Hèhè eindelijk weer eens een nachtje redelijk geslapen en de verkoudheid is bijna weg Zo op controle bij de gyn Ik begin komende week met de kleertjes
27 weken dansje hieroo!! Nou.. Hé hè heerlijk geslapen dus chantal! Goed bezig!! En.veel succes straks bij de gyn! Dufel, heb het zo met je te doen... Vind het zo sneu.. Je hebt het niet makkelijk, bah zeg. Knuffel voor jou! Ik snap het wel hoor.. Ik ben ook veel alleen.omdat mijn man ook zo veel weg is, maar ben niet echt alleen, heb.mijn moeder paar huizen.verder op.. En.mijn zoontje die net altijd wel bezig houd,, plus huishouding als ik niet al te last heb . Als mijn man er is stel ik zoveel mogelijk uit om toch nog zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen! Leo! Mooie kamer hè! Voor de meiden die het nog niet wisten! Ik word voor het eerst tante!! Van mijn man zijn.kant ben.ik al wel tante, maar is toch gevoeld matig iets anders dan je eigen zus zwanger is! Zijn we tegelijk zwanger!! Hihi leuk leuk! Samen klagen als het moet!! Iedereen fijn.weekend gehad!?
@chantal kleertjes wassen? Leuk kan niet wachten om daarmee te beginnen @dame84 leuk samen met je zus zwanger. Gefeliciteerd! Ach sommige momenten zijn rot maar verder red ik het wel hoor. Nog 15 weken te gaan dus einde komt in zicht
Pff.. boos gefrustreerd moe... ff mailwisseling gehad met de planning over mijn rooster. Ben even aan het meedenken geweest en kreeg op zich goede mailtjes terug alleen die communicatie via de mail is natuurlijk niet prettig. Dus ik bellen, sorry we zijn te druk. Pff mail dan niet! Ze komen op een heel ander totaal van uren uit dan ik dus er klopt iets niet. Dus ik zit me hier druk te maken en wacht heeeeel geduldig (NOT) af tot ze vanmiddag terug bellen..
Dufel, ik begrijp je heel goed hoor dat het soms net even te veel is. Vooral als je al zoveel alleen bent en familie iets verder weg woont. Volgende keer gewoon van te voren aangeven en dan zal hij je vast begrijpen meid Anakoloet, spannend nog 3 dagen! Ben heel benieuwd wat het is Dame85: yeaah 27 weken alweer. Hier gister de 25 weken dansje weer gedaan. Nog ongeveer 15 te gaan Vervelend is dat he jabinca dat je niet even snel antwoord krijgt. Succes met wachten op het telefoontje.
@dufel: vervelend dat je je zo alleen voelt, maar snap ik wel hoor. Is best logisch lijkt me. Wel fijn dat jullie het weer hebben uitgepraat. Maar hij kan ook niet weten wat jij denkt he? Gewoon eerlijk zijn als je wilt dat hij thuis blijft. Dan hoef je ook niet zo verdrietig te zijn. Oh wat leuk zeg dat je zo'n grote tas vol kleertjes hebt gekregen! Zou ik ook helemaal blij van worden, en zeker als het ook nog mooi is! @samsoko: oh serieus? Gatver de gatver, wie gaat dat nou opeten? blegh... Fijn dat het goed gaat met Urby. Laat je weten wat de uitslag van de biopten is? @Leo: kleine draait hier ook constant alle kanten op. Ik voel ook minder hard schoppen, maar het draait des te meer. Daardoor voelt kleintje laatste dagen wel wat rustiger. @dame: oh wat leuk zeg dat je zus ook zwanger is! Lekker samen klagen en genieten jemig 27 weken ben je al weer? Gaat snel zeg! @jabinca: oh wat frustrerend dat je nu tot vanmiddag op hun telefoontje moet wachten!
