Gecondoleerd anakoloet.. Is nooit een leuk moment, het afscheid nemen.. En dan helpen zwangerschapshormonen ook niet mee.. Leuke tas Dufel! Volgens mij gaat de kinderbijslag inderdaad automatisch, kan me niet herinneren dat we daar iets speciaals voor hebben gedaan bij dochter Hier moet ook nog een nieuwe luiertas komen.. Hadden toen voor een goedkope gekozen, maar die is inmiddels nogal verlept Spaarrekening hebben we voor dochter, sparen er maandelijks 50 euro op. Hopelijk straks voor de baby ook, en anders wordt het 25 per kind.. Zwangerschapsbroeken: Vorige zw-schap had ik er een paar van Noppies, superfijn maar wel aan de prijs. Deze keer een paar besteld bij Wehkamp, en die bevallen ook erg goed! (Had er gewoon 5 besteld en na het passen 2 gehouden die het lekkerst zaten ) 1 van Miss Etam en 1 van C&A geloof ik.. Vakantie slaan we ook over dit jaar.. Geen doen met kleine baby.. Misschien herfstvakantie nog ofzo.. Lijkt me lastig met 2 kids hihi.. Afgelopen zomer voor het eerst met onze dochter weggeweest, vond ik ook erg spannend.. Ging allemaal prima, maar is toch heel anders vakantie vieren dan je gewend bent Laat staan met 2 straks
Ja lijkt me ook spannend om voor het eerst weg te gaan met baby! Misschien stomme vraag maar wat gebruik je als omslagdoek? Ik zie wel van die badcapes enzo maar waar vind ik een omslag/wikkel doek?
Balen dat je niet kan slapen telkens Dufel! Ik gebruik de doek van Moeders voor Moeders als omslagdoek, die is lekker zacht.. Maar baddoek kan ook hoor, is zelfde principe
Pff jullie waren lekker druk gisteren hahah @ lizz thnx ! Lief dat je man dat zo zei haha. @josslyn welkom Miss even voorstellen? @studieschuld hier gelukkig beide niet. @anakoloet gecondoleerd meid! En sterkte. Knuffel @spaarrekening baby hier nog niet echt nagedacht over bedrag moet zo even kijken als we het hier over maandje of twee financieel weer oo rij hebben want wil voor ons zelf ook gaan sparen weer eindelijk maar goed we hebben hier in 14 maanden tijd toch bijna 6000 euro schuld weggewerkt trots op mezelf @dufel mooie tas meid! Balen dat je zo slecht slaapt hier gelukkig iets beter Pfff wat een rot nacht zeg zo raar gedroomd hahah moet er ook wel om lachen. Mijn man kwam thuis van zijn werk en ik kwam er dus achter dat hij vreemdging met een mannelijke collega haha. Blii dat ik wakker was om half 7 pff nare droom zeg. Hier straks naar van asten met mijn ouders shoppen zin in Ow geld ik krijg nu wekelijks loon ivm ziektewet pin elke week 100 voor boodschappen huisdieren en ml zijn shag werkt top en rest wat ik over heb gaat naar rek.
Thanks meiden! Hier ook alweer een paar uurtjes wakker. Kniepijn wordt 's nachts steeds erger, dus dan ga ik er maar uit op een gegeven moment. Toch maar eens aan de HA vragen. Chantal: shopze! En dufel natuurlijk ook, online Thanks voor de tips over zwangerbroeken. Ik had er een paar aan van Mamalicious en Prenatal, maar erger me zo aan die rand die dan onder je buik zit. Normaal draag ik veel jurkjes, dus moet maar weer even wennen denk ik. @wikkeldoek: volgens mij is dat in de volksmond wel hetzelfde als een badcape. Ten minste, ik heb er 3 die allemaal anders heten maar hetzelfde idee: hoekje om over het hoofdje te doen en verder gewoon een grote warme doek. Ik twijfel een beetje over die van MvM, is die niet te warm/synthetisch? Ik vind zelf deze heel mooi, maar die is wel aan de prijs: Trendy Wrapping by Snoozebaby, en dan de grijze of taupe.
@dufel: wat een rotdag voor je gisteren. hopelijk gaat het vandaag beter. het zit je nie mee meid. knuffel @chantal: ja wij hebben bij onze zoon gelijjk een spaarrekening geopend toen hij geboren was. daar gaat elke maand automatisch 20 euro naar toe. doen we straks ook voor nummer 2. @josslynn: hier ook welkom voor de rest reageer ik later ff. ik moet nu eerst weg. tijd vliegt!
Chantal: daar mogen jullie zeker trots op zijn! Gaat helemaal goedkomen met jullie qua sparen als ik het zo hoor. Ik moest wel lachen om je droom Veel plezier vandaag! Anakoloet: ja das een mooie.. ziet er toch weer beetje anders uit als een badcape vind ik.. Ik moet maar eens goed gaan zoeken. Vervelend van je knie, zou het idd eens aankaarten bij de huisarts.. Sterkte vandaag, kaarsje brandt. @hier mannnn wat een nacht weer... weer maar paar uurtjes geslapen. "Mazzel" dat ik in de zw zit anders had ik er om 6 uur uitgemoeten
Hier ook een shopper! Paard is vooruit naar de VS, had de betaling van de stallingskosten nog op automatisch staan. Kreeg gister netjes 345.- terug. Ben een potjes spaarder, hou mijn vastenlasten altijd netjes bij maar was vergeten de 345 van mijn vaste lasten af te halen. Toen we hem weg gingen brengen heb ik de stalling contant betaald. Heb dus even 345 'over' Hallo nieuwe cowboysbag! kan ik een oude als luiertas gebruiken.
Hahah ja stomme droom echt raar:s hahah Zo geshopt ben kapot zoonlief weer verwend We hebben een Wipstoel en eenstoel gekregen van mijn ouders en nog wat leuke kleertjes zo verliefd op een setje zal effe foto maken
Pff dames, moest bijna janken om de reactie van mijn manager. Begrijp me goed hij was erg positief haha, ik zit namelijk op een object die binnenkort wat in uren gaat minderen dus zou het betekenen dat ik naar een ander object moet waar ik veel moet staan en zitten op een barkruk. Dat komt in mijn geval gewoon niet goed want dan spelen mijn heupen a la minute op. Dus dit geval voorgelegd aan mijn manager. Heb een prima werkgever hoor maar een man als manager is altijd afwachten hoe die reageert op zwangerschapskwaaltjes maar dus allemaal zorgen om niks. De locatie waar ik nu zit gaat toch nog even wat langer door en wat er daarna gebeurd hoef ik me geen zorgen om te maken. Gaat het niet dan moet ik dat gewoon aangeven want zwangerschap en gezondheid gaat voor (zei hij) Thank GOD! Oja begin wat vergeetachtigheid te creeeren geloof ik, van de week al bijna 2 afspraken vergeten. Lang leve mijn agenda waar ik veel te vaak in kijk maar nu wel handig is dus. anakoloet, gecondoleerd meid. Altijd lastig zoiets, helemaal in combinatie met je hormonen. Maare heb jij serieus nog geen zwangerschapsbroek? volgens mij moest ik met 14 weken er al 1 hebben en toen kreeg ik nog maar net een klein buikje. Heb een stretch van h&m maar word qua kwaliteit nu al iets minder maar geen last van een eventuele riemband die dwars gaat zitten. tis ook maat 44 dus als je wat slanker ben zal zoń broek fijner zijn. Missetam heeft ook hele fijne broeken. Heb een zwarte die je in de riemband en buikband kunt verstellen. En later nog 1 in de uitverkoop kunnen scoren bij de babyplanet. Vind het allemaal schandalig duur trouwens. Laatst hele leuke jurkjes kunnen scoren bij de scapino. Gewoon een maatje grote dan normaal maar vind die positiekleding niet aantrekkelijk. Dufel, naar jouw situatie maar als ik dat zo lees heb je je financien goed op orde dus hopelijk ben je snel van deze situatie verlost en kun je je volledig richten op je eigen nieuwe gezinnetje. Nieuwe dames, ik heb het al eens gezegd maar wil het toch nog ff benoemen, leuk dat jullie erbij komen maar klets wel gezellig mee. We horen graag ook jullie situaties..
Chantal Wat super lief van je ouders! Ben benieuwd naar de foto Jabinca erg leuk die hormonen he heb sinds deze week ook pas positiebroeken aangeschaft en dan voornamelijk voor mijn werk, omdat mn uniformbroek niet meer pastte. Draag thuis voornamelijk leggings met een rokje, dus was nog niet nodig. Droeg wel al langer van die buikbanden dat is nu wel nodig met mn steeds groter wordende buik hihi
@elske nou idd pff wij worden echt verwend krijgen echt super veel Hihi iets te veel. Mijn ouders zeggen kies maar uit wat je nog moet hebben krijg je van ons pff vind dat altijd moeilijk Hihi maar zelf ook altijd veel gekregen
Jabinca wat fijn dat je manager zo goed meeleeft. Hele opluchting is dat he Chantal: super lief van je ouders. Leuk pakje!! Van mij mag de lijst wel weer opgeruimd worden... hoe denken jullie erover? Staan volgens mij wel aantal meiden op die bijna niets posten of nergens op reageren enzo
@ dufel thnx ja idd lijst klopt niet helemaal meer moet op geschoond worden. Zal morgen even naar kijken!
Dufel dat was ik laatst ook aan het denken. Staan namen op die ik nog nooit voorbij heb zien komen (sinds ik mee reageer) Chantal jaa is moeilijk! Begrijp dat je zelf ook spullen wil kopen en niet steeds dingen wilt krijgen
Damesss.. bovenstaande zat ik nou ook net aan te denken en aangezien ik wel ff tijd heb ff uitgezocht, lijst is ook veeeel te lang en die kan nu veel korter, er zijn er een paar waarvan ik twijfel of die er nu al uit moeten dus vandaar het sterretje ervoor. (datum is voor het laatst op onze topic) pip88 9 dec *maantje555 3 jan (is erg actief maar niet bij ons) pipa1982 29 dec *jennifer0306 7 jan mom2bee 1 dec manonii 22 dec 2011mamma 26 nov *2eopkomst 1 jan loes1990 2 nov dus 6 er zoiezo uit en 3 op twijfel...