Haha samsoko, je hebt een eigen pagina met al je posts hahaha! Lienj, leuk Dufel en ik zijn vrij actief in dit topic en ook beide op 19 mei uitgerekend. 2eopkomst ook maar al ff niet meer gezien hier. Oooh spannend chantalcindy, leuk dat je het wil delen! Gaat hard nu he?! Lienj jammer dat je vriend de kleine nog niet kan voelen. Ik merk dat mevrouw steeds minder plek krijgt dus ga haar steeds meer en vaker voelen en ook duidelijker 😍 Ik heb nog geen idee qua kleertjes in die maten. Ik wacht denk ik de groei echo af en aan de hand daarvan veel of weinig pakjes in de kleine maten.
Ja Dufel ik wil ook wel PB Leuk om wat meer van je te lezen LienJ Tijd voor een extra vrouw in huis hihi.. Hier nu een man, een kater en een dochter dus we gaan gelijk op.. Benieuwd welke kant de balans straks op gaat @ Kleertjes maat 50: Bij dochter 1 of 2 setjes maat 50 gehad, de rest 50/56 of 56.. Die hebben we nog, ik ga niks bij halen.. Maat 50 heeft ze welgeteld 2 weken in gepast ofzo, dus.. Ik zou zeggen niet teveel!
M'n moeder gaf ook als tip niet te veel 50 omdat ze daar meestal zo snel uit zijn. Ik heb nu twee te schattige unisex pakjes. ❤️ Rest wordt 56. Beetje slobber is ook niet heel erg haha. Leo ik zag dat jij ook een extra echo krijgt ivm ligging placenta, die van jou lag echt voor de uitgang of heb ik dat verkeerd onthouden? Ik krijg ook een extra echo ivm ligging placenta maar pas mer 32 weken. Ohh en verder weet ik niet meer wat ik wilde zeggen! Vergeethormonen... Nou ja daar heb ik al meer last van gehad vandaag zoals jullie hebben gezien hahaha 😂
Oh ja! Ik weet weer wat. Terugkijken helpt haha. Dufel je mag me ook pb-en als je nog meer mening/advies wil 😊
Lienj Welkom! Leuk om wat meer te lezen en dat het huishouden wat meer in evenwicht gebracht wordt Ik kreeg ook als tip om niet teveel kleine maten te kopen, als het van mijn familie heeft dan heeft ie de lengte etc. wel en past ie al snel niet meer in 56, daarbij vergeet niet dat jullie waarschijnlijk ook veel kleertjes zullen gaan krijgen Ik zal me weer klaarmaken voor een werkdag (tot 12 uur) ivm ziekte. Ben wel benieuwd hoe dit zal gaan, aangezien ik paar dagen geleden nog ziek op de bank lag! Samsoko je bent niet de enige hoor met de zwangerschapsdementie hahaha. Ik heb soms echt iets dat ik wil vertellen of dat ik per se moet halen en dan ben ik thuis of ik lig op bed en dan schiet het me weer te binnen..
Hier hebben beide kinderen best even maat 50 aangehad dus ik heb iets meer voorraad in die maat Gisteravond in bed voelde vriendlief de kleine heel lang schoppen. Ze bleef maar tegen zijn hand aan schoppen 💖 Erg leuk weer dat contact!
@leo en samsoko jullie hebben pb. Thanks alvast @elske werkse vandaag maar weer. Hopelijk heb je een lekkere werkdag @boris wat bijzonder he♡ Ik voel de kleine nu al zo'n 4 weken maar elke keer vind ik het weer zo bijzonder! @kleertjes ik denk dat ik het dan hierbij hou qua maat 50. Koop ik nog wel wat in 56 en miss alvast wat in 62 Forum doet beetje gek bij mij vandaag. Bij jullie ook?
Goedemorgen ! Even klein vraagje. Heeft iemand hier al te maken met bekeninstabiliteit ? Ik heb sinds gister pijn in m'n linker heup wat naar boven en beneden trekt. Dus naar m'n rug, bovenbeen en lies. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet en vooral met lopen doet het zeer. Wat kan in hier het beste mee doen ? Onze baby kamer is trouwens echt bijna af !! Alleen nog 1 plank en de kledingkast verven ! Ik ben apetrots op het resultaat van opgeknapte oude meubels !
