Leuk Anakoloet!! Oh dames ik lig wakker van de kiespijn Ik weet niet wat ik moet doen, zo eerst maar een paracetamol pakken denk ik! Ik verga van de pijn (anders was ik nou niet wakker) en ben helemaal in paniek! Ik ben doodsbang voor de tandarts, heb een hele historie... Straks maar even gauw bellen maar ben zo bang!
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 18 mei: Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Babylovin - 1ste kindje it's a boy 26 mei: Herrido - 1ste kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Februari: 05 feb: dame84 Co vk 05 feb: anakoloet Co vk 06 feb: elske91 Co vk 09 feb: chantallcindy uitslag suikertest 10 feb: samsoko Co vk 13 feb: jennechie suikertest 17 feb: dufel bloedprikken suiker en ijzer 18 feb: toekie1985 Co vk 18 feb: leo85 Co vk 18 feb: youngmommy2be Co vk 20 feb: lienj Co vk 20 feb: laratje Co vk 23 feb: chantallcindy groeiecho en Co gyn. 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta 24 feb: dufel Co vk 25 feb: lizzthrasher22 Co vk 26 feb: jennechie Co vk Maart 14 mrt: dufel groeiecho 17 mrt: dufel Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
@ laratje vervelend zeg wakker liggen door kiespijn. Hier ook als de dood voor de tandarts. @lienj het is petrol kleur zal als het licht is buiten zo is een foto maken! Manlief gaat zaterdag de tweede laag erop doen @dufel ja heerlijk rustig avondje gehouden we lagen om 21:15 al te slapen Hihi ik was om half 7 wakker dus toch flink geslapen vandaag maar lekker rustig aan. @anakoloet yeah gefeliciteerd weer een jongen erbij op de lijst! *24 weken dansje*
Damessss.. ik ben gek genoeg goed te pas. Zit lekker in de vroege diensten dus in een ritme. Wel s waar om 6:00 beginnen maar dan wel om 12uur weer vrij. Aankomend weekend leuke dingetjes doen, slapen bij me ouders, verjaardag, de wieg en box etc ophalen bij de familie. Vanavond de ledikant en commode ophalen, oftewel echt super leuke dingetjes allemaal. Helaas is de pijn van mijn heupen verplaatst naar mijn bekken, voelt echt heel anders en voel me nu nog beperkter met lopen. Wat betreft me werk, ik heb t losgelaten en wonderwel is het allemaal goed gekomen, krijgen zelfs weer wat andere werkplekken terug waar ik kan zitten dus dat bied mij weer wat meer rust. Nachtmerries ken ik gelukkig helemaal niet in mijn zwangerschap, vroeger als kind heel extreem gehad wat ik mij nog kan herinneren dus doe ma niet hihi, wel wat meer dromen dan anders ma dat komt ook omdat ik net wat vaker wakker ben dan normaal. Gister btw 4 uur bezig geweest een bestelling te doen bij Alva baby, is een chineze site voor wasbare luiers. Voor ong 150 euro 20 luiers en toebehoren besteld. Helemaal blij mee, zulke leuke printjes enzo. Enne die prijs is 3x goedkoper dan uit nederland, we hadden hier 700 euro voor begroot. Halen zoiezo nog stuk of 10 uit nederland hoor, kaatje katoen zal op de 9maandenbeurs staan. Echt helemaal enthousiast, het liefst praat ik jullie allemaal om haha. Wie was die andere die ze ook hoogstwaarschijnlijk ging gebruiken??
Ik was t niet van plan jabinca, maar ik ben wel heel benieuwd want ik kan me niet voorstellen dat een volgepoepte luier echt lekker fris uit de wasmachine komt óf dat t me vies lijkt om het ding in m'n wasmachine te doen en daar later m'n andere was bij te doen. Ik heb geen idee hoor, maar daarom ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig!
