Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hallo dames!

Allereerst een heel fijn 2015 gewenst allemaal! Ik heb net alles gelezen, maar ben de helft alweer vergeten hihi..

Vakantie in de USA was superleuk, de reis is erg goed gegaan met mijn dochter ook, die heeft zich voorbeeldig gedragen, supertrots op haar! Verder geen bloed ofzo meer gehad dus dat is ook fijn. Net voor we weggingen ook nog een goede 20-weken echo gehad, dus de baby doet het super! Mijn buik is enorm aan het groeien haha, alsof hij nog niet groot was :p Schopjes voel ik de hele dag door, maar altijd met de voeten naar beneden, dus man voelt er weinig van helaas.. Deze ligt echt nog in stuit.. Gister controle bij de VK gehad, was ook goed :)

Hier soms ook harde buiken, dus rustig aan doen. Begin nu ook mijn bekken wat meer te voelen, dus ben benieuwd hoe lang het nog goed gaat met werk.. Binnenkort maar weer beginnen met de fysio..

@ Werk: Voor de mensen met klachten: ik vind het niet moeilijk om dingen uit handen te geven, weet van de vorige keer dat ik toen ook te lang teveel heb gedaan, en daar betaal je later de prijs voor.. Is geen pretje.. Dus op tijd aangeven en minder doen hoor! Desnoods gedeeltelijk de ZW in, daar is het tenslotte voor.. Ik ga ook 6 weken v tevoren met verlof, maar verwacht dat ik daarvoor al wel de ZW in moet.. Vorige keer met 30 weken volledig gestopt en daarvoor al tijdje halve dagen gewerkt.. Staan, tillen en schoonmaken ontkom ik niet helemaal aan als dierenartsassistente dus ja.. Het is gewoon zwaar..

Fijne dag allemaal!

Volgende afspraak VK: 26 januari
    Extra echo in het ZH ivm ligging placenta: 23 februari

2. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @samosko: gaaf dat je vriend het ook gevoeld heeft! hier nog niet, maar ik heb hetzelf wel 2x aan de buitenkant gevoeld. zo mooi:)

dufel en laratje fijn dt alles goed was! dufel leuk he, shoppen ;)

@dame84: leuk dat je zoontje bijna 1 wordt! feestjuh! leuk cadeau! mijn zoon heeft ook zon fietsje, echt een super ding! heel handig.

@elske: beterschap meid!

@leo: super dat de vakantie zo fijn was en ook nog een goede 20weken echo! mooi zo.

ik ga sowieso 6 week vn te voren met verlof omdat ik ok in de zorg werk. ik werk in een verpleegyhuis met erg zware mensen en ik had al een tijdje last an rugpijn, ook mede door de ischias. afgelopen maandag ben ik naar mn baas gegaan dat het te gek wordt. ik trek het niet meer. te veel last van mn rug en kreeg ook al harde buiken. nu doet ze me in de ziektewet en wordt er vervanging voor me geregeld maar ik blijf wel mijn eigen uren eerst werken. maar dan dus op therapeutische basis. ik mag absoluut niet meer tillen. ze zijn wel heel beschermend voor me, mooi he? ik baal er zelf wel van maar het is beter zo. anders blijf ik straks rugklachten houden en dat wil je ook niet natuurlijk.

morgen eindelijk de GUO in UMCG en daarna nog naar mijn eigen vk. dus spannend en druk dagje. ik laat dus ook niet direct van me horen.

3. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @Lizz: veel plezier en succes morgen!!

@Dufel: tja..vrijen als je er gespannen over bent is nooit relaxt, dus misschien dan maar even niet? Wij hadden na m'n bloeding bij 6 weken ook echt even een verbod, dus hebben toen geprobeerd om te genieten van lekker knuffelen en aaien. Vond ML niks aan, die wilde liever alles of niks, haha! Dus gewoon rustig aan doen, lekker loom.

@tijd: gaat snel he? In het begin vond ik het allemaal maar lang duren, maar nu is bijna iedereen al over de helft!!

@Dame84: doe maar rustig aan hoor! Lekker even zitten als het niet gaat. Ik ken het wel hoor, moet ook echt wennen aan een stapje rustiger aan doen. Maar voelt wel goed als je eraan toegeeft.

@verlof: ik dub ook nog tussen 4 of 6 weken van tevoren...vind het zo moeilijk om dat nu al te bepalen. Ik heb echt geen idee of ik het tegen die tijd al helemaal zat ben, of dat ik nog energie en zin heb.

