Samsoko, wat vervelend meid! Lekker wat dampo onder je voeten smeren, dikke sokken eroverheen en in bed gaan liggen! Knuffel. Chantal, wat leuk dat jullie knul zo hard schopte Jeutje 5 kilo... Moet er niet aan denken haha! Volgens mij gaat er ergens met een kleurtje iets mis in de lijst. Ik heb heerlijk geslapen. *pakt de popcorn er maar weer bij*
Aah samsoko das wel heel vervelend.. misschien lekker warm kruikje erbij? Wow 5 kilo!! Mijn hemel zeg hoe krijg je dat eruit!! Ben heel benieuwd hoe ze ons mannetje schatten op de groeiecho Haha Lara jij met je popcorn ik zeg niets....
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 18 mei: Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Babylovin - 1ste kindje it's a boy Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Februari: 12 feb: chantallcindy afspraak voor dieet. 13 feb: chantallcindy diabetes vpk. 13 feb: jennechie suikertest 17 feb: dufel bloedprikken suiker en ijzer 18 feb: toekie1985 Co vk 18 feb: leo85 Co vk 18 feb: youngmommy2be Co vk 19 feb: elske91 Co vk 20 feb: lienj Co vk 20 feb: laratje Co vk 23 feb: dame84 Co ijzer ,vingerprik. 23 feb: chantallcindy groeiecho en Co gyn. 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta 24 feb: dufel Co vk 25 feb: lizzthrasher22 Co vk 26 feb: jennechie Co vk Maart 02 mrt: anakoloet Co vk 14 mrt: dufel groeiecho 17 mrt: dufel Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Hahah had het niet gezien de kleur thnx! Hahah nee vijf kilo moet er ook niet aandenken haha denk ook via keizersnee maar weet niet zeker. Haha popcorn. Hier trouwens pissig hebben ze ineens wielbouten van mijn auto gejat why? Dus zo effe langs de garage. Ben trouwens zo moe zoonlief is sinds gisteren ochtend al zo druk vanacht om de 2 uur werd ik wakker pff. Dus dacht vanmorgen effe douchen hielp wel maar na uurtje begon ie weer hahah
Haha Dufel... Nou zeg je niks... Daarvoor pakte ik juist die popcorn erbij Ooooh chantal dat meen je niet! Wat een eikels! Hopelijk kun je snel weer verder!
Samsoko, ahh bah dat is echt vervelend dat hoesten!! Ik heb dat twee jaar geleden een tijd heel erg gehad, ik moest toen ik nog een studie deed steeds de klas uit omdat anders niemand nog verstaanbaar was, ging indd ook tot kokhalzen toe. Beterschap en sterkte meis! Ik heb helaas geen tips voor je maar hoop dat het snel over is. Chantal, whaha dat is grappig hè. Dat had ik laatst ook, ik lag in bed en ze was de hele tijd stil, m'n man legt zijn hand op m'n buik en ze begint te schoppen lennyt, hoezo heb je 16 augustus controle bij de vk dan? Lijkt me nog vrij ver weg toch haha. Welkom! Weet niet of je geregeld op het forum zit maar we kletsen veel dus is soms misschien moeilijk bij te houden Ik wil ook weer een echo! En ik heb echt helemaal niet het idee dat ik echt onder controle sta bij een vk. Hebben jullie dat ook, ik vind het echt lang duren al die afspraken. Nog 2 weken en het lijkt alweer een eeuw geleden dat ik er voor het laatst was Eindelijk weer een dansje doen: 25 weekjes
Youngmommy, wat ontzettend naar! Heel erg balen, kan me voorstellen dat je van slag bent. Heb je een beetje kunnen slapen? Het komt vast goed meis, je moet nu echt even het bericht verwerken maar daarna kun je weer helder denken. Jullie bedenken echt wel een oplossing! Wij hebben heel lang antikraak gewoond, dat beviel supergoed. Een hele gezinswoning voor ons tweetjes, voor 200 euro huur per maand. Misschien kun je zoiets vinden in jullie stad/dorp? Gecondoleerd Lizz! Dat is nog veel dichterbij, heftig hoor! Sterkte samsoko! Misschien even een lekkere wandeling maken? Frisse lucht? Hier is het best lekker weer. @Vk: ik vond het in het begin super weinig, maar nu vind ik het wel fijn. Er zit nu 3 1/2 week tussen en dat vind ik wel prima. Als er iets is, kun je altijd bellen toch? En die controles stellen niet zoveel voor, dus om die nou elke week te hebben..kost zoveel tijd. Ik vind het dus wel lekker zo!
