Toekie, wat leuk dat ze dat konden zien! En dat je dat herkend. Ik moet ook vroeger naar bed eigenlijk maar ik ben echt een avondmens. Ohja dat 'me'... Daar heb ik zo'n ontzettende hekel aan!! Neem dan ff de moeite om die 2 letters extra te typen. Of ga terug naar school! Haha. Pfff geen idee wat ik zal gaan doen vandaag. Gisteren de benedenverdieping gezogen. Denk dat ik boven ga doen vandaag. Kijk er nu al naar uit, joepie! Mommy, oe ja dat kan ik me voorstellen! Nog 2 weekjes vliegt voorbij de tijd! Ik kan wel een besloten FB pagina aanmaken zodat we foto's kunnen delen. Zeker als straks de ukkie's geboren zijn is een foto delen via zo'n besloten groep fijner dan op een open forum.
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84-2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindjeit's a boy 18 mei: Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Babylovin - 1ste kindje it's a boy 26 mei: Herrido- 1ste kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje It's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Januari: 28 jan: lizzthrasher22 Co vk 29 jan: jennechie Co vk 29 jan: youngmommy2be Co vk Februari: 02 feb: dufel Co vk 02 feb: chantallcindy Co gyn/suikertest 05 feb: dame84 Co vk 06 feb: elske91 Co vk 18 feb: toekie1985 Co vk 18 feb: leo85 Co vk 20 feb: lienj Co vk 20 feb: laratje Co vk 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
@toekie ja ik moet ook eigenlijk wat eerder gaan slapen maar dat lukt op de 1 of andere manier niet. Ga wel rond half 11/11 uur naar bed maar lig dan dus wakker.. Wat leuk zeg die echo! Dat je dat herkend en zo voelt! Heel bijzonder @mommy jeetje geboren met 25 weken.. hoe is het nu dan (sorry als je dat als eens verteld hebt) @chantal beterschap meis @lara ja ik ben voor, iedereen van ons vaste groepje die dat wil kan zich er dan voor aanmelden. Alleen qua nieuwe mensen lijkt het me verstandig als ze eerst een aantal weken meeschrijven voordat ze op fb worden toegelaten
@ dufel succes ! @ laratje jeetje vervelend zeg dat je je wekker niet hoort dank je wel! @toekie1985 nee baal echt van me telefoon maar goed kan bellen en appen dus haha. Helaas niet verzekerd dus doe het er maar mee. Fijn dat alles weer goed was @mommy2015 dankje wel! Hoe vaak voelen jullie de kleine? Hier eigenlijk wel elke dag al.
Ik voel de kleine ook elke dag, vanaf het moment dat ik hem voor het eerst gevoeld heb al. De ene dag wel wat meer als de andere
Ff klagen hoor, heb sinds vanmorgen vermoeide benen. (Hoe kan dat na 10 uur slaap zou je denken). Het lijkt op een uitstralende zeurende pijn. Links zit het in m'n kuit en rechts achterkant bovenbeen/bil.
Dufel, het gaat heel goed! Ze is bevallen van twee meiden en die zijn nu 4 jaar Laratje: is het dan handig als we jou prive een berichtje sturen? Chantal: ik voel de baby eigenlijk elke dag wel een keer maar op dagen dat ik druk ben en er niet echt op let dan vliegen zo twee dagen voorbij zonder dat ik hem (bewust) voel.
Vannacht echt een rot nacht gehad.. Tot 2x toe wakker geweest door een nachtmerrie. Lizz De kleine man is hier overdag inderdaad minder druk, hij is voornamelijk tussen 18 - 22 het actiefst, tenminste dat ie voor zijn doen druk is. hier ook veel op de blaas aan het drukken, en dan soms om het halfuur naar de wc maar soms komt er niks haha. Ik ben het ook wel eens met Dufel haar reactie, ik erger me er soms best aan als er maar 1 of 2 berichtjes geplaatst worden, die voornamelijk over henzelf gaan en niet op anderen gereageerd hebben. Komt over als een schreeuw om aandacht. Vind het niet zo 'prettig' om hier foto's van de kleine man te plaatsen als hij eenmaal geboren is. Heb ik liever een 'apart' groepje via facebook of iets dergelijks. Laratje Dat klinkt goed! En net wat Dufel zegt nieuwe mensen eerst even meeschrijven voor ze toegelaten worden, is toch wel veel 'prive' wat je dan deelt met elkaar en wil de foto's niet met iedereen delen Ik zal hier maar eens iets in het huishouden doen.. Even met de stofzuiger door de kamer(leuk een labrador die een huidprobleem heeft) en de wc opfrissen. Morgen komt boven wel Gelukkig komt m'n moeder me morgen even helpen(ramen binnen en bed even verschonen)
Mommy, wat fijn dat het zo goed gaat nu! Hele geruststelling. Ja, pbtje met jullie facebooknaam is het handigste denk ik. Zal er straks eens voor gaan zitten! Elske, mag ik jouw moeder lenen haha! Grapje. Fijn dat ze je komt helpen! Laat ik net iets van glas vallen, scherven werkelijk ALLE kanten opgevlogen, kon ik nog een keer hier beneden alles zuigen zucht. Hoop niet dat het de hele dag zo gaat! Elske wat naar van je nachtmerrie! Balen zeg!
Sorry voor m'n hormonen, als het zo overkwam! Ik reageer af en toe een beetje in the heat of the moment zeg maar :-$ Dufel wat rot dat je weer zo'n nacht had. Ik ben uiteindelijk na dik uur ofzo toch in slaap gevallen... Ik ga dat artikel eens lezen. Chantal, beterschap!! Elske, vreselijk he die nachtmerries Ik droomde vannacht dat ze met 23 weken geboren was en dat we niet eens wisten waar ze was en of ze nog wel leefde. Jeetje dat was echt vreselijk, wat een opluchting toen ik wakker werd. Het was wel heel erg bijzonder om in m'n droom zo duidelijk te zien hoe ze bij mij in m'n armen lag. En ze was al een behoorlijke baby in plaats van wat ze nu met 23 weekjes is haha Besloten fb groepje ben ik wel voor Daar voel ik me prettiger bij denk ik dan op een open forum Laratje, wat balen van je benen! Maar je hebt gelijk hoor wat betreft dat gewicht. Ik zal denk ik alleen wel zwaarder worden dan ik ooit was Maar haar gezondheid is het belangrijkste En succes met zuigen, echt een rotklus, helemaal als je nu weer moet Ik kan het bijna niet meer doen (alles tapijt) en m'n rug word dan echt te zwaar belast.. Ik zal je ff een pb'tje sturen voor de fbgroep Toekie: ja ik denk dat ik haar ook gewoon door de placenta heen voel ofzo Ik wou dat ik al zo vroeg op bed kon haha, ik ga meestal maar laat omdat ik dan zeker weet dat ik niet urenlang wakker lig... En ik hoef er 's ochtends ook niet vaak op tijd uit. Mooi dat alles weer goed was! Krijg je nog vaker echo's? Ik denk niet dat ik nog een echo krijg, of ze moeten de groei al extra in de gaten willen houden ofzo.
Laratje Haha weet niet of ze daar zo blij van wordt Jaa ben er erg blij mee dat ik zo'n moeder heb Die ik ook nog als 1 van mijn vriendinnen beschouw. Ze is er helemaal blij mee dat we een kindje krijgen, ze heeft een slaapzakje gemaakt, gaat nog 2 waskussenhoezen naaien en een fleecejasje. (ben enigst meisje met 3 oudere broers boven me) Oh heb jij zo'n dag nu? Dat alles uit je handen valt? Had ik paar weken geleden op mijn werk.. Echt letterlijk alles viel uit mijn handen. Medicijnen, kunstgebitten, zeep.. noem maar op. (gelukkig geen incomateriaal die verzadigt was)
lizz ja erg beangstigend. Alleen kwam de kleine er niet in voor, ging meer over mezelf. In Oostenrijk in een ziekenhuis helemaal alleen, kon niet met ze communiceren dus gingen ze maar opereren (in m'n voet). en de tweede dat ik een auto-ongeluk kreeg veroorzaakt door een ander. Zo hier is de wc weer schoon en de kamer en bijkeuken weer gestofzuigd. Nu lekker broodje eten en haken op de bank
Oh ja verschrikkelijk zulke dromen. Ik vind het altijd zo erg dat het zó realistisch lijkt, ik word soms gewoon huilend wakker. Heb al een paar x gedroomd dat m'n man was overleden en dat ik niks geen info kreeg enzo en dus vannacht die droom weer, pff. Echt een opluchting als je wakker word... T was nu ook wel de eerste keer dat ik echt over haar droomde en dat het mis was. Hopelijk was dat ook meteen de laatste nachtmerrie haha
he bah, nare dromen Ook altijd zo naar dat je er bewust van bent maar er niet uit kunt komen! Tenminste, dat heb ik dan altijd... Ik had het gevraagd aan de vlos. Ze horen het heel erg veel maar kunnen er helaas niks aan doen. Balen! Goed bezig Elske! Hier toch ook maar de bovenverdieping gezogen, wasje aangezet, keuken opgeruimd, en de badkamer te lijf gegaan met HG.... moet het nog uitspoelen, bah wat stinkt dat spul! Lizz, zo'n zelfde soort droom heb ik ook wel eens gehad. werd de volgende ochtend wakker en ze was geboren, wist niks van de bevalling en ze was met 30 weken geboren maar evengroot als een een 40weken baby haha. sloeg nergens op :') Ik heb de groep aangemaakt. Als iedereen mij een PB stuurt met haar facebooknaam, voeg ik je toe
Wat naar al die dromen Hier zijn de krampen in mijn kuit weer begonnen 's nachts Dan vlieg ik mijn bed uit zodat ik erop kan gaan staan en de kramp er weer uit trekt. In bed lukt dat niet
Lara, wat ben je actief bezig geweest ik heb je een pb gestuurd! Hier ook veel dromen en echt de raarste komen voorbij. Ik moet wel zeggen dat ik altijd al een dromer was alleen nu lopen ze soms nog door terwijl ik wakker word waardoor ik eerst moet bijkomen wil ik begrijpen waar ik ben! Boris vervelend de kramp! Dat is echt niet fijn!
owh bah, ik voel meteen wat je bedoelt haha! Ga wandelen! dat werkt echt. pffff net die HG uit de douche gespoeld, mennnnnn dat stinkt. Volgende keer een mooie taak voor vl dus
@boris10 irritant die kuit krampen had ik ook moest er ook echt uit. @laratje zal je straks ook even pb sturen voor fb! Leuk! @dufel lekker rustig aan doen dan @dromen heb ik ook lijkt net of het echt is zo raar. Hier nog steeds beroerd pfff niks voor mij dat stil zitten en niks doen heb ook totaal geen honger nog maar 1 boterham op vandaag Gelukkig is de baby boy weer lekker druk Hihi.