Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat leuk Gizzie, een meisje! Hier ook heel veel meiden in het meiclubje.

Buiten de misselijkheid en vermoeidheid gaat het hier eigenlijk ook prima. T is wel lastig om alle ballen op te houden zoals ik gewend was (lees:dat lukt dus niet haha) en daar probeer ik me nu bij neer te leggen. Verder voelt het nog steefs onwerkelijk, bijzonder en gaaf tegelijk. Heel mooi om met mijn man naar zoiets bijzonders toe te leven.

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja, veel meisjes hier? Leuk! (en jongens net zo hoor ;)).

Dat herken ik wel... Vooral het huishouden schiet er af en toe bij in. Vind deze zwangerschap nu ook wel iets zwaarder vanwege onze ondernemende peuter, hihi.

Jaaaa, mooi hè. Straks een kindje van jullie samen! Iets mooiers bestaat niet. Vind het nu ook weer heel bijzonder om mee te mogen maken. Bij elke echo denk ik, wat een wonder zeg. Kan niet wachten om dit kleine meisje te ontmoeten!

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hey meiden,

Vandaag weer doorgebracht in het ziekenhuis. Het ging weer niet.
    Nu weer thuis met andere medicijnen.

@chantalcindy hoe is het nu meis?

4. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @samsoko: slijmhoest. er komen soms vieze groene klodders mee maar niet de hele tijd (sorry mijn taalgebruik!)

@laratje: onder je voeten?! serieus?? haha

leuk dat je nog ff komt kijken gizzie en gefeliciteerd met nog een dochter! leuk. fijn dat het goed gaat met je zwangerschap

he dufel was het weer zo ver? maar gelukkig mocht je wel weer naar huis.knuffel

5. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Gizzie, leuk dat je nog even langskomt :)
    Veel meisjes hier! Leuk!! Jongens zijn ook leuk hoor hihi!

Dufel, ah nee dikke knuffel!!

Toekie ja echt onder je voeten, een dikke laag! Sokken aan en wachten maar :)

Vandaag bij de vlos geweest. Het hartje klopte mooi stevig en in een goed tempo! Alles weer helemaal goed, ben weer helemaal blij!

02-01 afspraak verloskundige

6. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @toekie wat vervelend zeg!!
    Ja die tip die Lara geeft heb ik ook wel eens gehoord, zelf geen ervaring mee

@lara fijn hoor :) zo leuk altijd even het hartje horen

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

He dufel wat vervelend weer.. Hoop echt dat het snel beter gaat met je..

Ik ben ook vandaag bij de VK geweest.. Hartje eindelijk gehoord (vorige keer wilde uk niet meewerken :p) Alles was verder goed gelukkig. Ook groen licht dat we gewoon op vakantie kunnen met de kerst :D:D Dus ik ben happy hihi..

Volgende afspraak: 5 januari controle VK

8. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Toekie, je zou kunnen stomen met alleen heet water. Ik heb echt de schurft aan stomen, maar het hielp wel enorm toen ik griep had in week 6 van de zwangerschap. Bij een droge hoest heeft dat niet zoveel zin, maar bij slijmhoest zou het je lucht kunnen geven en wat slijm kunnen wegwerken.

He wat shit Dufel :( Blij dat je wel weer thuis bent. Wat een gedoe.

Vandaag mn laatste AB geslikt. Maandag weer een plas brengen naar de HA om te kijken of mn urine nu normaal is.

9. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    samsoko, hopelijk is je urine uitslag goed!!

Dufel, bah, ik heb het zo met je te doen,, lijkt me zo vervelend steeds! ik gun je het beste! ff is lekker te kunnen genieten!!

leo. dat was dan wel een lange tijd geleden dat je nu eindelijk je baby's hartje hebt kunnen horen!! was vast een heel fijn gevoel!

chantalcindy, ben erg benieuwd naar je situatie nu!! weet je al meer?

gizzy . wat leuk!! gefeliciteerd dat je een dochter krijgt! en leuk dat je er weer ff in mee kletst!

hier verkoudheid zo goed als over,, wat snotterig,, maar kan het goed hebben,,
    voel de kleine in mijn buik al goed bewegen! anderhalf week nog, dan kunnen we hopelijk zien wat het geslacht is!! kan niet wachten!!

10. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje
    Dame84-2e kindje

5 mei:
    Pip88 - 1e kindje

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje
    Pipa1982 - 3e kindje

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

14 mei:
    Mom2Bee - 1e kindjeit's a boy

15 mei:
    Manonii - 2e kindje it's a boy

16 mei:
    Denisja - 3e kindje

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje

18 mei:
    2011mamma - 2e kindje
    Aaf88 - 2de kindje

19 mei:
    Dufel - 1e kindje
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    2eopkomst -2e kindje it's a girl

21 mei:
    Loes1990 - 2e kindje
    Elske91 - 1e kindje

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje
    Boris10 - 3e kindje it's a girl

24 mei:
    Annemarietje - 1e kindje

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje

31 mei
    Samsoko - 1e kindje

AFSPRAKEN:
    December:
    05 dec: Anakoloet controle VK
    06 dec: dufel geslachtsbepaling
    12 dec:Jabinca 20 weken echo
    13 dec : chantallcindy geslachtsbepaling.
    15 dec: toekie1985 Co + echo
    15 dec: elske91 geslachtsbepaling
    16 dec: Dame84 20 weken echo en controle VK
    16 dec: Samsoko centering pregnancy
    18 dec: 2011mamma controle VK
    19 dec: Leo85 uitgebreide 20 weken echo (GUO)
    22 dec: jennechie 20 weken echo
    22 dec: pipa1982 20 weken echo
    22 dec: 2011mama 20 weken echo
    22 dec: chantallcindy Co gyn
    24 dec : laratje 20 weken echo
    30 dec: dufel 20 weken echo
    31 dec: Elske91 20 weken echo

Januari:
    05 jan: leo85 Co vk
    08 jan: Samsoko studentenecho
    07 jan: Aaf88 20 weken echo
    10 jan: Samsoko 20 weken echo

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

11. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @ dame84 spannend het om te zien wat het wordt hier zelf extra echo gepland voor het geslacht anders moesten we wachten tot januari Hihi dat kon ik niet.

@ dufel jeetje het zit je ook niet mee zeg. :(

@ gizzie1983 leuk dat je weer even komt kletsen. Ik denk dat je gelijk hebt dat het idd gewoon een adertje is. Maar na zo veel mks schiet je bij alles in paniek :(

@elske91 welkom en gefeliciteerd!

Hier gaat het beter! Gisterochtend even geen bloed meer toen moest ik naar toilet en had best harde ontlasting terwijl ik kracht zette spoot er ineens een straatje bloed schrok me rot. Ik denk dat door het kracht zetten er een adertje springt ( gyn denkt dit ook) toen bij het afvegen natuurlijk veel bloed. Uur later ging ik naar de wc om te plassen was het al weer helemaal weg. Nu al sinds die tijd niks meer. Dus denk echt dat het gewoon een adertje is. Heb ook nog steeds geen buikpijn.

12. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Leo en chantalcindy, wat vervelend die bloedingen, hier nog geen enkel bloeding gehad gelukkig.
    Dufel, jij hebt het zwaar te verduren meid.. hoop zo dat het gauw klaar is.

Ik moest aardig wat bijlezen, vorig weekend lekker weggeweest naar Limburg, wat was dat geslaagd en ontspannen met manlief.
    Waren we beide echt aan toe, helaas heeft manlief nu wel koudje gevat maar wel gewoon aan het werk. Ikzelf voel me topfit. Gistermiddag heerlijk gerelaxt in bad na me werk maar daarna ook in bed beland en dat had ik niet moeten doen. Had ik achteraf gezien niet nodig en werd vet sacherijnig haha
    Even me dagen dus anders indelen :) FIJN!

Ik las iets over gastouder/kinderopvang, ik heb bij een kennis gevraagd hoe en wat want zij is zelf gastouder, Begin februari is meer dan op tijd. Kinderopvang zou wel nu beter kunnen maar dat is bij ons geen optie omdat ik vaak om 6:00uur begin en die dan nog niet open zijn.

Afgelopen week weer bij verloskundige geweest, ik maakte me ineens zorgen blabla normaal zo nuchter als wat, maar 4 weken is me toch wel erg lang. Verloskundige vond dat ik volgende keer gewoon moet bellen voor een tussenafspraak. Ik werd erg emotioneel toen ik zag dat het zo gegroeid was en alles in orde was. Zo fijn.

Ik zie dat ik de eerste ben die de 20weken echo heb, leuk.
    Misschien kan er bij mij achter me naam 'verrassing' staan. Wij willen namelijk niet weten wat het word, zijn er meer??

Leuk al die groeiende buikjes, hier ook al lekker in de groei, qua kilo's viel t reuze mee. Begon met 86 kg maar na het weekend wel extra aangekomen dus nu 89 kg, ieww.. voorlopig nog ff geen 90 aub. Maar voor 18,5 week is dit volgens my heel netjes.

