ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 18 mei: Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Babylovin - 1ste kindje it's a boy 26 mei: Herrido - 1ste kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Februari: 02 feb: dufel Co vk 02 feb: chantallcindy Co gyn/suikertest 04 feb: anakoloet pretecho + geslachtsbepaling 05 feb: dame84 Co vk 05 feb: anakoloet Co vk 06 feb: elske91 Co vk 10 feb: samsoko Co vk 18 feb: toekie1985 Co vk 18 feb: leo85 Co vk 18 feb: youngmommy2be Co vk 20 feb: lienj Co vk 20 feb: laratje Co vk 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Zo ben weer bijgelezen ! @anakoloet thnx voor de het bijhouden van de lijst super! Fijn je de kleine zo god voelt! Hier heb ik ook weleens raar gevoel als het ineens anders voelt. Maar je gaat het ook steeds duidelijker voelen! @dufel fijn dat ze langs kwam en fijn dat het goed was! Is dan toch weer hele geruststelling Leuk dat je tas binnen is die moet ik ook nog halen. @babylovin heftig verhaal! Begrijp dat je dat moeilijk vind! Knuffel voor jou! @jabinca balen zeg spanningen op je werk helemaal niet leuk nu met je zwangerschap @lizz zo baalde echt zonder internet! Stomme ziggo word omgezet naar UPC ofzo weet niet precies zou binnen 5 min gedaan zijn was er iets niet goed gegaan hier grrr. Dus belde op hoelang het gaat duren zegt ze ja minstens een week nou lekker dan. Helemaal in paniek hier haha aangezien ik al zo weinig om handen heb. Maar gelukkig doet hij het weer @youngmommy2be fijn dat alles goed was bij de vk! Balen van je bekken hoop dat de fysio werkt! Wil zwlf ook fysio krijg steeds meer last van mijn rug. @suikerdrankje hier maandag z'n drankje zie er nu al tegen op hoor daar niet echt super verhalen over. @maagzuur bijna geen last meer van gelukkig! Rennies hielpen mij goed. @ aankomen hier denk tot nu toe 4,5 kilo aangekomen! Nu heb ik natuurlijk veel overgegeven dus scheelt ook en als je van jezelf zwaarder bent kom je minder aan zeggen ze! @ligging baby hier ligt hier nu al twee dagen tegen mijn blaas te trappen! Nu al vervelend haha. @ griep hier nog steeds de griep pfff wil er vanaf je mag ook bijna niks innemen tot nu toe 4 paracetamol op meer wil ik ook niet veel te bang kwaad kan voor ons mopje. Zo heel lang verhaal Weer haha! Owja een verlaat 23 weken dansje! En vandaag romantiek hier hahah manlief en ik zijn 3 jaar samen
Balen dat je griep hebt Chantal! @ suikerdrankje: is niet lekker, maar ik had het erger verwacht door alle verhalen erover Het is 1 plastic bekertje vol dat je op moet drinken. Ik heb het redelijk snel gedaan. Ik vond het vervelender om daar te moeten zitten met een lege maag en dat spul erin. Komt steeds omhoog en is niet goed voor je maagzuur. Heb de rest vd dag nog een irritante nasmaak ervan gehad.. Maar het is erg zoet en kleurloos, net of je suikersiroop puur moet opdrinken. Er zit geen lekker smaakje aan maar ik vond het ook niet supersmerig.. @ trappelen: hier ook vaak in mijn blaas, ik vind het echt onprettig voelen ook, laat staan verderop in de zw-schap.. Alleen 's avonds in bed ligt ie anders, meestal overdwars Pff laatste dagje werken en dan lekker weekend! Ben al aan het aftellen en zit nu nog aan mijn ontbijt hihi.. Alvast fijn weekend allemaal!
chantal beter dat je toch weer internet hebt! Beterschap nog meid. hopelijk knap je snel weer op. En gefeliciteerd met je 3 jarig jubileum ik tel ook af leo, maar dan naar mijn verlof toe haha. nog 10 weken En vandaag al weer mijn 24 weken dansje!!! Joepie, weer een mijlpaal!
