Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Hahahaha Lien, die opmerking heb in vandaag al een keer eerder gehoord hihi

2. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hopelijk gaat t Nu beter met je kies Laratje! Huer ook allemaal gerommel met tanden en kiezen. Altijd al maar nu in de zwangerschap nog erger heel irritant. Maandag controle, vorige week noodvulling geplaatst in een kies. Daar komt pas een definitieve in na de zwangerschap omdat er wat tandvlees weggesneden moet worden brrrr. En deze zwangerschap ook al bij de kaakchirurg geweest om een ontsteking uit m'n kaak weg te snijden. Was overigens uiteindelijk minder pijnlijk dan het klinkt.

Baby is hier vandaag behoorlijk rustig. Daar word ik dan alleen weer onrustig van. Ik kan er nog echt geen enkel ritme in ontdekken...

Hahaha hilarische droom Dufel! Leo minder leuke droom :(

Lizz wat een gedoe met de auto! :s en beterschap met de blaasontsteking, heel vervelend :( war bedoel je met te ver gevorderd? Dat ab nier helpt? Of dat je ab moet krijgen?

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Yeah! De vloer ligt er ook in!! Van t weekend alleen nog ff plinten en dan kunnen de meubels erin :)

4. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat fijn Dufel!!

Hier heeft de kleine weer even van zich laten horen. Met kat op schoot, dat ritme is me inmiddels wel opgevallen: knorrende kat betekent wiebelende baby haha

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat leuk dat de kleine daar op reageert!

6. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Thnx dames ben ook erg blij met de kleur:)

@laratje ow ja balen ja snap dat je hem dan wilt redden bij mij is het gelukkig allemaal achterin me gebit.

Fijn dufel!

Haha leuk he als de baby op dieren reageert als onze kitten op mij buik gaat liggen begint ons mopje als een gek te trappen. Wacht het moment af dat de kat het ook voelt

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hihi, hier een drukke baby sowieso al, maar als er iets of iemand tegen mijn buik aan zit dan helemaal.. Kat op schoot is getrappel en vd week had ik mijn dochtertje op schoot en toen voelde ik ook ineens veel beweging.. Beiden hebben het nog niet door.. Weet nog van de vorige zwangerschap dat de kat ook echt wel eens van mijn buik getrapt werd en dan schrok hij echt.. Zo van: waar komt dat vandaan??

Ik voel me nog steeds beroerd.. Ga zo wel proberen te werken (moet openen), maar heb zo'n voorgevoel dat ik na de ochtend weer thuis ben.. Terwijl ik dit typ eet ik ontbijt maar moet moeite doen om het binnen te houden :( Stomme griep! Hadden allemaal leuke dingen gepland dit weekend, maar gaat hem denk ik niet worden..

8. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Ah leo :( beterschap zeg. Flink balen!

Leuk al die beebjes die reageren op dieren!! :D
    Ik heb gisteren een flinke trap vast kunnen leggen dus zal het filmpje zo in de groep zetten :)
    We konden gisteren gewoon zien dat ze aan het draaien was, zo leuk!

Oooh samsoko ook een slecht gebit?! Drama is het!
    Vannacht 3 x wakker van de pijn, paracetamol er in en doorslapen. Wat had ik vannacht een spijt dat ik 'm had laten zitten haha. Maar onder zie je dat wel als ik praat, boven is ie verstopt!

9. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hopelijk overleef je het een beetje Leo en kan je straks beetje bijtrekken. Beterschap!

Balen van je kiespijn Lara!

Hebben jullie nog weekend plannen?

10. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Jeetje balen laratje

Beterschap Leo

Hier de babykamer afmaken dit weekend maar is meer ml ze werk. Ik doe lekker rustig aan ben sinds deze week weer stik moe :(

11. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Leo!

Weekendplannen: nu even lekker bij de kapper, as moeders moeten toch ook verwend worden :). Verder: nu echt eens een keer feautuils kopen voor de woonkamer (hoop ik), dansles, gordijnen woonkamer afmaken (wat een werk is dat zeg, wel leuk om te doen) en schoonmaken terwijl ml hopelijk de babykamer gaat schilderen. En zondag het 40-jarig huwelijk van mijn ouders vieren! We hebben een leuke, maar wel drukke, dag voor hen georganiseerd.

12. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Beterschap Leo!!

Hier ging m'n afspraak met de verloskundige vandaag niet door ivm een bevalling.

Weekendplannen: heb dagdiensten het weekend. Ben ontzettend benieuwd hoe deze zullen gaan. Aangezien het wel wat zwaarder wordt op het werk.

17 februar afspraak verloskundige

13. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Chantal, rustig aan!

Lien, leuk druk weekend!! Veel plezier!

Elske, balen dat je moet werken. Werkze!

Hier: vanavond filmavond met wat meiden van stal, gezellig!!
    Morgen is zoontje van vl bij ons :) en overmorgen wat lesklantjes begeleiden op wedstrijd, kei leuk!

