@ controle VK: Zoals Dufel al zegt inderdaad, hartje luisteren, bloeddruk opmeten, voelen hoe hoog je baarmoeder zit, en gesprekje of er nog problemen zijn en dingen waar je op moet letten enzo.. Duurt meestal niet zo heel lang
Nee echt niet! Ben er ook superblij mee dat het weer wat beter gaat. Ik ben er nog laaaaaaaaang niet maar elke stapje is er 1.
Chantal haha jaa baal er best wel van.. Maarja zal nog wel lang aanhouden aangezien ik graag borstvoeding wil geven. Dufel Aah lekker!! Het water loopt me in de mond! Als m'n man weer thuis komt zal ik ook weer wat lekkers bakken, alleen nog geen flauw idee wat Hihi.
Ooh die cake ziet er lekker uit Dufel, pass hier maar heen haha Ik merk niet echt dat m'n borsten zijn gegroeid, alleen heb ik nu echt gigantische tepels (vooral links) en dat vind ik wel heel lelijk want nu zie je dat nog veel beter dan eerst haha. Gelukkig vind m'n man het niet erg Wij zijn vandaag bijna weggewaaid uit Maastricht tijdens het winkelen, ik bleef nog net overeind haha Wat dat betreft is het echt fijn dat m'n man nu een 5 ploegendienst draait, lekker overdag shoppen als het rustig is! En weer wat leuke kleertjes geshopt. Toch ook maar wat maat 50, want daar had ik nog bijna niks van. Maar vind t zo leuk! En niet zo zuurstok roze allemaal gelukkig Ben wel echt doodop, tijdens het lopen kreeg ik ook weer last van m'n bekken dus zijn ook niet zo lang gebleven. Maar het was leuk er weer even uit te zijn geweest.
Hier nog 1 met een laag energielevel, gistr ging wel goed ma vandaag bekaf. Dus ook niet zoveel gedaan behalve nog ff creatief geweest met de deur naar de babykamer. Heb een houten boom van de xenos beplakt met steigerhoutenbehang en dus op de buitenkant van de deur geplakt. Was in eerste plaats bedoeld om het in de babykamer te doen maar door het drukkere behang in hollandse stijl zou het te druk worden. Ma goed dat was dus t enige vandaag. Manlief was lekkr vrij vandaag en die heeft geleerd hoe de was te doen. Klinkt misschien stom maar ben daar nogal precies mee maar kom er wel achter dat ik dingen moet loslaten. Heb hem dat maar opgebiecht hihi hy snapt t wel ma zo sta ik mezelf in de weg.
@Dufel oe dat plaatje van die cake ziet er goed uit! Maar wel gemeen hoor, want ik heb trek en ik moet nog een uur reizen voordat ik thuis ben! Hahaha Vandaag datum verlof besproken en 13april gaat het worden. Best wel snel, de tojd vliegt! Maar ik heb er wel zin in hoor!
Lizz Echt mooie setjes! jammer dat de hm online veel van die tricot setjes niet meer in voorraad heeft.. Lienj dat is wel fijn om te weten wanneer je met verlof gaat Ik ga 10 april met verlof, maar neem van te voren nog een week vakantie op (dus 7 weken van te voren). Nog 11 weekjes werken, is echt een heel fijn vooruitzicht! meubels Als het goed is word ik volgende week gebeld door de babydump voor de datum en tijd voor het afleveren van de meubels. ik kan niet wachten! Wordt het weer en stukje echter
Jabinca Hier ook iemand met weinig energie. Als ik iets gedaan heb ik huis heb ik nergens meer zin in.. Moet me soms echt dwingen haha Merk ook aan mezelf dat ik sinds 2 weken veel moeier ben overdag.
Dufel die cake ziet er lekker uit, uitdelen maar! Fijn dat het langzaam wat beter met je gaat! Lizz leuke kleertjes!
Komen jullie allemaal een stukje halen?? Mag hoor! Leuke kleertje lizz!! @verlof: kans is groot dat ik ziek gemeld blijf voor mn verlof. Ging sowieso 6 weken van te voren. 7 april mn eerste verlof dag. Gister mn teamleider gesproken en na mn verlof plak ik mn zomervakantie dus dan rond 20 aug weer beginnen met werken.
@chantal: fijn! wij gaan ook de 1e week van maart een midweekje er tussen uit. heerlijk! verder gaan we dit jaar ook niet op vakantie dus ik wel ff fijn. @youngmommy2be: wat dufel zegt inderdaad. bloeddruk meten, wegen, hartje luisteren, je buik voelen en ze vragen hoe het met je gaat. @dufel: ah lekker! goed teken zeg! houden zo @elske: dan kan ik je vast vertellen: houd je vast, zo'n 4 dagen na de bevalling zijn je borsten nog groter dan ze nu zijn! haha. dan krijg je stuwing, komt er spanning op en heb je echt meloenen! @verlof: oh fijn he dat het dichterbij komt. ik moet nog 12 weekjes werken, 10 april gaat mn verlof in ik heb mijn vakantie er achteraan geplakt, 4 weekjes. ik ben ook vermoeider de laatste tijd. zeker als ik gewerkt hebk dan moet ik echt even bijtanken. ik kan ook wel merken dat er hier al een peuter rond loopt, ben veel vermoeider dan bij de 1e. maar toch geniet ik wel van mijn mannetje die al een grote jongen wordt en van de baby in mijn buik.
@dufel pff heerlijke cake krijg er zo zin in. @lizz leuke kleertjes hier ook veel besteld bij h&m wel voor een jongen dus hoop dat het maandag nog steeds een jongen is hahah. @toekie1985 ow lekker ook midweekje weg. Wij zouden in sep naar Spanje gaan met de tent maar dat hebben we nu maar geannuleerd. We zitten in de zomer op de camping hier in de buurt weekenden alleen slapen gaat daar dit jaar sowieso niet en in nov gaan we met ze drieën weekje weg @controle vk krijg je idd de dingen die hier worden genoemd bij de gynaecoloog krijg je ook elke keer een echo. Heb maandag gewoon mijn 11de echo haha niet normaal. Hier gaat het nu echt stukken beter voel me nu Toppie. Kwam er gisteravond achter dat ml gewoon dit jaar de eerst vaderdag heeft hahah. Zit trouwens met een dilemma weet niet zo goed wat ik ermee moet maar weet niet of jullie je mening Willem geven is nogal lang verhaal?
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84-2e kindje it's a boy 5 mei: Pip88 - 1e kindjeit's a surprise 6 mei: Maantje555 - 1ste kindje it's a girl 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise Pipa1982 - 3e kindje it's a boy 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 13 mei: Jennifer0306 - 2ekindje it's a girl 14 mei: Mom2Bee - 1e kindje it's a boy Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 15 mei: Manonii - 2e kindje it's a boy 17 mei: Mommy2015 - 1e kindjeit's a boy 18 mei: 2011mamma - 2e kindje Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl 2eopkomst -2e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Loes1990 - 2e kindje Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 26 mei: Herrido- 1ste kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje It's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Januari: 19 jan: chantallcindy 20weken echo 2de poging. 20 jan: LienJ vk. 26 jan: laratje Co vk. 26 jan: toekie1985 Co vk en echo 26 jan: Leo85 Co vk 28 jan: lizzthrasher22 Co vk 29 jan: jennechie Co vk 29 jan: youngmommy2be Co vk Februari: 02 feb: dufel Co vk 02 feb: chantallcindy Co gyn/suikertest 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!