Hey dames! Lang niets laten horen, ik was op vakantie en was de dagen ervoor enorm gestresst . Ga het rustig allemaal teruglezen!
Jaaaaa ! Uitgerekend op 14 mei ! Vorige week 20 weken echo gehad en ons meisje is helemaal goed gekeurd ! Ik kan niet wachten tot ik d'r in m'n armen heb !
Hallo dames! Voor alle misselijke dames: sterkte... Hopelijk snel voorbij! Wat fijn Dufel dat de kleine goedgekeurd is! Idd, rustig aan tijdens het vrijen, ervan genieten en niet te veel gekke standjes Ondanks dat ik nog nooit bloedverlies heb gehad na de sex, vindt ik het ook elke keer wel spannend hoor. En vl ook, haha.. Die vindt het wel een eng idee dat onze dochter daar binnen zit..Alsof ze er wat van mee krijgt... Merken jullie ook dat het lichamelijk allemaal wat zwaarder wordt? Merk het met name op mijn werk... Last van mijn benen van het staan/lopen de hele dag, snel buiten adem en bukken is inmiddels bijna een sport! Maar.....het hoort erbij...en vergeleken bij sommigen van ons heb ik niks om te klagen natuurlijk... Wanneer gaan jullie met verlof? 4 of 6 week van te voren? 29 januari controle VK.
Mijn vriend wil binnenkort ook geen sex meer hoor. Als ze te groot wordt is ie bang dat hij te dicht bij haar komt en dat vind ie ongepast Ik vind het lichamelijk ook zwaarder worden hoor. Normaal wandel ik altijd naar het dorp met de kinderwagen. Nu nog maar dan heb ik echt last van mijn bekken later op de dag. En de trap oplopen kan me al buiten adem laten zijn terwijl ik normaal nergens last van heb.
Dame84, rustigaan hoor! Die harde buiken zijn waarschuwingen Boris, geen sex meer?! Hier wel hoor haha. Er moet heel wat gebeuren willen wij geen sex hebben Baby voelt er niks van Lichamelijk zwaar is hier al vanaf het begin. De eerste weken was paardrijden erg vermoeiend, nu houd ik het al weer goed vol. Stofzuigen enzo is wat anders want moet na 10 min stofzuigen echt een tijd rusten. Neem op tijd je rust hoor! Ik ben werkeloos momenteel dus verlof loopt hier via uwv, 4 weken van te voren, des te langer heb ik na de bevalling nog verlof
@lara haha hier net zo hoor @chantalcindy fijn he bijna op de helft! Idd lekker shoppennnn @samsoko ongelofelijk he... hier net zo!! @aaf fijne vakantie gehad? @dame84 rustig aan hoor. Lijkt me ook erg druk met zo'n kleintje er nog bij! @boris helemaal geen sex meer? Lijkt mij erg moeilijk @jennechie ja ik merk het lichamelijk nu ook steeds meer. Vooral traplopen vind ik pittig (handig als je in een flat woont zonder lift) qua werk weet ik natuurlijk niet omdat ik al 9 weken ziek thuis zit Het plan is 6 weken van te voren. Maar ik acht de kans klein dat ik voor mn verlof nog kan werken dus eigenlijk ben ik nu al met een soort van verlof
Werken word hier ontzettend zwaar. Ik werk in de kinderopvang en merk dat m'n rug het zwaar krijgt. Is ook niet gek want ik til eigenlijk teveel op zoon dag. Maar ik vind het zo lastig om alles aan m'n collega's over te laten. Net als het schoonmaken van de groep. Moet toch gestofzuigd worden en gedweild. Ik wil hun niet belasten met dat ik het niet wil doen enzo. Hoe doen jullie dat op t werk ? Kunnen jullie taken aan anderen geven en dat zelf makkelijk los laten
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84-2e kindje it's a boy 5 mei: Pip88 - 1e kindjeit's a surprise 6 mei: Maantje555 - 1ste kindje it's a girl 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise Pipa1982 - 3e kindje it's a boy 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Mom2Bee - 1e kindjeit's a boy Yougmommy2be - 1e kindje? it's a girl 15 mei: Manonii - 2e kindje it's a boy 17 mei: Mommy2015 - 1e kindjeit's a boy 18 mei: 2011mamma - 2e kindje Aaf88 - 2de kindje 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl 2eopkomst -2e kindje it's a girl 21 mei: Loes1990 - 2e kindje Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje It's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Januari: 05 jan: leo85 Co vk 06 jan: Boris10 20 weken echo 07 jan: toekie1985 GUO en Co vk 07 jan: Aaf88 20 weken echo 07 jan: anakoloet 20 weken echo 08 jan: Samsoko studentenecho 08 jan: lizzthrasher22 20 weken echo 10 jan: Samsoko 20 weken echo 12 jan: chantallcindy 20 weken echo 12 jan: dame84 Co vk 26 jan: laratje Co vk. 29'jan: jennechie Co vk Februari: 2 feb: dufel Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
@youngmommy2be heb je op de lijst gezet is het je eerste kindje? Gefeliciteerd en welkom! @dufel idd bijna op de helft kan niet wachten op de 20 weken echo maar ben ook erg nerveus weer.vind het hier ook een superfijn groepje. @werken hier geen werk zit in de ziektewet bij de ww omdat ik een depressie had/ heb maar gelukkig ver over wil ja de zomer weer aan het werk hoop dan snel wat te vinden. @zwaar merk hier ook dt het zwaarder word pff hier de wasmachine op zolder staan als ik die aan moet zetten stik kapot door trappen lopen. En moet soms ook tussendoor extra gaan zitten. Liefst doe ik dus alles in huis smorgens maar ml zit nu al aantal weken thuis pff rustig bij hun bedrijf en die wil persee uitslapen tot 9:30 irriteer me er kapot aan. @sex geen sex zou ik ook niet aan moeten denken. Maar zodra een van ons zich er omgemakkelijk bij gaat voelen stoppen we er ook mee. @aaf88 hoe was je vakantie?
