te laat lizz!! ik heb ze al bijna een volle week,, en nu helemaal omdat het morgen al is!! het is voor ons niet nieuw,, maar toch het blijft zooo spannend!!
Snap ik hoor, ik heb ze nu al en ik moet nog tot 8 januari hahaha Is altijd spannend, ook al is het je 15e kind.
@laratje: jeetje dat je dat nog volhoudt zeg knap hoor. geef hem maar een kus van mij. heb je een ruin trouwens? ik heb een merrie. ja ben blij dat het zo goed gaat @dame84: haha! ik dacht eerst wat een rare buik. en toen zag ik pas dat ie op de kop staat maar groeit goed! jeetje, al op de helft! gaat echt snel he? succes morgen! @lizz; nou jij dus ook al zo'n gezellige schoonfamilie? das ook niet leuk zeg. gelukkig kan wel heel geod met mn schoonouders. lijkt me maar een stom gedoe waar je niet blij van wordt. die balsem helpt het ook niet voorkomen hoor en zeker niet als het er al zit. dan is het kwaad al geschied. het kan zoms alleen de sschade beperken, maar als het in je genen zit dan krijg je het toch wel. kun je smeren wat je wilt. maar het is inderdaad wel lekker
@dame84 mooie buik en heerlijk al 20 weken!! Wat een mijlpaal. Ben erg benieuwd morgen. @lizz ja dat is de kleine meid denk ik! Ik sta ook steeds te gluren naar mn buik Ben echt op vandaag. Dus verder even in de meeleesstand
Poe Anakoloet, heftig! Mooi dat je een kaarsje voor hen en anderen brandt . Dame84: snapte even niet hoe jouw buik in elkaar zat, maar hij is dus ondersteboven haha. Mooi hoor . Veel succes en plezier bij de echo. Voel sinds 3 dagen de kleine ook overdag, zo leuk! Eerst alleen als ik er rustig voor ging zitten zeg maar, maar nu soms opeens zo maar. Weerstand: lees hier ook dat zo veel meiden ziek zijn. Bah, het gaat bij mij ook maar niet over. Dat hoesten is echt om gek van te worden hè! Even iets heel anders. Heb een draagzak besteld voor mijn vriend (om zl te dragen haha, niet om mijn vriend te dragen ). Ik gebruik meestal draagdoeken, maar wordt nu wel beetje te zwaar. Vriend gebruikt alleen een draagzak, maar zl is er uitgegroeid. De drager moest uit Finland komen en is nu eindelijk in NL, ben helemaal blij! Hopelijk vindt hij hem leuk. Nog meer dragers hier?
Ik wil heel graag een draagzak of draagdoek, maar aangezien jij er ervaring mee hebt: wat raad je aan? Is er veel verschil? En zijn die draagdoeken niet heel lastig te knopen enzo? En zit er veel verschil in draagzakken in kwaliteit? Als je dat weet tenminste hoor! Alvast bedankt
ik heb nooit een draagdoek of zak gebruikt, maar het schijnt wel heel prettig te zijn. ik zie er eigenlijk de meerwaarde niet zo van
Ik had trouwens verteld hè, over dat gedoe bij mijn schoonfamilie. Nou het is inmiddels weer 'goed', dus de kerst zijn we wel met z'n allen. Achteraf bleek het allemaal verkeerd begrepen en niet zo bedoeld enzo. Nou ja, ik weet het ook niet allemaal precies maar ik ben allang blij dat we wel de kerst samen kunnen vieren. Hopelijk wordt het toch gezellig Hebben jullie allemaal de plannen voor kerst al klaar? Wij gaan bij mijn ouders een lekker kerstdiner eten die mijn moeder en ik traditiegewijs altijd samen bedenken en maken. Bij mijn schoon'ouders' gaan we waarschijnlijk op '3e' kerstdag uiteten. Eerder altijd gegourmet bij hun maar ik vind dat echt niet lekker en met mijn zwangerschap vind ik dat ook niet zo'n prettig idee. Ze waren gelukkig wel bereid zich daarop aan te passen
Dame84 wauw! Wat een mooie buik, en wat gaat het snel alweer! Hier vandaag de geslachtsbepaling gehad. Mag met trots zeggen dat wij een meisje verwachten! En de kleine nu ook regelmatig voel schoppen hihi.
