Ja! Super leuk! Ik heb het haar alleen nog niet verteld. Lekker samen shoppen, en op zwangerschapszwemmen ofzo..
Hahaha duidelijk 2 oktober dus. Morgen even bellen of ze ook een plekje hebben dan. Ja ik heb de keuze omdat we deze echo op eigen verzoek doen. Anders hadden we moeten wachten tot 23 oktober. Nou 11 weken vind ik echt te lang! Dan betalen we de 1e echo wel zelf Leuk hoor samen met je zus/vriendin samen zwanger zijn! Lijkt me heel speciaal om te delen Hoe voelen jullie je verder?
Ik voel me eigenlijk kiplekker. Niet moe of misselijk. M'n borsten zijn wel iets gevoeliger de laatste dagen, en heb wat steekjes en krampjes af en toe. Maar niet noemenswaardig. Het maakt me ook wel een beetje onzeker hoor, dat ik weinig kwaaltjes heb. Maar ik weet dat mijn zus en moeder eigenlijk ook nooit ergens last van hebben gehad, dus het zal wel in de familie zitten.
Gek dat er zoveel verschil zit tussen de echo's die aangeboden worden hè. Iedereen zou rond de 7-8 weken een eerste echo moeten krijgen! Ik voel me goed. Echt heel weinig klachten. De vermoeidheid neemt wel toe, en de omvang van mijn buik ook . Hoe voel jij je?
Hebben jullie trouwens een voorgevoel qua geslacht? Bij onze eerste wist ik zeker dat we een jongen kregen. Manlief dacht een meisje....en hij had gelijk . Nu heb ik zelf het gevoel dat we weer een dochter krijgen. Heb zo'n gevoel dat we een echt meidengezin krijgen (hierna is ons gezinnetje compleet). Manlief denkt nu echter dat het een jongen wordt, haha. Jullie een gevoel?
Meeste horen idd echo rond 8 weken te krijgen. Hier eerder vanwege miskramen krijg ook meer echo s Hier wel wat kwaaltjes maar niet super erg last van Wat moe vooral in de middag. Pijnlijke borsten. Wat steekjes af en toe. Beetje vroeg Hihi maar willen jullie weten wat het wordt?
Hier ook rond de 8 weken een echo, dit omdat ik iets zwaarder weeg en dit hebben ze in mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Ik voel mij met vlaagen misselijk.. Hier het gevoel dat het een jongetje wordt, voel mij nu heel anders dan bij de eerste ( Niet dat het iets wil zeggen) Bij de eerste dacht ik ook een jongen en is een meisje. Willen jullie het geslacht dadelijk weten van jullie wondertje? Wij waarschijnlijk niet ( ik twijfel en vind wel leuk en handig shoppen straks ) bij onze dochter wisten we het ook pas bij de geboorte wat natuurlijk ook een leuke verassing is
Ja, wij willen het heel graag weten. Daarvoor ben ik te nieuwsgierig . We maken daar ook geen geheim van (iedereen mag het weten).
Ik zou het ook erg graag willen weten. Ten eerste handig met shoppen, en ten tweede zou ik veel te nieuwsgierig/ongeduldig zijn om er pas met de bevalling achter te komen.
Ik moet nog 4 weken en 1 dag wachten op mijn echo! Net even gemaild naar een echo centrum in de buurt of ze eerder een echo willen maken.. Ben benieuwd!
wauwww dat is een mooie test wij willen ook weten wat het wordt heb er zelf nog niet echt over nagedacht maar ik hoop op een meisje mn man op een jongen en mn beste vriendin denkt ook een jongen dus we zullen het vanzelf zien
Wauw mooie knaltest!! Ik voel me echt beroerd vandaag haha echt misselijk en kan geen eten verdragen. Ook erg moe. Hopelijk morgen beter. @geslacht willen weten.. tja wij weten nog niet of we het willen weten. Aan de ene kant wel qua shoppen en nieuwschierigheid. En aan de andere kant heb ik wel zoiets van het is wel een gave verrassing als je het pas na de bevalling weet... @echo's. Ben benieuwd hoe de echo's vandaag zijn gegaan!
Ben ook benieuwd naar de echo's! Hier vandaag een klein beetje last van misselijkheid maar was goed te doen.. Tot ik de spaghetti saus rook.. Bah! (Normaal vind ik het heel lekker!) benieuwd of ik er zo iets van naar binnen krijg..
Ik ben echt nu vanaf een 4 dagen voor mijn nod misselijk. En ook echt de hele dag! Wie heeft er een tip? Ik kan niet eten alles maar dan ook alles stinkt. Ben wel blij met het teken van zwangerschap maar zou het niet erg vinden om een gouden tip te ontvangen. Ik ga ook voor mvm sparen !