Blijeik, wat ben ik blij te horen dat het goed met je gaat! Ik gun het jullie enorm! Ik hoop dat je ons snel goed nieuws kunt brengen, meteen laten weten hoor! Dikke knuffel van mij! Samsoko, fijn dat jullie qua namen op een lijn zitten Mijn vriend houd echt van een top10 naam zoals sanne maar laat ik sanne nou echt een vreselijke naam vinden :') ☺️ Lizz beterschap, ben blij dat ik weer aan de beterende hand ben
gelukkig hoef ik me nog geen zorgen te maken over geld zaken, we komen rond, en heb recht op nog ww uitkering, en zit 32 weken nog goed! het is ik ben 22 jaar, en ik zou dan 2 dagen in de week willen werken, en dat kan alleen op mijn rooster aangepast worden dan,,want mijn man werkt 50 uur in de week en erg onregelmatig. verschilt elke week,, dus ik verdien het minimum uur loon, en dan bijv, 5a6 uurtjes op een dag, zit ik ongeveer op 48 uur in de maand, dat is, 280 ongeveer in de maand, en ik zou mn kind graag naar een opvang willen, dus dat is inderdaad duurder,, ik hou kort om gezegt een lullig bedragje over, dus in mijn ogen niet veel nut,, als er nou verschil was geweest van 300 ,, jaa, dan maakte het me niets uit,, maar gelukkig ik hoef tot 10 weken na de bevalling niet te werken, daarna kan ik altijd nog kijken wat we gaan doen, ik kan indiedergeval niet uit gaan van mijn man en of familie en vrienden, die zijn allemaal druk met school.werk, en eigen kinderen, BlijeIk! wauw, mooi om te horen dat het goed gaat met je, en fijn dat je alles een plekje hebt kunnen geven!! hopelijk horen we snel goed nieuws van jou kant!! laat het ons zo snel mogelijk weten wanneer je een positieve test in handen hebt!! lizz. vervelend zeg dat je je niet lekker voeld.. beterschap meid!! er word ook veel besproken hier,, heb er ook wel is moeite mee, maar als mijn man savonds ook weg is dan heb ik alle tijd van de wereld! hahah wij hebben de namen ook! kaartjes hebben we nog niet,,, we wachten nog ff af op de 20 weken echo, dan kunnnen we daar ook meer gericht in zijn! heb een zoon, en als het een jongentje mag zijn wat er in mijn buik zwemt, dan scheeld mij dat weer in de kleren!! en andere jongens dingen! maar als het een meisje is, Shoppen!! ik heb al veel aanbiedingen gekregen van vrienden als het een meisjje is,, ( als je een meisje krijgt dan bekijk je mijn zolder maar is ff) hahaha krijg ik dan te horen steeds!! goedkoop shoppen! en scheeld ook dat mijn vrienden ook veel leuke smaken hebben!!
Lieve dames! Ik laat jullie zeker wat weten, ben jullie nog niet vergeten!! Jullie lekker genieten nu! Ga jullie weer "laten".. Ik droom nog even lekker verder! Veel liefs!!
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84-2e kindje 5 mei: Pip88 - 1e kindjeit's a surprise 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise Pipa1982 - 3e kindje 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Mom2Bee - 1e kindjeit's a boy 15 mei: Manonii - 2e kindje it's a boy 16 mei: Denisja - 3e kindje 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje 18 mei: 2011mamma - 2e kindje Aaf88 - 2de kindje 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl 2eopkomst -2e kindje it's a girl 21 mei: Loes1990 - 2e kindje Elske91 - 1e kindje 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Annemarietje - 1e kindje 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: December: 12 dec:Jabinca 20 weken echo 13 dec : chantallcindy geslachtsbepaling. 15 dec: toekie1985 Co + echo 15 dec: elske91 geslachtsbepaling 16 dec: Dame84 20 weken echo en controle VK 16 dec: Samsoko centering pregnancy 18 dec: 2011mamma controle VK 19 dec: Leo85 uitgebreide 20 weken echo (GUO) 22 dec: jennechie 20 weken echo 22 dec: pipa1982 20 weken echo 22 dec: 2011mama 20 weken echo 22 dec: chantallcindy Co gyn 24 dec : laratje 20 weken echo 30 dec: dufel 20 weken echo 31 dec: Elske91 20 weken echo Januari: 02 jan: laratje Co vk 02 jan: lizzthrasher22 Co 02 jan: jennechie Co 05 jan: leo85 Co vk 08 jan: Samsoko studentenecho 07 jan: Aaf88 20 weken echo 07 jan: anakoloet 20 weken echo 10 jan: Samsoko 20 weken echo Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
@ blijeik. Hier gaat het goed. Gelukkig hou ik weer wat eten binnen. Zaterdag horen we hopelijk of we een jongen of meisje krijgen. Blij dat het goed met je gaat duim voor je dat het snel weer raak mag zijn!