Balen van de griep + slecht slapen Chantal. Maar gelukkig wel weer snel internet Gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen!! @leo nog even volhouden. Bijnaaaa weekend @toekie yeah 24 weken!! Wat een mijlpaal
Hai! Dufel, fijn dat alles goed was met de kleine! Gewoon op je gevoel afgaan en bellen als je t nodig vindt. Kunnen nog wel 10 mensen wat anders zeggen, pas als je t hartje even weer hoort kun je opgelucht ademhalen! Youngmommy, fijn dat de controle goed was! Chantal, gefeliciteerd met jullie jubileum! Fijne dag vandaag!❤️.. Jabinca, balen van je werk zeg! Kun je er nu niet bij hebben.. Hier gisteren ook weer goedgekeurd bij de VK. Ze schopte nog een paar x tegen de dopler aan, haha. Bloeddruk weer wat gestegen, was steeds aan de (te) lage kant. Nu perfect. Over 2 week de suikertest, hoor ook alleen maar nare verhalen. Gelukkig dat jij het mee vond vallen Leo! Stelt me weer iets gerust, haha. En fijn dat jij geen zwdiabetes blijkt te hebben! Ik moet ook nog bloedprikken in die week. Voor bloedarmoede, rhesus C factor en suiker. Ben benieuwd! 13 feb suikertest 26 feb controle VK
Chantal gefeliciteerd met jullie jubileum haha En beterschap! T gaat echt weer rond volgens mij, ik hoor iedereen erover Ik heb 25 feb ook weer controle bij de vk. Moet dan ook weer bloedprikken voor die rhesusfactor en suiker. Nou ja, het moet maar
Thnx dames ja heerst echt ontzettend. Ml heeft mij aangestoken die was er na 3 dagen al vanaf hij zegt ow ben je zo vanaf maarja als je zwanger bent duur dat wat langer. Morgen verjaardag van ons neefje wordt 2 maar denk niet dat dat hem word pff wel erg jammer maja
Ik zit onder de 100 dagen tot de kleine komt, 94 om precies te zijn. Zooo fijn om echt af te tellen. Verder niet veel te vertellen, gistr nieuwe mobiel gekocht, druk met alles instellen maar het forum leest nu makkelijker.. blij! Trouwen ik verslikte me net behoorlijk en denk door t kuchen een bloedvaatje geknapt daaronder. Iets wat bloed en een pijnscheutje. Ff in de gaten houden, zou t eerste bloedverlies zijn sinds zwangerschap.
@jennechie fijn dat alles weer in orde was. Bloeddruk ook goed fijn! @chantal dat zou zeker jammer zijn maar klopt dat het wat langer kan duren als je zwanger bent @lizz alleen bloedprikken of moet je ook suikerdrankje? @jabinca heerlijk onder de 100 dagen. Echt aftellen!!! Zou goed kunnen dat het door het hoesten komt hoor. Alles is daarbeneden zo goed doorbloed dat je ook eerder een adertje raakt of knapt @hier ben net aan t opruimen en schoonmaken geweest. Leuk 2 katten maar wel extra werk elke dag Lekker bed verschoond en alvast lasagne gemaakt voor morgen. Eindelijk gaan ze dan behangen en ik denk dat mn schoonvader ook blijft eten. Nu maar weer rustig op de bank want heb alweer teveel gedaan, dan moet ik gelijk ook meer spugen Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Nee, of tenminste, van dat drankje heb ik niks gehoord. Ze gaan gewoon prikken voor de suiker. Maar ik las dat dat drankje tussen de 23 en 28 weken moet ofzo, dus dan zou ik dat denk ik niet hoeven doen, misschien is bloedprikken voldoende. Moet wel nuchter komen dus zal wel goed zijn haha. Ik heb ons bed ook maar weer eens verschoond. Is al een tijdje niet gedaan omdat ik het niet zo goed meer kan met m'n rug, maar k heb zelf het matras omgedraaid en ging goed Wat rot dat je dan weer moet spugen enzo, bah! Knuffel! Wij hebben pas woensdag weer weekend maar denk niet dat er iets op de planning komt te staan haha. Het weekend erna is het hier carnaval *kots kots*, dus waarschijnlijk gaan we dan weer naar het noorden Ooh wat lekker Jabinca, ik wil ook onder de 100 dagen zijn haha
