Hier geen wiegje Pff vandaag beetje tegenslag ik leek op de muur in de babykamer is de verf nog niet helemaal mooi dus vandaag extra pot halen moet ml zaterdag nog x twee muren verven hopelijk kunnen dan zondag de meubels erin. Hier weer wakker zoonlief kan nu al klop kijken hahah
Balen chantal! Veel plezier vandaag Anakoloet!! Hier heftige reactie op de therapie van gisteren. Hoop dat het dadelijk wat wegtrekt!
Anekloet heel veel plezier vandaag! Hoelaat hebben jullie de echo? Chantal balen dat de kleur niet mooi is geworden! Laratje, sterkte hopelijk trekt het snel weg!
Chantal, oh dat is altijd zo hè, verf die toch niet in 1x goed dekt.. Nou ja, als je alles klaar hebt en de meubeltjes erin hebt staan ben je alles zo weer vergeten Hier ook geen wieg, veel te duur voor de tijd dat ie er staat. Plus het ledikantje staat al bij ons in de slaapkamer. Anakoloet, veel plezier vandaag!! Hier echt ineens veel stress en ben heel bang voor problemen met m'n nieren Ik heb sinds een paar dagen wat af en aan een zeurderige pijn in m'n rug, in de nierstreek. Dus ga morgen urine inleveren bij de dokter maar ben heel bang voor iets van nierstuwing ofzo. Toch is het vaag want nu heb ik er niet echt last van. Het kan ook zijn dat de baby er gister veel tegenaan drukte want ik voelde haar weer minder, maar dan kan er wel schade ontstaan aan m'n organen Dus zit echt even in de stress om m'n eigen lichaam nu.. Wel fijne mijlpaal: 24 weken!!
Oh ja, en weer echt vreselijk heftige dromen hier. Eerst stortte er een gigantisch vliegtuig vlakbij ons neer en konden we net op tijd weg komen, daarna een treinkaping en werd ik onder schot gehouden, toen was ik ineens alleen in de Alpen en kon ik niet meer terug en in een andere droom was m'n vader dood en woonde ik helemaal alleen omdat niemand nog contact met me wou. Vreselijk nachtje dus. :x
Yeah, 24-wekendansje! Levensvatbaar! Extra bijzonder met m'n lieve neefje en nichtje in gedachten, *22 weken. Dufel, ja, dan snap ik dat je de verzekering niet ophoogt..wij zijn 40 euro per maand extra kwijt. Maar het is wel goedkoper dan alle kosten zelf betalen, dus moet maar. Leo, haha, ja, dat heb ik ook wel eens gedaan maar had geen puf in gedoe. Dus dan maar zo En MP is inderdaad super! Die wij nu hebben, staat er nog op, dus voor wie snel nog even een kijkje wil nemen: ⥠Hele mooie complete mutsy kinderwagen - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl Laratje: succes bij de therapeut volgende week! fysiek of mentaal? Chantal: jammer dat de kleur tegenviel..nog even geduld dus, succes ermee! Lizz: die dromen herken ik wel. Vervelend hoor, dat je er zoveel last van hebt! Hopelijk zakt het weer een beetje af en kun je een nachtje doorslapen. En ik hoop dat je lichamelijk geen problemen hebt! Dat zou erg vervelend zijn. Krijg je direct de uitslag van het urineonderzoek? We hebben vanavond pretecho...thanks voor de steun! Ben best zenuwachtig! We weten al dat het kindje gezond is, maar ik voelde hem/haar de afgelopen dagen ineens wat minder. Gelukkig liet ie net nog wat merken, maar dat is toch spannend, vinden jullie niet? En dan kunnen we eindelijk t lijstje afmaken! Vind het zo saai dat er nog niks achter mijn naam staat, hihi
Ben ook erg benieuwd anakoloet!! Wasmiddel, wij gebruiken alles van omo, dat bevalt gewoon goed met jace in de baby tijd ook wel! Enge dromen.. Hmm. Maak je je niet veel zorgen?? Lizz? Vaak is het zo ook al ombewust pieker je misschien ergens over,, dan droom je er over, en er is bewezen dat zwangere vrouwen veel intenser dromen! Lady's wat goed dat er steeds meer de 24 mijlpaal bereikt hebben!! Voeld Extra goed hè!
@lizz niet teveel stressen hoor meis. Gewoon idd ff je urine laten testen. Bespreek anders ook je zorgen met je huisarts. Die kan je vast geruststellen *knuffel* Vervelend van je dromen, ik droom altijd heel intensief ook al ben ik niet zwanger. Ben het dus wel gewend. Gefeliciteerd met jullie mijlpaal dames. Fijn Ben zoooo benieuwd Anakoloet!
Ik droom normaal ook wel intensief enzo maar 4 op een nacht, ik dacht dat ik gek werd haha. Ik denk niet dat dat komt door zorgen, ik heb verder geen stress ofzo. Ik twijfel nog om naar de huisarts te gaan, heb de hele dag nog geen pijn gehad Wel een ENORME meevaller; binnenkort krijgen we geld van de notaris omdat we een leuk bedrag hebben geërfd van de grootouders van m'n man. Dan had die droom over 44 miljoen dus toch iets te betekenen denk ik, ook al is het geen 44 miljoen hahaha. Maar heeeel erg fijn. We moeten alleen nog zien hoeveel het precies is, maar sowieso een paar duizend...
