Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zal ik doen.. :) Als ik eraan denk.. Maar denk het wel hoor!
    Kijk iedere week wel eventjes! Komt in orde!
    Ik duim ook voor jullie!

Liefs van mij!

2. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Snap ik! Ziek zijn sucks ;)

Veel plezier alvast

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oh BlijeIk wat goed!! Duimen dat het allemaal goed gaat deze keer! Leuk dat je nog af en toe komt meespieken, en af en toe meeschrijven mag natuurlijk ook altijd!

@ bevallen: Hier in het ziekenhuis. Wilde ik bij de 1e ook graag, er is hier een geboortecentrum, maar vanwege meconium in het vruchtwater toen ingeleid. Deze keer heb ik een plaatsingsindicatie voor de verloskamers vanwege wat problemen met de geboorte van de 1e door haar schouder die nogal klem zat.. Dus beval wel in 1e instantie onder begeleiding van de VK, maar wel op de juiste plek mocht er iets niet goed gaan.. Vind het zelf een prettig idee en heb vorige keer het ziekenhuis ook als prettig ervaren..

@ kraamzorg intake: Hier over 2 weken. Stelde bij de vorige niet zoveel voor hoor, hebben nergens naar gekeken.. Even overleg hoeveel uur je krijgt en wat je ervan kan verwachten enzo. En ze bestellen de klossen voor het bed en andere hulpmiddelen die je nodig hebt..

@ vakantie: Wij zijn laatst nog een weekendje naar Brussel geweest met z'n tweetjes.. Denk niet dat we nu nog weggaan..

Fijn weekend allemaal! Wat veel geschreven vandaag haha.. Wij hebben net lekker gegourmet met z'n tweetjes toen dochter op bed lag, zijn vandaag 4,5 jaar getrouwd :D Morgen gaan we met vrienden uit eten.. Dochtertje gaat morgen logeren bij opa en oma, en wij het oude behang afhalen op de babykamer.. En dus ff lekker ontspannen 's avonds :)

4. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Jij genieten hoor! :D

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat lekker Leo. Lekker even met zn 2tjes :)

Wat als je bed niet op klossen kan? Ik betwijfel namelijk of dat gaat lukken bij ons

6. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Dankje Dufel! :)
    Ik zou dat bij de intake gewoon even vragen. Ik ga me daar nog helemaal geen zorgen om maken :D

Oh gezellig hoor Leo! Veel plezier!

De rest: een fijn weekend!! Weet niet of ik tussendoor nog zal reageren/lezen, anders lees ik volgende week ff terug. :)

7. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat zoveel van jullie ook nog een paar dagen lekker met z'n 2-en weg gaan in binnen/buitenland! en Hatsie: ik denk dat het nu geen +40 graden gaat worden in Athene, daarom zijn we ook nooit in de zomer die kant op gegaan hahaha.

BlijeIk: ik ken je niet, maar ik wil je wel graag feliciteren! Zo'n posotoeve test is super! En ik zal voor je duimen dat alles goed gaat!

@bevallen ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. We zijn al bij 1 voor een info abond geweest en we willen nog bij een ander gaan kijken. Ik vind het vooral voor een eerste bevalling wel een fijn idee dat alle medische hulp voor handen is, indien nodig.

Fijn weekend allemaal!

8. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Wil ff snel reageren:

Blijeik: wat ontzettend goed nieuws!!!!! Ik ben zo blij voor je!!!!
    Ik duim mee op een mooie plakbeeb!!! :D :D :D
    Het is je zo enorm gegund meid!

9. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd, Blije ik! Ik ken je ook niet, maar een positieve test is altijd een superbericht. Je zult met jouw ervaring ws niet helemaal onbevangen zwanger zijn. Hoop dat je er ondanks dat van kunt genieten!

10. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @vakantie wij willen in november met ze drieën Hihi lijkt me zo leuk!
    Ml begon gister al ow zijn we met kerst ook met ze drietjes hahah.

@valentijn hier niet zoveel heb wel shirtje voor de baby gekocht. Waarop staat SST papa en ik kijken voetbal! Hahah wilde wel wat doen maar gaat hier momenteel niet zo met onze relatie :(

@blijeik yeaaah super meid gefeliciteerd !

@kraamzorg hier nog niks gehoord geloof dat ze eind deze maand bellen voor een intake.

@prikken tot nu toe blijft mijn suiker goed laag dus ben positief:) hopen zo blijft.

11. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    BlijeIk, wat ontzettend gaaf!!
    Gefeliciteerd met deze ontzettend positieve test!
    Hopelijk heb je een hele voorspoedige en vooral fijne zwangerschap!
    Ik ga voor je duimen!

Intake kraamzorg: hier al gehad 2 week geleden.
    Stelde niet veel voor. Hoe de urenverdeling is opgebouwd, wanneer je moet bellen, wat je van ze kan verwachten.
    Ze heeft bij ons verder nergens naar gekeken.
    Ik wil ook heel graag thuis bevallen...
    Hopelijk kan en mag dat allemaal, nog even de testen afwachten.
    Ons bed kan ook niet op klossen, en de kraamzorg gaf aan dat we een 1 persoonsbed in de woonkamer konden plaatsen.
    Ook bevallen sommige vrouwen op de keukentafel( mits deze lang genoeg is), en je kunt ook een hoog-laag bed huren via thuiszorg.
    Je eigen bed ophogen dmv matrassen op je eigen matrassen leggen mocht ook, maar naar mijn idee ligt dat niet zo heel stabiel..

Fijne Valentijnsdag voor iedereen!
    ❤️

12. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    wat zijn jullie snel hey jullie zijn niet bij te houden hihi :D

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @chantal vervelend meis dat het wat minder gaat. Even een dipje? Als je je hart wil luchten mag je me altijd pb'en. Miss is het weekje samen straks wel even nodig en is het daarna weer helemaal goed

@kraamzorg ik wacht gewoon af wat ze erover zeggen. Ik heb geen ruimte voor 1 persoonsbed oid. En wil toch niet thuisbevallen. Ik las ergens dat ze dan niet je bed gaan verschonen ofzo als hij niet op klossen staat. Nou als dat het enige is dan doen we dat wel zelf ;)

Fijne valentijn allemaal♡

14. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Hè chantal, wat rot dat het niet zo lekker gaat. Enig idee waardoor het komt?
    Als er iets is mag je me altijd pb'en. Knuffel.

@kraamzorg: hebben jullie allemaal al iets er van gehoord?
    Ik heb me aangemeld in week 11 of 12 en nooit iets van gehoord. Schijnt normaal te zijn? Zal binnenkort wel eens bellen anders.

@bevallen: ik wil graag thuis bevallen.
    Ik krijg echt de kriebels van ziekenhuizen en zie het echt niet zitten om in een ziekenhuis m'n kind op de wereld te zetten ☺️
    Als het niet anders kan dan is het zo maar ik wil het zeker thuis een goede kans geven.

Happy valentinesday!!!
    Ik heb voor vl een geurtje gehaald. Heel cliché haha maar zijne was op dus vandaar.

Hier al een paar dagen een drukke beeb in m'n buik :D heerlijk!

15. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjee! ;)

16. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel meid! :)

17. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zal even in het geheel reageren.. Allemaal heel erg bedankt!
    Liefs!

18. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @Dufel: nou als je het niet durft moet je het ook zeker niet doen, want dan kun je niet ontspannen en dat helpt niet bepaald mee.
    Warom denk je dat jouw bed niet op klossen kan dan? dat is wel verplicht. maar bierkratjes mag ook hoor, als dat wel wil.

@Leo: wat gezellig samen gourmetten. En nog gefeliciteerd ;) ik ben de 4,5 jaar al gepasseerd maar geen idee wanneer dat was haha. ff denken, oh 28 november was dat, die halve jaren sta ik niet bij stil.
    28 mei zijn wij 5 jaar getrouwd, zou wel leuk als deze kleine spruit dan wordt geboren :D

@kraamzorg: ook nog niks van gehoord, maar volgens mij zouden ze bellen als ik 26 weken zwanger zou zijn, dus dan zal ik aankomende week wel een telefoontje krijgen.

oh valentijn doen we eigenlijk niet echt iets mee. vinden wij een beetje onzin.

19. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Was nog even benieuwd (misschien is het lang voorbij gekomen): maar is er iemand van jullie ook op moederdag uitgerekend? Dat lijkt me zo grappig en speciaal!

Mijn moeder is zelf van 11 mei. Ik ben de 26ste uitgerekend maar wil haar graag vernoemen als het een meisje is. Dus stiekem hoop ik dat ons kindje rond de elfde geboren wordt. Kleine kans overigens, want beval tot nu toe met 40+4. Haha.

20. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Even een buikfoto. Moet nog bijlezen vanaf gistravond maar dat doe ik later ff.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina