes met de beruchte kraamtranendag. Ik chagrijnig want ik dacht: dat bepaal ik zelf wel. Maar ja hoor, paar uur later al 3 huilbuien gehad...pff...vond t zo suf! Hihi ;)

En meeten lijkt mij ook superleuk! Als we allemaal gewend zijn aan ons nieuwe leventje en comfortabel met de kleintjes op pad kunnen, kunnen we dat best een keer organiseren voor wie willen toch?

8. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja lijkt me leuk om elkaar en onze baby's te zien!

oh erg he die kraamtranen. ik ben helemaal niet zo emotioneel maar zelfs ik kreeg daar last van ;)

wat fijn dat we nu allemaal bevallen zijn en een gezonde baby hebben:D best wel gek dat er niet 1tje bij zit die pas in juni wilde komen

9. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Veel geluk Jabinca!

Hier schieten mn emoties nog alle kanten op hoor. Gister huilbui omdat ik de suiker liet vallen ;)

Meeten lijkt me leuk idd als we allemaal beetje gesetteld zijn :)

Weten jullie trouwens hoe je het huiluurtje herkend? En kan dat ook 2 keer op een dag zijn?

10. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Meiden, sorry sorry sorry ik ben een beetje afwezig geweest!
    Afgelopen weken zo druk geweest en heb echt even mijn draai moeten vinden.
    Vandaag zijn helaas mijn ouders en zus weer terug naar nederland dus nu begint het normale leven weer.

Jammer dat er meiden weggaan maar ik begrijp het wel meiden! Heel veel succes met alles in de toekomst.

Leuk dat we allemaal bevallen zijn en inderdaad grappig dat de meiden aan het einde zijn geboren :)

Kraamtranen, hier ook momenten dat ik loop te huilen als een klein kind. Gelukkig lijkt het nu wat minder te worden.

Gewicht, hier de eerste 10 kilo eraf nu nog 10 te gaan :p

Dufel: geen idee of het twee ker per dag kan! Hier gelukkig geen huiluurtjes dus geen ervaring mee. Lijkt me heel vervelend als de kleine zoveel huilt!

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Geeft niet hoor Mommy. Ik ben ook veeel minder actief hier en op fb. Ik heb nog steeds mn draai niet erg gevonden ;)

Vervelend dat je ouders weer naar NL gaan.. zal wel ff wennen zijn voor je.
    Hoe gaat het met de kleine verder?

En bij de andere meiden? Hoe gaat het bij jullie?

12. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Het is ook echt een grote verandering dufel denk dat het echt tijd nodig heeft om onze draai te vinden! Hoe is het nu met jou? Was de misselijkheid gelijk over na de bevalling?

Ja het is erg stil zonder familie en ze waren een beetje mijn "kraamzorg" dus nu ze weg zijn moet ik alles weer zelf gaan doen! Maar met de kleine gaat alles goed, borstvoeding gaat super en het is echt een tevreden mannetje die alleen huilt als hij last van krampjes heeft!

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Kan ik me voorstellen dat het erg wennen is! Vriend heeft deze week nog vrij en vanaf volgende week weer werken. Daar zie ik ook best tegenop om dan alles overdag alleen te doen.

Fijn dat het zo goed gaat met de kleine :)

Misselijkheid was gelijk over! Alleen mn eetlust is nog niet terug. Dus daar moet ik wel om denken dat ik goed blijf eten.

14. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen?

De laatste 2 meiden van ons lijstje zijn vandaag al weer een week oud! Wat vliegt de tijd!

Kraamtranen: gisteren een keer gehuild, verder nog niet.
    Wel zielsgelukkig met m'n kleine meid.

15. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Halloooo mama's!

Ik zie tot mijn verbazing dat jullie allemaal mama zijn geworden!
    Hoop voor iedereen dat alles goed is gegaan?

Allemaal van harte gefeliciteerd & veel liefs van mij!
    Veel geluk en geniet er maar lekker van!

16. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Dankjewel blije ik! Hoe gaat het met jou?

Weinig actief: hier ook, echt nog zoeken naar een nieuw ritme met zo'n kleintje. Vind de warme dagen nu ook wel lastig, wanneer heeft de kleine het te warm... Hmmm aftasten maar.

17. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Blijeik, dankjewel! Hoe gaat het met jou? Al zo goed als halverwege, goed zeg!

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Dankje!!

Hoe is het met jou?

19. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden,

Alles helemaal toppie hier! :D
    Vandaag 20 weken echo gehad, alles was perfect!
    Placenta ligt wel voor uitgang, dus moet met 32 weken terug naar het ziekenhuis voor controle! Verder alles helemaal goed..

We weten nu wat het word, echt superleuk! (Blijft geheim ;))

Ik zou zeggen, geniet ervan allemaal..
    Sta te popelen dat ik dit mag mee maken!

Liefs!

20. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @toekie, ja, gek hè, geen juni-kindjes. Sowieso gek dat verreweg de meesten voor de uitgerekende datum geboren zijn terwijl ze altijd zeggen dat driekwart erna komt.

@blijeik, wat ontzettend fijn dat alles goed is!! Ben heel blij voor je, duper! Heb je verder een fijne zwangerschap?

@meeten; ben ik echt wel voor in! Kan me ook voorstellen dat het goor sommigen niet per se hoeft, maar we kunnen t altijd proberen voor degenen die het leuk lijkt toch? Kzal het ook eens op fb gooien, want er wordt hier weinig meer geschreven momenteel ;) Wat een dagtaak hebben we erbij gekregen he? Ook al wordt het je van tevoren verteld, ik had me toch niet echt gerealiseerd dat je echt de hele dag met een kleintje in de weer kunt zijn en dat je blij bent als je aan het eind van de dag de vaatwasser hebt kunnen uitruimen.

ML heeft gelukkig weer weekend, waren een paar pittige dagen en nachten in mn eentje, dus blij dat we het weer samen kunnen doen. Vanmiddag extra uurtje kunnen slapen want mijn ouders waren er, mn moeder had ons kleintje in slaap gekregen op haar buik eb mn vader heeft de tuin gedaan, heerlijk!

Nu hopen op een lekker nachtje en ons verheugen op een stralende zonnige dag morgen!!

Deel Deze Pagina