Ik vind een geweven draagdoek zelf fijner, maar een draagzak is wel wat makkelijker om mee te beginnen. Een rekbare draagdoek is ook fijn om mee te beginnen. Zorg dat als je een draagzak koopt, je een ergonomische koopt (zacht rugpand en de beentjes horen niet te hangen, maar hij hoort een soort van te zitten zeg maar). Op FB is ook een leuke groep: draagpraat. Daar kan je ook advies vragen! Draagzakken voor newborns weet ik niet zo goed . Ik ben echt heeeeel blij dat ik draag. Zeker in het begin. ZL wou heel veel knuffelen en doordat ik droeg, kon ik toch nog wat dingen doen. Later droeg ik hem op mijn rug en dan kan je bijv ook koken. Op drukke markten etc is het echt ideaal om geen kinderwagen mee te hebben (en in winkels, hoef je niet op de lift te wachten) . En het is gewoon heel gezellig. Wanneer ik zl nu op mijn rug draag, gaat hij met zijn hoofdje tegen me aan liggen, zo lief! Kortom, ik ben een blije drager haha!
Ik wil dragen ook graag proberen. Lijkt me heel bijzonder voor de band. En ik ben zelf een knuffelaar hihi. Mooie buik anakoloet! Prima foto ook, ik vind dat ze goed gelukt zijn 😊
Hoii meiden!! Ik kom ff kort berichtje doen! Beetje druk! Zal morgen.even wat uitgebreider zijn, en.op mensen.reageren! Maar de 20 weken echo is helemaal goed gegaan! Niks ontbrak, alles compleet! Gezond en wel! Het geslacht is gezien!!! We krijgen een............. jongen!!!!!
Soooorrry voor mijn verzoek *bloos*, er staat dan een foutje in de lijst namelijk hahaha. Er staat op 2 verschillende plekken 8 januari, dus ik keek naar de andere 8, nogmaals sorry!! Aaf dankjewel! Ik zal daar eens een kijkje gaan nemen. Het lijkt me ook heel fijn om m'n kindje te dragen, niet dat ik veel van huis ben, maar wat je zegt, tijdens het koken ofzo. ^^ Dame84: leeeeuk dat jullie een jochie krijgen!! Gefeliciteerd! Wordt het dan toch Logan?
Gefeliciteerd Dame84!! Wat leuk een jongen!! Geniet ervan! Zag nog een mooie buikfoto voorbij komen!!
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84-2e kindje it's a boy 5 mei: Pip88 - 1e kindjeit's a surprise 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise Pipa1982 - 3e kindje 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Mom2Bee - 1e kindjeit's a boy 15 mei: Manonii - 2e kindje it's a boy 16 mei: Denisja - 3e kindje 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje 18 mei: 2011mamma - 2e kindje Aaf88 - 2de kindje 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl 2eopkomst -2e kindje it's a girl 21 mei: Loes1990 - 2e kindje Elske91 - 1e kindje it's a girl 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Annemarietje - 1e kindje 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje It's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: December: 16 dec: Dame84 20 weken echo en controle VK 16 dec: Samsoko centering pregnancy 18 dec: 2011mamma controle VK 19 dec: Leo85 uitgebreide 20 weken echo (GUO) 22 dec: jennechie 20 weken echo 22 dec: pipa1982 20 weken echo 22 dec: 2011mama 20 weken echo 22 dec: chantallcindy Co gyn 24 dec : laratje 20 weken echo 30 dec: dufel 20 weken echo 31 dec: Elske91 20 weken echo Januari: 02 jan: laratje Co vk 02 jan: lizzthrasher22 Co 02 jan: jennechie Co 05 jan: leo85 Co vk 07 jan: toekie1985 GUO en Co vk 07 jan: Aaf88 20 weken echo 07 jan: anakoloet 20 weken echo 08 jan: Samsoko studentenecho 08 jan: lizzthrasher22 20 weken echo 10 jan: Samsoko 20 weken echo Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Dame84: wat leuk een jongen wat zei jace ervan dat hij een broertje krijgt? Hier gister ook een draagdoek gekocht, de tricot slen patrol! Ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat. Moet van te voren maar een beetje gaan oefenen met een pop
Zeker leuke verhoudingen zo Ik ben een dagje bij mn ouders. Even wat afleiding. Mn nieuwe vriend de rolstoel staat er ook dus die kunnen we meenemen naar huis.
Draagzakken: Ik gebruik de ergobaby, maar die werd te klein en heb nu een wompat (daar heb je verschillende maten in). Verder heb je bv: Tula, Mucibi (die is fijn om te beginnen, want is heel betaalbaar ), Marsupi, Manduca en nog veeeeel meer. Draagdoeken: rekbare kan je al van te voren knopen, maar kan warm zijn, wel makkelijk om mee te beginnen. Geweven draagdoeken heb je verschillende merken in: Little Frog, Storchenwiege, Oscha, Ellevil, Yaro Slings en ook nog veeeeel meer. Er is trouwens ook een FBgroep: Dragen voor beginners (naast Draagpraat). Als je nog vragen hebt, kan je ook een privéberichtje sturen. Voel me een beetje een spammer .
Leeuk! Ik oefende ook met een knuffel. Dit is trouwens een fijn filmpje om mee te oefenen: https://www.youtube.com/watch?v=tXLVBFUSyVY En deze ook: https://www.youtube.com/watch?v=u00MYUAupk4 Heb trouwens helemaal last van mijn ribben van het hoesten . Hebben jullie tips? Rest van de zieke dames ook nog zo aan het hoesten?
Dankjewel voor de info Aaf! Superfijn juist, geen spammer de eerste doeken die ik zag waren namelijk van bykay en die vind ik best prijzig. Niet erg, als het het geld waard is, maar wel fijn om verder rond te kunnen kijken!
Hoesten is hier niet zo erg, wel niezen en snotteren en benauwd. De koorst begint wat af te nemen geloof ik. Dat scheelt alweer. Helpt stomen niet om het hoesten wat los te krijgen? Of is het een droge hoest?
Ik ga me eens wat meer verdiepen in die draagzakken en doeken. Ik loop ook nog steeds veel te hoesten maar ik voel me verder niet echt meer verkouden. Hopelijk is het snel voorbij want ik wordt er gek van