Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel!

Ja, eigenlijk wel! Eigenlijk helemaal geen klagen!
    Buiten dat ik een zenuw beknelling heb in mijn rug, waardoor ik in de ziektewet zit..
    Maar buiten dat, heb ik echt geen klagen! Niet misselijk geweest, niks geks! Echt fijn.....

We proberen volop te genieten!

foto.jpg

Hier alvast een kijkje naar onze kleine ukkepuk! :) Jullie zullen vast wel zien dat dit een mini voetje is :D

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Blijeik, wat fijn dat het zo goed gaat zeg!! :) Over 20 weekjes heb jij dan ook je welverdiende kleintje bij je!

Zo ben hier wel een stuk minder actief zeg. Facebook is gewoon veel makkelijker :) en het is natuurlijk best druk zo met een beebje.
    Hier gaat alles gelukkig goed! Ik herstel best oké volgens mij, ook al wijkt de knip wel een beetje die gehecht is. Wel veel last nog van mijn bekken volgens mij, of mijn bekkenbodemspieren. Lopen gaat nog niet zo gemakkelijk maar er zit vooruitgang in! :)
    Dominiek doet het super! Ze groeit lekker en ze vind t heerlijk om met ons te knuffelen ♥

3. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is hier volgens mij een stuk rustiger geworden! Iedereen is natuurlijk druk in de weer met haar baby :). En FB is soms ook sneller/makkelijker dan het forum..... Ik ben zelf ook even weg geweest hier, eerst kwam dat doordat ik tijdens de kraamweek helemaal op een roze wolkje zat en eigenlijk voornamelijk oog had voor mijn lieve kleine meid. De dagen vlogen voorbij! Maar kort daarna werden mijn man en ik van ons roze wolkje afgetrapt en de afgelopen 2 weken hebben we vooral in het ziekenhuis doorgebracht met onze kleine. Ik zal niet in detail treden waarvoor we met haar in het ziekenhuis zitten, want medische gegevens zijn privé. Maar ze doet het nu naar omstandigheden goed, ze eet goed, groeit goed, slaapt prima en heeft nauwelijks last van krampjes. Ik ben trots op haar. Maar goed, toch is dit niet zoals we het hadden gewild voor haar en voor ons. We gaan zo weer lekker naar huis (voor de 3e keer) en we hopen dat de artsen nu de juiste dosering van de medicatie hebben bepaald zodat we niet meer terug hoeven te komen. Ok, behalve voor de controles dan! Verder heb ik niet helemaal teruggelezen, dus ik heb even geen reacties op andere berichten. Sorry daarvoor, ik zal proberen om nu weer een beetje mee te kletsen hier :).

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Voor degenen zonder FB: Onze kleine man ligt sinds gister in het ziekenhuis vanwege koorts. Waarschijnlijk ergens een infectie. Hij moet in ieder geval tot maandag blijven, dan krijgen ze de uitslagen binnen en kunnen ze (hopelijk) meer zeggen over wanneer hij naar huis mag. Gister allerlei onderzoeken gehad en nu ligt hij aan een cocktail van antibiotica. Erg moeilijk om hem daar achter te laten.

Gelukkig ging het vandaag wat beter en heb ik hem vanmorgen lekker kunnen knuffelen. Hij heeft heerlijk bij me liggen slapen..

Duimen dat hij snel naar huis mag!

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hoe gaat het met jou Toekie?

6. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ben ook benieuwd hoe het met Toekie gaat! :)

Het is hier echt helemaal uitgestorven lijkt het wel hè.. :p
    Hier gaat alles verder wel goed gelukkig. :) We wennen steeds een beetje meer en ze doet het supergoed! Echt om trots op te zijn. :) Ze heeft een tijdje last gehad van spruw maar dat is nu bijna helemaal weg en ze drinkt ook weer een stuk beter en meer! De nachten gaan goed en het is heerlijk om met dit fijne weer lekker buiten te wandelen.
    Mijn herstel verloopt ook best goed. Het gaat iedere dag een beetje beter! :)

Missen jullie je buik? Ik heb dat onding nog geen seconde gemist en ik kijk vrolijk in de spiegel als ik zie dat ik weer bijna zo ''plat'' ben als voorheen :D

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Inderdaad uitgestorven hier haha..

Onze kleine man is sinds woensdag weer lekker thuis en hij doet het super :D

Ik mis mijn buik totaal niet.. Bij mij gaat dat schakeltje gelijk om als de baby er is en heb ik daar alleen nog maar oog voor hihi..

Zo plat als voor de zwangerschap mocht ik willen :p Ben wel blij dat ik mijn tenen weer kan zien enzo, maar er zit nog behoorlijk wat overtollig vel in de weg, plus een kilo of 20 (er was nog wat blijven plakken vd vorige zw-schap :p )

8. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Ha ladies, de datumprikker is rondgestuurd! We proberen in augustus elkaar te ontmoeten bij mij thuis. Toekie, als je erbij wilt zijn, wil je dan je mailadres naar me sturen in een pb'tje? Dan kan ik je toevoegen aan de afspraak.
    Hopelijk allemaal tot snel!

Deel Deze Pagina