Jeeeej Pipa, gefeliciteerd met een mooie jongen! Fijn dat de echo goed was! Mooi om alles zo duidelijk te zien he!
Meiden die hun baby ook voelen: is jullie baby ook zo druk? Vandaag is de kleine zoo aan t bewegen. Heb zn bewegingen nog nooit zo gevoeld. Vanmorgen al om 5 uur wakker en nu einde van de middag en de hele avond voel ik hem geregeld schoppen. Zou het een druktemakertje worden?
Gefeliciteerd pipa, wat leuk nog een jongen! Ik ben na een weekend vol voorstellingen weer even in de lucht hihi. Heb alles gelezen, maar t was een beetje veel om allemaal op te reageren. Wat vervelend Dufel, dat je je maar zo rot blijft voelen knuf! Jennechie heftig om contact met je vader te moeten verbreken, maar fijn dat dat voor jullie de beste keuze is geweest. Mooie buiken heb ik weer langs zien komen meiden! Hieronder mijn minibuikje. Wel s morgens dus dat scheelt
Hier ook een drukke baby! Wordt de hele dag door geschopt hihi.. Wij zijn druk met de laatste dingen inpakken, morgen begint de grote reis! Ik wens jullie allemaal alvast fijne feestdagen en ik lees in januari wel weer bij
dufel:, het kan maar zo zijn dat het een drukte makertje word!! met onze jace was natuurlijk ook onze eerste en alles wat je voeld is nieuw!! en ja jace is wel een drukte maker,, met deze in de buik voel ik hem ook aardig bewegen,, dus ik ga het nog ontdekken als deze dan oook een drukte maker word! hihii, misschien zegt het wel wat als de baby druk is in de buik, ook buiten de buik druk gaat worden?! we zullen zien meis!!
Pff echt een rot nacht achter de rug elk uur gezien Vinden jullie ook zo moeilijk geboorte kaartje kiezen hier echt drama haha. Twijfel nu nog tussen 3
Jaaa ons kindje meld zich ook ff in de ochtend, meestal pas later op de dag dat ik denk: 'ah daaaar ben je' haha Ik denk dat t voor ons heel makkelijk word qua geboortekaartje, ben helemaal in to hollands sfeertje incl babykamer dus denk dat t ook een hollands tintje word. Zoiezo niet met een foto erop, ze komen maar gezellig op bezoek als ze ons kindje willen zien. Enne Samsoko waar is je buik? wat apart he dat dat zo verschilt per persoon. Hebben jullie ook al last van maagzuur, gistr echt misselijk van geweest. Heb de misselijkheid overgeslagen begin van de zwangerschap maar ik ben bang dat dat nu alsnog komt. Me moeder en zusje hadden er ook zo last van gehad dus ieww
Geboortekaartjes, nog helemaal niet aan gedacht. We zitten echt te puzzelen nog met de 2e naam. Eerste naam weten we wel al. Onze zoon heeft er ook 2 dus vinden we het mooi om nu weer 2 te geven. We hebben een hele lijst aan wat mooi is, nu nog kiezen....moeilijk!!
ff t lijstje afgeweest waarbij nog niks achterstaat wat t word. Denisja en Annemarietje zijn hier begin november voor t laatst geweest, uit de lijst? (Lees dat Annemarietje een jongetje verwacht maar dat haar relatie helaas uit is...triest)
Goed dat je dat hebt bekeken pff heb er soms even geen puf voor. Zal ze straks uit de lijst halen. Idd erg dat haar relatie over is
Zoooo ik heb eindelijk een nacht goed geslapen. Wat een luxe!! Volgens mn vriend lag ik behoorlijk te snurken hahahah Ben erg benieuwd of mn baby ook echt zo"n druktemakertje zal gaan worden. *doet 19 weken dansje*
ow over snurken gesproken, ik betrap mezelf erop tijdens me middagdutje gister.. hoop niet dat ik dat snachts ook doe. Doe t anders niet dus zwangerschapskwaaltje?
