Hoi, Er is al een 'mei-clubje' bij de bevallingslijsten, maar misschien is het leuk om hier ook nog een 'mei-clubje' op te richten? Ik ga het gewoon proberen . Ben zelf nu 5,5 week in verwachting en uitgerekend op 3 mei 2015. Op 17 september de eerste echo en kan niet wachten . Dit wordt ons tweede kindje, onze dochter wordt deze maand 2. Hopelijk melden meer meiden zich hier!
He Gizzie, Ik ben niet heel actief op dit forum. Maar ik ben toevallig precies even ver als jij. Zondag 6 weken als het goed is. Vind het erg spannend! Om de een of andere reden heb ik een angst voor een miskraam. Gelukkig 25 september een echo. Ik tel de dagen af Voel je je goed? Veel klachten? Heb je het al aan andere verteld? P.S. Dit wordt ook onze tweede, onze oudste wordt deze maand 3
Hoi Mir86, Gefeliciteerd! Wat leuk dat we precies even ver zijn . Die angst herken ik... Gelukkig begin ik nu iets meer te voelen. Erg moe, af en toe misselijk, af en toe dizzy, honger. En dinsdag had ik een knaltest bij de dame van MvM, dat voelde goed! Nee, nog aan niemand verteld. Bij onze eerste ook gewacht tot 12 weken. Zelfs tegen de ouders. Ik hoop dat we dat nu ook kunnen doen, maar ik merk wel dat ik al een klein buikje begin te krijgen... Dus ben benieuwd of het gaat lukken, hihi. En jij?
Ik begin nu ook steeds meer 'klachten' te krijgen. Dat geeft inderdaad wat meer vertrouwen. Heb zeer pijnlijke borsten en begin nu ook een beetje misselijk te worden. Daarnaast ben ik ontzettend lomp. Vandaag al tegen een deur gelopen en een dienblad laten vallen Ik begin ook een buikje te krijgen en moet echt al kleding uitzoeken om mijn buikje te verbergen. Terwijl ik bij de eerste echt heel lang duurde. Wij hebben het ook nog aan niemand verteld. Bij de eerste al direct met 4 weken aan ouders. Vindt het zo moeilijk om niks te zeggen! Maar we willen wachten tot de echo. Zodat we het ook direct tegen onze zoon kunnen vertellen (die is nu in een leeftijd dat hij het ook goed begrijpt). Ben benieuwd of het gaat lukken. Bij de eerste vanaf week 7 tot week 40 dagelijks gespuugd. Dus als ik me zo beroerd ga voelen ben ik bang dat ik het niet meer verborgen kan houden. Wat fijn dat je een knaltest had bij MvM! Heb er ook aan zitten denken om mee te doen maar me nooit genoeg erin verdiept. Wat houdt het precies in?
Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger... Van ons eerste kindje. Ben 7 mei uitgerekend.. Spannend hoor. Helaas moeten wij nog tot 6 oktober wachten voor een echo....
Pffft wat lang wachten nog zeg maantje! Maar wat bijzonder. Uit je handtekening maak ik op dat je toch nog natuurlijk zwanger bent geworden? Of zie ik het verkeerd? Hoe voel je je?
'Fijn' dat je ook meer begint te voelen! Hihi, onhandig ben ik altijd. Hoef ik niet zwanger voor te zijn . Hopelijk stond er niet teveel op het dienblad? Oh, niet te hopen dat je weer zo misselijk wordt... Daar heb ik bij onze dochter helemaal geen last van gehad. Precies, wij willen ook zeker de 1e echo afwachten. Misschien vertellen we het daarna wel tegen de ouders. Maar voor de rest proberen we echt te wachten tot na de 12 weken. Moeders voor Moeders: urine inzamelen waar pregnyl van wordt gemaakt; een medicijn die vrouwen nodig hebben bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Bij de 1e niet aan mee gedaan, maar toen ik zag hoeveel meiden in mijn omgeving in de mmm zaten, heb ik meteen gezegd dat ik het bij een volgende wel zou doen. Dus vanaf morgen tot 14 november ga ik elke dag plassen in een opvangbakje . Vervolgens overgieten in flessen en die breng ik elke week naar een ophaalpunt bij mij om de hoek. Kleine moeite, en je kan er iemand anders mee helpen! Maantje: ook gefeliciteerd! Ooh, dat duurt nog lang hè. Slopende weken.... Voel jij al iets?
ZWANGER!: Mir86 - zwanger van 2e kindje (1 zoon) - uitgerekend op 3 mei 2015 Gizzie - zwanger van 2e kindje (1 dochter) - uitgerekend op 3 mei 2015 Maantje - zwanger van 1e kindje - uitgerekend op 7 mei 2015 AFSPRAKEN: Mir86: 25 september - 1e echo Gizzie: 17 september - 1e echo + 22 september - intake VK Maantje: 6 oktober - 1e echo
Ja klopt, echt een wondertje.. Kans volgens artsen was et zo goed als niet. Vl heeft maar 1% goed gevormd zaad rest was allemaal afwijkend dus zouden 15 september naar de gyn moeten om behandeling te gaan bespreken... Laatste kans... En opeens... Positieve test.... Zo onwerkelijk... Ik voel me prima maar ook erg onzeker. Heb nog geen last van misselijkheid, alleen erg moe en nu beginnen mn borsten toch ook wel steeds gevoeliger maar vooral gespannen te worden... Dus nog heel lang wachten....
