Thanks Laratje, moet inderdaad leren om mezelf te denken! Maar tot nu toe gaat het nog goed. Heb vanavond bij de Zwangerfit goede tips gekregen en allerlei oefeningen voor m'n bekken, dus dat is fijn. Het verschilt echt zo per dag! Hebben jullie dat ook? @vervoer: ik ga ook altijd met het ov inderdaad. Ik kan niet met de auto, want die heeft ML altijd nodig om naar klanten te reizen. Dus ik moet maar zien hoe lang het nog gaat. Anders maar een collega regelen die me ophaalt van het station ofzo. Leo, sterkte met je rug en met ziekzijn! Hopelijk voel je je snel beter. Chantal, dikke knuffel voor jou! Toekie; kijk het valt wel mee: de facebookers blijven ook hier lekker schrijven We zullen je niet verlaten! En sterkte gewenst met je schoonvader. @liggen: ze zeggen dat op je linker zij liggen de beste houding is, omdat het kindje dan de beste doorbloeding krijgt. Dus misschien wordt ie lekker actief omdat hij het naar zijn zin heeft! @mommy: mijn vk zei ook: als je je kindje minder voelt, gewoon bellen vanaf nu. Ook in het weekend. En het liefst overdag, hihi, voegde ze eraan toe Maar gewoon doen dus als je je zorgen maakt! Hier een zware dag gehad. Een directe collega is al sinds de kerstvakantie ziek en we hadden te horen gekregen dat ze kwaadaardige cellen heeft. Nu blijkt dat het al overal zit, en dat ze zelfs met haar familie al de begrafenis aan het plannen is. Zo bizar! Kan er echt niet bij dat het leven zo snel voorbij kan zijn. Zo oneerlijk! Dus nu bidden we om een wonder, want de vraag is hoe lang ze nog heeft. Nare hormonen helpen ook niet mee om dit te verwerken.
Sorry dames dat ik even heel associaal over mezelf begin maar ik zit er even doorheen. Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt en ik dus in mijn kraamverlof zonder werk kom te zitten. Ik weet echt even niet wat ik moet doen. Ik stress mezelf de pan uit en dat is echt niet goed. Dat weet ik. Heb sinds vanmiddag veel harde buiken en m'n kleine meisje is echt heel rustig voor haar doen. Daar maak ik me een beetje zorgen om. Iedereen zegt dat het niet aan mij ligt want ze moeten mensen met een vast contract plekken geven en aangezien andere locaties minder goed draaien hebben ze daar mensen over. Ik kan sinds ik het gehoord heb alleen maar huilen en maak mezelf helemaal gek. Hoe moeten we dat straks in hemelsnaam gaan doen met een kleintje en maar 1 inkomen? Ik heb zelf maar 5 maanden recht op ww uitkering en daarna is dat ook klaar. M'n vriend zegt dat het allemaal wel goed komt maar ik geloof het niet zo. Ik zie gewoon m'n hele toekomst in elkaar storten. We wonen in een appartement wat opzich prima is. Alleen hebben we geen cv. Maar een boiler en een gaskachel alleen in de woonkamer. We willen dol graag een huis. Het liefst koop maar dat zit er de komende jaren dus ook gewoon niet in. Net als een huur huis. Dat kunnen we helemaal niet betalen op 1 salaris. Dus dat heb ik al uit mijn hoofd gezet. Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad en eventueel tips? Ik ben echt ten einde raad... Ik zal morgen even terug lezen en terug schrijven
youngmommy, wat ontzettend naar Ik snap heel goed dat je stresst hoor!! Wij leven hier ook van 1 salaris in een klein appartementje en hier gaat het ook goed komen. Bij jullie ook dat weet ik zeker! Hebben jullie een beetje spaargeld? En ik neem aan dat je het meeste voor de baby al hebt, dus dat hoef je dan niet meer uit te geven. Je hebt 5 maanden WW, dat is op zich best lang (voor wat ik gewend ben te horen van mensen), na die tijd kun je toch gewoon weer proberen werk te zoeken? Ik weet niet of jullie duur huren, en/of jullie inkomen maximaal benutten, anders kun je eens kijken naar je uitgaven (dure abonnementjes, a-merken etc). Probeer (als dat lukt) niet teveel te denken aan wat komen gaat, je kunt er op het moment even niks aan veranderen. Dikke knuffel en probeer tot rust te komen! Ik las net in het 16-31 mei topic bij de bevallingslijsten dat Herrido (die hier dus ook meeschreef) is bevallen van een zoontje!! Ze was net zo ver als ik dus is heel veel te vroeg, maar kindje maakt het goed blijkbaar. Jeetje ik moet er echt niet aan denken dat ik al zou moeten bevallen. Zet je wel even aan het denken zoiets.. Anakoloet, jeetje dat is wel heel heftig inderdaad zoiets. Sterkte! Heb het pas van dichtbij meegemaakt. Mijn tante is vorige week overleden nadat ze eind december uitgezaaide darmkanker ontdekten. Ging ook zo snel allemaal.