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84-2e kindje it's a boy 5 mei: Pip88 - 1e kindjeit's a surprise 6 mei: Maantje555 - 1ste kindje it's a girl 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise Pipa1982 - 3e kindje it's a boy 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 13 mei: Jennifer0306 - 2ekindje it's a girl 14 mei: Mom2Bee - 1e kindje it's a boy Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 15 mei: Manonii - 2e kindje it's a boy 17 mei: Mommy2015 - 1e kindjeit's a boy 18 mei: 2011mamma - 2e kindje Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl 2eopkomst -2e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Loes1990 - 2e kindje Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 26 mei: Herrido- 1ste kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje It's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Januari: 12 jan: chantallcindy 20 weken echo en Co gyn 12 jan: dame84 Co vk 13 jan: samsoko vk. 13 jan: elske91 Co vk 20 jan: LienJ vk. 26 jan: laratje Co vk. 26 jan: toekie1985 Co vk en echo 26 jan: Leo85 Co vk 28 jan: lizzthrasher22 Co vk 29 jan: jennechie Co vk 29 jan: youngmommy2be Co vk Februari: 02 feb: dufel Co vk 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
@dufel ik wil ook wel pb hoor Hihi ben benieuwd! @ laratje ja gaat idd snel maar vind ik niet erg hoor @foto,s babykamer voor degene die al klaar zijn met het kamertje en het willen delen graag! @LienJ heb je op de lijst gezet!
Hoeraaaaa als laatste meimama dans ik vandaag ook m'n op de helft dansje! Dufel ik ga terug pb-en! Gelukkig hier geen last van BI. Ik heb wel wat eerder last van gewrichten, rug etc maar dat is tot nu toe steeds van voorbijgaande aard.
Geen ervaring met BI.. @chantalcindy ik ga je pb sturen @samsoko yeahhh 20 weken!!!! Zijn we allemaal op/over de helft. Jullie nog plannen vandaag? @foto's baby kamer e.d. leuk! Ik ben voor!
Bij mij is het (als ik me goed herinner) vergelijkbaar met jou. Ligt net wel/net niet ervoor. Verklaart in ieder geval de bloedingen die ik heb gehad (nu gelukkig al paar weken niet meer *jippie* ) maar ze verwachten hier ook dat hij nog wel mee omhoog groeit. Weet niet of dat heel veel uitmaakt met 30 of 32 weken hihi, zal vast wel goed zijn Bij mij lag de placenta ook nog wel ver naar achter door, dus niet helemaal eroverheen gelukkig.. Vind een gewone bevalling toch wel fijner dan een keizersnede, zeker met al een dreumes in huis.. @ Dufel je hebt PB terug hoor! @ youngmommy: Ik heb ook al tijd last van mijn bekken, bij 1e zw-schap ook erg veel last van gehad.. Wat je eraan kan doen is: Genoeg rust pakken, goed luisteren naar je lijf, en vooral: ga naar een goede bekkenfysiotherapeut. Ik ben bij mijn 1e ook vaak geweest en heb daar echt heel veel aan gehad. Gemasseerd zodat sommige plekken wat losser waren, heleboel oefeningen om de spieren wat aan te sterken, en tips om een goede houding aan te nemen. Hierdoor heb ik het echt beter vol kunnen houden allemaal. Mede hierdoor heb ik nu nog veel minder last dan bij de 1e (toen werkte ik op deze termijn al halve dagen, nu begin ik eigenlijk net pas wat te merken) omdat ik de oefeningen nog wat weet en vooral van tevoren al rekening hou met mijn houding en niet teveel hooi op mijn vork neem.. Ik heb ook op aanraden vd fysio een ondersteunende buikband omdat ik veel sta op het werk, dat neemt ook iets meer van de belasting weg van mijn bekken.. Ik ga binnenkort weer terug naar de fysio, zodat ik straks wat soepeler ben tegen het eind.. Veel baat bij gehad dus! Sorry voor het lange verhaal
@leo85 Thanks voor de tips ! Ik sta en loop ook heel veel op m'n werk want ik werk in de kinderopvang Heb er daar nog geen last van gehad. Was gister echt 1e keer gister maar ik zal je tips zeker onthouden en gebruiken.