En jij Dufel? :)

14. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Samsoko, ik bedoelde dat ik hoop dat de infectie zich nog niet heeft verspreid naar m'n nieren, omdat ik niet weet hoelang het al gaande is. M'n eerste symptoom was nierpijn en das meestal niet zo'n goed teken. Maar we moeten afwachten hoe de kuur aanslaat. :)

Beterschap Leo! Griep gaat weer heel erg rond, het houdt niet op lijkt het wel ..

Laratje wat naar van die kies, ik zit stiekem ook te bidden dat m'n kies niet meer pijn gaat doen.

Ons weekend is woensdag al begonnen en morgen is de laatste dag. Wij hebben vandaag even geshopt voor nieuwe werkschoenen van m'n man en nog even wat boodschapjes gehaald. Verder geen plannen. We wilden nog een stukje gaan lopen maar ben helemaal kapot, gaat m dus helaas niet worden :(

Fijn weekend iedereen!! :)

15. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oeff blaasontsteking, sterkte meid. Ik werd bij me eerste afspraak bij de verloskundige ervoor gewaarschuwd. Heb het zelf nog nooit gehad en tot nu toe ook niet die klachten.

Chantal wat een mooie kleur, dat is onze accent kleur in de woonkamer/keuken. Had zoiets van ik moet niet doorslaan naar boven wat betreft die kleur haha..
    Enne bij mij is het kind heerlijk actief, kom soms ruim over die 8x heen maar ik tel het niet want dan zou ik een volgende dag er teveel op letten.

Elske, wat jammer dat de afspraak niet doorging, gelukkig doen ze t bij ons met zijn 3en en als de een op de praktijk is dan heeft een van de anderen de 'bevallingsdienst'.

Enne gelukkig lara was je op de hoogte, hoorde laatst 1 die van niks wist, zo dom! Maar ik laat helemaal geen foto's maken, ze doen het maar met wat ze zien en anders niet.

16. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oja wat betreft die wasbare luiers, ik weet eigelijk niet wat voor ons DE keuze was. Manlief zei eerder dat hij best die katoenenluiers wou uitwassen als dat veel geld zou besparen ma die doeken leek mij 10x niks.
    Maar zodoende viel mij een advertentie van kaatjekatoen op en dat leek mij dan wel handig.
    Het is 1x een flinke aanschaf maar daarna hoef je dus tot aan zindelijkheid niet weer. Zoals ik al zei had ik 700 euro begroot omdat je tot die prijs altijd bespaard. Maar daar komen we dus echt niet aan doordat we chineesjes inkopen.

Praktisch gezien heb je dus altijd luiers in huis, als je zorgt dat je ruim in huis hebt (lees 24-30 stuks) dan hoef je echt niet elke dag te wassen. Je hebt papiereninleggers die je zo door de wc spoelt door de luier op de kop te gooien boven de wc. Dan ben je de stront dus al kwijt en de rest doe je in een grote wasnet die je in een afvalemmer hangt en dan kan het in het geheel de wasmachine in. En ja je wast dus wat meer, maar doe je dat zoiezo al niet extra met een kleintje. (wij met zijn 2en hoeven maar 3 wasjes in de 2weken te draaien) Verder bespaar je enorm op afval kosten want die schieten omhoog met al die luiers. En aangezien wij plastic niet apart kunnen scheiden proberen we daar al extra op te letten.

Volgens mij is dit het wel een beetje haha, het zal in het begin even wennen zijn maar als je eenmaal je draai daarin gevonden hebt lijkt t me erg prettig en makkelijk.

17. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Thnx dames

Pff effe klaag momentje sorry

Komt je ma net onverwacht lang heb ik al hekel aan ipv eerst te bellen.

Liep te zeuren dat het bende was in huis. :( pff werd gewoon boos ervan. Ik ben zo moe dat ik nergens aan toe kom is toch niet zo raar en z,n bende is het niet

18. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ow serieus? kan me niet voorstellen dat me moeder of schoonmoeder daar over zou beginnen... denk zelfs dat ze zelf aan zouden bieden schoon te maken mocht ik dat nodig vinden.
    Hoe reageerde je?

19. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Boos hahah mijn moeder bemoeid zich altijd met dingen ben het wel gewend maar nu met mijn zwangerschap met mijn hormonen pff. We hebben ook bijv twee katten en een hond ja en dat is veel te veel blablablabla altijd als ze hier is heeft ze wel ergens com,entaar op pfff

20. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Dat is heel irritant indd, helaas kun je daar denk ik niks aan doen. Ze heeft waarschijnlijk niet zelf door dat ze daar veel commentaar op geeft. Misschien is het voor haar een soort manier om een gesprek te beginnen? Dat hebben sommige mensen ook :p
    Maar ik snap je irritatie hoor, ik ken het. Probeer het ene oor in en het andere oor weer uit te laten gaan denk ik maar...

Deel Deze Pagina