@ dufel ja baal echt maar net effe 1,5 uur kunnen slapen helpt wel iets. Je bent lekke druk bezig geweest. Je kan beter rustig doen. Hier al 4 dagen niks ja 1 x gestofzuigd gewoon geen puf voor. Doet ml morgen wel even Hihi. Hier weekend ik lekker uitzieken en ml gaat babykamer verven
@ lizz ow heb ik ook met bed verschonen wij doen dat nu samen. Nu moe ik zeggen wij ook laag bed hebben kom er al bijna niet meer uit. Carnaval bleh hekel aan hier komt de optocht door de straat leuk not blij als voorbij is
Volgens mij moet ik ook alleen bloedprikken voor suiker en geen drankje. Waarom zou de 1 wel drankje moeten en de andere niet? @schoonmaken ik doe elke dag wat. En sowieso elke dag stofzuigen omdat de katten zo verharen. En als ik elke dag iets doe kan ik het redelijk zelf doen. Alleen de badkamer poetsen red ik niet meer. Wc wordt ook al lastiger. Het was nu alleen beetje teveel omdat ik ook nog ging koken maarja soms ben ik eigenwijs en dan kom ik later mezelf weer tegen
Ik heb bij mijn zoon tot aan de bevalling alles zelf volop gedaan. Een uur nadat ik alles van boven tot beneden helemaal had gezogen begon de bevalling met 41.2 week. Hopelijk blijf ik deze keer net zo fit
Ja ik doe hier anders ook elke dag wat. Stofzuigen sowieso elke dag maar nu pff. Ow heerlijk boris10 wou dat ik dat had.
Oh dat lijkt me ook heel fijn inderdaad, alles lekker zelf kunnen doen! Maar moet nu met boodschappen ook steeds vragen of m'n man het even wil pakken, want bukken is niet grappig meer. En lang staan (koken en afwassen) vind ik ook echt heel vervelend, maar probeer het wel nog zo lang mogelijk te doen. Ik hoop dat ik alle huishouden gewoon kan bijhouden, dan gaat het wel. Maar echt alles nog zoals voor de zwangerschap lukt niet meer, vooral door m'n rug..
Oh boris dat is ideaal zeg! Ben bang dat dat hier niet gaat lukken... Heb me denk ik gisteren vertild aan m'n paardrijzadel en eenmaal thuis kon ik de ene voet nog niet meer voor de andere zetten van de bekkenpijn. Vanmorgen was het zo goed als weg gelukkig. Ff rustig aan. Chantal, beterschap. Oh drama carnaval, geef er niks om. Zelden zo'n dom feest gekend haha. Dufel, lekker bezig geweest! Hmmmm lasagna! Heb ik gister en eergister op jammie! Dat drankje is geloof ik alleen bij dames die diabetesrisicofactor zijn, familie die het heeft of te hoog geprikt oid. Zo, eindelijk puf om ff te reageren. Heb wel alles gelezen maar niet alles is blijven hangen hahaha.
@jabinca: oh wauw dat klinkt al heel dichtbij die 94 dagen! Gaat snel he. Duurt voor mij nog wat langer, ik moet er nog 112. Vervelend dat je je verslikte en er wat bloedde. Hopelijk is het snel weer voorbij. @dufel: morgen ga ik ff paar uurtjes werken en zondag verjaardag van mn neefje die 2 jaar wordt. verder lekker rustig aan doen want heb vandaag ook eigenlijk te veel gedaan, gelijk weer mega last van mn rug en de ischias, blegh. @lara: oei doe je voorzichtig? Rustig aan hoor, je moet nog even! jaaa en mijn pakket met babyspulletjes komt morgen al binnen ipv eind volgende week! leuk leuk! Ik heb vandaag ook es ff uitgezocht wat ik nog had aan kleertjes in neutrale kleuren en dat wat echt voor jongens is heb ik apart gelegd. Is het jongen dan kan ik dat er zo bij pakken. Heb gelijk de kast en commode opnieuw ingericht, ik krijg er helemaal zin in