Hahah jabinca ja wie weet Bij mij komt het door de verkoudheid denk ik. Van mij mag de lijst weer opgeschoond worden hoor. En anders kunnen die meiden er zo weer bij
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84-2e kindje it's a boy 5 mei: Pip88 - 1e kindjeit's a surprise 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise Pipa1982 - 3e kindje it's a boy 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Mom2Bee - 1e kindjeit's a boy 15 mei: Manonii - 2e kindje it's a boy 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje 18 mei: 2011mamma - 2e kindje Aaf88 - 2de kindje 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl 2eopkomst -2e kindje it's a girl 21 mei: Loes1990 - 2e kindje Elske91 - 1e kindje it's a girl 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje It's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: December: 24 dec : laratje 20 weken echo 30 dec: dufel 20 weken echo 31 dec: Elske91 20 weken echo Januari: 02 jan: laratje Co vk 02 jan: lizzthrasher22 Co 02 jan: jennechie Co 05 jan: leo85 Co vk 07 jan: toekie1985 GUO en Co vk 07 jan: Aaf88 20 weken echo 07 jan: anakoloet 20 weken echo 08 jan: Samsoko studentenecho 08 jan: lizzthrasher22 20 weken echo 10 jan: Samsoko 20 weken echo 12 jan: chantallcindy 20 weken echo Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Pipa, wat leuk een jongetje! Fijn dat alles goed was! Dufel, ik heb echt met je te doen hoor! Fijn dat de rolstoel er nu is. Samsoko mooi buik(je) hoor echt heel bescheiden! Over een week hebben we eindelijk de 20 weken echo en dan horen we eindelijk wat het word! Ben heel benieuwd en ook wel zenuwachtig of alles wel goed is! Geboorte kaartjes zijn wij nog niet mee bezig! We moeten eerst nog een naam bedenken Ben trouwens wel heel jaloers op de dames die de baby voelen! Hier helaas nog niks!
Wat vervelend van het slechte nachtje Chantall, hopelijk kun je vandaag een beetje bijkomen. Geboortekaartjes heb ik wel al eens een beetje bekeken, maar nog niks serieus. Jabinca, ja grappig he. Darmenbuik ging keihard, maar nu alles z'n plekje gevonden heeft komt er nog weinig buik in beeld. S avonds als ik moe ben zie je gelukkig wel meer haha. En als ik op m'n rug lig zie ik echt een balletje bij m'n onderbuik 😁 maar ja, anderen zien er niet veel van. T is vast genetisch, bij m'n moeder zag je ook vrij weinig vertelde ze. Wat verdrietig van annemarietje. Ik heb r topic even gelezen, ze is beter af zonder hem. Wat een zak Fijn dat de lijst weer opgeschoond is! Ik las gister ergens dat snurken idd een zwangerschapskwaal kan zijn doordat je slijmvliezen wat opzwellen. Wat fijn Dufel dat je zo'n goede nacht hebt gemaakt! Ben echt blij voor jou! Spannend Mommy, over een week de geslachtsbepaling!
Oh vervelend als je de nachten moeilijk doorkomt zeg!! Ik kom af en toe heel moeilijk in slaap omdat ik van nature echt een piekeraarster ben, kan bijna topsport bedrijven in het piekeren. En ik merk vaak pas heel laat dat ik alweer helemaal gespannen in bed lig omdat ik zo lig te denken en dat m'n hartslag heel erg omhoog gaat tijdens het denken. Soms bedenk ik mijn vluchtplan als er brand in het gebouw is, of hoe de bevalling gaat verlopen, wat ik zou doen als ik hoor dat m'n man een auto ongeluk heeft gehad ofzo. Ook echt meteen dikke rampscenario's, GRRRR. Stomme gedachten altijd Iemand tips hiervoor misschien? Gelukkig had je een goeie nacht Dufel! Geboortekaartje wordt een makkie hier. Heb een proefdruk binnen van Poobies.nl. Het is een simpel kaartje maar dat geeft niet. Ik vind dat ook niet zo belangrijk. Ik denk dat het moeilijker wordt te bedenken aan wie ik een wil sturen... Ik heb voor m'n ouders en broers een cd gemaakt met liedjes die me aan hun doet denken. Liedjes van vroeger, of liedjes die zij mooi vinden. Was ondertussen helemaal aan het huilen, omdat ik ze eigenlijk zo mis. Ik kan echt niet wachten tot we donderdag allemaal samen zijn. ''You only know what you've got, til it's gone'', en dat is helemaal waar... ♥ Ohja en de voorkant van het geboortekaartje: