@lizz wat vervelend zeg steeds zo hoesten! Kan me voorstellen dat je daar goed zat van bent. *knuffel* @chantal ja hier ook last van poetsen haha @hatsie is dat niet de hik wat de kleine heeft? Kan volgens mij geen kwaad hoor
@Dufel: slim, dat googleverbod. Soms gaat het zo makkelijk, maar dan klik je toch weer door. @deken: haha, Lizz, die deken wilde ik juist misschien wel alleen live is die oranje rand veel meer oranje dan op internet, dus toen zag ik ervan af. Thanks voor de tip Hatsie! Ik ga eens kijken. @duur: bizar he, hoeveel alles kost? Wij hebben een kinderwagen via MP die 4 jaar geleden bijna 800 heeft gekost!! Kregen we mee voor 75 euro, gewassen en wel, helemaal schoon en alles erop en eraan. Betere prijs. @hoesten, Lizz, ik leef met je mee! Wat naar zeg. En gewoon dik overdrijven bij de HA hoor, doe ik ook altijd. Ze nemen me nooit serieus en zo heb ik al eens een week op een gescheurde enkelband doorgelopen. Zei ie achteraf: o, ik dacht dat je er dan veel meer pijn aan zou hebben. Ja, hallo! Dus sindsdien overdrijf ik altijd @Hatsie: sommige bewegingen vind ik ook echt gek! Dan zie ik m'n hele buik op en neer gaan en heb ik geen idee wat er gebeurt. Zal meneer wel aan fitnessen zijn, haha! Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor, beweging is altijd goed. Nu voel je steeds meer, terwijl je voorheen alleen de echt harde schopjes voelde. En idd die hik, daar schijnt je kindje in de buik vaak mee te maken te krijgen, en dat voel je op den duur. Geeft niks! En eh, 27-wekendansje!
Ha dames, @Anakoloet, leuke dekentjes! Waar heb je ze uiteindelijk vandaan? Weet je dat ze bij Kruidvat slaapzakken hebben met exact hetzelfde snormotief? Misschien wel leuk erbij, haha. De jongens hier hebben ze ook. @Bewegingen: nee, het is niet de hik. Ik ben een stomme muts waarschijnlijk, maar ben ergens bang dat ik de baby aan het 'verprutsen' ben omdat ik te veel snoep en dat daar die rare bewegingen van komen. Zou dat kunnen? Hihi, is vast heel gek! @Lizz, beterschap!
Dames wat hebben jullie weer gezellig veel gekletst. Hatsie: ik heb geen idee wat het kan zijn maar miss kan je het een keer aan de vk vragen. Zal vast niks ergs zijn! Lizz: fijn dat je er van af bent. Hopelijk word het hoesten ook snel minder! Samsoko: balen meis dat jij het nu hebt overgenomen van lizz.. Gooi je hiernaa het stokje wel weg Dufel:irritant he die mannen snachts. Die van mij loopt de hele tijd de knarsetanden. Normaal slaap ik de hele nacht door en heb er geen last van maar nu word ik vaak wakker en dan kan ik hem wel wat aan doen.. Wat een mooie dekentjes anekloet! Echt heel mooi *oeps ben een naam vergeten* heel veel plezier op de negenmaanden beurs, hopelijk is het niet al te druk en kan je overal lekker rondkijken. Hier gister een controle gehad en alles was helemaal goed. 11 maart krijg ik de 30 weken echo en weer controle. Kan niet wachten om de kleine weer te zien. Trouwens ik bedacht me gister dat we maar een kinderwagen moeten kopen. We hebben al wel vaak gekeken maar we stellen het elke keer uit. Ben ik nu te laat? Want je hebt vast een levertijd?
