@lara lekker he lasagne. Had er ineens zin in. Voorzichtig met je rug hoor. @toekie klinkt als lekker weekendje. En fijn dat je pakketje al komt. Joehoeeeee!! Heerlijk inrichten. Ik kan ook niet wachten. @chantal ai geen pluspunten voor manlief dus... @hier kleine man lijkt wel weer gedraaid. Hij is superactief♡ Gelukkig maar
Hey dames. Ik vind het heel lastig om alles bij te houden hier! Ik kom nog wel af en toe langs om te lezen hoe het met jullie gaat, maar schrijf niet meer zo veel. Dan weten jullie dat .
Bloeding was eigelijk niks, alleen met afvegen. Kind vanmiddag nog duidelijk gevoeld dus maak me niet druk. Enne jullie zitten me lekker te maken met lasagne, dat gaan we dus morgen eten hihi
@ Suikerdrankje: Dat is inderdaad als je binnen een risicogroep valt.. Ik val nu net met mijn BMI in een te hoge categorie, vandaar de extra test.. @ Chantal oh dat is ook niet aardig van je man! Hopelijk maakt hij het nog goed! @ Weekendplannen: Morgen de babykamer ophalen die we via MP hebben gekocht En morgenavond komen er gezellig vrienden eten. Zondag gaat man hardlopen en blijf ik denk ik lekker thuis met de kleine meid Ik duik nu mijn bed in.. Ben kapot.. Gewerkt tot 4 uur, toen dochtertje opgehaald, toen bij man langs op het werk (was open dag, hij wou ff met haar showen ), toen weer naar huis, dochtertje naar bed, eten, kind slaapt ook eindelijk (lag er om half 8 in, sliep om 9 uur ).. Mijn bekken doen pijn.. Had eigenlijk niet meer weg moeten gaan na een dag werken maar ja.. Dan maar lekker op tijd erin en een filmpje kijken
Jabinca, klinkt lekker he onder de 100! Gaaf hoor! Fijn dat de bloeding minimaal is en dat je weet waar het van kwam. Toekie, leuk zeg. Alles opnieuw ingericht, heerlijk! Chantal, knuffel. Over het algemeen denken mannen daar minder aan... Die van mij is super slecht met datums, hij zou zelfs z'n eigen verjaardag nog vergeten haha. Wie weet maakt ie het nog goed! Aaf88, zwaaaaaai! Welkom hoor Dufel weer een drukke beeb, fijn meid! Leo, leuk, morgen babykamer ophalen Rustig aan hoor! Lekker uitrusten nu. Vandaag mail gehad van de baby-dump, 18-2 komen ze ons kamertje brengen helemaal zin in! Onze meid is vandaag echt extreem druk. Vl heeft mijn buik voor het eerst zien bewegen helemaal leuk
Ennnnn weer wakker... vroeg!! @chantal heeft je man er nog aan gedacht? @aaf is goed hoor @jabinca fijn dat het niets was @leo beetje rustige avond verder gehad? Leuk weekend voor de boeg dus ben benieuwd naar jullie babykamer @lara 18 feb schiet al aardig op!!! Superleuk dat je vriend je buik heeft zien bewegen zeg. Blijft speciaal♡
Pffff dat is vroeg Dufel!! Chantal, nog iets gevierd? Pfff hier was het ook vroeg vanmorgen. Zometeen een lesklantje van me begeleiden op de regionale kampioenschappen erg leuk!
Veel plezier Lara! Hier hou ik me schuil in de slaapkamer vandaag. De mannen zijn begonnen met behangen van de babykamer. Kan niet zo goed tegen de troep
Gefeliciteerd Chantal!! Vervelend dat hij er niet aan dacht... Heeft ie het nog goed gemaakt? Weekendplannen: gisteren hebben we lekker geshopt. Matrasje gekocht, gordijnen, opbergdingen, leuk! Maar teveel geslenterd...nu enorm last van m'n onderrug. Wordt nog wat op de negenmaandenbeurs, ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud. Bloedprikken: dat heb ik allang moetend doen, al na de eerste afspraak bij de vk. Op rhesusfactor enzo. Moet vast nog wel een keer, maar dit is al gebeurd iig. Heb ook niets gehoord over een drankje. Huishouden lukt gelukkig nog goed. Wel met veel pauzes en letten op m'n houding. Bij stofzuigen krijg ik eerder last, maar gelukkig deed ML dat altijd al Dus ik doe vooral de badkamer, wc, opruimen en was. Ben benieuwd naar alle mooie kamertjes straks! Die van ons begint al echt mooi te worden. Vind het zo leuk dat het allemaal wordt zoals ik bedacht had! En dat we een prachtig plekje kunnen klaarmaken voor ons kleintje. Voelt goed!
