Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Chantal wauw ! Dat lijkt echt op ons kaartje !
    Ik vind die uiltjes zo leuk !
    Ik heb ook al een proef kaartje. Maar dan met verkeerde naam en verkeerde kleuren. Dit is de blauwe versie en hij wordt natuurlijk roze :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,9 KB
      Weergaven:
      1
  2. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

Hahah die hebben wij ook als favoriet gehad we hadden er drie uitgekozen vind die uiltjes zo lief

3. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @chantal: ik kan de tekst niet lezen, maar kaartje is wel leuk.
    je helpt me er zo wel aan herinneren. dat moeten wij ook nog regelen. zou het zo vergeten! haha

youngmommy2be die van jou is ook leuk! is inderdaad hetzelfde uiltje maar net even anders. hihi.

wij hadden bij zoontje met een girafje, die vind ik nog steeds superlief. denk we datzelfde girafje weer opzoeken, maar dan een ander kaartje.

4. Boris10

Boris10 Niet meer actief

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat een leuke kaartjes meiden!! Daar ben ik nog niet erg mee bezig. Echt super leuk. Vind ze allemaal mooi

6. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @uitzet: die lijstjes heb ik inderdaad zat, maar hoeveel het kost vind ik zo lastig inschatten. Scheelt ook zoveel per winkel/krijgen/2ehands. We zien wel ;)

@kaartje: wij hebben er nog niet naar gekeken, maar ik krijg ineens haast! Heb ineens de behoefte om alles te regelen en te kopen. Dus binnenkort maar eens lekker rondsnuffelen. Leuke kaartjes die tot nu toe voorbij komen!

7. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk die kaartjes, die uiltjes zijn altijd leuk! Mijn man wil graag iets anders doen dan kaartjes, maar wat het gaat worden weet ik nog niet.... wordt vervolgd...

8. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @boris die is ook leuk idd.

Hier ook ineens haast overal bij pff onze tuin ligt bijvoorbeeld vol zooi wat naar de stort moet oa laminaat van de babykamer wat weg kan. Vind het echt een puinhoop hoop dat we dat van de week ofzo x wegbrengen irriteer me er kapot aan.

9. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    kaartjes gaan wij volgend verlof van mijn man naar kijken. Hij zou graag ook wel iets anders willen, maar ik heb liever een kaartje. Ook ivm het fotoboek etc.

uitzet ik doe alles via het lijstje via de babydump en sommige dingen haal ik wel andere niet.
    Zal binnenkort even een lijstje maken met wat we nog nodig hebben, volgns mij is grootste gedeelte alleen nog voor de babykamer.

10. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Jabinca: naar dat je je zo vervelend voelt! :(

LienJ: leuk twee katers! Spannend hoe ze gaan reageren.

Lizz: wat naar dat hij erin had geplast. Wel echt een kattenactie! >.< (ik vind katten leuk hoor, maar het is gewoon echt een kattenactie haha)

Chantalcindy en youngmommy2be: gaaf kaartje! :)

Wat eten jullie weinig haha. Ik snack echt veel meer tussendoor. Sowieso kan ik niet leven van 3 maaltijden ;). Vorige zwangerschap was ik 9 kilo aangekomen en nu al 10! Maar meer dan mijn buik is niet gegroeid, snap er niks van.

Mijn VK zei vandaag trouwens dat mijn buikspieren best ver gewijkt waren (2,5 vingers). Heeft iemand van jullie dat ook of ervaring mee? Vind het een beetje een eng idee dat er zo'n groot gat tussen zit!

11. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @boris, mooi kaartje hoor!
    wij hebben een drukker hier vlak bij, daar kun je boeken halen met kaartjes en dan 1 uitzoeken. echt heel veel keus, dat doen wij nu ook weer.

ik heb bij de 1e de uitzetlijst van het kraambureau gebruikt. leek me wel zo handig, dan heb je alles wat zij nodig zijn en wij nodig denken te hebben.

12. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    #3152 Aaf88, 14 jan 2015
    Laatst bewerkt: 14 jan 2015
    Een lijst van een kraambureau of verloskundige gebruiken zoals Toekie1985 is trouwens misschien wel slimmer dan van een winkel, omdat een winkel vaak te veel spullen er op heeft staan. Dan kunnen zij veel dingen verkopen ;). Die tip kreeg ik vorige keer van de VK. Niet betweterig bedoelt trouwens, gewoon een tip! Van mij mag je iedere lijst gebruiken die je wilt :D.

