Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    De reden waarom je nu zo vaak een echo hebt vind ik dan niet leuk voor je.... Maar ik hoop dat het nu allemaal goed blijft gaan met je kleine en dat je kan genieten van alle echo's.

2. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Wauw Chantal ! Mooie echo !

Wij hebben volgens mij definitief de knoop door gehakt voor de naam. We hadden al een tijdje een naam maar ik begon er toch aan te twijfelen...
    Na wikken en wegen is er toch een andere naam geworden.
    Wat appart is want ik dacht echt dat die eerste naam DE naam was. Hihi zulle het de hormonen zijn?

Verder hier vreselijke rugpijn. Ik ga bijna elke dag in bad om m'n rug te ontspannen. T zit heel laag en is echt vervelend.

Op m'n werk was het m'n locatiehoofd ook ineens opgevallen dat m'n buik heel hard groeit :) krijg er leuke opmerkingen over. Maar wat ik dan denk: "ik moet nog wel even ! Hoe zou het rond de 40 welen dan wel niet zijn"
    Ik weet nog niks over mijn contract. Hij loopt af in m'n kraamverlof en ik moet een vast contract krijgen (die geven ze maar zelden) maar ik durf het ook niet te vragen.
    Wel werd me gevraagd wanneer ik met verlof wou en wanneer ik dan terug zou zijn. (In verband met de zomervakantie planning) Dat zou dus eind juli zijn. (In mijn gedachte ging rond : mijn contract loopt af in juni). Ik heb me maar van de domme gehouden en niks gezegd.

Ach. Ik zie het wel. Komt vast allemaal goed. Ik heb echt geen zin om te gaan stressen.

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje it's a surprise
    Dame84-2e kindje it's a boy

5 mei:
    Pip88 - 1e kindjeit's a surprise

6 mei:
    Maantje555 - 1ste kindje it's a girl

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise
    Pipa1982 - 3e kindje it's a boy

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

13 mei:
    Jennifer0306 - 2ekindje it's a girl

14 mei:
    Mom2Bee - 1e kindje it's a boy
    Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl

15 mei:
    Manonii - 2e kindje it's a boy

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindjeit's a boy

18 mei:
    2011mamma - 2e kindje
    Aaf88 - 2de kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    2eopkomst -2e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Loes1990 - 2e kindje
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise
    Boris10 - 3e kindje it's a girl

26 mei:
    Herrido- 1ste kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje It's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

AFSPRAKEN:
    Januari:
    20 jan: LienJ vk.
    26 jan: laratje Co vk.
    26 jan: toekie1985 Co vk en echo
    26 jan: Leo85 Co vk
    28 jan: lizzthrasher22 Co vk
    29 jan: jennechie Co vk
    29 jan: youngmommy2be Co vk

Februari:
    02 feb: dufel Co vk
    02 feb: chantallcindy Co gyn/suikertest
    23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

4. BabyLovin

BabyLovin Actief lid

2 aug 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Hi meiden!

Hebben jullie voor mij ook nog een plekje? Heb toen ik net een paar weekjes zwanger was geprobeerd mee te kletsen, maar door een ziekenhuisopname en een beetje ellende niet gelukt helaas.. Ik merk nu hoe graag ik wil kletsen met meiden die hetzelfde meemaken en waarbij het niet erg is om continue over baby te kletsen of over kwaaltjes haha, nou dan zit ik hier wel goed!

Ik heb vanaf pagina 200zoveel teruggelezen om jullie een beetje te leren kennen en zodat ik niet helemaal onwetend in de groep kom :)

Misschien dat het ook leuk is als ik dan wat over mezelf vertel? Alexandra, 27 jaar, al 11 jaar samen met mijn mannetje en lang bezig geweest om zwanger te raken. Uiteindelijk via ivf zwanger geraakt en baby is lekker blijven zitten! Het hele ziekenhuis traject heeft er wel ingehakt, zowel mentaal als fysiek, heb er aardig doorheen gezeten, veel aangekomen en toen ook nog complicaties waardoor ik nog niet klaar was met zoveel ziekenhuisbezoekjes. Gelukkig allemaal voor een goed doel! Een kleine man in mijn buik :D

Ik kan hem al heel lang voelen en ook al twee weekjes aan de buitenkant zien schoppen, heerlijk! 24 mei is de uitgerekende datum en de 20 weken echo was gelukkig goed, we zijn helemaal verliefd op de kleine man.

Aangezien ik vrij open ben kom je waarschijnlijk nog een heeeleboel over me te weten maar als je nu nog vragen hebt, stel ze gerust! Hoop dat ik er een beetje tussen kan komen :)

5. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @youngmommy hier ook rugpijn vooral na het avondeten.
    Fijn dat jullie uit de naam zijn:)

@lienj nee idd geen fijne reden maar ben nu wel blij met die echo's

@samsoko thnx stuur je een pb!

