Ook ik ben benieuwd naar de echo's! Jullie houden ons in spanning dames! @Scarlett: Mooie test! Een echte knaller Ik hoop binnenkort ook zo'n test in handen te hebben, ze lopen nu gelukkig al mooi op! Wat betreft het geslacht: wij hebben daar nog totaal niet over nagedacht. Ik heb zelf altijd gedacht dat ik een jongensgezin zou krijgen, maar het kan natuurlijk net zo goed een meisje zijn Gelukkig hebben we nog zo'n 16 weken om erover na te denken of we het willen weten! Haha! Verder geen enkele klachten hier. Dat maakt soms ook wel een beetje onzeker. Af en toe wel een krampje onderin, maar dan denk ik weer: ojee, ik kan ook gewoon alsnog ongesteld worden! Daarom maar elke dag een goedkoop testje van Zwanger&Kids om te kunnen zien dat ze gelukkig netjes oplopen!
Loes die spagettiesaus komt me bekend voor zelf ook last van alleen als k die pot al zag kon ik weer rennen tot grote hilariteit van manlief
Wauw!! Wat is dat bijzonder zeg!! Helemaal verliefd op ons frummeltje! Ben 6 wkn en 1 dag en het hartje klopt!!! We konden het zelfs al horen!! Helemaal gelukkig!! En we hebben de allereerste foto van ons kindje! Scarlett: mooie knaltest!! Super! Geslacht willen wij wel heel graag weten! Maar denk wel dat we het stil proberen houden..
Gefeliciteerd Ballerina! Lijkt me ook heel bijzonder om dat te mogen horen! Wij zijn op vakantie als ik ongeveer 8 weken zwanger ben. Hopelijk krijg ik nog een echo voor die tijd, anders ben ik alweer bijna 9 weken. Dat duurt nog zo lang! Voor die tijd zou ook leuk zijn, omdat we met mijn schoonouders op vakantie gaan. Lekker een weekje naar de zon. Maar we gaan het hun vlak van te voren wel alvast vertellen, want ik drink die week natuurlijk geen druppel alcohol en hang misschien wel elke ochtend boven de pot. Met een echo erbij zal het bericht dan nog mooier zijn!
Dank jullie wel!! Gun het jullie ook allemaal zo!! Echt super mooie ervaring! Gek is dat he, het is zo groot als een erwt (4mm) en er klopt gewoon al een hartje in! Mag over 3 weekjes alweer terug! Kan nu al niet wachten! Ooh heerlijk zus! Nog even naar de zon! En zou inderdaad leuk zijn om nog een echo te krijgen daarvoor. Misschien moet je het gewoon uitleggen, dan mag dat vast wel toch?!
Wonder boven wonder nog aardig kunnen eten.. Morgen een drukke dag op het werk en savonds een feestje.. Ik rij dus het antibiotica excuus hoeft nog niet ingezet te worden.. Maar nu lekker met de benen omhoog en de bolle buik op de bank.. Misschien nog even in bad.. Fijne avond!
Even mijn bolle buikje.. En ik had hem net weer mooi plat! Hahaha Wilde deze nog even met jullie delen.. Nu mijn bedje in.. Tot morgen!
Fijn dat de echo goed was ballerina Hier niet kunnen slapen harstikke moe pfff Wij willen ook weten wat het wordt. Maar eerst maar twee goede echo s doorkomen.
Ja idd! M'n zus heeft het mij verteld nadat ze het haar man had verteld en ik had het haar ook verteld zodra mijn man het wist! Haha dus wij wisten het heel snel! Gaan idd binnenkort lekker dagje shoppen voor leuke kleding! Mooie mvm test!!! Lekkere knaltest!
Goedemorgen dames, hoe gaat het? Hier nog steeds met vlaagen misselijk maar het zet gelukkig niet door, savond heb ik er iets meer last van.. Scarlett1985, Wat een mooie knaltest! BallerinaN, Wat heerlijk dat de echo goed was, en een mooi geluid is dat he, echt een wonder zo klein. loes1990, Mooi buikje.
Goedemorgen ! @ 2011mamma hier gaat het goed alleen kom ik echt heel moeilijk In slaap terwijl ik de hele dag door moe ben. Herkent iemand dit? Hier gelukkig nog niet veel last van misselijkheid. Ben benieuwd of er al iemand iets gekocht heeft voor de kleine?
Ja dat moeilijk kunnen slapen heb ik ook! Heel irritant terwijl ik overdag wel zo in slaap kan vallen. Nee nog niets gekocht voor de kleine. Als we het hartje hebben gezien wil ik een leuk pakje gaan kopen♡ Net gebeld met echocentrum. Donderdag 2 okt om 9.15 hebben we de 1e echo!!
Meiden, wat leuk om te zien dat er zoveel meiden in de zelfde periode zwanger zijn Ik ben volgens mijn berekening uitgerekend op 17 mei! Zou ik bij jullie in de groep mogen? Het is mijn eerste zwangerschap, dus allemaal erg spannend!
Hai meiden! Graag voeg ik me toe aan dit groepje! Als dat mag van jullie! Ben waarschijnlijk 7 weken in verwachting.. Best pril nog, erg onzeker, 29-09 1e echo! Ons eerste kindje, eigenlijk gelijk "raak".. Ik ben superblij, wel voorzichtig blij. & mijn vriend kan het nog niet echt bevatten! In de eerste weken veel last gehad van erge buikkrampen, nu niet meer aanwezig! Beetje moe, en enorm veel puistjes! Erg vervelend, maar neem het er allemaal graag bij! Wat voelen jullie? Ben erg benieuwd naar ervaringen! Liefs!