Bedankt voor je condoleance Ja klopt hoor, die controles stellen ook niet zoveel voor, maar ik vind het altijd fijn om even 'in person' te praten met iemand die er verstand van heeft haha. Het is voor mij ook een beetje sociaal contact, ik ben de hele dagen verder alleen hè (afgezien van m'n man haha ).
@echo duurt ook nog ruim 4 weken hoor Lizz.. vind ik ook te lang duren maarja.... @controle vk. Vind het wel heel lekker dat het om de 3 weken is nu. Maar liever nog vaker hoor. Ben soms zo'n onzekere doos
Ja, dat is ook zo Lizz. Contact en aanspraak zijn ook fijn! Gelukkig mag je na week 30 om de 2 weken en daarna elke week, dus het wordt er alleen maar beter op!
Ik denk dat ik vanmiddag toch even bel met de huisarts. Ik heb weer pijn in m'n rug, nu vooral aan de andere kant.
Ik vind 4 weken tussen de afspraken ook vrij lang duren, de laatste dagen voor de afspraak ben ik meestal een beetje nerveus/onzeker of alles wel goed gaat met de baby! Ik vind het wel fijn dat het na mijn volgende afspraak elke 3 weken is . Welkom Lennyt, schrijf lekker met ons mee!
Nou ik had gebeld en ze wilden dat ik even langskwam omdat ze 't niet vertrouwden. Dus ben heengegaan met lood in de schoenen, en moest ook weer een plasje meenemen. Ze heeft m'n rug gecheckt, bloeddruk en temperatuur. Alles was gelukkig goed, ze zei dat het niet mijn nieren zijn, maar mijn rugspieren. Ik heb er zoveel last van omdat m'n buik in korte tijd zo vooruit is gaan staan. Volgens de urinecontrole leek de kuur wel te helpen. Dus ik ben echt mega opgelucht!! Als ik eventueel toch klachten zou houden kan ik gewoon weer een plasje inleveren maar voor nu lijkt de kuur te werken. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik zelf nogal pessimistisch was en het niet op een spier wilde afschuiven, anders had ik die hele blaasontsteking nooit ontdekt! Enige nadeel ervan is dat ik er waarschijnlijk de rest van de zwangerschap mee blijf lopen, met die rugpijn. Ik ga wat oefeningen proberen en hopen dat het helpt!
Ow gelukkig lizz. fijn dat je meteen mocht komen! Hier gelukkig meer afspraken en echo's zeker nu ook met suiker dan kijken ze meer naar de groei. Morgen naar de dieetist ben benieuwd!
Gooi ff die popcorn naar me toe.. pff vermoeiend die egotrippers. Maar goed, heb wel bijgelezen maar moet mijn sluitronde op het werk doen (wel met de auto want lopen gaat niet meer lukken) Zoiezo even een paar condoleances en sterktes jullie kant uit.. is allemaal wat pittiger als je zwanger bent.. (oeff hoop niet dat jullie popcorn pakken bij mijn ego verhaaltje haha)
Fijn dat alles in orde is Lizz! Gelukkig maar. Als je nog tips wil voor bekkenoefeningen; ik heb een paar goede oefeningen van de fysio die helpen tegen lage rugpijn.
Veel succes morgen Chantal! Ben heel benieuwd met wat voor dieet ze aankomt. Hopelijk kun je je er een beetje in vinden en zie je er niet te erg tegenop! Ik denk dat ik het best erg zou vinden als ik ineens zou moeten stoppen met koekjes en zoet enzo, ben er nu zo gek op.. Jabinca, hahaha, nee hoor geen popcorn nodig (al is het wel heel lekker!). Hier gaat lopen ook steeds moeilijker! Ik moest vanmiddag even een stukje fietsen, nou ik wist niet wat me overkwam, het lukt gewoon bijna niet meer. Zag er vast ook smakelijk uit met m'n benen wijd :') Anakoloet, ja ik heb een paar oefeningen opgezocht, ik moet ze alleen eens gaan volhouden! Zo'n oefening waarbij je rondjes moest draaien met je heupen. Maar als je nog tips hebt zijn ze altijd welkom!!