@toekie1985 dankje wel stuur je zo pb!

@laratje gefeliciteerd 2de plaats top. Bedenk me net dat ik bang ben voor paarden haha geen idee waarom. Stuur je pb!

@lizz thnx volgens mij staan de jongens voor idd.

@dufel dank je ja ben ook super benieuwd of we dingen herkennen.
    Stuur je pb!

6. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @ babylovin welkom klets gezellig mee! Zal je morgen even op de lijst zetten!

7. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Zo hèhè na lang proberen toch de foto's van de kleertjes kunnen uploaden hahah wat een gedoe.
    Deel 1

8. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    En deel 2 Hihi zitten trouwens wel ook wt grotere maatje bij.

9. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Thanks ladies!

Ah dufel wat lief!

Youngmommy, wat vervelend van je rugpijn zeg! Kun je niet naar een fijne fysio?
    Spannend wbt je contract. Ik ga duimen voor je.

Welkom babylovin.

Dufel, dans je mee? 23 weken :D

10. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Wat een leuke kleertjes Chantal!! Schattig!

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Welkom babylovin. Pfff heel traject waar jullie doorheen zijn gegaan. Maar wat fijn dat alles nu goed gaat! Nog een jongen voor onze lijst :)

@chantal heb je pb terug gestuurd :)
    Super leuke kleertjes zeg!! Ik wordt helemaal hebberig van al die leuke dingen haha

@lara jaaaaaa ik dans mee!!! Whoop whoop 23 weken alweer!!!

@youngmommy vervelend he. Ik heb het ook helaas. Denk eraan om naar de fysio te gaan. Denk dat het bij mij mn bekken zijn. Helaas heb ik geen bad..
    We moeten gewoon maar rustig aan doen denk ik

12. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Pfoeh.. moet echt even bijlezen

Chanta Wat een mooie echo! :D
    K kan niet wachten om onze kleine man te verwelkomen. :) Droomde vannacht dat ik in verwachting was van een tweeling (?) en dat die met keizersnede gehaald werd omdat dit het ziekenhuis beter uit kwam, maar manlief was te laat :(

youngmommy Wat een onzekerheid! Echt niet fijn... Begrijp dat je er ook niet naar wil vragen, maar een beetje zekerheid zou fijn zijn voor je met verlof gaat.
    Mijn contract loopt eind dit jaar af en dan maar weer afwachten.

Babylovin Welkom! :D Hoe meer zielen hoe meer vreugd

Chantal Wat een ontzettend leuke kleertjes!! :D

Hier merk ik dat m'n buik afgelopen dagen een groeispurt heeft gemaakt.. M'n uniformbroek zit niet meer lekker, terwijl hij nog lange tijd af zakte.. Dus de tijd is gekomen om positiekleding aan te schaffen..

En ik mag aftellen:D Manlief komt hoogstwaarschijnlijk volgende week thuis :D Lekker samen genieten :D

6 februari controle verloskundige

13. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Welkom Babylovin! Als je vanaf pagina 200 hebt teruggelezen verdien je wat mij betreft gelijk een ereplek haha :D Wat fijn dat het gelukt is met de IVF, maar inderdaad een zwaar traject.. Ik heb een ICSI-dochter en ben nu zwanger van een cryo uit dezelfde poging :)

Chantal leuke kleertjes hoor! Hier eigenlijk nog niks geshopt hihi, weten het geslacht niet en hebben alle neutrale kleertjes vd vorige keer nog..

Ik heb inmiddels ook een afspraak gemaakt weer voor de bekkenfysio.. Merk nu op het werk echt wel dat ik last krijgt.. Nu nog vooral rechts onderin mijn rug.. Ach, we zien wel hoe lang het gaat en anders jammer dan :p

14. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Welkom babylovin.
    Hier de eerste via ICSI. 2e ook via ICSI en derde is een cryo uit de poging van mijn dochter.

15. BabyLovin

BabyLovin Actief lid

2 aug 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Dankjewel voor het warme welkom!

@Chantal hele leuke kleertjes! Je hebt jezelf en baby goed verwend, helemaal leuk!

@Elske ik droom soms ook de gekste dingen hoor! Pas gedroomd dat ik was vergeten dat mijn kindje geboren was en dus had hij de hele dag nog geen eten en aandacht gekregen.. Hoe erg!? Het was dan ook meer een nachtmerrie haha
    Super fijn dat je mannetje lekker thuis komt!

Hoop meiden ook in de mmm gezeten hier dus, super fijn dat het tegenwoordig allemaal kan, maar best zwaar hè.. Wel heel fijn dat jullie er ook allemaal mooie zwangerschappen en kindjes aan overgehouden hebben!