Zoo nu ff normale reactie of dit leuke groepje. Ik zit alleen nog op dit forum voor dit groepje de rest bekijk ik geen eens haha. Vind het erg gezellig dames! Blijeik, hoop gauw op goed nieuws voor jou. Wat betreft de namen, we hebben een heel lijstje voor jongens en meiden maar we moeten nog kiezen haha. Wat betreft het kaartje heb ik nog geen idee, me zwager is goed in ontwerpen maar het kaartje wat hij voor me schoonzusje had gemaakt vond ik heeeeel saai haha. Ik heb zelf ons verhuiskaartje gemaakt dus wie weet maak ik zelf wel een ontwerp. We hebben nog wel ff... Morgenochtend 20 weken echo en morgen middag gaat me mamsie de babykamer behangen en dan is de basis klaar. De meubels komen januari/februari (van kennissen) Verder hebben we al leuk decoratie spul en denk ik dat t wel meevalt wat we uiteindelijk nog moeten inslaan. De kinderwagen hadden wij met 12 weken al onder voorbehoud uitgekozen bij babydump. Een mutsy compleet met alles erop en eraan. Nu hoorde ik dat me schoonouders dit willen betalen dus helemaal blij mee. Anders waren aan het twijfelen een quinny 2dehands over te nemen maar daar hoorde ik niet veel goeds over ivm 3wielen. Gister een heftig drukke dag gehad, heb weer normale energie maar moet wel op me tellen passen uiteraard dus gistravond me afspraak afgezegd. Vond t wel ff welletjes. Nu nog ff tot 12 uur werken en dan lang weekend. Volgende week paar dagen ehbo, niet echt zin in, zie je mij al met me 'soepele' lijf en dikke buik op de grond iemand omdraaien enzo? niet dus.. dus ik hoop dat de instructeur beetje schappelijk gaat zijn.
@blijelk dankje meis! @jabinca wat lief zeg van die kinderwagen. Dat scheelt een hoop!! Hoelaat heb je morgen de echo? Spannend! Zijn jullie zenuwachtig ervoor?
Ik lees wel mee hoor dames, maar soms te druk om alles bij te houden hihi.. Vandaag lekker dagje naar de sauna met mijn schoonmoeder, ff relaxen T is hier zeikweer dus echt weer om lekker warm binnen te zitten Wij zijn nog niet zo ver met kamertjes enzo.. Tenminste, we hebben zelf een nieuwe kledingkast op de kamer, zodat we onze oude kasten van de toekomstige babykamer leeg kunnen halen.. Hopelijk vinden we daar dit weekend tijd voor hihi.. Vind het maar druk met al een kind dat rondloopt.. Lastig tijd te vinden voor klusjes
Lief idd van de kinderwagen. Mijn ouders betalen die van ons waarschijnlijk ook en van mijn schoonpa hebben we de meubels gekregen
Hoi lieve meiden! Ik kom even weer om het hoekje kijken... @toekie, wat vervelend van de 20 weken echo! Heb je inmiddels al een datum? @blijeik, wat ontzettend leuk dat je nog even komt kijken! Blij dat het goed met je gaat! Hoop en duim voor jullie dat het heel snel raak mag zijn! Dikke knuffel voor jou! @lizz, beterschap! Gaat heel erg rond... Hier inmiddels de 18 weken gepasseerd! Afgelopen week al telefoon gehad van de kraamzorg voor een intakegesprek.. Gaat snel! De meubeltjes hebben we bijna klaar voor de babykamer! Alles zelf geverfd door vriendlief.. Kinderwagen hebben we inmiddels ook al.. Nu alleen nog een box! En heerlijk shoppen voor de kleine meid natuurlijk 😊..
Effe klagen Hihi Sinds dinsdag geen pillen meer voor de misselijk en hou nu weer niks meer binnen pfff morgen maar weer naar de ha
Ik doe mijn 17 weken dansje Voel me super goed! Alleen soort van spierpijn gevoel in m'n onderbuik, wat wel vervelend voelt. Kan niet wachten tot AS maandag! Ben zoooo benieuwd. Vannacht gedroomd dat het een meisje zou zijn, m'n man keek me maar raar aan toen ik het hem net vertelde haha. Droom zo raar de laatste tijd, die zal ook wel denken...
Hè chantalcindy, wat naar! Hopelijk mag je ze weer hebben en ben je snel van je misselijkheid af! Elske, dat is je baarmoeder die aan het oprekken is, ik heb dat ook. (Gek) dromen is normaal als je zwanger bent haha! Je maakt de gekste dingen mee in je slaap Jabinca, wat lief van de kinderwagen! Hier gaan we zaterdag op pad voor een. Deze wordt door mijn pap en zijn exvrouw (zij wordt peettante ) gesponsord. Van mijn moeder en haar man kregen we (een deel van) het kamertje. Spannend jabinca morgen! Ik duim voor een goede echo! Oh heerlijk Leo, sauna! Ben jaloers
@elske91 ow spannend hier zaterdag ben ook gewoon nerveus tel de dagen af @ laratje dank je wel! Begin het ook wel zat te worden al is het voor een goed doel.
@laratje dat vermoeden had ik wel. Straks de kruik maar even opzoeken hihi. @chantalcindy aan spannend! Aftellen nog niet, maar zal het weekend wel komen de zenuwen haha
Ja snap ik goed hoor! Zelf (gelukkig) geen ervaring mee maar kan het me goed indenken! Elske, kruik doet wonderen!
Bedankt voor alle beterschapswensen meiden! ♥ Ik voel me op zich iets beter, alleen het hoesten neemt nu de overhand. Nou ja, over een week is het vast wel weer over! Ik was zo trots op mijn dikke buik dat ik 'm hier ook even wilde showen *bloos* Foto is van vandaag Chantallcindy wat vervelend zeg dat je niks binnenhoud, lijkt me echt vreselijk! Ik kan echt heel slecht tegen overgeven. Gelukkig nog niet 1x gedaan sinds mijn zwangerschap. Maar aan de andere kant bleef mijn misselijkheid toen een paar weken wel de hele dag aanhouden...
Wauw mooie buik lizzthrasher22 Ik heb totaal nog geen buikje. Ja heel ienie mienie.. Krijg regelmatig te horen dat m'n buik nog maar bescheiden is vergeleken met het aantal weken zwangerschap