Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Deze, mer de volgende tekst:

Door twee handen gegeven... En in mei mogen wij dit prachtige cadeau uitpakken! 👶❤️

(Hoop dat de foto het doet want dit is al iploadpoging 3...)

2. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Laatste poging, nu via m'n iPad. Ander doe ik het morgen via de computer :)

3. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Wat leuk samsoko!!

Biefstuk lust ik niet, ossenworst wel.... En at ook veel leverworst en pathe... Maar de filet american blijft toch wel favoriet!!

Wij hadden deze foto:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,4 KB
      Weergaven:
      0
  4. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Lara die is leuk!!!

Alcohol: Ik drink normaal al nauwelijks dus nu helemaal niet.
    Maar ik vind het niet erg als een ander wel af en toe iets zou nemen. Dagelijks vind ik zelf wel overdreven hoor...
    Biefstuk eet ik wel gewoon maar dan doorbakken.
    Nu maak ik het zelf niet klaar maar als we eens gaan uit eten bij de wok dan eet ik daar graag biefstuk met een berg knoflook :p

5. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een leuke aankondigingen allemaal.en allemaal toch nog zo verschillend. Weet nier meer of ik hem al geplaatst had dus bij deze.
    Gister weer even mogen spieken bij uk en alles gaat goed. Lag weer lekker in foetushouding dus moeilijk te meten. Hopen dat hij/ zij zaterdag beter meewerkt.

Dufel, wij hebben ook een mura(vorig model) en het is echt een super fijne wagen! En met het nieuwe model zijn ook de laatste minpuntjes (als je de zitting in ligstand zet beweegt de zonnekap mee waardoor hij geen nut heeft) ook opgelost. Je gaat er zeker een hoop plezier aan beleven.

Zijn er al dames begonnen aan de babykamer?

Bijgevoegde bestanden:

6. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Leuke aankondigingen dames :)

@dame84, ja leuke reacties gehad:).

Hier voor mij ook geen alcohol. Mis wel een lekker broodje filet american maar het is voor een goed doel.

Hier nog niet begonnen aan de babykamer denk dat we eind december, januari gaan beginnen, het begint wel al een beetje te kriebelen.

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Super leuk die aankondigingen!!
    Wordt er helemaal blij van :)

8. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Oja voor mij ook geen druppel alcohol tijdens mn zwangerschap.
    Ik ben best wel van het uitgaan met een drankje erbij. Maar nu even niet (niet dat het nu zou kunnen maar toch ;) )

9. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Haha ik quote mezelf... gaat lekker zo

10. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @2011mama: leuk die foto van dat kaartje in de schoen :)

@dufel: fijn dat je het nog ff thuis mag aankijken. ik heb ook met je te doen. het is niet eerlijk dat jij je slecht voelt en een ander helemaal niet.
    kan me voorstellen dat het je niet lekker zit met je werk. maar je kunt er weinig aan doen ben ik bang. ik hoop dat het goed komt meid.

@dame84: haha wat een geweldige foto van je zoon! wat een vrolijk en mooi mannetje :) en wat een gave reactie van opa en oma!

@boris: nou dat je vriend zeker zijn ogen nog dicht?! haha

@streep: nee die krijgt niet iedereen samsoko. bij mn zoontje had ik die streep ook, maar kreeg ik pas later in de zs volgens mij. hij bleef na de bevalling ook nog heeeel lang zitten. nu heb ik hem nog niet, maar komt vast nog wel.

@buik: ze beginnen bij allemaal al te vragen of er geen 2 in zitten! haha wordt nu al dik.

@alchohol: hier ook geen drup. normaal gesproken mag ik graag een biertje drinken, maar nu waag ik het er niet op. misschien zijn de meningen verdeeld, maar mocht er iets mis zijn met het kindje en ik heb alchohol gedronken dan wijt ik dat vast daar aan en dat wil ik niet op mn geweten hebben. ik mis ook meer de filet american dan de biertjes trouwens. nog maar ff geduld hebben.

de babykamer zijn we nog niet aan begonnen, maar daar hoeft ook bijna niks aan te gebeuren. dat doen we volgend jaar wel haha

11. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Hey meiden,

@alcohol: hier ook geen druppel. Hiervoor hield ik echt onwijs van een wijntje en ik dacht echt dat dat een enorme uitdaging zou worden. Maar zodra de test positief was is de behoefte gelukkig helemaal weg. Dus ook geen slokje ofzo, dan breng je jezelf alleen maar in verleiding.

@aankopen, ik was afgelopen weekend voor het eerst in een Prenatal met manlief....tjonge. We kwamen helemaal beduusd weer buiten, wat een hoop regels en spullen!! We hebben besloten maar gewoon te beginnen met de meubels en dan zo steeds kijken wat er nog bij moet. Inmiddels wel een complete maxicosi gekregen!

12. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @ laratje dankje wel het was zeker leuk. Leuk he als je het nu ook echt gaat zien.

@dame84 dankje wel! Was zeker leuk ik had zelfs verwacht dat ik meer zou overgeven dus eigenlijk viel het nog mee.
    Leuke foto!

@ babykamer wij beginnen ook pas ergens in januari. Wij willen zowiezo eerst weten wat het wordt. Zelfde geld voor kleren kopen wil ik ook nog mee wachten al is dat echt wel moeilijk.

@ streep hier wel al een streep wordt ook nu wel steeds beter zichtbaar.

@ drank . Hier geen drank voor mij nou moet ik zeggen dat ik zouwiezo niet veel dronk af en toe bij het eten of bij een feestje.

13. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    @kamertje, rond aan het kijken op MP voor een kamertje en heb wel 2 mooie types op het oog dus gewoon maar even in de gaten houden!

Toekie, is jouw buik al zo flink dan?

14. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja volgens mij wel. ik zal ff een foto plaatsen.
    volgens mij is dit wel behoorlijk voor 14 weken:

Bijgevoegde bestanden:

15. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Oe ja hihi, zo ziet die van mij er nog niet uit. Scheelt ook wel dat het voor jou de 2e zs is toch?

16. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    nou dan gaat het wel sneller jah, maar bij mijn 1e zag je het ook al snel en was ik uiteindelijk ook megadik! haha.
    ach ik vind het niet erg hoor, kan ook iedereen lekker zien dat ik zwanger ben ;)

17. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Ja dat is waar!! Ik kan ook niet wachten tot iedereen het kan zien :)

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ben best wel jaloers op jullie mooie buikjes!!

19. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Zoo wat een mooie buik Toekie! Bij mij gaat het ook niet zo hard. Leuke foto's ook Manoni en Laratje! Te snoezige slofjes.

Hier gaat de buik ook nog niet zo hard. Aan de andere kant ben ik ergens misschien toch wel stiekem een beetje blij met de 4 kg eraf, daardoor heb ik nu een leuk buikje en minder lovehandels ;) Maar nog niet echt dat je heel duidelijk ziet dat ik zwanger ben. Nu iedereen het weet doe ik wel weer lekker wat strakkere shirts aan zodat je het beter kunt zien. Ben best een beetje trots op dat heeeeeele kleine beetje hihi.

20. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Mooi buikje al.

Hier begint het nu te komen al heb ik van mezelf ook al een buikje.

Deel Deze Pagina