Ik heb al tijden niet meer gesport of überhaupt een beetje fanatiek bewogen (ook hier is de moeheid flink toegeslagen) maar ik ga me zo in mijn bikini hijsen om baantjes te gaan trekken. Trots op mezelf! Mag dat? Haha wish me luck

16. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ha dames, laatste dagje thuis, 1,5 week thuis gezet ivm me 'kortsluiting'.
    Heb echt me rust kunnen pakken en gedaan wat belangrijk was.
    Morgen maar eens kijken hoe t werken weer gaat bevallen.
    Eerlijk gezegd toch beetje huiverig dat t al gauw teveel word maar we zullen zien.

Gistravond met manlief by een consulente geweest van kaatje katoen. Ons laten adviseren over wasbare luiers. Helemaal zin om daarmee aan de slag te gaan..
    Op de hhb zal ik de eerste bestelling doen..

Eerlijk gezegd ben ik jaloers of de dames die kunnen shoppen voor het geslacht. Wil het nog steeds niet weten hoor ma je hebt zoveel leuke klertjes en te weinig leuk neutraal spul.. jammr! Maja strax kunnen we los hihi

17. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje it's a surprise
    Dame84-2e kindje it's a boy

5 mei:
    Pip88 - 1e kindjeit's a surprise

6 mei:
    Maantje555 - 1ste kindje it's a girl

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise
    Pipa1982 - 3e kindje it's a boy

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

13 mei:
    Jennifer0306 - 2ekindje it's a girl

14 mei:
    Mom2Bee - 1e kindje it's a boy
    Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl

15 mei:
    Manonii - 2e kindje it's a boy

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindjeit's a boy

18 mei:
    2011mamma - 2e kindje
    Aaf88 - 2de kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    2eopkomst -2e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Loes1990 - 2e kindje
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise
    Boris10 - 3e kindje it's a girl

24 mei:
    Babylovin - 1ste kindje it's a boy

26 mei:
    Herrido- 1ste kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje It's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

AFSPRAKEN:
    Januari:
    20 jan: LienJ vk.
    26 jan: laratje Co vk.
    26 jan: toekie1985 Co vk en echo
    26 jan: Leo85 Co vk
    28 jan: lizzthrasher22 Co vk
    29 jan: jennechie Co vk
    29 jan: youngmommy2be Co vk

Februari:
    02 feb: dufel Co vk
    02 feb: chantallcindy Co gyn/suikertest
    23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

18. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    youngmommy2be: ja dat van 'hoe groot is mijn buik over 10 weken wel niet?' heb ik ook haha. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat m'n buik nog meer zal groeien.

Alexandra: welkom! Tuurlijk mag je meekletsen, alleen maar leuk om met veel mensen in contact te zijn die hetzelfde meemaken. :)
    Jullie hebben dus een lang traject achter de rug. Gelukkig zit je daar nu niet meer mee en kun je zoveel mogelijk genieten van je mannetje :)

Chantal: ahhhw wat een leuke kleertjes!! :)

Jabinca: gelukkig heb je wat rust kunnen pakken! Wasbare luiers? Dat klinkt best vies haha. :p Ja er is echt weinig neutrale kleding te krijgen hè, vind ik ook. Gelukkig kun je met combineren van kleertjes vaak wel wat leuks maken. Sommige jongenskleertjes zijn best unisex.

M'n hormonen zitten me op het moment echt in de weg. Ben echt ineens omgeslagen naar superchagrijnig omdat ik steeds in de zon zit in de woonkamer en ik heb geen rolgordijnen ofzo. :x En ik moet nog afwassen en ik haat afwassen. Bah ga denk ik maar even keihard muziek aanzetten om m'n frustratie eruit te laten :p

19. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Dames, ben een weekje afwezig geweest. Hier erg druk geweest de afgelopen dagen en dat merk ik ook wel savonds aan mijn rug. Om 9 uur moet ik vaak echt gaan liggen.

Babylovin: gefeliciteerd en welkom hier!

Chantal: gelukkig nog steeds een jongen :) je hebt al gelijk leuke dingetjes gekocht zie ik!

Lizz: wat vervelend die hormonen. Ik herken het zelf niet echt maar snap dat het erg frusterend is.

Hier druk met het voorbereiden van ons huwelijk 14 februari! Het word geen romantsiche bruiloft maar eerder noodzakelijk, wil ik hier in italie kunnen bevallen enzo. We houden het nu heel klein en hopen in de toekomst het over te doen met een groot feest maar daar hebben we nu helaas de tijd niet meer voor. Hebben jullie een idee waar je leuke online jurkjes kan kopen? Zie veel zwart of juist van die zomerjurkjes.. Dus iemand tips??

20. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @lizz ow hier ook mijn hormonen word er niet goed van hier voornamelijk janken om niks pfff :(

@mommy2015. Leuke datum om te trouwen :) heb helaas geen tips voor je

Deel Deze Pagina