Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    dat probleem heb ik nou ook mijn man is de 21 e jarig, thuis drink ik ook altijd graag wat met een feestje,, en roken doen wij buiten. en ik rookte ook altijd, sinds ik weet dat ik weer zwanger ben ,ben ik natuurlijk weer gestopt.. dus ik dat het bij ons ook wat mensen gaat opvallen,, of dat ze dan op je gaan letten omdat je al niet meer rookt, en niet drinkt, en dan ook nog bepaalde hapjes niet meer neemt,, het is ook spijtig dat we het beter niet kunnen eten,, maar wij weten dat het voor een goed doel is!! en ja, mijn man zij als ze het gaan vragen, probeer je het nog uit te stellen,, maar stiekem hoop ik dat mensen het gaan vragen haha dan hoef ik me niet meer in te houden en kan ik het over de daken schreeuwen!! maar het liefst wacht ik nog wel 6 weken, iig dat we voorbij de 12 weken zijn !

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de alcohol is een antibiotica kuur altijd goed.. Ga hem binnenkort ook gebruiken..

3. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    ik snap het niet? kun je dan gewoon alcohol drinken?

4. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Als je zegt dat je antibiotica slikt begrijpen mensen dat je geen alcohol drinkt want alcohol en antibiotica gaan niet samen.
    Een smoes dus ;)

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies wat Boris zegt.. Als smoes..

6. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeggen dat je de avond ervoor te diep int glaasje hebt gekeken en dat je maag van slag is en dat je echt ff niet aan alcohol moet denken! Je kan ook alcoholvrije wijn halen bij de ah of de plus, die stiekum drinken, lijkt alsof je gewone wijn drinkt!!

Hier vandaag gelukkig niet zo misselijk, gister heel misselijk en emotioneel!

7. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik weer.. De hele dag doodmoe en nu ik in bed lig klaarwakker!

8. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    Omg ik dacht al! Haha, nou het is een goeie smoes!

9. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    tja ik zat zelf ook te denken aan die antibioticasmoes maar toch denk ik dat ze dan gelijk zeggen,van ja hoor, dat is zeker een smoesje?
    het namelijk heel stom , maar vanaf het moment dat we de pil lieten staan ging ineens iedereen om ons heen vragen of wij nog geen 2e kindje wilden. hoe toevallig! maar ik heb het idee dat ze allemaal aardig op hun hoede zijn. haha.

maarja als het echt niet lukt dan vertel ik maar gewoon hoor. ik wil het toch eigenlijk ook wel van de daken schreeuwen!! haha. alleen het is nog zo pril.

@dame84, wat een toeval! mijn man is dus ook de 21e jarig ;)

10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik ben de avond goed doorgekomen. Er werd wel opgemerkt dat ik alleen aan het water zat. Nu scheelt het dat ik sinds een tijdje helemaal geen frisdranken ofzo meer drink en water nu lekkerder vind dus daar heb ik het op gegooid... verder vond ik het wel moeilijk om niets te zeggen haha maar het is gelukt.

@toekie dat had ik ook inderdaad. Zodra ik met de pil was gestopt gingen mensen vragen of we al een kindje wilden. En vorige week zondag begon mijn oma ineens "nou het wordt weleens tijd he" ik heb toen gezegd dat we er nog helemaal niet mee bezig zijn en nog erg genieten van het met zn 2tjes zijn hahahaha maar toen was ik natuurlijk al zwanger!! Ik kan niet wachten om het te vertellen. Maar we willen eerst de echo.. dus t weekend van 25 oktober gaan we het pas vertellen.

Gister met die drukte van de verjaardag wel misselijk en buikpijn gehad. Ik ben daar toch wel onzeker over maar lees overal dat het erbij hoort.

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Dufel dat hoort er echt bij.. Het is zo leuk om het te vertellen maar verder wachten wij ook nog even hoor..

12. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja hooor dufel, iedereen is daar onzeker over, zelfs bij 2e of 3e zwangerschappen. maar het schijnt er toch echt allemaal bij te horen. denk maar zo: geen bloed is goed! :D
    wat goed dat het je gelukt is gistervond! ik zie gewoon tegen zondag op. ik weet gewoon zeker dat ze het door gaan hebben en doordat ik zo blij ben zwanger te zijn kan ik er geloof niet over liegen. haha. nou we zien wel.
    misschien ga ik wel geoon cola drinken en dan zeg ik dat ik aan de cola-beerenburg ben. (lust ik alleen niet haha)

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Meiden met hoeveel weken krijgen jullie je 1e echo? Mijne staat nu ingepland op 23 okt. Dan ben ik 10 weken en 6 dagen... vind het zoooo lang duren hahaha.

14. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik weet niet meer wie die tip gaf, maar eventueel alcohol vrije bier of wijn kopen en doen alsof het gewone is?

15. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Hallo dames!
    Mag ik ook meekletsen? We weten sinds een weekje dat ik zwanger ben, vandaag precies 5 weken (volgens internetberekening)! Ik ben (voorlopig) uitgerekend om 17 mei, maar die datum zal dus nog wel gaan veranderen.
    Het is ons eerste kind, ik ben 28 en mijn vriend 29.

We zijn pas begin juli begonnen, en hadden nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn. We zijn super blij, maar vinden het allemaal ook nog erg spannend, omdat het zo pril is. Ik hoor van de week wanneer mijn eerste afspraak bij de vk is.
    Wel heb ik me al ingeschreven bij Moeders voor Moeders, komende donderdag komt de consultant langs voor de intake.

Spannende tijd voor de boeg dus! Ik heb nog niet veel klachten.
    's avonds een erg opgeblazen buik en wat steken. Gelukkig nog niet moe of misselijk ofzo, maar dat zal nog wel komen.

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Scarlett! Hier ook juli begonnen en ronde twee raak alleen dan voor ons tweede kindje.. Net zo verrast als jullie want de eerste heeft ruim een jaar geduurd! De datum kan inderdaad nog veranderen.. Dat hoor je na de eerste echo maar de uitgerekende datum zal dan zeker in mei zijn! Mooie maand! Ons dochtertje is van 30 april.. Ben benieuwd hoe lang er tussen de verjaardagen gaat zitten..

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag trouwens fijn nieuws gehad.. Ik ben vanaf januari gaan trainen bij mom in balance (Google het maar is ik vind het echt heerlijk sporten! Echt een aanrader voor alle (a.s.) Mama's en ben gaan opbouwen naar de mudmasters.. Toen ik gepland maar sneller dan verwacht zwanger bleek was ik bang dat ik niet mee kon doen maar doordat mijn basisconditie volgens mijn trainster zelfs hoog genoeg is voor de 12 km en ik sta ingeschreven op de 6 km ziet zij daarin geen probleem.. Het kindje zit over 2 weken nog volledig beschermt achter mijn schaambeen dus ook daar geen probleem.. Zij geeft dus groen licht MITS de verloskundige het er ook mee eens is en ik niet te misselijk word zoals bij de vorige zwangerschap.. Ik ben blij!

18. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij op 10 oktober, dan ben ik 9weken en 1dag! Vind ik ook veel te lang duren maarja.... Ben ook niet zo goed in wachten!

19. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    @scarlet en Loes, hier ook 2e ronde zwanger!! Mijn 1e kindje maar van ml de 2e!

loes wat fijn dat je toch mee mag doen met mudmasters!

Hier komt morgen moeders voor moeders, mag ik eindelijk weer een testje doen! Vorige week zondag voor het laatst getest,
    Mis het gewoon, wordt zo blij van die roze streepjes!!

20. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik kijk ook uit naar de test bij MvM. Lekker roze graag!

Deel Deze Pagina