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84-2e kindje 5 mei: Pip88 - 1e kindjeit's a surprise 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise Pipa1982 - 3e kindje 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Mom2Bee - 1e kindjeit's a boy 15 mei: Manonii - 2e kindje it's a boy 16 mei: Denisja - 3e kindje 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje 18 mei: 2011mamma - 2e kindje Aaf88 - 2de kindje 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl 2eopkomst -2e kindje it's a girl 21 mei: Loes1990 - 2e kindje Elske91 - 1e kindjeit's a girl 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Annemarietje - 1e kindje 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje It's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: December: 16 dec: Dame84 20 weken echo en controle VK 16 dec: Samsoko centering pregnancy 18 dec: 2011mamma controle VK 19 dec: Leo85 uitgebreide 20 weken echo (GUO) 22 dec: jennechie 20 weken echo 22 dec: pipa1982 20 weken echo 22 dec: 2011mama 20 weken echo 22 dec: chantallcindy Co gyn 24 dec : laratje 20 weken echo 30 dec: dufel 20 weken echo 31 dec: Elske91 20 weken echo Januari: 02 jan: laratje Co vk 02 jan: lizzthrasher22 Co 02 jan: jennechie Co 05 jan: leo85 Co vk 08 jan: Samsoko studentenecho 07 jan: toekie1985 GUO 07 jan: Aaf88 20 weken echo 07 jan: anakoloet 20 weken echo 10 jan: Samsoko 20 weken echo Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Spannend morgen Dame84!! Mooie buik! Nu kun je gaan aftellen ipv optellen Lizz, wat raar zeg. Zoiets zeg je toch niet?! Hahaha elke spiegel die ik tegenkom gebruik ik even om te spieken Toekie, ik heb een ruin ja. Een hele lieve maar hij was nog niet wakker dus heb hem even wakker geschud met rijden. Reageerde niet meer op been, spoor of hand dus had even rodeo omdat ik hem een keer flink aanpakte, daarna was ie wakker haha! Hier ook geen ervaring met dragen. Zijn wij ook niet van plan. Lizz, fijndat het weer goed is. Klinkt als een drukke kerst! Wij gaan kerstavond gourmetten. 1e kerstdag brunchen bij schoonzus (schoonouders zitten in het buitenland) 2e kerstdag nog geen idee! Elske, wat leuk nog een meid erbij in het topic! Leuk!
Dufel dankjewel! Kunnen nU eindelijk gerichter zoeken naar kleertjes en decoratie voor de babykamer. Krijg er helemaal zin in!
Glas warme melk voor het slapen gaan? Zo'n oma's raad tip is dat. Leuk Elske, gefeliciteerd! Gelukkig dat t weer is uitgepraat Lizz! Fijn im samen kerst te kunnen vieren. Hier 1e kerstdag bij mijn ouders, 2e kerstdag eerst een voorstelling spelen en dsn naar m'n schoonouders. Gelukkig maar een avondje want er wordt weinig rekening gehouden met mijn zwangerschap: volop binnen roken. Bah. Alleen ML gaat buiten staan roken voor mij, zelfs al blijft iedereen binnen. Dat vind ik dsn wel weer heel lief. Hier helaas wéér koorts. Bah bah bah. Net flink heet gedoucht en nu met twee paracetamol onder de wol. Helaas geen slaaptips Dufel, denk dat t hier ook een shitnacht wordt.
Dufel. Ik dans met je mee! over 2 weken zitten wij ook al op de helft!! Samsoko, wat balen dat je koorts hebt. Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen!