nou beter toch dame84? geniet er maar van dat je nergens last van hebt. dat komt nog wel ik heb gisteravond ook nog ff heerlijk geport. ik rijd paard en heb heerlijk genoten ff mijn gedachten ergens anders op, anders ben ik de hele dag bezig met mijn zwangerschap. niet dat dat zo erg is, maar dan wil ik het steeds aan iedereen vertellen! ik heb inmiddels alleen mijn beste vriendin ingelicht, die houd zich wel stil. verder weet nog niemand het. @manonii wat gaaf met je vriendin zwanger! ik had dat ook bij mijn eerste en dat is echt heel gaaf! en ik weet dat zij nu ook bezig zijn met een 2e dus ik hoop echt dat zij ook zeer binnenkort zwanger is onze zoontjes zit 1 maandje verschil in, dat is ZO leuk! haha ja die test is wel heel onduidelijk hoor, haha. mooi!
@Manonii, leuk dat je tegelijk met jouw vriendin zwanger bent, ik duim ook nog voor mijn beste vriendin dat het hun gauw mag lukken. Zij zijn helaas al een tijdje langer dan mij bezig. @Dame84, lekker genieten van dat alles nog zo goed voelt eigenlijk voel ik mij ook nog super, behalve dan dat ik maar kleine beetjes kan eten omdat ik anders misselijk wordt. @Toekie, heerlijk om even te rijden hè ik heb ook een paard en het maakt echt even lekker je gedachten leeg als je aan het rijden bent
@aiseria: ja heerlijk is dat! ik heb geen eigen pard maar ik rijd er 1 die wel zo goed als van mij is. ik rijd dressuurwedstrijden met haar en kan zo vaak rijden als ik wil. en inderdaad dat maakt echt je hoofd even leeg. het is een inspanning om te rijden maar tegelijkertijd ook ontspanning voor mij ik ga vanmiddag ook nog ff lekker rijden. ben benieuwd tot hoe lang ik het vol houd. bij de 1e heb ik tot 16 weken gereden, toen voelde het niet fijn meer.
Hey dames Ik kom ook gezellig meekleuren. Gisteren onverwachts een positieve test gehad. Hoop op een plakbeeb nu
ZWANGER!: 1 mei: Melliemuis - 1e kindje 3 mei: Mir86 - 2e kindje (1 zoon) Gizzie - 2e kindje (1 dochter) Doortje25 - 2e kindje (1 dochter) 4 mei: Aiseria - 1e kindje 7 mei: Maantje - 1e kindje 9 mei: Roerei - 1e kindje Dame84 - 2e kindje (1 zoon) 11 mei: LiKaJo - 4e kindje (2 dochters/1 zoon) BallerinaN - 1e kindje 12 mei: Manonii - 2e kindje (1 zoon) 13 mei: Jennechie - 1e kindje 14 mei: Mar10e - 1e kindje 15 mei: 2011mamma - 2e kindje (1 dochter) Dufel - 1e kindje 17 mei: Denisja - 3e kindje (zoon&dochter) Elf84 - 1e kindje Scarlett1985 - 1e kindje 18 mei: Heidi88 - 2e kindje Erminea - 1e kindje 19 mei: Loes1990 - 2e kindje (1 dochter) 21 mei: Brit89 - 1e kindje 22 mei: april2012mama - 2e kindje 24 mei: Boris10 - 3e kindje (zoon&dochter) Toekie1985 - 2e kindje (1 zoon) Chantallcindy - 1e kindje 28 mei: Dorri - 2e kindje AFSPRAKEN: 15 sept: 2011mamma intake VK 17 sept: Gizzie - 1e echo + 22 september - intake VK 18 sept: Doortje25 - 1e echo 18 sept: Melliemuis - intake VK 22 sept: Maantje555 - 1e echo 23 sept: Roerei - 1e echo 23 sept: Dame84 1e echo 25 sept: Mir86 - 1e echo 25 sept: Aiseria 1e echo 29 sept: Manonii - 1e echo 29 sept: LiKaJo 1e echo 29 sept: 2011Mamma 1e echo 3 okt: Dufel 1e echo 6 okt: Maantje - 2e echo 6 okt: Scarlett1985 1e echo 7 okt: Dufel intake vk 10 okt: Mar10e - 1e echo 15 okt: Toekie1985 1e echo 20 okt: loes1990 1e echo -----------------------------------------------
jeetje chantallcindy, jij bent al een hele tijd bezig zie ik. en 3x een mk?? wat lijkt me dat moeilijk. hopelijk nu een beeb die heel goed plakt! ik stuur je een tube secondelijm! haha ik kan me voorstellen dat je vertrouwen wel een deuk heeft nu. is er een reden voor dat het steeds mis gaat?
Welkom Chantallcindy! Gefeliciteerd! @Mar10e, Wat een mooie test @Manonii, Leuk met je vriendin zwanger Ik en mijn vriendin hebben het er ook altijd over, maar ik weet dat ze ook zou wachten pas na de eerste echo en ik ook, dus hier zou het ook zomaar kunnen. Gisteren intake gehad bij de vk, dit was een erg leuk gesprek met veel informatie Vanavond een afspraak met MvM (yes, kan weer testen) Op maandag 29 september krijg ik mijn eerste echo, spannend. Nu echt aan het aftellen tot de 29 dat het niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is ect. hopelijk kan ik er dan meer van genieten en niet zo onzeker, want jeetje wat vind ik het allemaal weer spannend, dacht dat ik er bij de tweede minder last van zou hebben. Hoe gaat het met jullie kwaaltjes dames? Hier vanmorgen wat misselijk en sinds gisteravond een ijzersmaak.
Ja in maart 3 jaar bezig dus al een tijdje. Nu waren we er op dit moment niet echt mee bezig want loop nu idd bij de gyn voor onderzoeken . Krijg morgen een belangrijke uitslag dus ben benieuwd maar probeer positief te blijven en ben toch weer harstikke blij alleen zullen vooral de eerste weken tot de 12 toch wel spannend blijven en moeilijk om er echt van te genieten. Ik hoop dat het ook een plakbeeb is zoals nu lijkt is de uitgerekende datum de verjaardag van mijn moeder dat moet een goed teken zijn.
Bedankt voor het warme welkom allemaal! zeg Loes1990, wat doe jij aan sport? ik doe zelf 3 keer in de week aan krachttraining en wandel veel (lange afstanden) ik wil hier graag zo lang mogelijk mee door gaan maar heb even geen idee wat mag en niet mag? jij hierover misschien al wat informatie opgezocht die je wil delen? lfs, Dorri
@ 2011mamma dank je wel hier wel wat kwaaltjes Innestelling bloed gehad nu nog wat roze afscheiding. Sinds vanmorgen komt de misselijkheid nu heb ik darmproblemen hierdoor heb ik tijdens zwangerschap heel erg last van misselijkheid overgeven. Pijnlijke borsten Jullie?
@chantallcindy: dat zou een teken moeten zijn dat het nu goed gaat wat bijzonder op de verjaardag van je moeder wat vervelend dat je nu al zo moet overgeven. ik was vorige week 2 dagen misselijk maar nu eigenlijk niet meer. heb wel steeds pijn in mn baarmoeder door het groeien. dat had ik bij de 1e ook, maar nu iets erger. dat schijnt normaal te zijn. mijn borsten worden gevoeliger, maar doen nog niet echt pijn en zijn ook nog niet groter @dorri: sporten kun je (zolang ze niet gevaarlijk zijn) zo lang doen als jou lichaam aangeeft dat je het kunt doen. krachttraining kost misschien wel veel energie maar dat verneem je vanzelf wel. je kunt dan wat rustiger aan gaan doen. wandelen kun je bij een goede zwangerschaop heel lang doen hoor, maar ik zou wel de afstand als je verder zwanger bent wat aanpassen. luister naar je lichaam is het advies! maar bewegen is alleen maar goed
@ toekie1985. Ja had wel verwacht dat ik weer zo misselijk zou worden dus scheelt. Ik had vorige week ook last van misselijkheid Roze afscheiding is nu bijna weg Heb ook pas sinds gister zere borsten
ik zit er min of meer op te wachten,, op die kwaaltjes, hahaa beetje gek natuurlijk, maar met onze jace mijn zoontje, wisten we van af de eisprong al dat we zwanger waren, ik heb pcos en zat onder controle bij de gynaecoloog ik heb 3 miskramen gehad, en moest hormonen slikken, ik werd maar 1 keer in de 6maanden ongesteld,als het niet langer was,, dus kreeg ik eerst provera om dat op te wekken en toen clomid voor mijn eisprong op te wekken! we hebben natuurlijk eerst het eitje zien groeien en poosje later was jace in beeld! en geloof mij,, ik was me toch een partij misselijk tot en met 13 weken wel! nou als je van af het begin weet dat je zwanger bent tot 13 week misselijk dan is dat best een lange tijd,,,, pleh!! haha ik had wel wat kwaaltjes bij mijn zoontje. maar dit keer zijn we spontaan zwanger geworden dus een mooie wonder voor ons! we wouden graag 2 kinderen! en hopen dat het goed blijft gaan dan komt onze wens uit!
Dorrie, precies wat toekie zegt.. Ik sport zelf bij mom in balance.. Welkom | Mom in Balance het is buiten sporten met allemaal andere mama's.. Het lijkt een beetje op bootcamp alleen zijn daar de groepen vaak veel groter en daardoor is er bij ons meer persoonlijke begeleiding.. Ik sport nu nog bij de mom in shape groep en dat wil ik zo lang mogelijk volhouden.. Uiteindelijk ga ik dan naar de zwanger workout en na de bevalling naar back in shape.. Ik vind het echt een aanrader.. Voel me er super goed bij!
haha Toekie, slechte test he?! kan er wel naar blijven kijken! Thanks 2011mama!! hoop dat je ook een mooie mvm knaller hebt vanavond!! gefeliciteerd Chantallcindy!! welkom! hoop voor een plakbeeb!! Hier vandaag weer erg misselijk, gisteren helemaal niet,dus btje afhankelijk van de dag! last van mn darmen heb ik ook al tijdje, wordt nu wel wat minder omdat ik haverzemelen door mn muesli doe 's ochtends! Dorri, volgens mij mag je gewoon blijven sporten zoals je bent gewend, als het geen extreme inspanning vereist en geen gevaarlijke sporten zijn (dus niet parachute springen of boxen)
Inderdaad geen contact sport waarbij de risico loopt op een 'klap' op je buik en nu niet meer verder opbouwen maar zolang het goed voelt blijven doen wat je nu doet.. En als ik het goed heb vanaf 16 weken geen rechte buikspieroefeningen meer..
Hallo allemaal Gisteren de eerste positieve test in handen gehad als alles doorgaat zo zou ik 26 mei uitgerekent zijn volgens de apps Heb verder nog geen kwaaltjes behalve onwijs moe