Gelukkig! Ben blij dat je gerustgesteld bent. Is sowieso altijd fijn, even een keertje extra. Ik vind er soms een behoorlijke tijd overheen gaan voor we weer naar de vk moeten! Nou ja, nog 1 keer om de 4 weken en daarna om de 3 weken.
Dufel: Ooh dat is een geruststelling! is je bestelling al binnen? Ik had stukjes terug gelezen en waT ik me nog goed herinner is de moederkoek grapjes,, getzie!! Bah! Hahaha, Aankomen.. Pff praat me er niet van.. Ben.al 8 kilo aangekomen! Ligging van.baby: ik heb zelf geen.idee,, zal het is vragen.of de vk het kan voelen 5 februari. Betreft fb, ik zit wel meer op fb dan.hier op het forum.. Komt omdat ik met elke melding van fb mijn telefoon begint te knipperen, en meestal als ik echt ff rustig op de bank lig ga ik ff kijken hier op het forum.. Ik.zal niet helemaal verdwijnen, zal misschien net zo veel reageren als anders,
Ja de verloskundige zei al dat het na de komende controle om de 3 weken is. Vind ik toch stuk prettiger. Nu zat er 5 weken tussen. Nee bestelling komt tussen half 4 en half 8 ofzo.. wachtennn duurt lang!!
Dufel, ben blij dat alles goed was. Toch even fijn dat er naar gekeken word. Dame85 hier ook + 8.. Hoop dat het de komende weken niet heel snel gaat Youngmommy.. Fijn he weer een week erbij! Ligging van de baby. Ik heb geen idee hoe hij nu ligt maar hij trapt vandaag vooral naar me rug/beneden heb ik het idee. Hier vandaag opeens weer heel moe. Lang niet meer gehad dat ik zo moe was. Dat word nu lekker bankhangen en kopje thee drinken denk ik!
Fijn dufel dat alles in orde is! Fijn om even bevestiging te krijgen Is je pakketje er al? Edit: zie nu nog niet, balen!! Toekie, ik hoop het, dat ze nog draait haha. Vanmorgen was ze aan het verbouwen leek wel hihi! Kamertje al een stukje opgeschoten, fijn! Anakoloet, een harde buik kan heel vervelend aanvoelen maar mag volgens mij geen pijn doen! je baarmoeder is alvast aan het oefenen Oh Leo, dat is een tegenvaller een uurtje langer. Wel overleefd? Jabinca, wat naar die spanningen op je werk zeg! Knuffel! Dames goede nachten gehad, fijn! Youngmommy, succes vandaag bij de afspraak! Mommy2015, ff rustig aan. Lekker bankhangen Wat de FB betreft lijkt mij dat we die voor foto's bewaren en eventueel vragen die hier niet gesteld kunnen worden. Vind het op het forum ook makkelijker lezen en bijhouden
zo net terug van de vk weer helemaal goed gekeurd bloeddruk was wat laag maar dat heb ik mijn hele zwangerschap al. kaartje voor fysio gekregen, heb last van mijn bekken dus ze vermoed beginnende BI... (bleh !) bij het voelen kon ze nog niet precies goed voelen hoe ze lag maar m'n baarmoeder was wel goed gegroeid en komt nu tot 2 cm boven mijn navel uit. heb gelukkig volgende afspraak nog net in mijn 27e week geeft weer wat rust in mijn hoofd @Dufel, wat fijn dat ze geweest zijn en dat je weer wat geruster bent ! nu hopen dat het pakketje er ook snel is volgende vk controle 18-02
Fijn dat je gerustgesteld bent Dufel, en dat alles in orde is! Roze wolk, nee, niet echt, ben er ook niet echt het type voor geloof ik. Misschien komt dat nog als de hormonen echt hun best gaan doen En ik herken die angst wel hoor Lizz! Soms vliegt het me ook echt even aan. Vandaag met de financiën bezig geweest en dan maak ik me ineens zorgen om alle uitgaven die erbij komen. Terwijl we nog nooit echt in geldproblemen hebben gezeten en er allebei verstandig mee omgaan. Dus zal vast wel goedkomen. En m'n moeder heeft een keer een postnatale depressie gehad, dus dan ben ik daar ook bang voor...maar volgens mij is dat niet erfelijk. Wel lekker he, dat we straks vaker naar de vk mogen? Ook al stellen die bezoekjes niet veel voor, vind het toch fijn om even te vragen en te kletsen. Dat stelt me elke keer weer gerust. Moet wel zeggen dat ik het sowieso een stuk relaxter vind sinds ik het kindje voel bewegen. Aankomen: ik had er vorige week 1 kg bij, dus dacht dat ik nu wel op 2 zou zitten, maar vanochtend gaf de weegschaal startgewicht +0,5 aan. Dus ik ben nog helemaal happy. Een pond per week aankomen vanaf nu? Dat is behoorlijk! Maar ja, die 7 kg kindje+benodigdheden moet er wel een keer bijkomen denk ik @youngmommy, fijn dat alles in orde is! Hopelijk krijg je geen enorme last van BI...sterkte! @Dufel: dikke knuffel voor jou! Zet een dikke kop thee voor jezelf en ga een suf programma kijken zou ik zeggen. Even lekker tijd voor jezelf. Succes!!
Wat fijn dat alles weer goed was youngmommy!! Dat is altijd een fijne geruststelling. En fijn dat je nu wat eerder weer een afspraak hebt! Mommy2015, ja dat heb ik vandaag ook heel erg, heel hangerig en sloom. Vanavond lekker niks meer uitvoeren! En ook geen afwas dat is ook wel een keer lekker haha. Vind het echt een rotklus trouwens, afwassen. Maak liever 3 keer de wc schoon Anakoloet ja wij hebben ook nog nooit geldproblemen gehad, maar die onzekerheid van werk maakt me soms wel een beetje paranoia. Niet dat we dan meteen in de problemen zitten maar ik ben wel heel erg gesteld op ons spaargeld, haal er het liefst nog geen cent vanaf!
Thanks anakoloet ga ik ook even doen. Mag soms van mezelf ook wel balen dat ik zo'n rotzwangerschap heb. Dus duik zo lekker de douche in voor een hete douche en dan met dekentje op de bank. @lizz ja herkenbaar. Ik zit ook erg op ons spaargeld en vind het belangrijk om bepaald bedrag zeker te houden. Heb ook allemaal al lijstjes gemaakt van welk bedrag we overhouden als ik straks wel mn baan verlies of als ik minder ga werken. Dat geeft me rust. Ik heb voor alle uitgaven verder ook budgetten. Vind ik prettig werken. Dus de baby heeft straks ook een budget Pakketje is ook binnen gekomen. Echt prachtige tas! Heel lekker ruim, aan beide zijkanten zit zo'n ding dat je er een fles in kunt warm houden en er zit een verschoningsmatje bij. De omslagdoek had ik al gezien in de winkel. Precies wat ik zocht
Ik vind ook dat je best mag balen en klagen hoor!! Mensen zeggen altijd wel 'nouja wees blij dat je zwanger bent', maar dat wil niet zeggen dat je dan alles maar geweldig moet vinden natuurlijk. Het liefst het ik ook overzicht over alle uitgaven en maak ik ook overal een budget voor, maar ik ben daar helaas niet disciplinair genoeg voor en ik ben erg slecht met cijfers. Van m'n man hoef ik het ook niet te verwachten, die heeft er een hekel aan haha. Ik laat het dus eerst maar zo, ik vind op zich dat onze rekeningen online best een goed overzicht geven van de uitgaven, dus daar kijk ik wel geregeld naar! Wat fijn dat je tas er is! Ik kan daar altijd echt even van genieten als ik iets nieuws binnen heb gekregen
Ik vind zwanger zijn ook helemaal niet leuk. Mis mn werk en mn sociale leven. Mn lichaam doet raar. Wel geniet ik van de leuke momenten van mn zwangerschap. Maar geen roze (blauwe) wolk hier Ja ik ben erg van de lijstjes en budgetten. Mn vriend totaal niet. Die vind het allemaal wel prima. Maar sinds ik dit voor ons doe hebben we veel meer gespaard en daar is hij dan wel weer blij mee. Dus voor ons zo de perfecte balans Jaa ik werd ook erg blij van mn nieuwe dingetjes. Wel gek idee dat mn kleine mannetje over een week of 16 in die omslagdoek gewikkeld ligt♡
Hey ladies, even een gek vraagje: ik las ergens dat je zo rond 24 weken al last kunt krijgen van wat verlies van moedermelk. En nu ben ik dus bang dat ik dat krijg terwijl ik aan het werk ben ofzo... Schaffen jullie al een speciale bh of van die pads aan?
Ik merk soms een heeeeel mini druppeltje vocht. Maar draag nog niets speciaals. Heb wel al een voedingsbh gekocht
@anakoloet: ja gek gevoel is dat he? doet niet echt zeer, maar voelt toch ook niet leuk. ja geeft zeker meer rust dat het wat meer af is nu. @leo: dat viel ff tegen zeg 2uur ipv 1 uur. maar gelukkig geen diabetes! dat is het wachten wel waard toch? @chantal: balen meid dat je zo lang zonder internet zit. lijkt me vet irritant! @jabinca: oh vies he dat maagzuur. bij mij komt en gaat het. ik had het vorige week mega erg en nu is het weer bijna weg, snap er niks van. maar dat het nu weg is bevalt me een stuk beter! haha @dufel: dat is nu nog niet erg volgens mij hoor. als je de kleine maar regelmatig voelt is het goed. ze worden verder in de zwangerschap ook wel wat rustiger omdat de ruimte kleiner wordt. maar als je het niet vertrouwt dan altijd aan de bel trekken hoor! jij voelt het het beste. ik lees nu dat je gerustgesteld bent door de vk. gelukkig maar en wat netjes dat ze bij je langs kwam! oh joepie: eindelijk je pakje binnen! ik heb vandaag ook wat spulletjes besteld en nu moet ik 5 werkdagen wachten, dat is dus gewoon een week! ppfff.... veel te lang. @youngmommy: oh wat balen dat je waarschijnlijk BI hebt! gelukkig geen ervaring mee maar schijnt absoluut geen pretje te zijn! sterkte alvast meid.
haha nee joh zo veel komt er niet uit hoor. ik merk het niet eens. ik heb af en toe een vlekje in mn BH zitten, meer niet. komt er niet eens door heen, zo weinig is het. gewoon de BH's blijven gebruiken die je nu hebt
Haha, Toekie, oke! Gerustgesteld Ja, bizar he? Eng hoor, die toestand bij de NOS. Wel superknap dat ze de beelden uitzenden en rustig bleven.
Zo en we zijn al weer 3 uur wakker pfff rot griep. Maar we hebben weer internet yeaaah! Nu effe bijlezen.