Ik reageer ff kort, ben niet thuis vandaar. Mooie foto Jabinca! Chantal wat naar dat het niet zo goed gaat met je relatie! Misschien helpt het weekje weg een beetje. Was vandaag bij m'n nichtje (2 jaar jonger dan ik), en ze vond t zo speciaal dat ze de baby gevoeld heeft.
@toekie ik had het er met vriend over en hij zei dat het lastig is haha verder weet ik ook niet hoe het zit. Zal eens vragen aan kraamzorg @hatsie nee niet uitgerekend op 10 mei. Maar zou wel graag op die datum willen bevallen haha @jabinca mooooooi!!! @lizz speciaal he ♡
Hey dames, ik heb bijgelezen hoor hihi. Wat weer een drukte. Maare allereerst blijeik, superr gefeliciteerd. Ga ervan genieten, ik hoop voor je dat t blijft zitten. Chantal, sterkte in de relatie, af en toe een dip is niet erg, vind valentijnsdag veel te commercieel. Volgende maand ook al 3jr getrouwd, gaan we vast wel lekkr uit eten. Weekendje weg hebben we in november al gedaan, maar goed ook want zie t echt niet zitten nu weg te gaan met me bekkenpijn. Gisteren gebeld door de kraamzorg. In week 10 een intake. Heb in het begin wel even mailcontact met ze gehad dat ik bij me zorgverzekering moest melden dat ik zwanger ben en voor hen koos. Anders konden ze niks declareren. gewoon ff bellen, zou lullig wezen als je dus niet geregistreerd staat hihi. Wat betreft de klossen, wij hebben een boxspring dus gewone klossen werkt niet. Mijn zusje had hetzelfde probleem en heeft houtklossen laten maken door me oom, deze hebben wij ondertussen al in huis. Tis echt niet alleen dat ze dan niet het bed gaan opmaken maar ergonomisch met de bevalling etc. Is dus wel verplicht. Gisteren had ik veel energie, mede door het heeeeeerlijke zonnetje. Dus ben op de babykamer aan de slag gegaan. Kaartje uit de gekochte kleertjes gehaald en alvast in de kast gedaan, moet nog gewassen worden hoor. Verder alle accesoires een plekje gegeven en de babyboxen uitgepakt. Oftewel geen enkele rommel meer maar een kant en klaar kamertje.. laat t kind maar komen... (over 79dgn hihi) Jullie moeten me trouwens zien liggen hihi, lig sinds half 9 al in bedje. Film was nix an enben moe dus dan maar verstandig zijn. Kind was zo actief dat ik me shirt omhoog heb om me belly zien te bewegen. Een echte alien hihi... het reageerde ook het het licht van me telefoon trouwens. Gewoon genieten, even moeder en kind time. Nu lekkr slapen...
Thnx dames @hatsie hier niet rond de 10 wel rond mijn moeders verjaardag die is 24 mei jarig. @relatie pff om lang verhaal kort te maken. Door die drie eerdere miskramen is onze relatie echt getest. Ml is in die periode gaan chatten met aandelen niet extreem ofzo gaat waarschijnlijk maar om 3 x dat was eind 2012 ik vermoed ook dat hij toen is vreemdgegaan maar hij zegt dat dat absoluut niet zo is. Nouja door al die onzekerheid werd ik vorige zomer depressief zelfs suïcide poging gedaan ml doet nu wel zijn best . Hij helpt nu bij wat ik niet kan. Maar mis gewoon net beetje extra moeite,aandacht. Gister ook Valentijnsdag ml wil de hele dag carnaval kijken of tv:s pfff. Ik denk ook wel dat het beter gaat na weekje weg. Hoop alleen dat het een keertje goed gaat en goed blijft.
@chantal snap je onzekerheid en ook je gevoel van dat stukje extra aandacht. Dat hebben wij als vrouwen (de meeste dan) gewoon soms ff nodig.. Misschien is het een idee om het hier eens rustig over te hebben met hem? En dan wel gewoon duidelijk zijn over je gevoel en zeggen dat je dit nodig hebt.. *knuffel*
Thnx ja maar denk ook wel dat hormonen nu nog meer versterken! En diep van binnen vertrouw ik hem hoor. Weet 100% zeker dat ie daarna niks meer heeft gedaan. Praten helpt niet superveel hebben we afgelopen week gedaan maar dan gaat het paar dagen goed en vervolgens begint het weer. Hoop dat het weekje weg helpt
Oef chantal, ik snap je onzekerheid wel hoor. Lastig zeg. Hoop dat het weekje weg goed doet voor jullie knuf! Hatsie, nou wie weet ben je deze keer eerder haha. Ik ben zelf 1 dag te laat geboren, mijn halfbroertje 10 dgn te vroeg maar mijn halfzusje 6 weken te vroeg... Wat een heerlijk weertje he dames! Heb hier alle ramen en deuren openstaan, heerlijk. Laat die lente maar komen, krijg hier zoveel energie van!!! Hier is het carnaval maar ik geef er geen bal om, meestal zijn we met de carnaval op wintersport maar dat ging dit jaar niet lukken Ik ga nu niet meer op m'n snowboard staan en vl wil niet zonder mij gaan
Ja echt superlekker weer! Al vind ik het nog wel fris. Maar denk dat het bij jou net nog iets warmer is Lara Hier druk weekendje gehad. Gister paar winkels in geweest, geslaagd voor kledinghangers yeah! Verder een berg schoonmaakspul gekocht. Vandaag een verjaardag en straks uiteten. Hopelijk kan ik een beetje eten. Volgende week gaan we beddengoed enzo kopen. Dus ff rondje hema/babydump enz Woensdagavond nog even langs de ikea als alles doorgaat. En dan hebben we echt wel het grootste gedeelte in huis als we een beetje goed slagen. Hoe was jullie weekend?
Chantalcindy Lastig meid. Is normaal dat je tijdens de zwangerschap wat meer aandacht wil. Straks lekker een weekendje met zen 2tjes weg. Komt wel weer goed.
Dankjewel dames komt ook wel weer goed! Hier wel oké weekend gehad hier was/ is het carnaval ml houd er wel van ik niet zo. Zaterdag hebben we samen wat huishouden gedaan en ml wilde de optochten kijken op tv. Zondag zijn we even naar de camping geweest waar onze stacaravan staat om te kijken of de sneeuw schade had gebracht gelukkig viel het allemaal mee Ml is hier nog twee dagen vrij aangezien het bedrijf dicht is ivm carnaval. Vandaag gaan we even naar de milieustraat onze tuin ligt vol troep door het klussen dus even alles opruimen zodat de tuin weer netjes is. Verder samen huishouden doen en lekker csi kijken samen en even naar de stad om een kraamcadeau te halen voor de buren. Straks bellen naar de diabetes verpleegkundige of ik insuline moet niet maar waarschijnlijk wel als naar mijn waarder kijk vooral in de ochtend. Hoogste waarde is 8,7 dus valt wel mee!
Chantalcindy Goed om te horen dat je een fijn weekend gehad hebt. Lekker samen dingen doen nu hij nog 2 dagen vrij is.
Chantal ik begrijp je onzekerheid volkomen. Hier nog 1 die zo onzeker als de pest is daardoor. Gaat gelukkig wel stukken beter, maar onzekerheid blijft er zo nu en dan wel. Mocht je eens willen praten ben ik er voor je! Sorry dat ik niet 'veel' meer reageer.. Maar nu manlief weer thuis is doen we vaak andere dingen en ook niet altijd de 'puf' om overal op te reageren. Komt hopelijk snel weer 😊
Chantal hopelijk gaat het snel wat beter met je relatie. Succes bij de diabetesverpleegkundige! Hier druk weekend gehad, al het oude behang is nu van de babykamer af, nu nog klein beetje schuren en schilderen en dan kunnen we volgende week gaan behangen Ik lees altijd wel mee maar ook niet altijd tijd om te reageren!
Lekker ff eruit Dufel!! Hoop dat je hebt genoten! Chantal, klinkt als een fijn gezellig weekend met z'n 2en wat rommelen! Hier ook nog 2 dagen extra weekend. Hoewel vl nu wel even is werken, tot vanmiddag en dan hebben we morgen de heeeeeeeele dag saampjes Ik ga gauw uit bed, kijken of mijn paardenvriend al wakker is
@jabinca: groeit bij jou ook lekker he, mooi. wat leuk he, met die kleertjes bezig zijn waarom wil een boxspring niet op klossen dan? want wij hebben ook een boxspring en de vorige keer heeft die ook gewoon op klossen gestaan hoor. geen probleem. was er alleen wel veel nodig, 12 stuks, maar dat wou prima. @chantal: wat verveledn dat je zo onzeker bent over je relatie. ik hoop dat het straks beter gaat tussen jullie. sterkte meid. nou 8.7 klinkt toch prima chantal? beter, ik duim voor je! @lara: wel lief dat je vriend niet zonder jou op wintersport wil ja heerlijk he dat weertje? daar word ik ook helemaal super blij van! ik kan echt genieten van die eerste zonnestralen! krijg ik weer helemaal een voorjaarsgevoel en nu lijkt het ook of de bevalling dan dichterbij komt lukt het rijden nog steeds trouwens? wil dat wel met rug? wel voorzichtig zijn he. @dufel: hier in het noorden wordt ook wel varnaval gevierd, dus met mn zoontje naar de optocht wezen kijken, was wel leuk. maar achteraf is er een drama gebeurd (in Ter Apel) misschien hebben jullie dat wel op de radio gehoord. gelukkig hebben wij er niks van meegekregen.
@herrido dankjewel! @elske91 is idd ook stukje onzekerheid. Krijg ik denk ook niet helemaal weg. Al werkt manlief nu wel beter mee. We hebben nog even gepraat tot nu toe helpt het dus hopen zo blijft! @leo85 dankjewel @laratje lekker twee dagen extra. Ml os hier flink de tuin aan het opruimen is nu naar de milieustraat ik wilde mee maar gaat niet zit met prikken pff die tijden haha. @toekie1985 thnx! 8,7 na eten is ook prima aangezien ie na de test bijna 12 was maar tijdens zwangerschap willen ze hem onder de 6,5 hebben de gehele dag! Helaas moet ik toch gaan prikken voor het ontbijt en voor het avondeten geen grote hoeveelheden. Mijn suiker was ook niet veel te hoog op ze hoogt 8,7 wat normaal goed is maar tijdens zw willen ze onder de 6,5 zitten dus straks insuline pennen ophalen gaan we vanaf vanavond spuiten wel besloten om in mijn been te gaan spuiten ipv buik toch prettiger idee. En dan woensdag weer contact om te kijken of de insuline hoog genoeg is. Moet 4 eenheden spuiten niet veel. Het is wel een hele aanpassing blij dat ik thuis zit moet nu dagcurves prikken elke dag op bepaalde tijden eten op bepaalde tijden hahah. Dieet mocht niet lager anders krijg ik te weinig binnen. Het is even wennen maar we blijven positief hoor! Alles voor de kleine man
Hoi meiden., Phoe wat is er weer veel geschreven!! Fb gaat een stuk makkelijker dan krijg je meldingen binnen en reageer je vrij wel gelijk! Hier moet je echt op internet en weer zoeken wat ik voor het laatst gezegt had en moet ik vaak meer dan 7 pagina's terug lezen...pff echt veel.. En niet altijd veel zin in,, sorry meiden voor het zeuren. Ik heb wel interesse in al jullie verhale.. Maar het is zo veel Hahaha!! Ff in.het algemeen reageren,, Meiden die bij de vk zijn geweest gelukkig heb ik niks geks gelezen! Gelukkig dat t goed ging! En mooie buikjes voorbij zien komen!! Drukke tijden zie ik ook voorbij komen.. Het is wel lekker als de tijd snel gaat! Voor je het weet moet jè nog maar 11 weken net als ik!!! Gaat zo snel meiden! Kamertjes, kledin, bedjes! HaHah geweldige verhalen! Wij hebben.onze jace zijn kamer nog steeds niet klaar!! Moet wel snel gaan gebeuren.. Hij moet ook wennen aan zijn nieuwe bed en.kamer voor de baby komt! Dalijk zit ik met de baby en jace snachts omdat jace niet gewend is aan zn nieuwe kamer! Zit ik echt niet op te wachten!! Zijn 2 maanden wel genoeg om te wennen aan een kamer? Zoals jullie al hadden.gelezen! Ik moet nog 11 weken.. Vandaag 29 weken dansje! Dames geniet van het lekkere weer deze week!! Dikke knuffel van deze kant!
Chantalcindy: wat vervelend dat je zo onzeker bent over je relatie. De hormonen helpen daar ook niet bij helaas. Hopelijk krijg je het vertrouwen weer snel terug! Wat leuk dufel een weekendje weg. Lekker nog even samen genieten en van elkaar Dame85: 29 weken alweer gaat super snel he. Hier ook alweer 27 weken en vind het heel snel gaan. Moet echt even gaan genieten van mijn buik en de bewegingen. Hier ook afgelopen weekend weinig tijd gehad om bij te lezen en schrijven. Zaterdag zijn mijn man en ik getrouwd We hebben echt een super dag gehad! Mijn familie was overgekomen om bij de bruiloft te zijn maar die zijn gister weer weggegaan helaas dus het is nu weer erg stil hier. Door de hormonen merk ik dat ik het erg moeilijk vind om afscheid te nemen. Gelukkig vlieg ik over een maandje naar nederland voor een weekje. Hebben er dames ervaring met vliegen rond de 32 weken?
Gefeliciteerd blijeik! Wat een goed nieuws, ik duim voor je dat het nu allemaal goed gaat! Geniet ervan
@chantal: he wat jammer dat je toch moet spuiten. nou, is helemaal niet hoog. maar goed dat zal wel beter zijn anders zou het niet hoeven. ja spuiten in je buik kan vast wel maar zou mij ook niet prettig lijken. lekker in je been doen, of je bovenarm kan ook. 4 EH is inderdaad niet veel, dat scheelt weer. @dame: jemig, 29 weken ben je al?? wow dat gaat echt snel! komt nu wel dichterbij he. het mag van mij ook wel zo ver zijn hoor, heb er helemaal zin in. @mommy: oh das waar ook, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! mooi dat het een mooie dag was met zwanger vliegen heb ik geen ervaring. ik weet wel dat je bij de meeste vliegmaatschappijen een zwangerschapsverklaring mee moet hebben om te bewijzen hoever je zwanger bent, anders heb je kans dat je het vliegtuig niet in mag.