Ja want schijnbaar kun je vloeistoffen horen lopen door de navelstreng? Zeg ik dat goed? Toen wij de geslachtsbepalingsecho gingen doen liet zij in soort infrarood zien dat er vanalles door de navelstreng stroomt, ook konden we bloed door het kindje zien stromen (soort termografische kaart leek het op hihi)
Valt mee.. Had het smiddags ook en toen kwam er bijna niks. Vandaag nergens last van, niet anders als anders Hihi
Dame84: zou wel speciaal zijn als er nog eentje zat. Het is wel eens voorgekomen hoor dat ze er later achter kwamen dat er 2 waren, maar is natuurlijk wel zeldzaam. Ben benieuwd Hier weer steeds misselijk.. moe... Toch weer afgevallen, het gaat nu steeds op en neer, maar ben nog niet weer zo zwaar geweest als voor de zwangerschap. Mijn man maakt zich er steeds zorgen om dat alles zo anders wordt na de bevalling. Ik zeg dan 'ik ben nog steeds mezelf dan hoor, alleen dan met een baby'tje erbij'. Nu kan ik eindelijk heerlijk genieten van de kersttijd: kerstmuziek op de radio, kerstmaaltijd bedenken, sneeuw. Heerlijk! Hopelijk valt er lekker veel sneeuw dit jaar haha
@dame84 herkenbaar meis. Geen zorgen ik heb dat ook altijd als ik luister met de angelsound!! Is de navelstreng idd
Hier komt een ego berichtje: We krijgen een............. Jongen!!!!!!!! We zijn helemaal verliefd en in de wolken!!! Ze zei voor 95% zeker (was dat bij jullie ook zo?) Alles is verder prima in orde
Leuk Dufel!!! Gefeliciteerd!! Bij ons riep ze binnen 3 seconden "het is een meisje" Dus was overduidelijk!
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84-2e kindje 5 mei: Pip88 - 1e kindje 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise Pipa1982 - 3e kindje 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Mom2Bee - 1e kindjeit's a boy 15 mei: Manonii - 2e kindje it's a boy 16 mei: Denisja - 3e kindje 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje 18 mei: 2011mamma - 2e kindje Aaf88 - 2de kindje 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl 2eopkomst -2e kindje it's a girl 21 mei: Loes1990 - 2e kindje Elske91 - 1e kindje 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Annemarietje - 1e kindje 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: December: 12 dec:Jabinca 20 weken echo 13 dec : chantallcindy geslachtsbepaling. 15 dec: toekie1985 Co + echo 15 dec: elske91 geslachtsbepaling 16 dec: Dame84 20 weken echo en controle VK 16 dec: Samsoko centering pregnancy 18 dec: 2011mamma controle VK 19 dec: Leo85 uitgebreide 20 weken echo (GUO) 22 dec: jennechie 20 weken echo 22 dec: pipa1982 20 weken echo 22 dec: 2011mama 20 weken echo 22 dec: chantallcindy Co gyn 24 dec : laratje 20 weken echo 30 dec: dufel 20 weken echo 31 dec: Elske91 20 weken echo Januari: 02 jan: laratje Co vk 02 jan: lizzthrasher22 Co 02 jan: jennechie Co 05 jan: leo85 Co vk 08 jan: Samsoko studentenecho 07 jan: Aaf88 20 weken echo 10 jan: Samsoko 20 weken echo Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Kleine hield zn beentjes de hele tijd dicht en lag een beetje op zn zij. Ik moest uiteindelijk gaan plassen en gaan springen en toen liet hij het zien
ach wat leuk dufel!! hahaa gelukkig op de lijst nog een jongen er bij!! de eerste die echo's krijgen is op 12 dec,,,,, mennnn duurd lang, hahaha ben zo benieuwd naar de rest als iedereen straks het weet, of het lijstje jongens het bij houd van de meiden! hihi leuk!!! ja, dames ik denk dat ik het maar bij de navelstreng hou,, zullen met de 20 weken echo alles zien!! hopelijk!
ik ben benieuwd naar iedereen haar leeftijd! als iemand het druft, hoor ik het graag!! ben wel nieuwsgierig!