Oh nee sinds kort heeft m'n iPad steeds vastlopers, ben m'n hele verhaal weer kwijt.... Baal. Even denken wat had ik geschreven... Ik weet t niet meer bleh... Kinderwagen: hier nog niet gekocht. Vrijdag op de 9 maanden beurs even inspiratie op doen en dan gaan shoppen op MP en ik wil ook ng even kijken bij de baby en tiener megastore in Capelle. Daar heb je minder dure kinderwagens. Minder merk dsn ws ook, maar dat maakt me niet zoveel uit. Voor t kamertje ook al druk aan het shoppen op Mp, maar meestal is dst zsm ophalen en ik heb pas begin april ruimte... Anakoloet gave dekentjes! Van die snorretjes heb je ook grappige spenen: Snor speen "the gentleman" | FCTRY | itsapresent mooie deal hadden jullie trouwens voor de kinderwagen zeg! Hatsie volgens mij kun je je kindje niet verprutsen door te snoepen hoor hoop ik tenminste want snoep bevalt hier ook heel goed haha. Fijn dat alles goed was mommy en wat leuk een 30 weken echo! Hier met 32 wk een echo ivm m'n placenta, ook een keer extra gluren, superleuk. Voelt nog als zooooo lang wachten haha. Ook oas over 2 weken weer naar de VK, terwijl t pas 2 weken geleden is, voelt alweer als een eeuwigheid. Ohhhh knarsetandende mannen... Hier ook! Brrrrrrr. Ik heb al regelmatig op het punt gestaan zo'n bitje voor m te kopen. Maar goed, ik schijn nogal eens te snurken, wat ook behoorlijk irritant kan zijn Lizz ik kreeg hele lichte codeine van de HA, 10mg, 3x per dag. Na 2 dagen werd het hoesten minder en ben ik ermee gestopt. Hielp wel. Mommy, gelukkig begint de ab te werken en de kleine ligt weer wat hoger waardoor ik niet steeds jn m'n blaas geschopt wordt. Ik gooi het stokje snel weg hihi
@anakoloet super gave dekentjes!! Ik vind dat printje ook super!! Volgens mij heb ik er ook een pakje van @hatsie goede tip. Ik wist niet dat kruidvat slaapzakken verkoopt? Of is dat tijdelijk? Nee de bewegingen kunnen niet van het snoepen komen lijkt mij. Ik weet ook niet precies wat voor bewegingen je bedoeld maar vraag het anders eens aan je vk. Die kan je vast gerust stellen. @mommy fijn dat je controle goed was. Leuk om weer even te mogen spieken he!! Ik kan ook niet wachten. Over 2.5 week hebben wij weer een echo. Qua kinderwagen ligt het er maar net aan welke je wilt en hoelang de levertijd dan is. @samsoko ja gooi maar snel weg dat stokje! Superleuk die speen. Die wil ik ook nog gaan kopen Ik wacht vandaag op een pakketje met 2 super leuke setjes kleertjes. Zal een foto maken als ik het binnen heb. Moeten jullie nog veel kopen? Hier valt het mee. Voornamelijk luiers/verzorgingsspul/ doekjes/ wat extra kraamverband enzo. En nog matrasje voor de wieg. Die is besteld en als het goed is vrijdag klaar. Verder nog wat grote boxers voor net na de bevalling. Heb gister mn kraampakket gehad en schrok toch wel van die mega verbanden Hebben jullie ook een lijstje met wat je nog in huis wil doen/schoonmaken? Ik wil bijv de hele keuken van onder tot boven nog gedaan hebben en alle kasten binnenin. Jaja nesteldrang volop aanwezig hier
@dufel pff nou dat poetsen hahah houdt hier niet op. Heb idd nog wel een lijstje voor de bevalling wat ik schoon wil maken. Na de vakantie hier sowieso de konijnen wer naar buiten staan nu binnen in de winter. Dan grote schoonmaak houden. Ml doet komende week even de zolder en trap goed schoonmaken. Verder voorraadkast na kijken opruimen. Kleding kast nakijken opruimen. Keuken grote beurt alles van plek haha nog druk zat. Wat wij,nog nodig hebben voor de baby - boxmobiel -lamp kamer - babyfoon -maxi cosi hoes -2 lakens nog - Luiertas Dus valt opzich mee. Na de vakantie alles halen want schiet nu echt op @anakoloet leuk die dekentjes Hier vanmorgen van de trap gevallen gelukkig niet van hoog effe gyn gebeld voel de baby supergoed zolang ik geen buikpijn krijg of bloed niks aan de hand. Viel ook op me stuitje dus maak me niet te druk maar schrok wel.