@muur ja viel tegen helaas de kleur was wel goed trouwens maar dekte niet goed dus weer pot verf van 24 gehaald hahah muren zijn onderhand mog het duurste hier. @laratje ow hoop dat het snel wegtrekt zeg. @lizz he vervelend zeg die nara dromen echt niet leuk vind ook dat dromen nu veel echter lijken. Hier gelukkig niet zo heel veel dromen maja slaap ook niet veel haha. @anakoloet ow spannend ! Ben benieuwd heb je zelf een voorgevoel? Hier helemaal kapot teveel gedaan haha Eerst boodschappen gedaan daarna naar de karwei voor verf toen langs action en kruidvat effe mandjes voor de babykamer gehaald en luiers in geslagen. Toen mog langs mijn oude werk langs de bewoners ( verzorgingshuis) ben nu pas weer thuis helemaal gesloopt. Nu beentjes omhoog wachten tot manlief thuis is. Owja nog effe snel laatste wasje babykleertjes ophangen hihi
@Chantal altijd balen als de verf toch niet in 1x blijkt te dekken... Maar goed even een laag er over heen en je hebt er daarna voor lange tijd plezier van! Welke kleur is het eigenlijk? Ik ben wel benieuwd! @Lizz nare en intense dromen, ik herken het wel hoor. Ik heb de laatste maanden ook vaker dromen die heel echt lijken of zelfs heel eng zijn. Zo droomde ik twee nachten geleden echt een soort horrorfilm met allerlei scenes die elkaar snel opvolgden en waarin veel doden voorkwamen, vreselijk! Op een gegeven moment dacht ik zelfs "het lijkt wel alsof ik in 'the shining' beland ben", terwijl ik die film nog nooit helemaal gezien heb (ik weet het dat is raar). Wel had ik dit weekend een andere enge thriller film gezien die me deed denken aan 'the blair witch project', dus ik moet maar even niet naar dit soort films kijken denk ik. Al doe ik dat al bijna nooit, dus dat zal wel lukken. @anakoloet veel plezier bij de pretecho! Ik ben benieuwd of je een jongen of meisje krijgt!
Wat vervelend lizz die nare dromen. Niet te veel stressen over je nieren, zou vast wel goed zijn! Fijn bericht van de notaris Even snel een vraagje, heeft iemand al eens een proefdruk via kaartje2go op laten sturen? Komt er dan een envelop om heen of is het kaartje gewoon open? Zag staan dat ze de adres van levering op de achterkant plaatsen en dat is bij de uiteindelijke versie niet het geval, dus lijkt me dat het dan open opgestuurd word?? Ik stuur hem namelijk naar het adres van mijn ouders maar vind het niet leuk als ze dan de naam gaan zien via het kaartje.
Spannend anakoloet, ik ben heel benieuwd!! Blehh wat een nare dromen Lizz! Hier alleen de eerste paar weken heel levendig gedroomd. Sinds een paar weken helemaal geen dromen. Of iig niet zo levendig dat ok ze onthoud. Wat een fijne meevaller van het erven! Super! Balen van de verf Chantal hopelijk dekt het een tweede keer wel. Hier komt ook een familiewieg voor de eerste weekjes dar de kleine bij ons op de kamer ligt. En dan ws wel een ledikantje op de eigen slaapkamer, want die gaat natuurlijk langer mee. Zaterdag ga ik met m'n moeder en ws m'n schoonmoeder stof kopen om het wiegje mee te bekleden. Nu is t namelijk een viezige kleur lila. Die m'n achternicht vast prachtig vond, maar niet mijn smaak haha. Zin om ermee aan de slag te gaan!
@lizz dat is een flinke meevaller zeg! @chantal rustig avondje gehouden? @lara hoe is het met je rug? @mommy nee geen ervaring nog mee. Ben wel benieuwd.. en anders een andere naam? @wieg we zijn wezen kijken bij de familie wieg. Erg schattig. Bekleding is wit dus dat scheelt. Groot deel moet wel vervangen worden en uiteraard nieuw matrasje. Waar kan ik het beste het beddengoed voor de wieg kopen? Wij kopen ook een ledikant voor op de eigen slaapkamer. Geen idee hoelang de baby in de wieg gaat maar uiteindelijk natuurlijk naar zn eigen slaapkamer @anakoloet je houdt ons wel in spanning zeg!
Blij blij blij! It's a boy! En een heel actief kereltje!, druk bezig in m'n buik en maar schoppen tegen het echo-apparaat, haha! We zijn er erg gelukkig mee.
Wat leuk ! Weer een jongen op de lijst erbij ! Iedereen om mij heen krijgt allemaal rond dezelfde tijd een meisje, ik vind echt leuk om te merken dat er ook meer jongens nu bij komen