@berichtjeuitjebuik: ja, leuk is dat he! En vind het ook zo'n grappige naam, zo voelt t ook @Lizz: bij mij ook, lekker snel weekje. Maar vind het ook leuk als we straks 28 weken ver zijn, laatste fase! @fotoboeken: heel leuk dat je dat bijhoudt Hatsie. Wij hebben echt megaveel foto's op de harde schijf, maar doen er bijna nooit wat mee. Wel leuk om weer eens te kijken op de beamer met vrienden tijdens een lui weekendje, maar verder staat het daar maar te wezen. Misschien dat ik tijdens mijn verlof eens wat ermee ga doen, maar inmiddels is het zo'n enorme klus dat ik het bijna niet aandurf... Maak je boeken per persoon of per tijd ofzo? Wij hebben trouwens gisteravond infoavond over bevallen gehad bij m'n fysio waar ik ook de Zwangerfitcursus volg. Super informatief en gezellig, is goed bevallen ! Ze doorliep alle fases van de bevalling en liet ons daarna oefenen met puffen, verlichten van rugweeën, controleren van de ademhaling, masseren van de rug etc. Heel handig. ML deed ook echt goed mee, ook al vond ie t maar een beetje ongemakkelijk. Achteraf was hij blij dat hij mee was.
@Chantal: fijne dag morgen! @Jabinca: super dat het gesprek goed ging. Het zijn best lastige tijden qua werkgelegenheid. @Fotoboeken: grappig dat jullie ook zo van de foto's zijn! Ik maak de losse fotobladen van de Hema en maak per kind een map. Die losse bladen zijn heel handig omdat je steeds een aantal bladzijden kunt vullen zonder direct een heel afgerond boek te hoeven maken. Het ontwikkelingsverslag dat ik per drie maanden schrijf, voeg ik daar ook steeds bij. En knutsels zouden er later ook in kunnen. Het zijn al aardig dikke mappen aan het worden!
@Anakoloet, sorry, vergeet weer de helft... Klinkt goed die cursus. Heerlijk idee he dat je partner ook alles weet wat jij weet! Wij deden bij de eerste Samen Bevallen. Mijn man wist alle ins en outs, terwijl ik ze tijdens de bevalling vergeten was.
FF ego berichtje, gister een 12uursdienst en savonds ook nog weg heeft me de nek omgedraaid. Vannacht ook nog wakker met kramp in me been (heb ik trouwens vaker de laatste tijd) Maar je kunt me opvegen ieder geval. Heb er alweer 2 uren opzitten, nog 4 uren te gaan en dan rap naar huis en slapen. Vanavond eerste zwangerschaps-cursusavond dus moet wel ff doorzetten, maar ik heb me eerste huilbui al gehad vandaag.
@mommy ja kaartje2go hebben wij ook leuk kaartje gezien @youngmommy fijn dat alles in orde was. Ben benieuwd naar de wieg @dansjes yeahhh 26 weken. Zitten we bijna allemaal onder de 100 dagen volgens mij. @hatsie dat klinkt handig die fotobladen daar ga ik ook eens naar kijken. Ik ben ook gek van foto's. Zal straks met de baby wel helemaal zo zijn @jabinca hopelijk krijgt je man die baan!! Vanmiddag maar ff rustig aan doen meis die 12 uurs diensten zijn pittig!
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 14 mei: Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 18 mei: Aaf88 - 2de kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise Boris10 - 3e kindje it's a girl 24 mei: Babylovin - 1ste kindje it's a boy Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise AFSPRAKEN: Februari: 19 feb: elske91 Co vk 20 feb: lienj Co vk 20 feb: laratje Co vk 23 feb: dame84 Co ijzer ,vingerprik. 23 feb: chantallcindy groeiecho en Co gyn. 23 feb: leo85 extra echo ivm ligging placenta 24 feb: dufel Co vk 25 feb: lizzthrasher22 Co vk 26 feb: jennechie Co vk 27 feb: chantallcindy internist. Maart 02 mrt: anakoloet Co vk 12 mrt: youngmommy2be Co vk 14 mrt: dufel groeiecho 16 mrt: chantallcindy Co diabetes vpk. 17 mrt: dufel Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Goedemorgen dames! @hatsie thnx! @jabinca pff snap dat je er doorheen zit zeg knuffel. @ dankje wel! Hahah je mag mijn bad best hebben hoor hahah. Leuk jij ook in april jarig ik ook 1 april en nee geen grapje zie er alleen tegen op drukte in huis pff. @ trappen hier trap hij echt hard soms pff vannacht ook weer 3 x wakker geworden @golfslagbad hahah moest er om lachen zo noemde ik het van de week ook tegen ml zei net een golfslagbad in mijn buik hahah. Yeaah 26 weken dansje Zondag op kraamvisite bij de buren zin in! Nu lekke shoppen met mams voor ons mopje Owja de rust is weer wedergekeerd hier ml heeft gister zelfs mijn rug gemasseerd @boodschappen hoe doen jullie dat ik doe 1x per week de boodschappen maar merk dat het nu te veel word?