Chantalcindy: dat is even schrikken. Gelukkig dat je op je stuitje bent gevallen en niet voor over. Vandaag maar even een dagje rustig aan doen. Samsoko fijn dat de kleine weer wat hoger ligt en niet zo drukt. Leuk om naar de 9 maanden beurs te gaan, daar zal je inderdaad veel kinderwagens tegen komen. Hier nog een kinderwagen nodig, een babyfoon en ik krijg van het ziekenhuis nog een lijst met wat ik mee moet nemen naar het ziekenhuis zoals speciale maandverband enzo maar die heb ik nog niet. Moet ook even kijken naar een fijne shirt/pyama voor in het ziekenhuis. Maar denk dat we het meeste wel hebben. Schoonmaken moet ik ook echt nog allemaal doen. In maart ga ik eerst nog een week naar nederland en dan is mijn vriend hier alleen dus kan ik het beter daarna allemaal schoonmaken
Ja qua schoonmaken wil ik de grootste dingen ook pas in april gaan doen. Anders wil ik het nog een keer voordat de baby komt haha. Vriezers zijn wel ontdooit en schoon. Heb afgelopen week onze kledingkasten al helemaal gedaan van binnen en buiten. In maart komt mn moeder helpen met de keuken. Dan hoeft dat in april alleen nog maar even bijgehouden te worden. De rest zoals ramen lappen e.d. doen we pas in april. Kreeg net mn pakketje binnen.. zoooo leuk♡
Hoi dames, (weten jullie nog wel wie ik ben ) Hoe gaat het met jullie? Had graag bij jullie blijven kletsen maar erg ziek geweest en nog, loop sinds de kerst al flink te hoesten ha geweest keelontsteking antibiotica kuur gehad dat is over gegaan maar het hoesten en snotteren bleef paar keer bij de dokter geweest hoestdrank gekregen nog niet weg, weer naar de ha, advies maar gewoon uitzieken want mag niet veel voorgeschreven worden. Gisteren weer bij de huisarts geweest en nu weer aan de antibiotica en een pufje, hoop dat het nu weg gaat. Met de zwangerschap gaat verder wel alles goed en vanavond 3D echo en dan weten we ook wat het wordt. Sorry van mijn lange spam berichtje. Hoop dat ik binnenkort met jullie kan en weer mee mag kletsen
anekoloet Wat gaaf die dekentjes! Wat je zegt die eerste is vooral mooi! Zijn ook mooi om eventueel te combineren. mommy Fijn dat de baby weer goed gekeurd is. Dufel Wat een leuke kleding! Echt stoer! Schoonmaken Euuhhh... Zou niet weten wat. Heb een man die heeéél schoon is, je zou zo kunnen zeggen dat hij smetvrees heeft. Ik ben gewoon 'normaal' schoon. Meneer is dat niet goed genoeg en doet het liever zelf, oké prima schat. Kopen Genoeg! Kinderwagen is besteld komt over 3 weken. Maxicosi ben ik al voor aan het kijken maar heb ooit 1 gezien en heb daardoor een idee in mijn hoof maar kan het niet echt vinden.. Autostoel, wil graag die van lief! -die ook in reclame vaak onderaan het forum staat.- maar vind hem duur, moet hem dan ook laten opsturen. En wil dan wel echt weten dat hij goed is. En is maar de vraag of hubby hem wel mooi vindt. Voor de rest nog wat kleine dingetjes die niet echt noodzakelijk zijn maar wel handig.
2011Mamma Je bent van harte welkom om weer mee te komen kletsen! Wat vervelend dat je al zo lang ziek bent. Beterschap!
@samsoko: ik heb de zelfde babyfoon als boris. bevalt prima. wij wilden expres geen babyfoon met beeld omdat wij ook denken dat je dan de hele avond op dat ding gaat zitten kijken. @anakoloet: ik zie ook niet goed, maar dat schijnt door de zwangerschap te komen,, had ik bij de 1e ook. ben toen naar een opticiën geweest en die zei: kom maar terug na je bevalling @lizz: oh meid wat naarr dat je je zo rot voelt met al dat gehoest en gesnotter. dikke beterschapsknuffel van mij en ik vind ook dat je helemaal gelijk hebt hoor kwa prijzen, en zeker voor kinderwagens @Hatsie: voelt het als kleine tikjes en dan vrij regelmatig? dan denk ik dat je kindje de hik had. hahaha je baby verprutsen met snoepen??? haha nee dat kan niet. maak je niet zo druk joh, je baby doet het vast prima @dufel: ik heb helemaal geen poetsdrang. zo geen zin in blegh. ben er te moe voor denk ik haha. ik moet alleen nog wat shampoo en zo voor de kleine kopen, verder heb ik alles. heerlijk vind ik dat! leuke pakjes! volgens mij heb jij echt al heel veel kleertjes, of niet? @chantal: auw! slimmerd! doe dat maar niet nog een keer. gelukkig maar dat je op je stuit viel en niet op je buik.