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 18 mei: Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Babylovin - 1ste kindje it's a boy 26 mei: Herrido - 1ste kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Februari: 04 feb: anakoloet pretecho + geslachtsbepaling 05 feb: dame84 Co vk 05 feb: anakoloet Co vk 06 feb: elske91 Co vk 09 feb: chantallcindy uitslag suikertest 10 feb: samsoko Co vk 13 feb: jennechie suikertest 18 feb: toekie1985 Co vk 18 feb: leo85 Co vk 18 feb: youngmommy2be Co vk 20 feb: lienj Co vk 20 feb: laratje Co vk 23 feb: chantallcindy groeiecho en Co gyn. 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta 25 feb: lizzthrasher22 Co vk 26 feb: jennechie Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
@jabinca vervelend zeg dat dat zo gaat ! @dufel ja kleertjes wassen en strijken heb al twee wasmanden vol haha maar dan kan ik het daarna meteen in zijn kast leggen. Vind het wel leuk om te doen bezigheid hahah en effe weer lekker door de kleertjes neuzen @dame84 thnx ja echt superblij dat ik nu effe keer nachtje goed heb geslapen was ook wel nodig. Nogmaals gefeliciteerd echt superieur samen met je zus zwanger zijn! @weekend hier opzich wel een leuk weekend gehad verjaardag neefje die 2 werd en ml hier druk met de babykamer bezig geweest. En schoonpa was in nl ( die leeft in ze camper rijdt hele wereld rond) voor kleinzoon ze verjaardag en even mijn buik bewonderen die zien we pas weer na de bevalling. Controle bij de gyn was goed. Hartslag was 150 haha. Suikertest duurt wel lang vind ik maarja hoort erbij tot nu toe nog miet misselijk ofzo alleen rare smaak in mijn mond. Maar wat een zoetig drankje bah. Volgende week de uitslag en dan 23 feb weer een groeiecho
zo ik ben weer bijgelezen. nogal druk weekend gehad dus had weinig tijd om te komen kletsen. weet iemand hoe het zit met muziek om je heen en de kleine? mijn vriend was dit weekend jarig en wilde heel graag even de kroeg in, opzich prima aangezien er toch hier nergens binnen in de kroegen gerookt wordt. Maar we zijn wel in 1 van de 2 kroegen geweest waar de muziek best hard stond. Zelf merkte ik niks van dat ze er onrustig van werd, ze reageerde juist pas weer als we buiten waren. Maar voel me nu er toch wel een beetje slecht over @anakoloet, ik ben ook bang voor onverwacht melkverlies, zeker omdat ik niet weet of het zomaar ineens kan gebeuren ! ik heb eigenlijk standaard een setje met van die gekke soort koffiepads in mijn tas zitten voor het geval dat haha. @maagzuur, verschrikkelijk weekend qua maagzuur gehad, ik kan voor mijn gevoel niks eten of drinken zonder dat ik er maagzuur van krijg. Rennie werkt ook gewoon niet meer en ik ben die tabletten helemaal zat. Ik ga Omeprazol (ofzo) proberen thnx voor de tip ! @suikerdrankje, nog niet gehad, krijgt iedereen dat of moet daar een reden voor zijn? @aankomen, tot nu toe 5 kilo aangekomen ! geen idee of dat "normaal" is, zolang ik me goed voel zal het ook wel goed zijn denk ik steeds maar @ligging, volgens mij heb ik voor het eerst een schopje tegen mijn rib aan gehad, het was rechts en het voelde echt niet fijn. Het was een heel ander schopje dan normaal deze voelde echt als een steekje. verder heb ik al heel snel een platte navel gekregen en zaterdag ochtend in bed was ik gewoon beetje aan het porren in mn buik bij mn navel en voelde ik ineens een hard puntje ! (het voelt als een heel dun vliesje tussen de buitenkant en de binnenkant) het leek wel op een elleboog ! geen idee of dit kan of wat het anders is geweest maar het voelde heel gek aan en na 2 minuten draaide het langzaam weg. @schoonmaken, ik zou wel willen elke dag, maar ik heb gewoon echt niet de energie ervoor. Ik doe meestal de wc, badkamer, en keuken op de dagen die ik vrij ben en af en toe natuurlijk gewoon even doekje over de planken kastjes en tafeltjes. Stofzuigen doe ik zowiezo niet omdat ik daar een hekel aan heb dus dat doet mn vriend @Leo, wat een leuke set voor het kamertje ! verder zijn hier geen nieuwe ontwikkelingen behalve dat ik echt nu al niet kan wachten tot ze hier is ! zijn jullie ook zo ongeduldig? even klein klaag dingetje... ik vind het lang duren haha
@jabinca vervelend zeg!! Je wil gewoon duidelijkheid lijkt mij... @toekie ja heb je ook helemaal gelijk in. We hebben gelukkig een goed en fijn gesprek gehad. Eerst ruzie en daarna gewoon heel fijn gepraat dus 1 en ander is weer duidelijk en zitten we weer op 1 lijn @mommy whoehoeee 25 weken alweer!! Gaat snel! @youngmommy Ik weet wel dat een baby kan horen maar of de baby er last van heeft gehad durf ik niet te zeggen eigenlijk. Geluid is natuurlijk ook behoorlijk gedempt tov hoe wij het horen. Qua suikerdrankje krijg je alleen als je extra kans hebt op zwangerschapssuiker bijv omdat het in de familie zit of vanwege je BMI. Ik ben wel wat te zwaar maar ik krijg alleen bloedtest. @chantal heeeeeeeeerlijk!! Zo leuk al die kleertjes. Ik heb net die tas helemaal uitgezocht en opgeschreven wat ik nu allemaal heb. Als de meubels er staan kan ik ook losgaan met wassen hahaha @hier Vanmorgen controle gehad bij de verloskundige. Baby doet het uitstekend Mn bloeddruk is prima en suiker was ook in orde (bloeduitslag van vorige week) Kleine ligt nu met hoofdje omhoog en ruggetje tegen mn buik aan. Aan de rechterkant van mn buik onder mn navel. Vanaf nu elke 3 weken controle. Nieuwe afspraken: 17 feb bloedprikken suiker en ijzer 24 feb controle verloskundige 14 maart groeiecho 17 maart controle verloskundige
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 18 mei: Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Babylovin - 1ste kindje it's a boy 26 mei: Herrido - 1ste kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Februari: 04 feb: anakoloet pretecho + geslachtsbepaling 05 feb: dame84 Co vk 05 feb: anakoloet Co vk 06 feb: elske91 Co vk 09 feb: chantallcindy uitslag suikertest 10 feb: samsoko Co vk 13 feb: jennechie suikertest 17 feb: dufel bloedprikken suiker en ijzer 18 feb: toekie1985 Co vk 18 feb: leo85 Co vk 18 feb: youngmommy2be Co vk 20 feb: lienj Co vk 20 feb: laratje Co vk 23 feb: chantallcindy groeiecho en Co gyn. 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta 24 feb: dufel Co vk 25 feb: lizzthrasher22 Co vk 26 feb: jennechie Co vk Maart 14 mrt: dufel groeiecho 17 mrt: dufel Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Ik ken het wel hoor, dat alleen voelen... Soms vind ik het helemaal prima om alleen mijn ding te doen maar soms vind ik het ook best jammer dat ik geen vriendinnen heb. Ook al is dat mijn eigen keuze geweest, ik trek blijkbaar alleen mensen aan die zichzelf vooral heel belangrijk vinden. Ik baal alleen dat wij zo ver van onze familie weg wonen en dat we ze maar af en toe kunnen zien Dufel, fijn dat je controle weer goed was! En leuk dat je nog een groeiecho krijgt! Hebben ze daar een aanleiding voor trouwens, of doen ze dat gewoon voor de zekerheid? Ik denk niet dat ik nog echo's krijg... Youngmommy, over die muziek hoef je je geen zorgen te maken hoor. Je baby kan het wel horen, maar het is goed gedempt. Er zal in ieder geval niet snel schade ontstaan. Toch ga ik vanaf nu ook niet meer naar een concert.. De laatste was met 15 weken. Maar ja een concert is ook veel harder dan muziek in een kroeg. Zou me er niet te druk over maken hoor. En ik vind het ook echt veeeel te lang duren. Bah! Iedereen roept maar dat het zo snel gaat, nou hier niet dus hahah Jabinca, wat stom van die verschillende uren ja! Dan lijkt het me dat er ergens een foutje is gemaakt. En juist dat kun je ze weer niet bereiken, altijd zo! Ik heb bijna alle kleertjes al gewassen een paar weken geleden maar ik ga ze over een paar weken nog voor de laatste keer wassen en dan ook de rest wat ik nog niet gedaan had. Ik ga wel binnenkort alle doekjes en hydrofiel luiers vast wassen. Jammer dat het niet met wasverzachter mag, dat ruikt zo lekker
Ohja, ik droomde vannacht dat ik van m'n schoonouders 'zomaar' even 44 miljoen euro kreeg! Wat was dat zuur wakker worden haha. Maar het was wel leuk om m'n schoonvader in een droom te zien
Thanks voor aanpassen Chantal! @lizz volgens mij omdat mn baarmoeder smal is. Heb eigenlijk niet gevraagd waarom haha Welk wasmiddel gebruiken jullie voor de babykleertjes enzo?
Graag gedaan! @lizz hahah leuke droom hoor z'n droom wil ik ook wel. Ik droomde vannacht dat ik met een andere man was hahah ml maar niet verteld. Wij gebruiken hier altijd robijn wasmiddel dus doe ik voor de kleine ook.
