Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat leuk!! Gefeliciteerd chantalcindy!

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Chantallcindy leeeuk gefeliciteerd! :D

Anakoloet ik las het inderdaad :) leuk om zo elke dag even weer ervaringen van iedereen te lezen!

Ik ben wel blij dat ik hormonaal niet echt anders ben als anders. Ik ben niet zo'n 'vreselijke vrouw' die alles moet hebben wat ze hebben wil :p Ik ben af en toe wat verdrietig enzo, maar of dat nou per se van de zwangerschap komt... geen idee.

Het geslacht hebben we nog niet iedereen verteld. Wel de mensen die ernaar vroegen (broers, zussen en wat vrienden), maar we zeggen de naam er wel meteen bij. Ik heb er zelf niet zoveel mee om dat geheim te moeten houden. De teleurstelling als je je dan toch verspreekt vind ik het niet waard. Daarnaast weten heel veel mensen het al, die naam roepen we al jaren hahaha :p

3. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Jeeej! Gefeliciteerd ChantalCindy!
    Wat ontzettend leuk!

Vanavond even een uitgebreidere reactie, heb net even pauze op t werk..
    Maarre, nog niets bekend van de 20 weken echo van Jabinca?
    Of lees ik er overheen?

4. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    jaaa ik heb eindelijk bericht: mijn GUO is 7 januari!

dat is super lief lizz! maar ik denk er net zo over :)

chantallcindy gefeliciteerd! leuk een jongetje er bij.

nee jabinca heeft nog niks laten horen. ik hoop dat alles wel goed was!

5. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Gefeliciteerd wat leuk zeg!
    Onze eerste was ook een zoon. Heerlijk jochie!

6. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje it's a surprise
    Dame84-2e kindje

5 mei:
    Pip88 - 1e kindjeit's a surprise

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise
    Pipa1982 - 3e kindje

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

14 mei:
    Mom2Bee - 1e kindjeit's a boy

15 mei:
    Manonii - 2e kindje it's a boy

16 mei:
    Denisja - 3e kindje

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje

18 mei:
    2011mamma - 2e kindje
    Aaf88 - 2de kindje

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    2eopkomst -2e kindje it's a girl

21 mei:
    Loes1990 - 2e kindje
    Elske91 - 1e kindje

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise
    Boris10 - 3e kindje it's a girl

24 mei:
    Annemarietje - 1e kindje

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje It's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

AFSPRAKEN:
    December:
    15 dec: toekie1985 Co + echo
    15 dec: elske91 geslachtsbepaling
    16 dec: Dame84 20 weken echo en controle VK
    16 dec: Samsoko centering pregnancy
    18 dec: 2011mamma controle VK
    19 dec: Leo85 uitgebreide 20 weken echo (GUO)
    22 dec: jennechie 20 weken echo
    22 dec: pipa1982 20 weken echo
    22 dec: 2011mama 20 weken echo
    22 dec: chantallcindy Co gyn
    24 dec : laratje 20 weken echo
    30 dec: dufel 20 weken echo
    31 dec: Elske91 20 weken echo

Januari:
    02 jan: laratje Co vk
    02 jan: lizzthrasher22 Co
    02 jan: jennechie Co
    05 jan: leo85 Co vk
    08 jan: Samsoko studentenecho
    07 jan: toekie1985 GUO
    07 jan: Aaf88 20 weken echo
    07 jan: anakoloet 20 weken echo
    10 jan: Samsoko 20 weken echo

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

7. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dankje wel manlief hier was er vanaf dag 1 van overtuigd in beide Fam bijna allemaal jongen. Ik dacht dat het een meisje was Hihi.
    Blijkbaar heeft de vrouw het niet altijd goed :) maar ben wel blij :)

8. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Leuk chantalcindy!!!

Eindelijk een afspraak voor de echo!

Jabinca, hoe was de echo gegaan?

Verder is er weinig blijven hangen...
    Hebben vanmorgen een kinderwagen besteld, ben er super blij mee!

Vandaag was zoontje van vl hier om vanmiddag zijn verjaardag te vieren. Had ie een grote lego trein gehad. Zegt m'n schoonmoeder, "die heb je van papa en opa en oma". (En ik dan? :( )
    Ook had ie een kerstkaart van ze gehad. "Die is voor papa en jou." (Hallo! Besta ik wel?!?! :( )
    Ben er eigenlijk de hele dag wel verdrietig om! Heb het tegen vl gezegd maar die zegt dat dat niet vervelend bedoeld wordt. Kan wel zijn maar ik beteken al niks voor zoontje van vl en we proberen zo veel mogelijk mij overal in te betrekken en dan zegt zij zulke dingen.
    Kan wel janken :(

9. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    nou laratje dat is ook niet leuk zeg! ik kan me wel voorstellen dat je daar verdrietig van wordt! zou ik ook zijn. net of jij niet meetelt. stom hoor.

10. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Thanks! Moest het ff kwijt.
    Haar 1e reactie op onze zwangerschap was ook de vraag of het gepland was...
    Ze vraagt ook nooit aan me hoe het met de zs gaat.
    Ik hoop wel dat ze onze meid net zo in haar armen kan sluiten net als haar andere kleinkinderen.

11. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    *gebruikt techniek van tweede tabblad om te reageren* ;)

Elske91: ook al aan het kwakkelen? ik ook. Beterschap!

Mommy2015: ik vond het wel fijn als de buggyinzet ook met gezicht naar ons kan worden geplaatst, anders vond ik het wel een heel grote overgang van liggen naar van mij af kijken. Misschien kan je daar op letten? Ik hoor ook vaak dat driewielers niet zo fijn sturen, maar heb daar geen ervaring mee.

Chantalcindy: leeeeuk een jongetje! :D

Anakoloet: vervelend! Misschien tussendoor rusten? Wel herkenbaar trouwens. Alleen lastig om aan toe te geven idd ;)

12. 2eopkomst

2eopkomst Lid

2 nov 2014
    20
    0
    0
    Gefeliciteerd chantalcindy! volgens mij lopen de meisjes/jongens nu een beetje gelijk op in dit lijstje, zover we weten dan.
    Ik ben ook niet zo dat ik het geslacht al op Facebook heb gezet, ook niet de hele familie o.i.d weet het geslacht van ons baby'tje..komt wel na de 20 weken echo, misschien:) vandaag naar babypark geweest, echt een belevenis op zich haha, een kinderwagen gekocht:D alle grote dingen zijn nu in huis..nu rustig de kamer doen! Zo leuk leuk leuk!
    Btw ik mis soms hele dagen dat ik hier op kijk dus ik ben niet helemaal bij qua lezen.

13. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @laratje, wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je je er echt even rot onder voelt. Gelukkig is vl je maatje en zn familie, daar moet je t dan maar mee doen. Succes!

@chantalcindy, ja, zo willen wij t ook doen. Wel t geslacht vertellen maar de naam nog niet. Die weten we zelf trouwens ook nog niet, haha!

@hormonen en actief zijn, gelukkig valt t bij mij met de hormonen ook mee. Alleen soms heb ik zo'n dag dat io niet begrijp waar mn labiele humeur vandaan komt en dan wijt ik t daar maar aan ;) En wat actief bezig zijn betreft, dat is echt zoeken ja!

14. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    bedankt meiden, onze jace gaat beter! met slapen dan.... alleen nu billetjes helmaal rood...

Aangekomen: ik zit nog steeds op het zelfde gewicht niks aan gekomen maar buik word duidelijk dikker!!!

hahaha ja ik typ altijd op mijn telefoon wat ik wil zeggen en op wie ik reageer, onthouden lukt mij echt niet .. als je zoveel wil reageren !

ooh man Dufel!! 11 kilo is wel erg veel hoor !! pff,,

Lizz: ik vind het zelfde wat jij zegt (L)

Chantallcindy: wauw een jongen!! gefeliciteerd!!
    tuurlijk ga je het iedereen vertellen! zou ik ook echt niet voor me kunnen houden als we de 16e zijn geweest voor de 20 weken echo!

oohh,, laratje, ze vergeet jou steeds!! wat erg!!! zou ze het met opzet steeds doen? of hebben jullie ergens wel een band?

nu jabinca nog steeds niet reageert ben ik wel nieuwschierig,, hopelijk gaat alles goed aan die kant!!

Toekie en elske! leukkk!! spannend! morgen echo dames!!
    succes en veel kijk plezier!!

hier komt de baby echt naar voren,, ik voel steeds harde plekken,waar ik denk dat de baby zit, hihii! mn buik voeld al hard,, en begint echt al bol te lijken!

