Brandt maar los hoor Chantal Ik merk hier ook wel dat het vermoeiender is met al een klein moppie dat rondloopt.. Vooral omdat ze 's nachts nog vaak wakker is, al lijkt dat wel wat beter te gaan nu.. En zelf slaap ik ook altijd laat (slaapstoornis) en mijn ritme is btje verstoord sinds onze vakantie in de VS.. Half 3 is geen uitzondering Fijn als je om half 8 weer moet werken
Herkenbaar leo85 ! Om het weekend zijn de 2 kinderen van m'n vriend hier van 3 en 4 en dan merk ik hoe het is om zwanger te zijn met 2 kleine stuiterballen om me heen. Aan t eind van de dag ben ik kapot ! Terwijl ik wel wat gewend ben aangezien ik in de kinderopvang werk. Ben heel benieuwd hoe ze straks reageren op hun kleine zusje Ik heb soms wel eens steken in m'n buik vaak helemaal rechts onderin. Zit daar iets wat niet goed kan zijn ? Ik heb vannacht gedroomd dat ik bloed verloor en dat het helemaal mis ging das schrikken met wakker worden ! Hebben andere ook last van dromen over dat de zwangerschap mis gaat ?
@chantal wanneer is het vaderdag? Heeeeerlijk vooruitzicht met zn 3tjes weg. Kan je je dat al voorstellen? Voor mij lijkt het net een droom! Ben zoooo benieuwd naar ons mannetje. En ik ben ook benieuwd naar jullie baby's Tuurlijk mag je je verhaal hier delen meis! @youngmommy zouden dat je banden niet kunnen zijn? Ik merk bij mezelf ook dat ik buikpijn heb soms. De gyn zei dat dit komt door uitrekken van de banden. @leo ja lijkt me ook pittig zeg! Wat een korte nachtjes en dan ook nog een kleine en werken. Respect hoor!
Oké nou hier het verhaal haha weet miet eens hoe ik moet beginnen. Mijn man zijn ouders zijn al bijna 30 jaar gescheiden mijn man was 2,5. Nu gaat het contact tussen zijn ouders sowieso niet meer goed. Met mijn schoonvader hebben wij goed contact die reist de wereld over met zijn camper Met mijn schoonmoeder hadden we goed contact tot we gingen trouwen. In het begin deed ze al moeilijk dat mijn man hier kwam wonen( uur van haar vandaan) en trouwen betekende voor ons ook dat we huisje gingen kopen hier. Uiteindelijk hebben we in nov 2012 dit huis gekocht en ze zou komen kijken maar ze kwam niet. Toen beloofde ze dat ze voor ons trouwen de fotograaf zou regelen. Dus 1 dag voor het trouwen belde ik haar op hoelaat zijn jullie er enzo zegt ze ja ik kom niet en de fotograaf ook niet meer. De enigste reden daarvoor was dat ze vond dat ik haar zoon bij haar weg heb gehaald :s uiteindelijk kon ik dus de laatste dag nog een fotograaf regelen gelukkig wel gelukt. Daarna waren mijn man en ik er een beetje klaar mee. Plus ze drinkt ook veel. Nu zien we haar alleen nog bij ml zijn broer mar dat is hooguit 2 x per jaar. Nu weet ze sinds dec dat ok zwanger ben en nu heeft ze 1 jan haar excuus aangeboden via de telefoon voor die tijd toen. Voor mij hoeft het contact niet zo maarja blijft zijn moeder dus laat de keuze aan mijn man. Ml denkt dat zé nu alleen contact wil vanwege de baby dat denk ik trouwens ook. Heb tegen ml gezegd dat hij duidelijk moet zijn tegen haar wat hij wil want nu blijft ze ons lastig vallen zit daar nu tijdens mijn zwangerschap niet echt op te wachten. Wat vinden of denken jullie?