@toekie heftig zeg.. ze hebben dus geen idee hoelang je schoonvader nog heeft? Pfff wat een nare situatie @anakoloet ja goed om jezelf denken meid! Heftig van je collega zeg... zo oneerlijk... @youngmommy adem in, adem uit. Ik snap je paniek alleen heb je er weinig aan. Ga morgen anders even alles op een rijtje zetten. Hoeveel vaste lasten enz. Dan krijg je overzicht en overzicht geeft rust. Dan erbij 5 maanden is best een tijd. Dan miss eerst een "rotbaantje" en vanuit daar verder kijken. Maar mijn tip (waar ik zelf altijd rust van krijg) is zorgen voor overzicht. Zet op een rijtje het inkomen van je man, totale vaste lasten en bedrag aan leefgeld en je ziet wat je overhebt/te kort komt. Sterkte!
Heftige verhalen meiden. Toekie ik hoop echt dat je schoonvader nog een tijdje bij jullie mag blijven! Hebben ze een idee gegeven! Is t een kwestie van maanden of weken? Wat naar zeg Anakoloet ook al zo heftig! Wat is het leven dan ineens eindig. sterkte! Vreselijk zulk nieuws. Youngmommy wat naar die onzekerheid over de toekomst! Hier wel een huis op een salaris (het mijne), dus het is te doen, maar ik heb gekocht in een tijd dat er nig koopsubsidie was en dat scheelt me 100 per maand aan vaste lasten. T is geen gigantisch huis maar groot genoeg. Sommige straatgenoten wonen in soortgelijke huisjes met 3 grote kinderen. Kale hypotheek is 700 pm en dan krijg je nog belasting etc. terug. Arbeidershuisje in de randstad. 70-75m3 inhoud ongeveer. Hier continu harde buiken door het hoesten. Begint nu wel echt naar te worden steeds die spanning op m'n buik :s hebben andere hoesters onder ons daar ook last van?
Haha ja inderdaad Dankjewel Ik had zelf niet zoveel contact met haar dus het staat niet zo heel dicht bij mij, maar vond t wel heftig en onverwacht.
Oh Lizz en Dufel komen nu ook binnen Heftig ook van je tante Lizz, gecondoleerd nog! En bizar dat herrido bevallen is. Ik moet er toch nog niet aan denken...
Oooh youngmommy, dikke knuffel voor jou. Helaas ben je een van de velen... Ik zit ook zonder werk Voor alles is een oplossing meid! Komt echt wel goed, denk maar aan jezelf en aan je kleine meid!!! Hatsie, ze heeft vandaag weer gemasseerd maar zo fijn is dat niet maar werktt wel!
Bedankt voor al jullie condoleances Hatsie; ik denk niet dat het de hik was, dat gaat zo snel niet volgens mij. Ik heb bij haar de hik wel eens gevoeld, maar dat was een paar keer per minuut, nu was het echt zo snel als m'n eigen hartslag (die al sneller is dan normaal). Toekie, sterkte met je schoonvader.. hij zal dus niet lang meer leven Ik hoop dat ze hier ook eigenlijk snel andersom gaat liggen, vind t echt naar als ze tegen m'n blaas en naar onder trapt.