@groepje: Mee eens Dufel, heel fijn clubje dit!!

@lichamelijk: Mijn buik maakt ook een groeispurt, dus ineens mega last van banden...bahbah. Vooral bij lange dagen voor de klas, en dan ook nog reizen (fietsen, 15 min lopen).

4. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Fijn om te lezen dat er weer goede 20 weken echo's waren!! We zijn allemaal al zo ver, nog even zo lang en we zijn d'r al meiden! :D

Pff ik kan het nauwelijks meer bijhouden dit clubje :( Gaat zo snel! :p
    Ben namelijk wat minder op de computer omdat ik er echt hersenloos van wordt als ik er de hele dag zoveel op zit.. En m'n man heeft vakantie dus doen we veel samen. Vandaag en morgen klussen bij m'n broer (maar dat valt me best zwaar) en overmorgen de 20weken echo.

@sex, zijn wij de enige die het wel nog veel doen? Hahaha.
    Mijn libido is sowieso echt zoveel hoger dan met voor de zwangerschap (en dus met pil). Dus wij nemen het er ff van zeg maar, nu het nog kan ;)

Jabinca, Leo en Toekie: doe lekker rustig aan met de harde buiken he meiden! :) Ik weet niet of ik al een harde buik heb gehad, zou echt niet weten hoe het voelt... :p

Welkom en gefeliciteerd Jennifer! Hopelijk kun je hier je lief en leed delen zoals de anderen :)

Ik duik m'n bed in, ben helemaal op van het behangen.. Trusten meiden! :)

5. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Leo, fijn dat het goed is gegaan en dat je hebt genoten van je vakantie :)
    Ook fijn dat je geen bloeding meer hebt gehad!

Lizz, hier ook nog een regelmatig sexleven hoor ;)
    Voor de zwangerschap ook. Mijn vriend heeft ook een extreem hoog libido om het maar even netjes te zeggen haha!

Welkom dames.

Toekie, wat fijn dat ze op je werk zo meegaand en beschermend zijn! Echt top!

Nog meer meiden last van dromen? Afgelopen week heb ik wel 3 of 4 dromen gehad. Eerder nachtmerries want erg leuk waren ze niet en ze worden steeds vervelender. Vannacht droomde ik namelijk dat ik mijn vader vond die ze neer hadden geschoten... Fijn wakker worden is dat... :( :$

6. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Dan schrik je inderdaad wel wakker laratje! Ik droom ook veel meer en veel intenser. Ik droomde dat we een grote schuld hadden en dat van die rare figuren dat aan de deur kwamen opeisen. Gelukkig zijn het dromen.

Las dat er vandaag weer een paar GUO of 20 weken echo hebben - succes meiden!

7. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje it's a surprise
    Dame84-2e kindje it's a boy

5 mei:
    Pip88 - 1e kindjeit's a surprise

6 mei:
    Maantje555 - 1ste kindje it's a girl

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise
    Pipa1982 - 3e kindje it's a boy

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

13 mei:
    Jennifer0306 - 2ekindje it's a girl

14 mei:
    Mom2Bee - 1e kindje it's a boy
    Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl

15 mei:
    Manonii - 2e kindje it's a boy

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindjeit's a boy

18 mei:
    2011mamma - 2e kindje
    Aaf88 - 2de kindje

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    2eopkomst -2e kindje it's a girl

21 mei:
    Loes1990 - 2e kindje
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise
    Boris10 - 3e kindje it's a girl

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje It's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

AFSPRAKEN:
    Januari:
    05 jan: leo85 Co vk
    06 jan: Boris10 20 weken echo
    07 jan: toekie1985 GUO en Co vk
    07 jan: Aaf88 20 weken echo
    07 jan: anakoloet 20 weken echo
    08 jan: Samsoko studentenecho
    08 jan: lizzthrasher22 20 weken echo
    10 jan: Samsoko 20 weken echo
    12 jan: chantallcindy 20 weken echo en Co gyn
    12 jan: dame84 Co vk
    13 jan: elske91 Co vk
    26 jan: laratje Co vk.
    26 jan: Leo85 Co vk
    29 jan: jennechie Co vk
    29 jan: youngmommy2be Co vk

Februari:
    02 feb: dufel Co vk
    23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

8. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @jennifer0306 welkom en gefeliciteerd!

@laratje hier ook wel nare dromen maar niet zo als die van jou gelukkig.

@sex hier ook een hoog libido beide hoor alhoewel het voor ons heel normaal is.

