Dank je Dufel! Vind het zooo spannend.... De echo is vanavond, ik laat morgenvroeg meteen weten hoe het is gegaan! Nieuwe meiden, gefeliciteerd!!
Jaaaa Zus!! Welkom bij de club Wat een hoop buiken al! Hier is mijn buik zo vreselijk opgezet, maar volgens mij vooral omdat ik constant verstopt zit hahaha.
Mooie buiken dames!! Ik zit vandaag de hele dag op school....vermoeiend!!!! Vandaag dus niet zo heel veel tijd om te reageren, maar lees tussendoor wel gewoon mee😉 Gizzie heel veel plezier vanavond bij de echo, ben heeeeel erg benieuwd morgenvroeg👍
Spannend gizzie! Mag jij morgen de eerste mooie echo van het clubje showen! En ballerina ook natuurlijk, nog 1 nachtje Melliemuis heb jij ook meteen een echo of is het eerst weer het papierwerk riedeltje? Hier lijkt het nog zo ver, gelukkig genoeg afleiding met eerst de bruiloft van mijn lieve vriendinnetje zaterdag (mooniejj dus ) en daarna lekkerveen midweekje centerparcs en als we dan terugkomen is het alweer die maandag
Wow wat een buiken al. Haha, dan vind ik plat blijven tot ca 15 weken wel heel lekker ontspannend ik duim echt dat ik die mazzel doorgespeeld heb gekregen van mijn mams.
Wauw, al een paar eerste echo's dus. Superleuk! Bij hoeveel weken hebben jullie de verloskundige gebeld? En eerst de huisarts op de hoogte gebracht of gewoon meteen de vk gebeld? Ik heb sinds kort een nieuwe huisarts en heb die beste man nog nooit gezien, haha!
Nee huisarts kun je overslaan hoor! Gewoon de verloskundige bij jou in de buurt bellen En dat kun je doen vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent dus nu al!
Ja, ik vond zelf de huisarts bellen ook een beetje overdreven. Maar dat hoeft dus niet, oké! Aiseria, ik denk ook dat ik in de loop van volgende week ga bellen als ik inderdaad een paar dagen na mijn NOD zit. Dan voelt het toch wat zekerder ofzo.. Liever nog een paar dagen wachten dan weer te moeten afbellen omdat het voor NOD alsnog mis is gegaan.
Manonii: Nope, dit is de intake, lekker bij ons thuis. Mijn vk is nog vrij jong maar volgens mij een vrij ouderwetse manier van werken. Vroeger werden intakes altijd thuis gedaan, het gebeurt nu nog maar niet veel. Er word dan direct een afspraak gemaakt voor de eerste echo. Dus ben benieuwd
Ik ga volgende week de vk bellen voor een afspraak zaterdag eerst trouwen en dan maandag gelijk bellen wil morgenochtend eerst nog de cb doen ondanks 6 posi testen 😜
Ik heb op NOD ff de huisarts geïnformeerd. hoeft niet, maar ze vinden het bij ons wel handig, dan wordt het in het systeem gezet, dus als je ergens medicijnen ofzo voor haalt dan wordt daar sowieso rekening mee gehouden! heb op nod ook aangemeld bij vk via de site, ben paar dagen later (na het weekend) teruggebeld!
Ik heb mijn huisarts nog voor mijn NOD gebeld haha, ik weet hoe lang het hier kan duren dus hoe vroeger, hoe beter. Mijn vk pas vorige week gebeld, puur omdat mijn huisarts dus, ja, zo traag was, en ik mijn vk nog niet wist
Hey Meiden!! Na een tip van Zus ook maar hier melden. Vanmorgen positief getest Ik zie een hoop bekenden hier, leuk hoor! Zoals het er nu naar uitziet, 26-05-2015 uitgerekend, op mijn verjaardag Ik ga even wat teruglezen hier en daar