Wat een nacht, wat een gehoest en wat een benauwdheid blegh... Kleintje is ook stukken rustiger. Logisch ook, m'n buik is steeds zo hard dat daar niet doorheen te schoppen valt. T is hier echt steeds 6 weken op, 1-2 weken af. Beh. Ben t hoesten zo spuugzat. Krijg er gewoon weer braakneigingen van, daar was ik eindelijk van af sinds een paar weken. Sorry, klaaguurtje
@youngmommy balen dat ze je contract niet gaan verlengen! Vooral nu! Je mag er nu echt wel flink over balen hoor, dan kan je over een tijdje weer met frisse moed op zoek naar een nieuwe baan. Wie weet brengt je dat wel tot iets heel leuks! Ik hoop het voor je @samsoko vervelend die verkoudheid he! Maar zo te lezen heb jij het nu zwaarder te pakken dan ik!
@lizz goed bezig haha je moet mij echt niks laten ophangen komt niet goed. Gecondoleerd nog met je tante heftig. Bij mijn oom was het ook binnen 2 maanden afgelopen inmiddels wel al 6 jaar geleden. @lienj thnx komt ook wel goed alles voor ons mopje. @toekie sterkte! Knuffel @anakoloet thnx! Jeetje heftig van je collega @youngmommy2be komt wel goed meid! Ik moet ook meteen na de bevalling gaan solliciteren Andes ook probleem wij wonen in rijtjeshuis! Ik ben vrij positief. Zou je daar nu niet al te druk om maken ook niet goed voor de baby! Knuffel Haha effe twee verhalen Gisteren was meneer lekker druk hele dag vannacht trouwens ook grrr! Ml probeerde gisteravond te voelen zegt ie ja gvd nu is ie stil. Legt ml daarna ze hand weer op mijn buik trap de baby toch flink hahah tja papa mag niet vloeken! Lag helemaal in een deuk hier! Vorige week is de buurvrouw bevallen van een jongetje leuk zo dicht op elkaar Hihi. Kreeg ik berichtjes via fb of ik al bevallen was hahahah omdat er blauwe slingers hingen. Hij woog trouwens ruim 5 kg pfff
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 18 mei: Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Babylovin - 1ste kindje it's a boy Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Februari: 12 feb: chantallcindy afspraak voor dieet. 13 feb: chantallcindy diabetes vpk. 13 feb: jennechie suikertest 17 feb: dufel bloedprikken suiker en ijzer 18 feb: toekie1985 Co vk 18 feb: leo85 Co vk 18 feb: youngmommy2be Co vk 19 feb: elske91 Co vk 20 feb: lienj Co vk 20 feb: laratje Co vk 23 feb: dame84 Co ijzer ,vingerprik. 23 feb: chantallcindy groeiecho en Co gyn. 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta 24 feb: dufel Co vk 25 feb: lizzthrasher22 Co vk 26 feb: jennechie Co vk Maart 02 mrt: anakoloet Co vk 14 mrt: dufel groeiecho 17 mrt: dufel Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
10-ponder, dat is een flinkerd van je buurvrouw! Leuk inderdaad zo dicht bij elkaar! Hahaha gelukkig waren de slingers nog niet voor jou, dat zou griezelig vroeg zijn!
dat gaat wel lukken denk ik haha ik ben lenny ben 29 jaar en heb een geregistreerd partnerschap sinds juli vorig jaar. woon samen met me vriend en zoontje van 2 in budel dorplein we zijn op dit moment 27 weken in verwachting van een tweede en we krijgen een dochtertje werk in een keurslagerij en als je nog iets wil weten hoor ik het wel
ben hier pas sinds kort maar ik doe mee aan de buik van de maand zouden jullie asjeblieft willen stemmen