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik heb meerdere lijsten bekeken en overlegd met vriendinnen die al kids hebben voor tips.
    Lijst van de kraamzorg moet ik nog krijgen maar die zal ik ook aanhouden.
    Vond het best tegenvallen hoeveel spullen je moet hebben. Zoveel!

14. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Begin maart nog midweekje weg met ml omdat we twee jaar getrouwd zijn dan en laatste vakantie samen:)

Ik baal een beetje Hihi me borsten groeien en dat is nu net iets wat niet moet groeien :( zit nu al aan cup f

21 weken dansje :)

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zo, ik ben weer ff bij hihi, heb niet alles onthouden hoor :)

@huisdieren: Wij hebben 1 kat(er) in huis, met mijn dochter gaat het goed samen, dus met deze baby vast ook. Hij zoekt nu wat meer de rust op met een kleine dreumes die hem constant wil aaien hihi, maar als baby geen verschil mee gemerkt. Ligt wel graag in box en kinderwagen enzo, maar ach, ik heb daar niet zo'n problemen mee :)

@uitzet: Ik heb nog de lijstjes die we bij mijn dochter hebben gebruikt, nu hoeven we eigenlijk maar weinig aan te schaffen.. Duo-kinderwagen heb ik al gekocht via MP, verder nog de babykamer dan.. En wat kleine dingen zoals aankleedkussen enzo..

Leuke geboortekaartjes zag ik voorbij komen! Wij zijn daar nog niet echt mee bezig, eerst in huis alles op orde krijgen en de babykamer afmaken hihi..

@dagboek: Heb bij mijn dochter zo'n boek gekregen, in het begin wel veel geschreven maar daarna weinig, dus nu niet weer opnieuw gedaan.. Ben niet zo'n schrijver :)

@eten: Ik at bij vorige zw-schap ook veel meer, had toen echt honger en kon niet zonder tussendoortjes en 's avonds laat nog extra 'maaltijd'.. Nu eet ik overdag eigenlijk niet meer dan anders, alleen wel 's avonds nog wat extra's.. Vorige zw-schap in totaal meer dan 30kg aangekomen (hield erg veel vocht vast aan het eind), hopelijk nu iets minder!

16. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Chantal hier nog 1 met een behoorlijke voorgevel.. Zat voor m'n zwangerschap in een F-cup.. Wil niet weten waar ik nu in zit... :(

Vannacht erg slecht geslapen.. 2x naar gedroomd, weet alleen niet meer wat precies. maar door die storm paar x goed wakker geweest van de wind..
    Nu gelukkig klaar met werken, morgen nog de hele dag. Ben benieuwd hoe dat zal gaan, lang geleden dat ik een dagdienst heb gehad.

17. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    ik doe m'n 22 weken dansje even :)

18. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    23 weken dansje !
    Kan niet geloven dat het al bijna 20 weken geleden is dat we erachter kwamen dat ik zwanger was ! Wat vliegt de tijd !
    Ergens vind ik het ook wel lang duren... Wil zo graag m'n kleine meid hier hebben.

Ik heb op m'n werk aangegeven dat ik 5 weken van te voren stop met werken. Dus heb er nog 12 te werken. En dan klinkt dat ineens toch weer dichtbij.

Over 2 weken moet ik weer naar de vk voor controle. Ik heb geen idee wat ze dan gaan doen. Want krijg geen echo. Iemand die controle al gehad?

19. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ow balen dat je slecht geslapen hebt :(

Ja baal echt van de cup maat pfff :( ik begon op e nu een maat erbij maar ben bang dat het nog meer wordt

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Lekker chantal! Ik hoop dat wij ook nog even samen weg kunnen een paar dagen. Lekker even relaxen en genieten met zn 2tjes&#9825;

@youngmommy volgens mij is dat gewoon een gesprekje hoe je je voelt. Bloeddruk meten, eventueel wegen en aan je buik voelen. Dus hoe je baarmoeder gegroeid is. Bij mij luisteren ze ook altijd naar het hartje

Deel Deze Pagina