Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @lienj: lief pakje zeg.

@lizz: wat vervelend dat je je zo min voelt. beterschap en een dikke knuffel

@samsoko: ja dat klopt. de ischias is een zenuw die aan zowel de linkerkant als de rechterkant zit en die zit knel doordat alle weefsels weker worden door de hormonen. die pijn komt en gaat inderdaad. ik kan soms de echt niet lopen en een andere dag weer nergens last van. heel wisselend. maar als ik het zo lees dan lijkt het heel erg op bekkeninstabiliteit. als je het zeker wilt weten welke het is kun je het aan een fysiotherapeut vragen, die kan dat testen. ik heb bij de 1e wel wat oefeningen van haar geleerd die soms wel wat verlichting geven, maar verder kun je er weinig aan doen. gaat na de bevalling zo weer over.

@jabinca: goedzo meid! goed aan jezelf denken ;) ai wat vervelend van je teckel. jammer dat je hem niet vertouwt, maar dan kun je hem beter nu weg doen nu het nog een pup is.

@dufel: ah lekker zo'n bak aardbeien! het gaat wel wat beter met eten he? of niet?

@chantal: ben je nog misselijk om moest je gewoon wat eten?succes straks met de groeiecho!

@lara: jeetje meid, dat je het vol hebt gehouden! maar gefeliciteerd met je reservetitel! super gedaan hoor.
    ga je nu een beetje rustiger aan doen? denk aan jezelf en je kleintje hoor ;)

gelukkig zit ik helemaal niet in de lappenmand, dus ik wens jullie allemaal heeeeel veel beterschap en gezondheid van mij, want ik heb wel een beetje over ;) hihi.
    ik slaap alleen megaslecht op het moment, bah.
    vanmorgen vanaf 3.30 uur al wakker omdat ik moest plassen en toen kon ik niet meer slapen. ik zakte bijna weg rond 5.00 uur, begon de hond te kotsen, nou weer wakker. toen ff naar beneden want ik had honger en ff kots opgeruimd. nou om 5.30 weer in bed dus en toen werd zoonlief al om 6.15 uur wakker. pfff.... wordt een zwaar dagje. gelukkig hoef ik niet te werken vandaag.

2. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    12 maart weer controle + een echo

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje it's a surprise
    Dame84 - 2e kindje it's a boy

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

14 mei:
    Yougmommy2be - 1e kindje it's a girl

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje it's a boy

18 mei:
    Aaf88 - 2de kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise
    Boris10 - 3e kindje it's a girl

24 mei:
    Babylovin - 1ste kindje it's a boy
    Hatsie - 3de kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje it's a boy

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje it's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

AFSPRAKEN:
    Februari:
    24 feb: dufel Co vk
    25 feb: lizzthrasher22 Co vk
    26 feb: jennechie Co vk
    27 feb: chantallcindy internist.

Maart
    02 mrt: anakoloet Co vk
    12 mrt: leo85 Co vk
    12 mrt: elske91 Co vk
    12 mrt: toekie1985 Co en echo
    12 mrt: youngmommy2be Co vk
    13 mrt: lienj Co vk
    14 mrt: dufel groeiecho
    16 mrt: chantallcindy Co diabetes vpk.
    17 mrt:chantallcindy Co gyn
    17 mrt: dufel Co vk
    25 mrt: leo85 groeiecho

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

4. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Zo weer even teruggelezen

@toekie1985 mijn bloedsuiker was te laag 3,8 werd er niet lekker van na wat eten was hij weer 8,7 hahah was weer te hoog. Balen je zo slecht slaapt zeg:(

@dufel thnx! Meer eten mag niet helaas haha.

@lizz thnx! Beterschap meid!

@laratje dankje wel en gefeliciteerd :) super

@samsoko thnx goed dat je je urine laat controleren!

@jabinca was om 3 uur al op voelde me zo beroerd bldsiiker was te laag maar na eten weer te hoog :s weet ook niet waardoor.

@dieet ook even overlegd met de gyn dieet blijft zo.mag dus niks extra :( maar moet zeggen heb tussendoor geen honger.

Zo controle was goed meneer weegt 1071 hij ligt iets voor 5 dagen ongeveer. Meneer ligt momenteel in stuit maar dit kan nog veranderen. Ik word met 38 weken sowieso ingeleid ivm de suiker.

5. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    '

Oh wow dan wordt je dus al ingeleid :O Wat spannend zeg! :)
    Wat vervelend dat je suiker zo schommelt, en dat je dieet zo moet blijven. Had ook niet anders verwacht anders had ze die niet aan je mee gegeven natuurlijk maar toch, ik hoop dat je een balans kunt vinden meis. Gelukkig heb je geen honger tussendoor! Knuffel!

6. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Chantal, gelukkig geen honger tussendoor en misschien moet je lichaam nog even wennen?

Toekie, zware nacht gehad. Gelukkig hoef je vandaag niet te werken ;)
    Haha ja vanaf nu lekker relaxed :)

Vanmorgen samen met vl kunnen genieten van de extreme homemakeover die de beeb aan het houden was :D hihi.

7. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Vrijdag btw weer helemaal goedgekeurd door de vk!
    Wel kwam mijn baarmoeder rechts hoger dan links.
    Zelf denk ik dat dat komt omdat ik op mijn linkerzij slaap en dan doordraai tot mijn navel ongeveer. Beeb is ook gedwongen om rechts te liggen anders wordt ze geplet :p

10-03 weer controle vk

8. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laratje
    Wat fijn dat de baby weer goed gekeurd is.
    Leert de baby dus al vroeg mama's wil is wet, hahaha je ligt rechts en andere keuzes heb je niet. :D

9. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @lizz ja zeker spannend. Komt dan nog dichter bij nu:) had ook wel gedacht dat dieet zo zou blijven. Achja zolang is het niet meer. En mopje groeit goed belangrijk.

@laratje ja dat zou kunnen idd is ook hele aanpassing.

Hier trouwens nog droevig nieuws. Mijn moeder en ik zijn heel lang collega's geweest. Mijn ma werk daar nog.
    Mijn moeder belde zondag op dat oud collega is overleden:( 62 jaar net sinds juli in de fut snap er niks van. Dus ben beetje verdrietig en afwezig

10. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Zoo ook maar weer een reactie van mij. Erg druk weekend gehad(werk etc.) dus heb niet alles meegekregen op het forum..
    Vind het sowieso vermoeiender worden om alles bij te houden.

Vanochtend alweer vroeg op om met manlief naar het ziekenhuis te gaan. Man moest voor en bronchioscopie, omdat ze op de longfoto voor z'n zeevaartkeuring iets gezien hadden. Longarts denkt dat het niets is, maar er komt sarciodose voor in zijn familie dus vandaar de bronchioscopie.
    Nu afwachten op de uitslag 3 maart.

Ik vanmiddag bij de fysiotherapeut geweest ivm pijnklachten bekken/heup.
    Fysio denkt aan zwangerschaps ischias, gelukkig maar want dat gaat na de bevalling weer weg. Nu volgende week weer naar haar toe en dan krijg ik oefeningen hiervoor.

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @toekie zooo zeker kort nachtje. Fijn dat je niet hoefde te werken vandaag!
    Eten gaat idd iets beter. Blijf wel nog steeds spugen helaas. Dus dat zal pas na de bevalling weer overgaan

@chantal zo dan is hij mooi op gewicht! Fijn zeg :)
    Wel apart dat je nu al weet dat je met 38 weken ingeleid gaat worden. Das dus rond 14 mei :)
    verdrietig zeg van die collega :( heel oneerlijk dat soort dingen.

@lara fijn weer goedgekeurd :) apart van je baarmoeder. Wel grappig dat de kleine dan zo altijd rechts moet gaan liggen.

@elske hopelijk is het allemaal goed met je man.

Vandaag had ik weer afspraak met de bedrijfsarts. Verwachting is dat ik niet meer kan werken voor mn verlof. Dus nu ook geen nieuwe afspraak meer. Vind ik wel lekker. Hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.
    Ben wel erg benieuwd of mn contract verlengt gaat worden straks. Ik hoop het wel heel erg. Heb een goede/fijne werkgever.

12. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Spannend elskie! Hoop dat alles goed is!

Dufel, wat fijn! Wanneer loopt je contract af?

Hier paar keer harde buik gehad, met name bij het bezig zijn....
    Woensdag gesprek bij uwv, zo'n tussentijdse evaluatie... Tsja wat valt er te evalueren? dat ik nog steeds zwanger ben ;)
    We zullen zien

13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @dufel ja top super blij dat hij ook niet te ver voor ligt. Ik kwam binnen bij de gyn en die zei meteen dat hij eerder wordt gehaald doen ze blijkbaar standaard met suiker maar wil niet zeggen dat dat ook lukt hoor zal idd rond de 14de zijn. Ik vind het niet erg duurt het minder lang nu:)
    Wel fijn dan hoef je je nu geen zorgen daar meer om te maken!

14. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lara mijn contract loopt af per eind juni. Dus nog in mn verlof.. ben benieuwd.
    Ben benieuwd met welke conclusie het uwv gaat komen ;)

15. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @chantal: oh wauw, hij weegt al meer dan een kilo! hihi.
    wat balen dat je niet meer mag eten, maar wel raar dat je suiker zo schommelt. logisch dat je je niet lekker voelt als je suiker zo laag is.
    zo dus jij krijgt 2 weken cadeau! dat scheelt weer ;)
    oei, stertke met je excollega. dat is verdrietig nieuws. knuffel

@lara: zo he jij plet gewoon je baby! haha nee hoor. fijn dat je meissie weer is goedgekeurd.
    ja was waardeloos vannacht.. hopelijk gaat het komende nacht beter, want morgen moet ik wel werken. we zullen zien.

@elske: ai wat een vervelend nieuws van je man. hopelijk is het niks. sterkte! ook met je heupen/bekken trouwens. kan erg pijn doen, weet er alles van ;)

@dufel: oh fijn dat je niet meer naar de bedrijfsarts hoeft.
    ik ga voor je duimen dat je contract wordt verlengd!

zo dan ga ik nu ff proberen mn foto's van de babykamer te plaatsen.
    wat vinden jullie er van?

Bijgevoegde bestanden:

16. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    en nog 2

Bijgevoegde bestanden:

17. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ziet er top uit Toekie! Leuk dat thema zo door de hele kamer :)

18. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Toekie wat leuk!!!
    Leuk kamertje zo!

Hahaha echt wel, gewoon pletten die handel :D haha

Oooh spannend Dufel! Ik ga voor je duimen!

Hier een hele drukke beeb nu :) kan ik zo van genieten :)

19. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Ha dames,

Ook weer even bijgelezen. Beetje druk geweest de laatste tijd dus weinig tijd gehad om te reageren.

@Toekie: mooi kamertje joh!
    @Chantal: balen dat je suiker zo schommelt. Lijkt me logisch dat je je dan niet lekker voelt. Vind het echt pittig voor je.``
    @Dufel: wow, nog steeds aan het overgeven? Wat beroerd zeg!
    @Elske: spannend van je man. Hopelijk valt het mee!

Hier net weer terug van de bekkenfysio. Kan een bekkenband meenemen op vakantie, maar moet zeggen dat ik de tips voorlopig ook al heel fijn vind. Ik vraag me alleen af of ik het nu handig is om de jongste in de draagdoek mee te nemen. Weet een van jullie dat toevallig? Je draagt wel heel stabiel natuurlijk...

20. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Toekie wat een lief kamertje! En schattig zo met die winnie the pooh dingetjes :)

Elske, oh wat spannend dan zeker, hopelijk is alles goed met hem!

Dufel wat stom van jouw lichaam dat je nog steeds moet spugen :( Dikke knuffel meid! Wel fijn dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over je werk, gewoon duidelijk zo, niet meer werken! :)

Ik kreeg een leuk telefoontje vanmiddag, de blaasontsteking is toch helemaal weg! De 'klachten' die ik dan nog had kwamen door irritatie van de plasbuis omdat ze er vaak tegenaan trapt. Gelukkig maar! :)

Ik zit zo te twijfelen wat ik moet doen, ik ben moe dus ik wil wel slapen, maar door het hoesten gaat dat toch niet lukken. Ga denk ik maar lang op blijven en proberen de nacht zo kort mogelijk te maken denk ik. Man heeft laatste nachtdienstje weer dus vanaf morgen heeft ie weekend. Zo fijn, want ik haat het echt als hij 's nachts weg is :(

Deel Deze Pagina