@ boodschappen: doen we hier samen, 1x per week.. Meestal vrijdagmiddag als ik uit het werk kom. Tussendoor kleine dingetjes halen we bij, dan meestal samen met dochtertje, heeft die gelijk een uitstapje.. @ VK: Gister weer helemaal goedgekeurd.. Kleine was druk aan het schoppen tegen de doppler, werd weer even bevestigd dat mijn gevoel klopte dat ie nog in stuit ligt hihi.. @ cursus: hier nu geen cursus, maar hebben bij de 1e Samen Bevallen gedaan, en daar erg veel van opgestoken. Dus nu niet echt behoefte voor weer een cursus. Fitness ofzo trek ik niet met mijn bekken, dus dat is geen optie.. Enige wat mij wel leuk leek was zwangerschapszwemmen, maar dat is hier altijd op rottijden dan ben ik nog aan het werk of heb geen oppas voor dochtertje.. Nieuwe afspraken: Controle VK 12-3 en groeiecho 25-3
Haha hier ook een jarige in april ! De 21e haha. @trappen, vannacht voor het eerst wakker getrapt door de kleine. Ze zat precies tegen een rib aan ! Denk dat we er maar aan moeten wennen. Zal niet de laatste keer zijn @boodschappen, wij doen 1 keer in de week boodschappen. En dan samen want ik mag van m'n vriend echt niet meer de boodschappentassen tillen haha ! 28 weken dansje ! Het wiegje is nu ook startklaar . Hij staat nog niet bij ons op de kamer maar in de baby kamer.
Hatsie Geen idee of ze dat doen maar je kan ze een mailtje sturen en krijg je gelijk antwoord van ze. Ik vind het echt een top site! Chantalcindy Hier doen we ook 1 keer per week boodschappen voor de hele week en door de weeks haal ik af en toe nog wat bij. Ik vind 1 keer in de week prima te doen en ideaal. Leo85 Fijn dat alles weer goed was met de kleine Jabinca Sterkte nog even, je kan bijna naar bed!! Nog eventjes.. Gister een drukke dag gehad dus vandaag ga ik in de relax stand...
Youngmommy Wat een mooi bedje!! Hier trouwens zelf ook jarig op 12 mei en uitgerekend op 17 mei! Hij mag altijd komen maar liever niet op de 12e
Jabinca rustig san vandaag meid! *knuff* Mooi wiegje voorbij zien komen Hier vandaag eindelijk controle bij de verloskundige gehad. De kleine groeit goed en beweegt goed. Bloeddruk mooi laag. Moet aankomende maandag naar de fysio voor bekkenklachten en verloskundige heeft me aangeraden tr stoppen met de late diensten te draaien op mijn werk. Heb m'n teamleidster hierover gemaild maar nog geen reactie op gehad, even afwachten dus. Over 2 weken de suikertest(ogtt) zit er niet echt op te wachten, maarts.. Is voor een gord doel! Vannacht nauwelijks slaap gehad. Had erg veel last van darmkrampen.. Gelukkig is het nu over.
Even een vraagje tussendoor hoor! Sorry voor het onsmakelijke onderwerp Maar ehh, heeft een van jullie al last gehad van een vaginale infectie tijdens de zwangerschap? Vrees namelijk dat ik er een te pakken heb.
@Lizz, ja helaas kan ik me dan melden, jeuk, branderig gevoel, gewoon even langs de huisarts, krijg je zoon (smerig woord) vaginale pil en na 3 dagen is het dan over. t is echt heel smerig maar t werkt wel. @elske, mooi dat alles weer goed was
elske Fijn dat deze keer je controle wel door ging. Was ook lang er tussen 7 weken, gelukkig is de baby weer helemaal goed gekeurd. Vervelend meid van je klachten. Hoop dat je met je werk samen of een passende oplossing komt. Hoelang moet je nog werken voor je verlof?
@boodschappen hier ook 1 keer per week samen en dan kleine dingetjes tussendoor. Vriend tilt alles omdat ik van hem niet meer mag tillen @youngmommy supermooi!! Gek idee dat over aantal weken daar een kleintje in ligt he♡ @herrido hoe is het met jou? @lizz geen ervaring mee... misschien even langs dokter? Als je zwanger bent ben je er wel extra vatbaar voor @ controles vk fijn dat alles weer goed is meiden Ik heb vandaag heerlijke dag gehad. Voel me redelijk. Mn moeder was hier en we zijn even de stad ingegaan. Flink geshopt haha Aankleedkussen Lakens voor bedje Hoeslakens voor bedje Moltondingen voor bedje 24 hydrofiel doeken Manicure setje baby Kam en borstel baby Badthermometer 2 kruikenzakken Spuugdoekjes Wandboxen voor babykamer Gordijnen woonkamer Dekbedovertrek ons bed Zaterdag gaan vriend en ik nog even naar de babydump voor wat leuke dingetjes en dan hebben we het meeste wel in huis denk ik. Heerlijk idee. Ook zijn alle kleertjes bijna gewassen en ben ik nu bezig om de aankopen van vandaag te wassen.
@lizz, ik zou gewoon even langs de huisarts gaan. Dan weet je het zeker ik ging via de huisarts omdat zowies als dat canesten gyno ofzo (van de reclame) bij zwangerschap alleen door de huisarts voorgeschreven mocht worden ofzo. (Stond in de bijsluiter die ik op had gezocht via internet) Dus heb gewoon het zekere voor het onzekere genomen en even langs geweest. Kreeg toen iets met een andere naam @dufel ja heel erg gek dat ze gewoon over ongeveer 12 weekjes daar lekker in ligt te slapen. Ben echt zo nieuwsgierig naar hoe ze er uit ziet. Maar ook naar hoe de bevalling zou zijn. Kan me er nog niks van voorstellen. En dat is een flinke shoplijst ! Lekker gevoel geeft dat hè als je weer wat meer spullen hebt