21 weken dans!! Wauw wat vliegt de tijd! Dufel, vind ons groepje ook super. We "kennen" elkaar vanaf het prille begin. Hebben ons geheim met elkaar gedeeld. Lief en leed. Zo fijn! Ow chantalcindy, dat is irritant ja! Hier doe ik het huis in etappes. Een paar dagen per week een beetje, anders houd ik het niet vol. @sex. Ik ben benieuwd hoe dat straks met dikke buik gaat haha. Hier nog steeds een extreem bescheiden buikje! Boris, succes vandaag met de 20 weken echo!
Ha dames, zondag al ff bijgelezen maar toen geen zin en tijd om te reageren. Nu alles verder vergeten. Even op de sex-kwestie, hier al 5 maand geen sex gehad. Laatste keer is ons wondertje verwekt haha. Aan de ene kant mis ik het niet, we zijn wel veel knuffeliger geworden maar toevallig gisteravond over gehad. We vinden het eigelijk allebei doodeng ondanks dat we weten dat het geen kwaad kan. Ik wel aangegeven dat als we het nog willen in me zwangerschap dat rond deze periode moet want met een dikke buik zie ik het echt niet zitten. En me heupen werken ook niet altijd mee. Wat goed om te lezen dat alle 20wekenecho's tot nu toe perfect zijn. Ik zit ondertussen echt ff in me relaxte weken, niet zoveel kwaaltjes, maagzuur met vlagen maar goed te handelen met wat vla. Me harde buiken vind ik wel aandachtspuntje maar meer omdat ik niet precies weet wanneer ik aan de bel moet trekken en het was de laatste dagen niet keihard ofzo maar allemaal gevoelig, het groeit natuurlijk ook gewoon door en voel me kind elke dag wel tikkertje spelen met mij. *oef alsof me kind nu meeleest beukt ze ff een paar keer hihi* Nog maar 3 maand en dan al met verlof, hoe lekker is dat?! Vriendin heeft trouwens een gratis box voor ons kunnen regelen, bij prenatal dit weekend een mooi boxkleed voor gekocht en nu nog ff dubben of ik de box ga verven.. weet waar je aan begint
Zo weer even helemaal bij lezen haha Laratje Hier moet ik ook altijd veel rusten na het poetsen. Maar ook op werk moet ik regelmatig even gaan zitten. Youngmommy2Be Wat super dat alles goed was met de 20-weken echo! Ik kan ook niet wachten tot mei, wil zo graag ons kleine mannetje ontmoeten Jennechie M'n man vindt het ook wel eng als we seks hebben. Ik kan praten als brugman soms haha Ik merk inderdaad dat het werk zwaarder wordt. M'n buik is wel erg gegroeid afgelopen weken, met als resultaat dat mijn uniformjasje open moet omdat het anders veeel te strak zit. Ik ga regelmatig even zitten, moet ook wel als ik last van zuurbranden heb(net als gisteravond bah).. ik ga 6 weken van te voren met verlof, omdat ik in de zorg werk en dit wel erg tegen gaat vallen als ik 4 weken van te voren ga. En dan neem ik nog een week vakantie van te voren op. Dus rond 3 april ga ik me zwangerschapsverlof HEERLIJK! Dufel k vind dit groepje ook erg fijn! De steun die je krijgt is overweldigend!! 13 januari controle verloskundige
Jaa het is mijn 1e kindje ! Voor m'n vriend al nummer 3 haha Ik vind het echt zo spannend allemaal ! Ohja. 29 januari vk controle
Mag ik hier ook nog meekletsen? Wat leuk zo een club. Ik zal me even voorstellen Ik ben jennifer0306 en wij verwachten 13 mei onze tweede meid (of later aangezien de eerste ook fashionably too late was voor haar eigen feestje) Dat maakt mij dus nu 21,6 weken zwanger.