Goedemorgen Succes bij de afspraken van vandaag @lara jeetje eerst je rug en nu kiespijn... wat vervelend zeg! Hopelijk heb je nog beetje kunnen slapen @jabinca fijn al die leuke dingen! Goed dat je het wat hebt losgelaten. Ik had vannacht gek gedroomd: Ik had gedroomd over de baby. Hij was net geboren. En we waren thuis. De wieg stond naast ons bed. De baby ging huilen en vriend ging hem pakken en gaf hem aan mij. Ik wilde borstvoeding geven en vriend ging kijken. Na heel even zei hij: er komt niets uit. Geef hem maar aan mij ik zorg wel dat hij eten krijgt. En toen gaf hij hem ontbijtkoek😂😂
Hier ook geen wasbare luiers.. Ik vind dat teveel gedoe.. Balen dat je zo slecht hebt geslapen Laratje! Toch maar naar de tandarts inderdaad als je zoveel pijn hebt.. Hier een redelijk goede nacht gehad.. Vannacht geprobeerd om dochter alleen water te geven als ze wilde drinken (hebben langzaam de sap afgebouwd).. En wonderbaarlijk genoeg ging het goed! Ze heeft van 12 tot 5 aan 1 stuk door geslapen.. Ik van half 2 tot 5 in ieder geval aan 1 stuk.. En nu ligt ze nog Dus daarna ook nog kunnen slapen tot half 9.. 1x eruit tijdens mijn slaap dus, dat is beter dan 3x en voor het slapen ook 3x, was gister 2.. Hopelijk snel meer verbetering hihi.. Oh vanochtend heb ik ook raar gedroomd zeg.. Was met man in de sauna/bij zwembad en dochter was ook mee, en we lieten haar elke keer achter in de kleedkamer om haar vervolgens in paniek kwijt te zijn.. Was niet leuk Zometeen weer naar de fysio.. Kan ze me weer lekker afbeulen
Hier ook geenwasbare luiers. Heb trouwens nog 4 kortingscoupon van de Etos voor pampers.. Niet vergeten om die in te wisselen haha Ik kan sinds een aantal weken niet meer uitslapen. Begin helemaal in het ritme te komen volgens mij. Meer die hier last van hebben ?? *doet 25 weken dansje*
Sorry dat ik jullie wat heb verwaarloosd, was vannacht helemaal in paniek. Ik heb zo'n enorme schrik voor de tandarts. Dat is echt een trauma! Jabinca, wat fijn dat het nu beter gaat op het werk!! Wat fijn dat ze zo goed heeft geslapen Leo! Wat een dromen dames! Hier is het al eventjes rustig met dromen. Mij lijken wasbare luiers niet echt fijn en fris. Ieder zo z'n ding Nou, kon om 09.00 uur terecht, foto'tje gemaakt en de 1e reactie was dat de kies eruit moest nu gaan we 'm proberen te redden bij de endontoloog.
Laratje wat vreselijk van je kies! Ik heb zelf ook een gruwelijke tandartsangst dus ik weet hoe je je voelt, mijn 4 verstandskiezen moeten er binnenkort uit maar ik probeer het nog uit te stellen... Hier dus wel een fikse blaasontsteking te pakken. Echt achterlijk dat ik daar verder geen enkel symptoom van heb. Stom lichaam :x Als ik me niet druk had gemaakt over m'n nieren was ik er niet eens achter gekomen... Nu maar hopen dat het niet al te ver gevorderd is Vanmiddag moet ik met een kuur beginnen voor een week lang.. Ik wilde dus vanmorgen even dat plasje met de auto brengen, was het slot aan de stuurkant dichtgevroren... Moest ik met m'n dikke pens en rugpijn over de bijrijdersstoel klimmen tot 2 x toe... Pfff dat doe ik ook niet weer hahah Dufel, wat een grappige droom!! Ik was gisteravond in m'n slaap aan het roepen naar m'n man dat ie de pakjes moest klaarleggen want ze kon er wel eens aankomen hahaha. Hij helemaal in paniek 'wat is er wat is er' en toen merkte ik pas dat ik het hardop riep Hier verder vandaag doodmoe, heb alweer liggen slapen vanmiddag. Gelukkig wel lekker eten, we gaan chinees halen!! Dat doen we normaal echt nooit omdat we t zo duur vinden maar nu mag het (ivm dat meevallertje haha).