Hallo allemaal! Welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd met de zwangerschap!! Herrido, wat een heftig verhaal zeg! Dufel, ik wil ook wel een PB hoor! Ben heel benieuwd... Aaf en Lizz, wat ontzettend fijn dat de echo's goed waren! heerlijk gevoel he!! Kleding maatje 50 hebben we nu 2 pakjes.. Ons is verteld dat madam hele lange benen heeft, konden beter iets meer in maatje 56 aanschaffen zei de vk. Maatje 62 heb ik ook al wat van liggen. V&D heeft ook leuke kortingen op babykleding, net een hele lading besteld. Wij hebben vrijdagavond het eerste schopje van onze kleine meid gevoeld!! We lagen net op bed toen ze even liet weten dat ze er was, zo bijzonder! Ook geweldig voor vl, die was zo trots als een pauw! Ik voelde haar zelf af en toe al wel, alleen van binnen om het zo even te zeggen.. Zaterdag had ik pauze op mn werk, toen ik bij het naar de wc gaan zag dat ik ineens bloedde... was maar een heel klein beetje, maar toch schrik je je een ongeluk. VK en vl gebeld, konden gelijk komen (voor mijn geruststelling, ze zei over de telefoon al dat het waarschijnlijk een bloedvaatje was die geknapt is). Gelukkig een heel mooi hartje mogen horen, dus weer gerustgesteld. Bloeden was ook meteen weer gestopt gelukkig. Er was alleen niet echt een aanleiding tot bloeden zeg maar, geen gemeenschap gehad en hard moeten persen oid... Misschien iets te vaak door de knieeen gegaan die ochtend op mn werk ofzo, wie zal het zeggen! Wat komen er leuke kamertjes voorbij zeg! Begint ook wel te kriebelen nu moet ik eerlijk zeggen.. Wil het graag klaar hebben, ook al hebben we nog even de tijd! Alle meubeltjes zijn klaar ( we hebben oude grenen meubelen gekocht en die zelf geverfd). Ik plaats een foto als alles op zijn plek staat! Fijne zondag dames!
Whaaa wat ongelofelijk veel berichtjes! Ben al een halfuur bezig met teruglezen hahaha. Oké, daar gaan we! Voor de meiden met slechte nachtrust: mag ik me bij jullie melden? Ik kom zo moeilijk in slaap!! En ik wordt 's nachts vaak wakker omdat ik gewoon niet zo goed meer kan liggen door m'n megabuik hehehe. Gelukkig heb ik verder geen verplichtingen waardoor ik m'n slaap hard nodig ben, maar ik erger me wel als ik overdag een dutje moet doen, want dan kom ik 's avonds weer slechter in slaap. Leo: beterschap met de verkoudheid! Ik loop al sinds begin december te hoesten en het is wel veel minder, maar af en toe nog steeds heel irritant. LienJ: welkom bij de club En gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk dat je mee komt schrijven ^^ Mijn man voelt de schopjes van ons meiske ook nog niet hoor, maar ja we moeten nog even geduld hebben. De placenta ligt hier ook voor dus ik voel het zelf nog niet eens aan de buitenkant Elske: wat balen dat je slechte verbinding had met hem... Heb er echt bewondering voor hoe goed je je door die weken heen slaat! Wanneer komt hij weer terug? Samsoko: mooi dat je een goeie echo had! Echt heerlijk gevoel hè.. Ik denk dat jullie een meisje krijgen Dus ben benieuwd wat t wordt haha. En yeeei, over de helft! We hebben het allemaal gehaald meiden. Super toch Ben zo trots op ons allemaal hihi Chantallcindy: ik vind dat ook lastig hoor, hoeveel kleertjes van maat 50 we moeten hebben. Ik moet t nog even beter bekijken wat we nu hebben, maar ik haal er nog wel 1 setje bij. Ik vind t alleen zo jammer dat ik echt weinig leuke meisjeskleren kan vinden Vind alles voor de jongetjes juist zooo leuk, en voor meisjes zo roze allemaal, bleh youngmommy2be: ik heb ook al last van bekkenpijn sinds week 5 Het wisselt wel vaak hoor, bij mij hielp het wel om toch in beweging te blijven, maar wel echt je grenzen te kennen. Ik moet vaak tijdens afwassen en eten koken pauzes nemen want ik kan niet heel lang staan/lopen. Gelukkig zijn er meer goeie dagen dan slechte En af een toe een lekkere massage van m'n man helpt ook heel erg Dufel: als je nog twijfels hebt mag je me ook wel pb'en hoor Nog niks gehoord van Anakoloet dus? Ben zo benieuwd! Ik zie dat ze sinds 7 januari geen berichtjes meer heeft geplaatst. Hoop dat alles goed is. Zo, ik heb een lamme arm van het typen, eerst maar even de afwas doen Fijne zondag meiden! ♥