@toekie1985 succes vandaag!

Ben ik trouwens nu de enigste die bij gynaecoloog loopt?
    Hier nu al bloednerveus voor de 20 weken echo pff nog tot maandag wachten:(

9. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @lizz: op het moment is mijn libido ook veel hoger. dat schijnt ook normaal te zijn in het 2e trimester doordat je onderkant veel beter doobloed is. dus wij nemen het er ook nog even van hoor ;) en het klopt ook dat ik zonder de pil ook veel meer zin heb dan met.

@laratje ja dat dromen hoort er ook bij. je kunt echt de stomste dingen dromen! maar neit echt fijn wakker worden als ze je vader neerschieten, jakkes.

chantall dankje! begin nu toch wel zenuwachtig te worden hoor...brrr...
    voor de andere dames die ook vandaag moeten ook heel veel succes!

10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Succes vandaag meiden!!

Wij hadden voordat ik de bloeding kreeg ook vaak sex maar nu moet ik weer even over de drempel heen. Ben bang voor weer een bloeding. Maar geen sex is hier geen optie ;)

11. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Ik heb ook een keer bloeding gehad na de sex. Ben me rot geschrokken en heb vk meteen gebeld. Gelukkig niks aan de hand natuurlijk.

Ik merk niks van een verhoogd libido. In vind het fijner als hij me gewoon met rust laat :p nu heeft mijn vriend alleen echt iets met zwangere vrouwen. Hij vind het mooi dus ja... Hij wil wel haha.

12. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    hier ook een verhoogd libido.. Erg vervelend nu mn man weer voor een aantal weken weg is.. Nouja dan maar wachten tot ie weer terug is hihi

13. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Staat hem dun nog wat te wachten als hij terug komt Elske.
    Hahaha

14. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Leo, wat fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Lijkt me echt gaaf om er een keer heen te gaan!

Dame: rustig aan doen hoor, harde buiken is vaak een teken dat je rust moet nemen. Leuk dat jace 1 word! Alvast gefeliciteerd.

Dufel: Ik heb gelukkig nog geen bloedverlies gehad maar ik begrijp dat je dan wel echt een drempel over moet. Probeer gewoon te ontspannen en te genieten, het kan geen kwaad voor de kleine in je buik!

Pff had ik heel veel pagina's terug gelezen ben ik de helft weer vergeten! Sorry dames!

Tijdens de 20 weken echo zag de vk dat de placenta voor ligt waardoor ik nog niks voel. Vind het zelf best lang duren nu, hebben meer meiden dit? Af en toe voel ik iets maar dat is echt nog heel vaag en kort.

15. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Moet even m'n ei kwijt dames: komen we vanmiddag bij het echocentrum, zijn ze vergeten de echo in te plannen! Ze kon wel in het telefoonlogboek zien dat we hadden gebeld en dat we inderdaad de afspraak hadden moeten hebben, maar niet dus.
    Nu vrijdag 9 januari de afspraak.
    Ik kwam er daar pas achter hoe gespannen ik eigenlijk was, want heb een uur zitten janken. Zo stom! Maar ja, nog 2 daagjes in spanning dus.

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Nee placenta ligt hier achter. Maar heb vaak gelezen dat het dan allemaal wat langer duurt voordat je de baby voelt.

Ik heb niet zo mn dag vandaag. Dus kort berichtje

Ben benieuwd hoe de echo's vandaag zijn verlopen!

17. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Jeetje wat slordig zeg!! Ik zou ook niet blij zijn. Je leeft zo toe naar zo'n echo! Dikke knuffel!!

18. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Anakoloet, wat vervelend zeg! Snap dat je daarvan baalt! Zouden jullie ook het geslacht horen? Hoop dat de komende 2 dagen snel voor jullie gaan!

19. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Oh bah anokoloet, daar zou ik ook echt van balen :(.

@mommy2015: hier ook de placenta over de hele voorkant en sinds deze week (vandaag precies 22 weken) voel ik wat sterkere beweginkjes maar dan echt helemaal laag onderin. Ik voel wel beduidend minder dan bij mijn eerste zwangerschap waarbij de placenta achter lag. Jammer, maar de vk zei vandaag ook dat ik niet moet schrikken als ik bepaalde dagen niks of minder voel. Dat schijnt echt normaal te zijn met de placenta voor (helaas voor ons).

20. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anokoloet
    Wat rot voor je. Hopelijk heb je vrijdag een prachtige echo en maakt dat het allemaal goed.

Deel Deze Pagina