Mooie kleur Chantal! Laratje hopelijk kunnen ze je kies nog redden! Goed dat je bent gegaan in ieder geval! Ik begin de griep te krijgen volgens mij Heb keelpijn en vreselijk hoofdpijn.. Net lekker 2 uur geslapen toen mijn dochter ook sliep.. Morgen werken blegh.. Wil liever niet aan de paracetamol omdat dat meestal niet zoveel doet bij mij, maar voel me echt beroerd.. Hopelijk blijft het hierbij en komt er geen koorts bij kijken..
@lizz jeetje balen zeg blaasontsteking pfff. Haha over de andere stoel heen in de auto pff zou ik nou echt niet aan hoeven denken. Lukt me volgens mij miet eens . Ow lekker Chinees! @laratje jeetje balen van je kies heb dat hier ook twee x gehad zijn er allebei uit trok het noet zoveel pijn. @elske91 hier sowieso slecht slapen of vroeg wakker of snachts op. @leo85 ow geen leuke droom nee. Balen zeg dat je griep krijgt hier is het nu bijna weg na 2 weken. Thnx de kleur moet wel nog 1 keer helaas. @dufel haha ontbijtkoek haha geweldig! Ik droomde van de week dat ik hem hoorde huilen schrok wakker hahah. Ik hoorde dat je de baby vanaf 24 weken elke dag moet voelen en vanaf 28 8x per dag ofzo klopt dat?
Mooie kleur Chantal! Balen blaasontsteking Lizz. Goed dat je gegaan bent. Leo hopelijk slaap je vannacht goed en voel je je morgen beter. Hoop van ons groepje zijn beetje aan t rommelen qua gezondheid. Iedereen een dikke knuffel!
Oja @baby voelen: mijn verloskundige zegt dat dit per vrouw/zwangerschap verschillend is hoevaak je de baby "moet" voelen op een dag. Ze zegt dat je op een gegeven moment een soort ritme ontdekt bij je baby en dat dat dan voor jou normaal is. Dus bij de ene vrouw is dit 4 keer per dag schoppen en bij een ander weer 50 keer. Ik had ook liever een soort "vast" aantal gehoord maar met bovenstaande moet ik het doen
Jabinca, met een loodschort voor mag het wel en die had ie er voor gedaan. Zit nu aan de antibiotica en paracetamol. Chantal, ik ben zo al een kies verloren... Dit zou de 2e dan worden en dan zou ik nog een gat in m'n gebit erbij hebben. Wil 'm eerst proberen te redden! Hè dames, vervelend zeg al die klachten! Lizz sterkte met je blaasontsteking, niet fijn!! Leo, beterschap! Chantal, mooie kleur!!
@Laratje balen van je kies!!! Vroeger zei men ook wel dat elk kind een tand/kies kost... Blijkbaar heb je er al een verloren, dus deze wordt vast gered . @Chantal echt hele mooie kleur! Blauw/petrol/turkoois achtige kleuren vind ik altijd erg mooi! Maar aangezien we een meisje krijgen kiezen we nu voor paarse accenten, mijn andere favoriete kleur. @Jabinca ik vraag me al een tijdje af wat nu echt het grote voordeel is van wasbare luiers ten op zichte van wegwerp luiers. Beter voor het milieu wellicht, al kost wassen ook veel energie en wasmiddel... Dus wat zorgde er voor jou voor om voor wasbare luiers te kiezen?