Hoe zit het eigenlijk met je schoonmoeder chantal, al contact mee gehad. Of ben ik nu in de war met iemand anders.
@lizz voel je je alweer wat beter? Moet je na je kuur ook weer urine inleveren? @jabinca ben erg benieuwd hoe het jullie gaat bevallen. Die luiers bedoel ik @chantal ja kan ik me voorstellen. Ik zou daar ook niet vrolijk van worden @lara klinkt gezellig! Wij gaan misschien morgen de meubels halen. En verder weinig plannen. Afgelopen dagen voor mijn doen vrij druk geweest waardoor ik nu weer daar de prijs voor moet betalen. Dus extra spugen..
Thnx voor de beterschapswensen dames.. Heb de ochtend uitgezeten op het werk maar de middag niet, lekker naar huis in bed.. Blegh.. Alle leuke afspraken van het weekend maar afgezegd :x Eerst maar ff uitzieken.. Chantal wat vervelend dat je moeder zo doet.. Ik zou daar ook boos om worden hoor.. Ben de rest alweer vergeten, niet zoveel puf
Chantal wat vervelend van je moeder! Ben blij dat mijn moeder zo niet is! Die zal eerder vragen, als ze er niet is, of ze me moet helpen aangezien ik helft van de tijd alleen ben.. Lizz wat vervelend van je blaasontsteking! Hopen dat de kuur snel aanslaat! Heb hier sinds vanmiddag ontzettend last ban een spier in m'n rug.. Verrekt ben ik bang.. Hoop dat het snel weer over is! Ben laatste dagen erg moe(werk) en heb dan ook niet de puf om overal op in te gaan qua reageren. Ik lees wel alles
Jeetje wat veel dames die last hebben van kwakkeltjes, Beterschap ! Zo zie je maar dat we gewoon alles mee pakken nu met die zwangerschap. @dufel leuk ! meubels halen ! wel natuurlijk meteen alles inrichten hea? ik vond dat zo heerlijk om te doen, je begint met niks en uiteindelijk word het gewoon zoals je zelf wilt, net een wit papiertje Ik heb totaal geen zin in dit weekend, ik kan vanavond niet meer op of om vanwege mijn bekken, ben blij dat daar woensdag naar gekeken gaat worden. Verder hebben we morgen de verjaardag van mijn stiefdochtertje, ze is 3 geworden. Ik zie er gewoon tegen op om morgen al die mensen (dubbele gescheiden ouders, van m'n vriend en van mij) over de vloer te hebben, bah. Heb met zijn vader en zus gewoon geen goede band, ze zullen nooit even vragen hoe het met me gaat, en zeker niet nu ik zwanger ben omdat hun het te snel vinden enzo, (t is toch ons leven) Morgen weer dat hele huis vol met visite, leuk de hele dag een beetje lachen en blij doen terwijl ik er eigenlijk gewoon een hekel aan heb, bah. Mijn vriend heeft volgende week nachtdienst wat dus betekend dat hij zondag middag gaat slapen, leuk zit ik met zijn 2 kinderen de middag, opzich geen probleem, de oudste gedraagt zich altijd voorbeeldig, maar de jongste is echt een drama. Die doet alles wat niet mag en vooral haar broer pesten, zijn spullen kapot maken en om alles huilen. Sorry voor mijn geklaag maar ik heb er gewoon geen zin in... Hoe ga ik het overleven? aankomende dinsdag heb ik trouwens mijn "zwangerschapgesprek"op mijn werk, ik heb geen idee wat dit inhoud en ben er dus een beetje bang voor (haha) kan er niet tegen als ik niet weet wat er gaat gebeuren. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb nog niet echt minder klachten, maar ja ben ook pas 1 dag bezig haha Ik hoop op het beste. Ik denk dat als ik nog wel pijn in m'n rug voel ik sowieso weer naar de huisarts ga. Denk dat ik wel sowieso nog even weer een plasje inlever na deze kuur. youngmommy, wat balen zo'n huis vol dit weekend. Ik snap indd dat je daar niet echt naar uit kijkt, als er mensen komen die een mening denken te moeten uiten over jouw zwangerschap... Ik heb geen ervaring met zo'n zwangerschapsgesprek maar denk dat het achteraf wel meevalt hoor! Succes! Dufel doe rustig aan meid, hopelijk neemt t spugen weer wat af. Kun je nog een beetje genieten van eten?
@ lizz ja idd ene oor in andere eruit lukt me vaak ook wel. Ik zou zeker na de kuur effe plas inleveren. @ Jabinca klopt haha dat ben ik we zagen ze vorig weekend op verjaardag van ons neefje had ze ons een cadeautje bij. Verder nog geen contact ml wil het niet. @elske91 hier ook erg moe weer ineens pff. Moet gewoon weer middagdutje doen. @youngmommy pff zou ik ook tegen op zien
Wat een bagger nacht ! Bij deze sluit ik me aan bij de slecht slapende hier ! Niet zo zeer dat m'n meisje mij wakker houd maar omdat ik mega verkouden ben en mijn neus steeds dicht zit en daar dus wakker van word Ik heb vannacht geslapen van 11 tot 1 van 2 tot 3 en van 4 tot 6 pfffff. Weet iemand hoe het nou precies zit met neusspray ? Zoutoplossing werkt bij mij gewoon niet. En ik heb gelezen dat gewone neusspray niet mag omdat dat ook het slijm van de baby aantast ofzo... Ervarigstips ???
@neusspray hier zijn de meningen over verdeeld. Ik heb het toen wel gebruikt. Ruim een week lang maar alleen snachts omdat ik anders gewoon niet sliep. In de bijsluiter van mijn neusspray staat ook dat je het normaal kunt gebruiken. @lizz de ene keer wel en de andere keer niet. Ik spuug ook heel vaak nadat ik gegeten heb. Alleen yoghurt gaat wel redelijk maar dat komt me na al die weken ook wel weer mn neus uit haha
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 18 mei: Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Babylovin - 1ste kindje it's a boy 26 mei: Herrido - 1ste kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Februari: 09 feb: chantallcindy uitslag suikertest 10 feb: samsoko Co vk 13 feb: jennechie suikertest 17 feb: dufel bloedprikken suiker en ijzer 18 feb: toekie1985 Co vk 18 feb: leo85 Co vk 18 feb: youngmommy2be Co vk 19 feb: elske91 Co vk 20 feb: lienj Co vk 20 feb: laratje Co vk 23 feb: chantallcindy groeiecho en Co gyn. 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta 24 feb: dufel Co vk 25 feb: lizzthrasher22 Co vk 26 feb: jennechie Co vk Maart 14 mrt: dufel groeiecho 17 mrt: dufel Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Zooo duur dagje gehad. Vanmorgen heeft vriend alle meubels gehaald voor de babykamer. Ledikantje staat inmiddels in elkaar. Kledingkast en commode nog niet. Dat komt van de week. Per toeval nog een rolgordijn voor de babykamer gekocht. Precies de kleur blauw van het behang! Superblij mee. Verder ook nog nieuw rolgordijn voor in de woonkamer en een hele grote berg boodschappen hahaha. Vriend is blij dat hij nu even zit. Van de week nog de plinten erin en de stopcontacten afwerken enz. Dan kan al het gereedschap weer naar de schuur en de kast en commode erin. Ben er helemaal happy mee!
He, Laratje, wat vervelend van je kies! Ik ben ook geen fan van de tandarts...maar Lizz: toen ik mijn verstandskiezen liet trekken was ik ook als de dood, maar dat was echt tien keer relaxter dan een gaatje laten vullen! Ben nog teruggegaan naar het ziekenhuis om de kaakchirurg te bedanken, heb er 0,0 pijn van gehad. Haha, die dromen! Ja, we kunnen er wat van nu he? Ik droom ook telkens bizar. Soms ook echt eng of niet leuk, maar ja. Mooie kleur Chantal voor de babykamer! Leo, hopelijk word je niet echt grieperig..hoe gaat t nu? Voelen: vk zei tegen mij ook dat het per persoon verschilt en dat je inderdaad zelf moet kijken hoe vaak je het voelt. Ik vroeg nog naar de trappelkaart, maar dat is achterhaald zegt ze. Dus gewoon zelf een beetje bijhouden hoe vaak je het voelt en of het elke dag een beetje gelijk is. Lekker dat het vlot met het kamertje Dufel! Leuk he, om alles zo een beetje vorm te geven. Moeheid: ik ben ook ineens weer supermoe sinds deze week! Echt elke dag rond vier uur stort ik in. En dan met eten gaat het wel weer een beetje, maar tegen 8u is het weer op. Ben bang dat we ons moeten voorbereiden op het zware laatste trimester dames! Lizz, hoe gaat ie nu? Merk je al wat van de kuur? Kamertje: bij ons wordt het ook al echt wat! Moet m'n muurschildering nog afmaken, gordijntjes en plankjes ophangen en wat lijstjes neerzetten maar dan zijn we er denk ik. Dus volgend weekend maar weer even wat doen. Hebben jullie ook dat je voor je gevoel nog best lang moet wachten? Ik denk steeds: als het kamertje af is, moet ik nog 3 maanden wachten! Haha, t gaat best snel maar toch. Wat moet ik al die tijd nog doen?
