Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @dufel super leuk :) hier ook wel een en ander gekocht maar nog niet superveel eerst nog x de bevestiging dat het een jongen is Hihi.

Gelukkig slaap ik weer wat beter vanmorgen om 6:15 wakker ons mopje was weer erg druk Hihi

Over twee nachtjes weer echo :)

2. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chantalcindy, oe Jaloers!;) Ik vind het namelijk zooo leuk om de kleine met een echo te zien! Ik heb dinsdag dan ook wel weer een afspraak bij de VK, maar dat is gewoon een standaard afspraak, geen echo ofzo. Misschien moet ik toch maar eens een (3D) pretecho laten maken :)

3. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

Ja dat begrijp ik ik heb er sowieso om de 3 weken 1 loop ook bij gynaecoloog. Komt omdat we al 3 miskramen hebben gehad.

4. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik zit in de troep... bah.. behangen enzo.. overal stof en troep kan ik slecht tegen

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik lig in bed. Kleine lekker aan t schoppen. Dus ik doe de dekens van mn buik zie ik gewoon mn buik bewegen haha zo leuk!!

6. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Waren we vanmiddag een stukje gaan wandelen, was ik nog niet halverwege al bekaf. Sjonge jonge, ik wist dat mijn conditie slecht is maar zo heb ik me nog nooit gevoeld haha. Nouja met Pfeiffer misschien, maar toen ging ik niet wandelen :p

Dus ga de rest van de dag maar lekker op de bank liggen en genieten van de (soms best harde) schopjes van ons meisje ♥

Ohja en Dufel: sterkte met al dat stof en de troep! Het wordt uiteindelijk vast mooi :)

7. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Mijn conditie is ook bagger.
    Vanmiddag wezen shoppen... Pffff uitgeteld op de bank nu met mega buikpijn. Vk zegt dat t niks ergs is. Gewoon vermoeidheid en van druk zijn. Dus lekker kruikje erop en t trekt langzaam weg :)

Hier kleine selectie van wat we nu hebben !
    Schoentjes hebben we vanmiddag gekocht. Weet dat ze er weinig aan zal hebben. Maar kon ze niet laten liggen ! Hihi

Aah bummer. Kan de foto niet draaien -_-

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,4 KB
      Weergaven:
      3
  8. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Ooohja en ik heb een heerlijk positie vest gekocht met mega korting ! Win win ! Eindelijk een goed warm vest ! ( ik heb het altijd koud!)

9. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @youngmommy aan super leuke kleertjes:)

@lizz haha heb ik ook met lopen pff

@dufel ja vind ik nu ook niks hoor die troep

Hier kiespijn bah:(

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook geen conditie hoor.. Lijkt of dat kind soms al tot aan mijn longen zit haha, herken het gelukkig nog wel van de 1e.. Kon op een gegeven moment alleen nog half rechtop slapen, anders veel te benauwd..

Hier ook iets raars vandaag: Gister gebeld met mijn oma (ruim 85) dat ik vandaag langs zou komen met mijn dochtertje, is 40 min rijden.. Kom ik daar: oma er niet haha.. Normaal kan ik daar wel om lachen, ze is vergeetachtig en was met andere visite een rondje lopen met de rollator.. Maar ik moest ervan huilen ;) Zo stom.. Fijn die hormonen :p Sloeg echt nergens op haha.. Ze kwam na een half uurtje wel terug gelukkig, en anders was ik ff bij mijn ouders langs gegaan, die wonen daar 10 min vandaan.. Dus was niks aan de hand, maar toch tranen.. Leuk hoor :p

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Leuke kleertjes youngmommy!!
    Ik hoop ook ooit een meisje te krijgen. Vind die kleertjes voor meisjes ook zoooo leuk!!

@leo gek is dat he die hormonen. Gelukkig dat je oma toch nog kwam!

Hier een flinke tegenvaller. Geen cm behang erop. De muren waren zo slecht dat die eerst gestuukt (hoe schrijf je dat) moesten worden.
    Nu kunnen we pas de 31e behangen :(
    Volgende week namelijk verjaardagen.

12. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Mooie kleertjes youngmommy2be :)

Ja die hormonen doen soms echt gekke dingen met je! Zo moest ik gistermiddag nog huilen omdat mn kat tijdens het spelen keihard met zn kop tegen mn neus aan sprong haha :p

Dufel balen zeg!! Wij hebben hier ook onwijs slechte muren en plafonds, ik kan er echt bijna niks aanhangen, superjammer :(

13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @ dufel ow das ook balen hier komt pa komende week behangen. Hier nog nieuwe muren tenminste hiervoor zat er bouwbehang op.

14. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geruststelling om te lezen dat jullie ook merken dat jullie conditie slecht is nu.... Ben ik dus niet de enige! Gisteren met dansles was ik al beetje buiten adem bij een paar opwarmings oefeningen! Ok, dan doe ik wel een danstype waarbij veel gesprongen enzo wordt, maar toch het moet niet gekker worden. Ook met trappen lopen en wanneer ik een beetje door moet fietsen om de trein te halen (lees: elke ochtend) raak ik tegenwoordig sneller buiten adem dan voorheen. Best irritant eigenlijk...

15. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Dufel Wat vervelend!! Gelukkig is het nog geen mei, maar snap dat je graag al wat resultaat had willen zien.

Lienj ik merk het bij controle bij de vk... moet ik 2 trappen oplopen en als ik op de afdeling ben dan ben ik bekaf... gelukkig ben ik altijd wel mooi op tijd voor een afspraak, anders kan ze wel schrikken van mn hartslag haha

16. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Youngmommy: leuke kleertjes. En fijn een vest met korting :D.

Leo85: herkenbaar! En fijn dat ze er uiteindelijk wel was haha. Ik moest laatst bijna huilen, omdat mijn vriend me voor de grap zat te plagen.

Dufel: jammer dat er eerst nog gestuukt moet worden!

Fijn om te lezen dat jullie ook een slechtere conditie hebben haha. Ik ben sowieso nog enorm moe, hebben jullie dat ook nog? Ik hoopte dat het voorbij zou zijn na twaalf weken.

17. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Aaf88 is bij mij tussen de 12e en 19e week over geweest daarna is de moeheid weer begonnen. Maarja ik geef me er aan over.

18. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    O dat is ook maar kort geweest dan! :) Het was bij mij ook wel even minder, maar de laatste anderhalve week is het echt erg.

19. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    aaf88 inderdaad! Maarja.. heb er nu ook wel meer last van, maar geef er nog niet aan toe. Anders wen ik er nu al aan.

20. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier is de moeheid ook weggeweest maar komt nu weer terug

Morgen weer 20 weken echo :) hopelijk werkt ie nu wel mee hahah

Deel Deze Pagina