Leuk anakoloet! Heb je al foto's? Bloedprikken heb ik ook al gehad rond de 12 weken maar nu dus alleen voor extra controle suiker. Ze gaan lekker met behangen hier. Ben zo benieuwd vanavond!
@leo mooi kamertje super Ml heeft er wel aangedacht maar vond het niet echt nodig om er dan wat mee te doen. Tja mannen. Ml is nu de babykamer aan het verven hoop dat dat dit weekend af komt kan ik komende week het kozijn verven en dan laminaat erin en klaar Vanmorgen bij ons neefje geweest die 2 is geworden vandaag en hier vandaag een kaarsje aan want 2 jaar geleden had ik ook mijn curretage met 11 weken . Gelukkig griepje bijna weg alleen nog droge hoest.
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 18 mei: Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Babylovin - 1ste kindje it's a boy 26 mei: Herrido - 1ste kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Februari: 02 feb: dufel Co vk 02 feb: chantallcindy Co gyn/suikertest 04 feb: anakoloet pretecho + geslachtsbepaling 05 feb: dame84 Co vk 05 feb: anakoloet Co vk 06 feb: elske91 Co vk 10 feb: samsoko Co vk 13 feb: jennechie suikertest 18 feb: toekie1985 Co vk 18 feb: leo85 Co vk 18 feb: youngmommy2be Co vk 20 feb: lienj Co vk 20 feb: laratje Co vk 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta 25 feb: lizzthrasher22 Co vk 26 feb: jennechie Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Oh mooi Leo!! Zo leuk al die kamertjes! Als wij een 2e krijgen kan ik daar vast ook mee bezig gaan hihi Jammer dat hij er niks mee wilde doen Chantal... Ik weet nog dat ik een keer had gezegd 'ik hoef niks voor m'n verjaardag', en toen ik niks kreeg was ik toch teleurgesteld haha Maar ja, zo zijn mannen vaak wel inderdaad haha. Jij had dus een curretage toen je neefje werd geboren? :O Lijkt me heftig... Knuffel!
@Leo: mooie meubels! Zijn deze foto al in jullie babykamer gemaakt of zijn dit nog fotos van de vorige eigenaar? @Chantal: gefeliciteerd met jullie jubileum! Enne zeg maar tegen je man: een jubileum is altijd een leuke reden om te vieren samen! Dus volgend jaar weer oppakken met elkaar @lasagne oe daar heb ik nu ook zin in! Laatst had ik zo'n lekkere lasagne gemaakt! Helemaal zonder kant en klaar pakjes enzo, super lekker! O ik moet nu de trein uit!
Ja klopt! Ik zou om 11:00u worden geholpen om 10:15u Appte mijn man zijn broer dat hij geboren was hun durfde ook niet te bellen. Maar 1 dag later zijn we al bij me neefje gaan kijken vond ik toen wel sterk van mezelf.
Ok weer verder @huishouden: hoe krijgen jullie het voor elkaar om elke dag te stofzuigen? Ik ben door de week al om 6:10u weg en kom pas rond 18u weer thuis, dan heb ik geen puf en tijd meer om dat nog te doen.... Ik moet nu eenmaal 1uur en 45min reizen om op mijn werk te komen, niet ideaal . En de weekenden zitten telkens vol met van alles en nog wat, oftewel bende in huis nu vooral ook door het klaarmaken van werk en babykamer. Ik ben al blij als alleen het hoog nodige gedaan is hahaha. Verder: de kleine meid wordt met de dag actiever in mijn buik, zo leuk en bijzonder! gelukkg heb ik verder nog niet veel last van rug of bekken, ik hoop dat dat voorlopig zo blijft als ik sommige stukjes lees. Stertke voor iedereen die wel deze klachten heeft!
@chantal ik ga vanavond kaarsje branden voor jullie @lienj ik zit thuis in de zw he dus heb hele dagen de tijd en niets te doen Maar ook als ik werk gaat de stofzuiger er zeker 6 keer per week door. Of sochtends vroeg voordat ik naar mn werk ga (als ik avond werk) of savonds na mn werk. In het weekend sowieso. Kan slecht tegen troep. Dus mn vriend staat ook wel eens te stofzuigen om 7 uur sochtends als we allebei werken. Ik ben zo blij! Nog 2 banen behang en alles zit erop. Wauw wat ziet het kamertje er al anders uit!! Vind het nu al supermooi. En dan moet de vloer en de meubels er nog in