Dufel echt rot zeg van dat spugen steeds.. Maar ben blij dat je al meer binnenhoudt als in het begin, dat was echt een drama hè.. Hopelijk ben je er na je zwangerschap dan ook meteen vanaf en kun je alles weer eten (en binnenhouden). Hier zijn we vanavond eigenlijk onverwachts nog naar de bios geweest samen. Dat hebben we nog niet eens gedaan sinds we hier wonen (2 jaar), terwijl we heel veel gingen toen we nog in Groningen woonden. Het was hartstikke leuk, maar nu wel veel last van bi door al die trappen lopen. Ik kwam de trap hier naar ons huis bijna niet op pff.. Dat wordt nog wat met die weeën! youngmommy, wat naar he die slapeloze nachten. Helemaal met zo'n verstopte neus enzo. Ik ben echt heel blij dat ik de afgelopen tijd weer lekker slaap! Maar ben dan ook veel vermoeider overdag en ik kan zelfs extra slapen! Misschien een beetje een gekke vraag, maar hebben jullie ook last van een harde buik na een orgasme/seks? Pfff, ik durf het bijna niet meer te doen, want het wordt echt keihard, ziet er zelfs raar uit haha. Doet geen pijn maar het voelt niet lekker.
@dufel fijn he als het nu begint op te schieten met de babykamer @anakoloet thnx! Ja vind het nu ook nog lang duren haha. @lizz hahah leuk naar de bios is voor ons ook lang geleden. Ml wil in april maar the fast and furious dus dan maar weer x. Ik heb dat ook hier gisteren behoorlijk wat de trap opgelopen kon gisteravond bijna niet meer omhoog. Hier geen harde buik ofzo na sex. Hier vandaag babykamer afmaken op wat assecoires na die moet ik nog halen Hihi zal vanmiddag even foto maken zo blij mee!
@leo hoe voel je je? @anakoloet ik vind het aan de ene kant heel snel gaan en aan de andere kant denk ik ook.. wat duuuurt het nog lang!! Haha Ik heb nog wel aardig wat te doen in de babykamer gelukkig. Welke week begint het laatste trimester eigenlijk? @lizz wat leuk zeg, samen naar de bios! Qua sex heb ik ook af en toe een raar gevoel, dus gewoon voorzichtig aan en anders maar even geen pret voor mij @chantal leuk zeg!! Ben erg benieuwd naar de foto!
Het laatste trimester begint in week 28 volgens mij. Pff dat lijkt nog zo ver weg haha. Ik ben van mezelf al een ongeduldig persoon, maar ik vind alles lang duren! Misschien komt dat omdat ik ook elke dag thuis ben en niet zo heel veel omhanden heb. Ik kan dus ook echt niet wachten tot ik al m'n focus en tijd aan dat kleine baby'tje kan besteden Chantal, oeew ben benieuwd naar jullie babykamer! Ik zag dat je leuke meubeltjes hebt dus dat wordt vast mooi Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op al die babykamers hoor Maar dat komt voor ons vast ook nog wel een keer! Anakoloet, Volgens mij doet de kuur z'n werk wel, ik voel niet echt meer wat in m'n rug! Dus ik wacht die paar dagen nog even af en dan nog even laatste plasje inleveren. Hopelijk is het dan ook helemaal weg. Je stelt me wel een beetje gerust wat betreft die verstandskiezen. Ik wil het liever wel uitstellen tot na de bevalling, want ik moet dan ook weer foto's gaan laten maken en dat lijkt me niet zo verstandig nu. Ik ben afgelopen week ook weer doodmoe, maar voordeel daarvan is dat ik nu wel beter slaap Alhoewel... gister toch weer lang wakker gelegen, maar heb lekker lang in bed gelegen vanmorgen. Tot ik eruit moest omdat de kattenbakstank de slaapkamer kwam vullen, thanks kat blehhh
Hoi lennyt, tuurlijk mag je meekletsen! Maar zorg wel dat je je even voorstelt en dat je ook geregeld schrijft (anders hou je het niet bij en kunnen wij moeilijk met jouw verhaal meeleven).
Oh ja ik wilde nog steeds vragen, wat voor babydeken hebben jullie voor in het ledikantje? Ik heb echt al 100x gekeken maar alles waarvan ik denk dat het geschikt is, is zooo duur. Ik zie dekentjes staan van 40-80 euro. Voor een f**king dekentje?! Dus hebben jullie tips voor niet al te dure maar wel goede dekentjes?
Ik moet nog dekentjes kopen maar ik ben voor de deken wel zo'n 50 kwijt. Das echt eentje die ik mooi vind. Zou van hema niet goed zijn? Daar heb ik ook mooie gezien