Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Klinkt helemaal niet stom jabinca. Je zal er ongetwijfeld erg van geschrokken zijn.
    Ik herken je gevoel wel. Ik had van de week zo'n moment. Meestal moet ik dan gewoon ff flink huilen en goed praten met mn vriend. Dan kan ik er weer tegen. Zullen wel de hormonen zijn

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ja ik snap je wel hoor met de hormonen! Is ook lastig, soms kun je gewoon even niet meer helder denken en weet je niet waar je moet beginnen. Ik probeer alles gewoon op me af te laten komen...

Wij hebben ook bijna niets nieuw hoor :p Ja, hydrofiele luiers en badspul, dat soort dingen, verder hebben we echt bizar weinig geld uitgegeven (kinderwagen voor 17,50 euro, maxi cosi voor 12,50, ledikantje voor 20 euro etc) :)
    Ik bedoelde meer iets van muurstickers of zo, maar die zijn nergens echt goedkoop en als ze dat wel zijn plakken ze niet goed of vind ik ze niet leuk. Veel met aapjes enzo, en laat ik net een hekel hebben aan apen hahaha. En als je ze via zo'n stickersite koopt ben je zo 25-30 euro kwijt :$

3. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    lizz en aaf: top nieuws :) gefeliciteerd

@laratje: oh gaaf! heel toevallig maar de man waar mijn paard staat die fokt ook met berners. zulke lieve honden :)

mooie buiken dames. lizz ik vind jouw buik echt wel zwanger er uit zien hoor! hij is mega rond! nou dat is echt niet zo als je alleen maar dik bent. laat ze maar kletsen
    jeetje je hebt de kamer al klaar zie ik? hihi ben nog niet eens begonnen ;)

@jabinca dat klinkt niet stom hoor! hormonen kunnen hele rare dingen met je doen, dus het is alleen maar goed dat je aangeeft een beetje bang te zijn en te vragen of vl op je wil letten.

@namen ja wat is dat lastig he? wij zijn er bijna uit denk ik, maar ik blijf toch wel twijfelen denk ik. hihi

boris ik dans met je mee voor de 21 weken!

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @ Jabinca ja idd fries maar klinkt totaal niet fries hoor. We hebben ook niet naar de betekenis gekeken ofzo. Oud vakantievriendje speelvriend haha geen liefde van mij heette zo heb altijd gezegd zo noem ik mijn zoon later en ml vind het ook mooi :) en hormonen pff ook last van.

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ennnnnnnnnn ik kan wéér niet slapen. Gek wordt ik ervan... irriteer me ook rot aan vriend. Die slaapt echt binnen 1 sec en ligt te snurken... grrrrr ik wil ook slapen!!

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Irritant Dufel! Hier een knarsetander. Ook brrrr. Al slaapt ie nu gelukkig ook nog niet haha

7. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier wordt het slapen ook slechter werd om 05.00 wakker moest plassen daarna begon er een te schoppen in mijn buik en kreeg honger dus zit ook al weer even op :(

8. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Mogguh dames!

Jabinca, snap wel wat je bedoeld. Probeer genoeg leuke dingen te blijven doen. Al is het maar iets kleins waar jij gelukkig van word :)
    Knuffel!!

Lizz, ziet er leuk uit! Van een hoek in de kamer kun je best iets leuks maken :D

Chantalcindy, fijn dat jullie uit de naam zijn. Zou je m willen delen? (Via pb) :)

Balen dames dat jullie zo slecht slapen. Moet zeggen dat ik om 06.00 uur wakker was en weer ingedoezeld. Om 06.30 was de kleine man van vl wakker dus die ligt nu bij mij in bed tv te kijken. Wordt straks opgehaald en daarna gaan wij voor een kamertje kijken :D zin in!

9. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Pffff wat een nacht zeg... bah. Hopelijk slaap ik vannacht beter.

Leuk Lara! Veel plezier!!!

10. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    He bah dat is vervelend! Misschien overdag even je oogjes dichtdoen?

Dankje! :)

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Oja bij de babydump stonden in de folder allemaal kamertjes met korting. Miss zien jullie daar wat tussen staan :)

12. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
  13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat grappig. Wij hebben precies dezelfde op t oog ;)

14. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Laratje en Dufel Wat grappig! Deze babykamer wordt met 3-4 weken hier afgeleverd :)

Balen dames dat jullie zo slecht slapen. ik heb vannacht gelukkig goed geslapen, afgelopen dagen ook steeds vroeg wakker.
    Misschien dat jullie overdag de ogen een beetje dicht kunnen doen?

M'n man heeft alleen maar pech momenteel aan boord.. Internet doet het niet, dus hij is onbereikbaar wat het toch wel moeilijk maakt.
    Krijg ik net een super lief mailtje van 'm en dat ik een kusje moet doen aan de kleine *zwijmel*

Ik zal vandaag maar eens iets in het huishouden doen. Ik erger me kapot aan de troep van afgelopen dagen. Door het ziek zijn weinig kunnen doen.

15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Vervelend elsie, dat t internet het steeds niet doet aan boord :( fijn dat ie toch even heeft kunnen mailen!

Lizz gaaf hoekje! Heel erg leuk!

Dufel ik hoop ook dat je wat beter mag slapen vannacht!

Veel plezier Laratje!

Hier lekker uitgeslapen, al was ik vroeg wakker omdat ik moest plassen en ben ik vannacht voor het eerst wakker geworden van een harde buik. Ik word wel elke ochtend wakker met een harde buik, maar dat komt dan door m'n volle blaas en doet geen zeer. Vannacht voelde ik t echt, al deed t gelukkig ook geen pijn hoor dst zou ik het niet willen noemen. Geen idee waar het vandaan kwam.

Fijne dag meiden! Het geslacht willen we niet horen van de VK, maar als we het zelf zien is het prima. Ik denk alleen niet dat we dat kunnen zien met ons ongetrainde oog hahaha, maar ik laat jullie weten of de kleine helemaal gezond is! Nog en kleine 3 uur :) ben nu gelukkig niet zo zenuwachtig.

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hoi dames,

Hier ook een slechte slaper.. Ik heb nog veel last vd jetlag.. Begin vd avond moe, gister ook v 8 tot 10 geslapen (dat was daar het middagdutje :p) en dan vervolgens wakker tot 2u.. Gelukkig slaapt dochter nu ineens uit tot half 10 de laatste dagen, niet heel vervelend :D

Wij gaan vandaag de kamer wat leger maken en dan eens kijken naar een babykamertje..

Man is eindelijk een namenlijstje aan het maken dus daar kunnen we binnenkort ook mee aan de gang :)

Oh ja en ik ben al maanden verkouden, de laatste week heel erg, en ik ben het spuugzat :x:x

17. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en het lijkt me leuk om bij een groepje aanstaande moeders aan te sluiten die, net als ik, in mei zijn uitgerekend.

Ik zag in de laatste berichten dat een aantal van jullie bezig zijn met de kinderkamer en wij zijn daar ook vorige week mee begonnen :). Vorige week, omdat we toen ook de 20 weken echo hebben gehad en aangezien alles goed was en we nu weten dat we een meisje krijgen is dat toch een mooi moment om met het kamertje te starten.

Al met al lijkt mij dit een leuke forumgroep om bij aan te sluiten, als dat ok is. Ik besef dat ik me misschien enigszins laat aansluit, dat er wellicht al een vast clubje is ontstaan, maar misschien is er nog een plaatsje vrij :).

18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hoi LienJ!

Leuk dat je mee komt schrijven, tuurlijk is er nog een plekje vrij!

Fijn dat de 20 weken echo goed was!

19. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Spannend samsoko! Ik ga duimen!

Wij hebben dat kamertje niet gekozen. Hij viel ons enorm tegen. Veelste klein. Commode is ook erg klein, leek ons niet praktisch! Wel heel mooi.
    Wij zijn voor deze gegaan:
    Ledikant 70 x 140 Incl. Juniorzijden - Commode - Hanglegkast Boston | Interbaby | Baby-Dump

He leo vervelend dat je zo verkouden blijft. Hoewel het er wel echt het weer voor is!

Elske, wat balen dat de verbinding zo slecht is. Wel een lief mailtje!!

20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh wauw Laratje wat een prachtige meubeltjes! Helemaal mijn smaak haha.

De kleine is op alle punten van de 20-weken echo goedgekeurd ❤️

Wel krijgen we met 32 weken nog een echo omdat m'n placenta dicht bij de uitgang ligt. En voor, dus grote kans dat t goed wegtrekt. Over 12 weekjes nog eens lekker naar onze kleine kijken dus! Yess!

Deel Deze Pagina