Wat bijzonder Maantje. Het had zo moeten zijn he? Ik krijg al behoefte aan positiekleding. Terwijl ik bij mijn eerste pas met 20 weken positiekleding ging kopen. Wil het eigenlijk nog niet. Maar niks zit meer lekker en trekt in mn buik of zakt helemaal onder mn buik. Herkenbaar?
Goedemorgen dames!! Ik ben 4 weken en 2 dagen zwangervan m'n 1e kindje! Uitgerekend op 14 mei 2015! Mag ik ook met jullie meekletsen?
Hoi allemaal, Ik klets ook heel graag mee! Ik had tot mijn verbazing zojuist een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Heel erg gehoopt maar niet verwacht! Ik heb 2 maanden geleden een ma gehad en gewoon niet verwacht nu weer zwanger te zijn. Super blij mee!! Ik ben uitgerekend op 18 mei en het is ons 2e kindje.
ZWANGER!: Mir86 - zwanger van 2e kindje (1 zoon) - uitgerekend op 3 mei 2015 Gizzie - zwanger van 2e kindje (1 dochter) - uitgerekend op 3 mei 2015 Maantje - zwanger van 1e kindje - uitgerekend op 7 mei 2015 Denisja - zwanger van 3e kindje (zoon&dochter) - uitgerekend op 17 mei 2015 AFSPRAKEN: Mir86: 25 september - 1e echo Gizzie: 17 september - 1e echo + 22 september - intake VK Maantje: 6 oktober - 1e echo
Yep ik kom ook graag meekletsen, gezellig! Ik weet nu één week dat ik zwanger ben en ik voel me natuurlijk heel happy. Soms wel onzeker, omdat je ook best wat vervelende verhalen leest hier op ZP maar so far so good. Ik ben trouwens zwanger geworden van IUI en dit is mijn eerste kindje. Mijn vriend en ik waren onverklaarbaar verminderd vruchtbaar en er twee jaar over gedaan om deze positieve test in handen te hebben. Vaak mezelf ook afgevraagd of het ooit nog zou lukken, elke maand was het weer zo spannend. Gelukkig nu genieten!! Ik voel me echt zwanger, heb last van mijn borsten en mijn buik groeit ook echt al, ik heb nu veel wijde kleding aan om het een beetje te verbloemen. Jullie al kwaaltjes? Op 23 sep heb ik mijn vroege echo <3!! Leuk om met jullie te kletsen en natuurlijk allemaal gefeliciteerd
Haai! Mag ik hier ook gezellig mee komen schrijven? Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger en uitgerekend op 3 mei 2015. Superspannend allemaal weer! Ik heb over 1.5 week de 1e echo en kijk er enorm naar uit, maar vind het ook wel weer doodeng, stel dat het hartje niet klopt? Maar voor nu probeer ik gewoon positief te denken, wie weet helpt dat me een beetje door de komende 1.5 week heen!
ZWANGER!: Mir86 - zwanger van 2e kindje (1 zoon) - uitgerekend op 3 mei 2015 Gizzie - zwanger van 2e kindje (1 dochter) - uitgerekend op 3 mei 2015 Doortje25 - zwanger van 2e kindje (1 dochter) - uitgerekend op 3 mei 2015 Maantje - zwanger van 1e kindje - uitgerekend op 7 mei 2015 Denisja - zwanger van 3e kindje (zoon&dochter) - uitgerekend op 17 mei 2015 AFSPRAKEN: Gizzie: 17 september - 1e echo + 22 september - intake VK Doortje25: 18 september - 1e echo Mir86: 25 september - 1e echo Maantje: 6 oktober - 1e echo
ZWANGER!: Mir86 - zwanger van 2e kindje (1 zoon) - uitgerekend op 3 mei 2015 Gizzie - zwanger van 2e kindje (1 dochter) - uitgerekend op 3 mei 2015 Doortje25 - zwanger van 2e kindje (1 dochter) - uitgerekend op 3 mei 2015 Maantje - zwanger van 1e kindje - uitgerekend op 7 mei 2015 Mar10e - zwanger van 1e kindje - uitgerekend op 14 mei 2015 Denisja - zwanger van 3e kindje (zoon&dochter) - uitgerekend op 17 mei 2015 Heidi88 - zwanger van 2e kindje - uitgerekend op 18 mei 2015 Roerei - zwanger van 1e kindje - uitgerekend op ? AFSPRAKEN: Gizzie: 17 september - 1e echo + 22 september - intake VK Doortje25: 18 september - 1e echo Mir86: 25 september - 1e echo Maantje: 6 oktober - 1e echo