Nog bescheiden, maar toch steeds een beetje meer buik Zou t een meisje zijn? De bakerpraatjes zeggen bij rond/hoog dragen dat t een meisje is 😊
Aaf: geeft niet joh Chantallcindy: leeuk! ben benieuwd wat voor babykamertje jullie krijgen! Net als bij de rest trouwens hoor. Zijn er meer meiden die geen babykamer (kunnen) doen, zoals wij? Wij hebben in ons appartement maar 1 slaapkamer dus het ledikantje staat tegen de achterkant van ons bed aan. Verder doen we geen commode en de kast waar babykleding en spulletjes inliggen staat in de gang. Op zich wel jammer natuurlijk, een babykamer is zo leuk! Maar zit er voor ons niet in om te gaan verhuizen, dus dan maar zo. Mooi buikje hoor Samsoko! Bescheiden, maar toch zie je het wel! Bij mij is het voor sommige mensen nog twijfelachtig denk ik, vooral omdat ik van mezelf al dikker was. Eergisteren zei ook iemand tegen me 'je kunt t nog niet echt zien hè?'. Ik was helemaal verbaasd en zelfs een beetje teleurgesteld want ik zie het zelf juist supergoed en m'n man ook haha. Maar goed, ben er evengoed trots op hoor
@samsoko wat een mooi bescheiden buikje ! Ik schrik gewoon als ik nu naar mijn eigen buik kijk ! Hihi
Mooi buikje al samsoko! Ik denk een meisje (gewoon gokje). @youngmommy2be mooie buik!! Ben jaloers op jullie mooie buiken. Vind de mijne niet mooi nog. Ben zelf wat dikker en vind het een gewone dikke buik lijken ipv zwangere buik. Erg jammer... @lizz ook met 1 kamer kan je er een leuk hoekje oid van maken. Mooi beddengoed erop en leuke knuffels. Komt helemaal goed! Wij hebben een kamertje over in onze flat en dat wordt de babykamer. Ik plaatst foto's zodra het wat wordt
Wat een mooie bescheiden buiken dames! Lizz: hier tijdelijk ook maar 1 slaapkamer maar we zijn momenteel een huis aan het verbouwen die rond mei klaar is! Lekkere timing dus maar ga nu tijdelijk ook het kinderbedje in de slaapkamer zetten. Voor het begin is het net zo handig met voeden enzo en je kan best een leuk plekje voor de baby creëren
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84-2e kindje it's a boy 5 mei: Pip88 - 1e kindjeit's a surprise 6 mei: Maantje555 - 1ste kindje it's a girl 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise Pipa1982 - 3e kindje it's a boy 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 13 mei: Jennifer0306 - 2ekindje it's a girl 14 mei: Mom2Bee - 1e kindje it's a boy Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 15 mei: Manonii - 2e kindje it's a boy 17 mei: Mommy2015 - 1e kindjeit's a boy 18 mei: 2011mamma - 2e kindje Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl 2eopkomst -2e kindje it's a girl 21 mei: Loes1990 - 2e kindje Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 26 mei: Herrido- 1ste kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje It's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Januari: 09 jan: anakoloet 20 weken echo 10 jan: Samsoko 20 weken echo 12 jan: chantallcindy 20 weken echo en Co gyn 12 jan: dame84 Co vk 13 jan: elske91 Co vk 26 jan: laratje Co vk. 26 jan: toekie1985 Co vk en echo 26 jan: Leo85 Co vk 28 jan: lizzthrasher22 Co vk 29 jan: jennechie Co vk 29 jan: youngmommy2be Co vk Februari: 02 feb: dufel Co vk 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
@youngmommy2be mooi buikje hoor @lizz idd wel jammer dat de kleine geen eigen kamertje heeft maar ik weet zeker dat je er zo ook iets moois van kunt maken. @samsoko mooi buikje. @de babykamer. Eerst komt er structuur behang op de muur en dan twee muren wit en twee soort van petrol kleur diepzeeblauw heet het. Rolgordijn is zwart zodat het goed donker is en dan gordijnen ook in petrol kleur. Verder versier ik de muur met dingen om op te hangen maar weet ik nog niet precies en er komt grijseiken laminaat in. Mijn vader en ml gaan komende week of die week erna behangen aangezien wij dat zelf dus nog nooit gedaan hebben en mijn vader dat supergoed kan best handig en hij vind het leuk om te helpen. Hun doen de muren en dan straks ik het kozijn verven en de kamer inrichten gaat nu echt snel zeg. Manlief hier kan trouwens niet van mijn buik afblijven nu hij de kleine voelt Hihi zo schattig
Mooie buikjes. Samsoko 2 weken geleden was het bij mij ook nog zo. Heb ineens een groeispurtje gemaakt! Hier wel een eigen kamertje. Gaan zaterdag naar de babydump veel zin in. Jeetje wat liggen vl en ik ver uir elkaar qua namen zeg Hij heeft al een paar keer de naam sanne genoemd maar ik vind dat zo'n vreselijke en te populaire naam ☺️ Niet mijn ding! De namen die ik aandraag vind hij te "ingewikkeld". Ik houd van een korte bijzondere naam. Wil absoluut geen top20 naam. Wordt nog een hele opgave om eruit te komen ben ik bang.
@laratje inderdaad baby namen ! Ik wil ook geen populaire naam die in een top 20 staat ! Dan heet half Nederland straks zo ! Wij hebben wel een naam al. Die hadden we al heel vroeg en straat nu ineens wel in de top 20 van 2015 terwijl we hem vorig jaar al hadden. Gelukkig staat hij vrij onderaan dus dat vind ik minder erg
Succes vandaag anakoloet!! @namen ik denk dat wij er wel uit zijn maar we vinden het moeilijk om de knoop echt definitief door te hakken haha
Laratje: Hier precies hetzelfde! Pff wij komen er echt niet uit. Mijn vriend is italiaans en ik woon ook in italie dus hij wil het liefst een italiaanse naam en ik hou toch van korte namen maar de italiaanse namen zijn vaak lang! Wij zoeken nog even verder gelukkig hebben we nog even
Zonder babykamer is er zeker wat leuks van te maken hoor, maar we hebben er nu eigenlijk ook niet zoveel geld voor over om er een hele hoek van te maken. Zoals we het nu hebben laten we het denk ik ook (zoals op de foto). Ik moet alleen nog geschikt beddengoed hebben -_- Ik moet dus blijkbaar een laken en deken hebben. Nou ja een dekentje heb ik wel, maar het is allemaal zo reteduur. En ook niks in kleuren die ik leuk vind. Maar goed we hebben nog even haha. Ik ben zo benieuwd naar de namen die iedereen bedacht heeft! Ik snap wel dat jullie ze niet willen plaatsen hoor. Van mij mag iedereen weten dat ons meisje Dominiek gaat heten, maar dat komt ook omdat bijna iedereen dat al wel weet. Ze heeft nu al 100 bijnamen, maar ja dat doen we bij alles wat kan ademen haha. Anakoloet succes en veel plezier vandaag!!
Ja kindjes zijn zeker duur! Zeker als straks ook de luiers en melk moet gaan kopen. Naam zijn we gelukkig al over eens. Kan zijn dat vriend ineens met nog iets anders komt maar onze interesse ligt bij dezelfde soort namen dus dat komt wel goed. Ik denk dat het niet meer veranderd hoor.
Ziet er super schattig uit Lizz!! De babykamer is hier nog helemaal kaal hahahha net sinds vorige week het oude behang eraf en vriend is aan t verven. Nog weinig te zien dus. Yeah 21 weken boris!!
Hier is hij nu ook de kaal de kamer haha Zal blij zijn als het klaar is! Ziet er leuk uit lizz! Hier de naam allang bekend hou ook niet zo van namen die veel voorkomen. Vind wel dat de naam ook bij de achternaam moet passen gelukkig hebben we een makkelijke achternaam past gelukkig veel bij we hebben een Friese naam terwijl we in brabant wonen hahah dus komt hier echt niet veel voor
Ha dames, Allereerst ff reactie op Herrido, das ff een binnenkomer op dit topic, je kunt er uiteraard niks aan doen en we leven zeker met je mee ma moet wel eerlijk bekennen dat ik het eerst een 'inbreuk' op ons groepje vind. Ma goed dit is geen gesloten topic en bedoel t ook niet helemaal zoals ik het nu neerschrijf.. hoop van harte dat het goed met jou en de kleine mag gaan! Goed nu ff reageren op al het andere.. Het is een verademing dat de babykamer al klaar is maar we krijgen het ledikantje en commode van goede kennissen waarvan hun kleine nog gebruik van maakt. Duurt me stiekem allemaal iets te lang dus hoop echt dat we binnenkort het spul op kunnen halen. Enne Chantallcindy een friese naam? leuk! ben benieuwd naar watvoor naam, vind zelf niet veel friese namen leuk eerlijk gezegd en manlief is een echte fries. Vind het belangrijk en leuk als mijn kind opgroeit met onze eigen tradities en taal (ja ook fries) maar een friese naam zat er niet bij hihi. Verder waren we het dus overeens qua namen alleen biechte me mannetje op dat hij over de meisjesnaam nog twijfelde.. balen! Maar nu kwam hij er toch op terug dat hij waarschijnlijk nog moest wennen omdat hij die naam nooit eerder had gehoord. haha mannen zijn soms lastige wezens, maare tis wel een schat hoor. Gister een heerlijk massage van hem gehad alleen dat betekende dat ik op me buik moest liggen en dat vond de kleine niet echt oke.. was heel erg actief. Ondanks dat toch ff heerlijk genoten en was weer ff lekkr relaxed. Wie heeft er nog meer last van de hormonen? En dan bedoel ik niet sacherijnig ofzo maar ineens ff de boel niet meer op orde hebben, alles is dan ff teveel. Ik ben niet iemand die gaat afreageren hoor en anders zijn de honden dan de pineut. Maar gewoon ff vanuit het niets een te volle kop, hoe moet ik dit uitleggen? haha Mijn vriendin heeft een zwangerschapspsychose gehad en dat houd me stiekem toch een klein beetje bezig dus heb ik manlief gevraagd een beetje op me te letten en af en toe te vragen hoe het met me gaat zodat ik dus niet ineens afzak.. klinkt dit stom? lizz.. leuk hoekje zeg. Enne kijk eens op marktplaats he.. niet alles hoeft nieuw toch?