15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Leuk Chantallcindy, een jongetje!!! Jongens en meiden lopen inderdaad aardig gelijk voor nu :)

Jee Laratje dat is echt naar :( alsof jij er niet bij hoort. Zou ik ook verdrietig van zijn! Logisch!

Hier begint er ook een verkoudheidje op te komen. Hoesten en zere longen :s hopelijk zet het niet door, vana moegen montageweek van een Theaterproducties, do en vr try out en vanaf zaterdag 14 voorstellingen in 2 weken met mogelijke verlenging van 3 extra voorstellingen. Wil ik toch bij voorkeur biet verkouden zijn en hoesten, dat zingt zo lastig...

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lara jeetje wat een nare reactie zeg!! Kan me goed voorstellen dat je hier verdrietig van werd. Kan je man niet eens het voorzichtig aankaarten bijv vanuit hem dat hij het niet leuk vind...
    Succes!

@jabinca ik hoop dat de echo goed is gegaan.

@afvallen. Ja 11 kilo is ontzettend veel en ben er absoluut niet blij mee. Ik post niet zo vaak over mijn ziek zijn/spugen en alle ongemakken die hierbij komen kijken. Wil het graag zo positief mogelijk houden en ook niet alle ogen op mij gericht hebben. Of zeuren ofzo.
    Maar superlief dat jullie zo meeleven met mij/ons

Mn moeder gaat een rolstoel regelen zodat ik ook weer eens wat vaker/langer naar buiten kan. Dat zou fijn zijn :)

17. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Oja

@samsoko meid ik ga duimen dat het niet doorzet en je gewoon lekker kunt zingen!
    Leuk zeg! Wist helemaal niet dat je dat deed :)
    Spannend!

18. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dank je wel dames denk idd dat we nu ongeveer gelijk lopen. :)

@anakoloet wij weten de naam al wel Hihi vind het wel moeilijk om het niet stiekem te vertellen dus noem hem nu even Pietje haha dan verspreek ik me niet :p

@ dame84 idd het voor me houden zou ik sowieso niet kunnen. Leuk he als je buik zo gaat groeien:)

@samsoko hoop dat het niet doorzet voor je.

@ dufel ow dat zou fijn zijn als je dan weer wat meer naar buiten kan.

Hier straks naar me man zijn broer en vrouw en ons neefje effe bijkletsen en we mogen hun box hebben dus die nemen we gelijk mee.
    Echt zo lief hoeveel wij al hebben gekregen :)

19. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Thanks ladies! Doet me goed, even m'n hart te kunnen luchten. Gelukkig is vl mijn beste vriendje en kan ik met hem praten. Hij vind het ook vervelend maar heeft zich er al lang geleden bij neergelegd, er valt toch niks aan te veranderen. Zij staat er niet achter.

Samsoko wat leuk dat je zingt!
    Hopelijk trekt het snel weer weg!!

Dufel, zou fijn zijn als je vaker en langer naar buiten kunt!
    Van mij mag je zo vaak posten/klagen of wat dan ook als je wilt hoor :)

@hard bolletje (hihi) leuk is dat zeg! Hier begint de baarmoeder ook al een harde bal te zijn, voel ik erg goed!

@kinderwagens: 3wielers worden afgeraden omdat deze minder makkelijk stuurbaar zijn. Daarnaast vind ik persoonlijk een 4wieler ook mooier ☺️

@jabinca, gaat alles wel goed met je? Maak me een beetje zorgen omdat het zo lang duurt.

Chantalcindy, wat lief dat jullie de box mogen hebben! Veel plezier vandaag.

Nou, ik ga maar eens uit bed en kijken of m'n andere grote liefde (mijn paard :) ) al wakker is! Fijne dag allemaal!

20. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Dufel, dat zou fijn zijn dan kan je lekker af en toe naar buiten.
    11 kilo is wel echt heel veel, hoop echt dat je nu weer gaat aankomen ipv afvallen.

Aaf88: Bedankt voor de tip. Ik ben echt een leek wat betreft kinderwagens dus dan weet ik nu dat ik voor 4 wielen moet gaan ;)

Laratje: Wat verschrikkelijk dat je zo buiten gesloten word door je schoonfamilie. Hopelijk is de band straks met de kleine wel goed, en gaat ze jou dan langzaam accepteren.

Jabinca, hoop dat alles goed was meid!

Hier vandaag aan het werken, maar een hele rustige dienst dus ik heb alle tijd om mijn 18 weken dansje te doen :D Wie danst er nog meer mee??

Deel Deze Pagina