Wij hebben laatst de toekomstige babykamer al leeg geruimd en morgen gaan wij 2 muurtjes opfrissen/sauzen.
    De ander 2 muurtjes komt behang op, heb al een vet mooi behangetje uitgekozen in Oudhollandse stijl. Die gaat mijn moeder volgende week vrijdag na de 20weken echo erop plakken. En dan zijn we voor de officiële 20 weken al klaar met de muren haha.

**oeps.. lekker lang bericht weer.. toch wat vaker komen zie ik haha

13. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hallo Dames!

Ook al even een tijdje niet gereageerd..wat mis je dan gelijk veel, haha!

Welkom Esther! En gefeliciteerd natuurlijk!

@ Gizzie, wat leuk , een meisje! Mooi dat je zwangerschap goed verloopt!

@ Dufel, verdorie zeg...alweer ziekenhuis! Mag hopen dat het nu toch echt wel beter gaat worden hoor, zodat je er ook echt van kan genieten.. Knuffel!

@ ChantalCindy, vreselijk die bloedingen..wat een schrik elke keer.. Gelukkig met beeb alles goed!

Hier gisteren weer op controle geweest, we zijn weer helemaal goedgekeurd! Hartje weer gehoord, heerlijk geluid!
    Volgende controle is 2 januari.

Heb even geinformeerd naar het gastoudergebeuren, en idd, feb/maart is op tijd genoeg om je daar voor aan te melden.

Ik ga onze tassen pakken, wij gaan heerlijk een weekendje naar de kerstmarkt in Dusseldorf!
    Ik lees maandag alle berichten wel weer!
    Fijn weekend meiden!

14. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    @Jabinca
    Wat fijn dat jullie een Fin. Weekendje weg hebben gehad!
    Wij hebben ook al geïnformeerd bij een kinderopvang/gastouder en die komen begin april langs voor een afspraak en gaan dan langs de gastouderS om te zien waar we de beste klik mee hebben. Moeten wel een gastouder nemen ivm mijn werk (begin 'S ochtends 7 uur en in een avonddienst pas om 23.30 klaar)

Onze babykamer is al zo goed als klaar. In februari komen de meubeltjes, ik kan niet wachten! Logeerkamer staat nu nokkie vol met allerlei spulletjes haha, wil alles nu wel mooi inrichten en doen hihi.

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @chantalcindy klinkt inderdaad als een adertje maar is natuurlijk even schrikken

@jabinca goed dat je het hebt aangegeven bij de verloskundige. En je gewicht is meer dan normaal hoor. Ik had gelezen dat rond de 20 weken 5-7 kilo erbij normaal is.

@jennechie veel plezier met jullie weekend! En fijn dat je het hartje hebt gehoord. Iets mooiers bestaat niet he

@elkse fijn dat alles al zo goed als klaar is!!
    Ik merk dat het bij mij ook begint te kriebelen. Onze babykamer moet nog wat opgeruimd worden. En dan nog verven/behangen en nieuwe vloer.
    Maar we willen dit pas doen als we weten wat het gaat worden.

16. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik wil nog even weer mijn afspraak doorgeven:

2 januari controle :)

17. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik heb niet zoveel puf om te reageren. wel las ik dat Dufel weer in het ziekenhuis is geweest... Niet leuk :( Gelukkig heb je veel aan je vriend in deze situatie!

18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Chantallcindy wat balen he van dat bloed.. Je schrikt toch elke keer.. Hier is het gelukkig tot nu toe bij 1 keer gebleven, maar je zit toch niet zo lekker meer, wetend dat het elk moment weer zou kunnen gebeuren..

Jabinca wij krijgen ook een 'verrassing' :D Wilden het bij onze dochter niet weten en nu weer niet. Hebben toch alle neutrale kleertjes nog van de 1e tijd, dus voor ons niks onpraktisch aan, en vind het leuk dat er iets mysterieus overblijft :)

Lekker al die weekendjes weg hihi.. Wij zijn al geweest.. Maar goed, ik ben goedgekeurd door de VK om toch op vakantie te gaan, dus tussen kerst en oud & nieuw zitten wij in de VS, dus ik klaag niet :D

19. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Effe snel berichtje
    Nog steeds geen bloed en toch weer naar toilet geweest Hihi onderhand bang om naar de wc te gaan.

Hier druk met de voortuin bezig grind erin en straks nog wat spullen voor kerst halen. Wij beginnen in januari met de babykamer al is hij wel al leeg.
    Nog 8 daagjes kunnen we hopelijk zien of het een jongen of meisje is :)

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Leuk, 2 verrassingen op de lijst!
    Ik heb daar echt het geduld niet voor hoor.

Hoop zooooo dat we het morgen kunnen zien♡

Deel Deze Pagina