@dufel 21 juni vaderdag 10 mei Moederdag Kan me dat idd nog niet voorstellen met ze drieën weg ook nog niet geboekt trouwens Hihi. Ben ook nog steeds bang dat het hartje ineens niet meer klopt maarja denk dat je dt toch blijft houden als je dat hebt meegemaakt. Kan er gelukkig nu steed smeer van genieten
hahaha meloen is ook lekker lizz! @youngmommy: ik denk dat het bandenpijn is wat je bedoeld. die dromen horen er bij hoor. straks ga je dromen dat je gat bevallen van bijv. een aardbei ofzo, hahaha. @chantal: nou dat is zeker een dilemma. lijkt me een moeilijke situatie. het lijkt er wel op dat ze nu ineens weer contact wil omdat er een baby komt. beetje stomme reden als je al die tijd je zo belachelijk opstelt. maar het is inderdaad zijn moeder dus ik zou de keuze van wel of geen contact ook bij hem laten. maar hij moet dan wel duidelijk zijn in wat hij wel en niet wil. ik vind het wel een vreselijke rotstreek wat ze leverde met jullie bruiloft. ik geloof niet dat ik haar dat kon vergeven, maar ja het is inderdaad zijn moeder, dus moeilijk voor mij om over te oordelen. ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik wens je er wel veel sterkte mee en hopelijk komen jullie er uit. succes!
Chantal ik zou gewoon vriendelijk blijven en zo nu en dan af en toe eens met de baby langs gaan maar verder wel een bepaalde afstand behouden. Mijn schoonouders en ik zijn ook geen perfecte match. Maar mijn vriend en zijn ouders misschien nog wel minder. We gaan af en toe eens bij ze langs omdat ik dat wel belangrijk vind voor de kinderen maar verder is er best wel afstand. Wat ik prima vind
Ik heb denk ik dezelfde buikpijn als jullie. Vooral als ik in bed lig, omdat ik dan vaak op m'n rug lig (gestrekt) en dan voel ik vooral aan de zijkanten een soort spierpijn/beurs gevoel. Chantal, lastige situatie Ik zou haar in ieder geval niet proberen weg te houden uit jullie leven, want dan kan ze zich gemakkelijker tegen jullie gaan keren. Ik heb ook niet altijd een goede band met schoonmoeder gehad, maar sinds ik zwanger ben is ze ineens veel aardiger. Dat is opzich niet erg, maar ik geloof niet dat het allemaal zo oprecht is, al proberen we de band gewoon goed te houden. Wij hebben het 'voordeel' dat we 300 km verderop wonen en ze daardoor sowieso niet elk weekend op de stoep staat haha Maar ze zei een tijdje terug dat ze rond de uitgerekende datum 3 weken hier in de buurt op een camping wou gaan staan. Nou dat zie ik dus niet zitten, dat doen mijn ouders nog niet eens Maar goed, blijf lastig zulke dingen.. Hier ook even m'n enthousiasme kwijt Vanmorgen de kleine voor het eerst aan de buitenkant gevoeld!! Meteen m'n man wakker gemaakt en die voelde het ook een paar keer! Zo speciaal, echt genieten! ♥_♥
@toekie1985 ja zo denk ik er dus ook over heb ook gezegd dat ze straks wel de oma word van onze baby dusja moeten niet alleen aan onszelf denken maar denk niet dat mijn man nog contact met haar wil. @boris10 ja vind ik ook wel maar denk dat mijn man ook niet wil
@lizz ik denk dat we ook beter gewoon normaal haar er bij kunnen betrekken hoeven echt niet weer elkaar elke maand te Zien ofzo. Wat mooi dat je ze gevoeld hebt! Is zo mooi zeker als je dat nu samen kunt delen. Hier voelen we de kleine al bijna elke dag
@Chantal wat een vervelende situatie zeg. Iemand een tweede kans geven na excuses lijkt mij op zich wel goed, vooral als het om de oma van je kind gaat. Wie weet veranderd ze ook wel als de baby er eenmaal is. Maar dat de relatie met je schoonmoeder niet meer super goed wordt kan ik me goed voorstellen. Sterkte in ieder geval.