Ik gebruik op het moment wasmiddel dat m'n man gratis van z'n werk meeneemt, van Formil. Maar ik heb nog een proefzakje van Neutral liggen, dus dat ga ik gebruiken voor de gekleurd kleertjes. Haha nou Chantal zo'n droom is alleen maar leuk als het geen droom is Ik was zo blij dat we nooit meer geldzorgen zouden hebben haha en dan wordt je wakker :')
Ohhhhhh meiden ik begin even ego hoor! Ik ben zooooooo opgelucht! Ging net mer zenuwen gierend door m'n lijf naar huis, huilen nader dan het lachen en lood in m'n schoenen op weg naar de dierenarts. Maar nergens voor nodig: m'n katje heeft niks kwaadaardigs! T was wel iets aparts (cystes die wel hun cellen vernieuwen) en de andere bultjes vermoedelijk een allergische reactie op het een of ander. Wat een opluchting! Voor m'n gevoel kwam ik 10 kilo lichter thuis haha. Volgende week vrijdag mogen de hechtingen eruit en vandaag is haar draintje verwijderd. Ze loopt goed en alles voelt goed aan dus pffioeii wat ben ik opgelucht! Dufel super dat alles weer goed was! Smalle baarmoeder, maakt dat verder nog ergens voor uit of alleen dat ze de groei in de gaten willen houden? Een extra echo is natuurlijk altijd leuk Suikerdrankje: brrrrr klinkt heel vies! Blij dat ik dat vooralsnog niet hoef. Wasmiddel: lastig lastig. Ze adviseren neutral. Dat heb ik ook wel want daar was ik m'n eigen ondergoed altijd mee omdat ik anders irritatie en infecties van onderen krijg. Maar m'n andere kleding gaat met vanalles en ik heb al tijden de robijn Zwitsal staan, om babyspullejes mee te wassen maar voor de kleding hou ik het dan toch maar op neutral denk ik. Jammer! Maar ja dan maar lekker dekentjes en de draagdoek en dekentjes ofzo wassen met Zwitsal en in het kastje lekker van die Zwitsal geurzakjes doen Wassen ga ik wel pas doen als de badkamer en de kamer klaar zijn. Tegen die tijd begint m'n verlof ook, zo half-eind april.
Jabinca, balen van die roosters zeg. Hopen dat ze er snel wat mee doen. Samsoko, gadver!!! Wie wil dat nou bewaren... Of opeten. Yuk! Fijn dat jij ons begrijpt haha Fijn dat je kat goed hersteld Dufel, knuffel. Wat leuk dat je een tas vol hebt gekregen Dame, leuk samen zwanger. Chantal, fijn dat het goed was bij de vk. Youngmommy, geen idee. Denk niet dat het voor een avondje heel veel kwaad kan. Dufel, goedgekeurd. Fijn!!! Lizz goed bezig geweest met wassen! Hier weinig nieuws, een onwijs druk weekend gehad en daardoor echt helemaal gesloopt. Ga vanavond ook niks meer doen, ben totalloss. Morgen naar de bekkentherapeut, ben heel benieuwd!
@youngmommy: van de ene kant vind ik de tijd super snel gaan en zo denk ik nu echt 'Goh, morgen zit ik al ip 25weken!'. Maar aan de andere kant verheugen we ons zo op de komst van de kleine dat we eigenlijk ook niet meer kunnen wachten. Toch geniet ik nu lekker van het zwanger zijn, want in feite ben je maar zo kort zwanger als je het op een mensenleven bekijkt . @Dufel: altijd fijn zo'n zak kleertjes krijgen, ik had laatst ook een zak gekregen. Bij mij was alleen niet alles bruikbaar meer, omdat de kinderen die de kleertjes droegen heel veel in de tuin spelen. Maar er zaten zeker wel wat leuke dingen tussen! @kraampakket: wie van jullie krijgt net als ik een kraampakket van de ziektekostenverzekering? Zo ja: heb je die al gekregen of weet je wanneer die naar je toegestuurd zou moeten worden? Ik heb de kraamhulp namelijk al begin januari aangegeven bij mijn nieuwe verzekeraar en ik kreeg bericht dat dat goed was gegaan en dat ik kraampakket zou krijgen mits ik daarvoor verzekerd ben (dat ben ik), maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen... @fotoshoot gaat iemand van jullie een fotoshoot doen? Zo ja: met hoeveel weken zwangerschap? Het lijkt mij wel leuk namelijk om dat te doen, maar ik moet nog bedenken wanneer het beste is