Chantal, allereerst reactie om jouw dilemma. Het is vreemd dat ze weer contact wil maar als je man tzou willen kijk het dan even aan maar geef gewoon heel duidelijk je grens daarin aan. Ik heb ook 2x bijna een jaar geen contact gehad met me vader aangezien het niet boterde tussen me ouders. Voor mij was dit de beste oplossing want dan goefde ik niet tussen 2vuren te staan. Gelukkig was t voor de zwangerschap weer goed wabt gun mijn lieve papa ziin kleinkind zo. Pff ben net half uurtje wakkr, wat een zaligheid... werk heb ik gistr gebeld en ik mag t/m dinsdag thuis blijven. Woensdag weer beginnen maar moest gewoon ma aankijken hoe dat ging. Zo'geruststelling dat ze me serieus nemen. Hele verhaal ook even gemaild naar verloskundige. Ze gaf aan dat het allenaal erbij hoort en ze allangblij is dat ik op tijd inzie dat ik rust nodig heb. Verder heb ik veel harde buiken maar niet van de stress. Ze zijn ook niet keihard hoor maar dat herkende zij direct als teken dat me kind heerlijk aan het groeien is... goed teken dus tenzij ik evt vocht of bloed ga verliezen maar dat is nog nooit gebeurd, fijn.
@chantal ben het eigenlijk wel eens met de rest van de meiden. Erg moeilijke situatie. Ik zou het ook laten afhangen van wat je man wil. Het blijft zn moeder en ze blijft oma van jullie kleine. Toch zou ik wel wat afstand houden in het contact. Ze heeft jullie erg gekwetst en ze mag dan eerst wel eens bewijzen dat ze het verder waard is. Dan kan je alsnog opbouwen als het wel goed gaat. @lizz wat een bijzonder moment he!! ♡♡♡ @jabinca wat fijn dat je op je werk ook serieus wordt genomen en goed dat je ook je vk op de hoogte hebt gesteld. Je neemt goed je rust, dat heb je nu gewoon even nodig. En dat is helemaal niet raar want je lichaam is hard aan het werk voor jullie kleintje♡ @hier vanmorgen even met mn schoonmoeder naar een babyzaak geweest. Super leuk pakje gekocht en van mn schoonmoeder nog een stoer setje gehad. Super lief. Ook een gave box gezien en die krijgen we waarschijnlijk cadeau van mn schoonouders. Ik zal vanavond ff foto maken van de kleertjes.
Chantal Lijkt me een moeilijke situatie waarin je zit. Je wilt je er niet mee bemoeien maar tegelijker tijd ook weer wel. Hoop dat het met zn tijd een beetje losloopt voor jullie! Lizz Wat fijn dat jullie haar aan de buitenkant hebben kunnen voelen! Ik voel de kleine man ook regelmatig schoppen, de hond schrok er gisteren van toen die bij me lag hahaha Dufel Niuwsgier naar de kleertjes hahaha
Hier de kleertjes die ik vandaag heb gekocht/ gekregen. Ene setje lijkt zwart op de foto maar is donkerblauw
@lizz: ja mooi he?? zo bijzonder! ik voelde gisteravond ook een stoot tegen mn hand toen ik bed lag. ik gelijk mn buik bloot gemaakt en ging kijken, toen zag ik mn buik echt heel duidelijk bewegen! hihi zo grappig! waren echt harde schopjes en floep floep ging mn buik zo omhoog! @jabinca: goed dat ze op jouw werk ook zo begripvol zijn. fijn is dat he? maar ook wel belangrijk vind ik. ach wat een lieve pakjes dufel! leuk he, dat kleine spul!
Ahh leuke pakjes Dufel! Echt cute Vind het voor jongetjes sowieso echt zooooveel leuks. Het is maar goed dat we geen jochie krijgen, dan puilde de kast nu al uit ben ik bang haha Ja echt mooi moment, voelde het vanavond nog een keer. Vond t zo lief dat m'n man helemaal wild werd vanmorgen, haha. Hij was in 1x wakker Jabinca: fijn dat je serieus genomen wordt! Geniet maar lekker even van je vrijheid
Ik heb ook al best veel kleertjes gekocht zag ik vanavond Heb nu: 2 setjes maat 50 1 shirtje maat 50 3 setjes maat 50-56 6 setjes maat 56 2 jasjes maat 56-62 2 shirtjes maat 62 En dan nog een hele weekendtas vol met kleertjes in maat 68-74-80 maar die moet ik nog ff uitzoeken