@dekentjes: van wehkamp dit keer, allebei merk Meyco. Thanks voor de kruidvattip, leuk! En die snorspeen ja, hilarisch! Had ik al eens gespot. Misschien leuk voor m'n verlanglijstje. @Hatsie: ik ken dat wel hoor, ben pas echt gerust als het kindje er eenmaal is. Dan kan er veel minder misgaan voor mijn gevoel. Maar met snoepen kun je je kindje niet verpesten hoor. Is wel slim om een beetje te houden (aanleg voor overgewicht bij je kindje voorkomen enzo) maar verder niet. @Mommy: wij hebben de kinderwagen via MP dus geen idee of er levertijd op zo'n ding zit. Zal geen 3 maanden zijn toch? @knarsetanden: zo'n bitje helpt echt! Heeft m'n man gekocht op advies van de tandarts, omdat ie z'n tanden kapot knarste. En ik heb er ook profijt van @kopen: ik hoef niet veel meer geloof ik. Vandaag bij de wibra voor 12 euro van alles gekocht, zo goedkoop! Ze hebben nu van alles in de aanbieding, dus als er nog meiden dingen nodig hebben, shop ze! Aankleedhoezen, dekentjes, lakens, mutsen, kleertjes, van alles. Moet nog wat beddegoed voor de wieg en heb nog bijna geen kleertjes. Alleen wat geleend spul. Maar dat doe ik op het laatst denk ik, als we ook weten wat we hebben gekregen in de tussentijd. O, en een luiertas, die hoop ik op de 9MB te scoren vrijdag. @chantal: schrikken hoor! Doe je voorzichtig? Wel beter dat je achterover viel, maar toch. Goed dat je even gebeld hebt! @Dufel: heel leuke setjes!! Superstoer en origineel. @2011mama: poe, heftig hoor, sterkte! @zicht: ben vandaag bij de opticien geweest, was toch in de stad, en die zei idd ook dat de zwangerschap je zicht wel kan beïnvloeden. Aan de andere kant, mijn meting was al 2 jaar geleden en uit de meting vanmiddag bleek dat mijn linkeroog weer achteruit is gegaan. Dus toch maar nieuwe bril uitgezocht. Werd gelukkig ook alweer vergoed door de verzekeraar, dus 2 nieuwe ontspiegelde brillen voor noppes!
Anakoloet Dat is wel een leuke meevaller dat je niet voor de bril hoefde te betalen. Weet je nog niet wat het word? Veel plezier vrijdag op de 9MB. Luiertas Wat voor tas hebben jullie? Ik wil een oude cowboysbag gaan gebruiken.
@mommy2015 ja idd voortaan ook maar niet alleen douchen of tenminste vraag dan of ml erbij blijft staan want word daar zo duizelig van. @dufel leuke kleertjes @2011mamma welkom terug ! @toekie ja pff auw idd moest ook even huilen maar was meer omdat ik schrok gelukkig idd op mijn stuitje en niet op mijn buik. @anakoloet nou idd schrikken Veel pijn aan mijn stuitje helaas maar lekker even rust houden gelukkig voel ik meneer heel goed dus maak me geen zorgen voortaan maar douchen als ml in de buurt is want word daar zo duizelig van.
Zo dames, ik lees wel mee, maar niet elke dag, ben nog steeds erg moe van de buikgriep.. Niet meer spugen enzo gelukkig, maar erg energieloos, weinig eetlust, enz.. Dus lig zo goed als de hele dag op bed.. Gelukkig heeft mijn man vakantie deze week.. Heb inmiddels mijn vakantieweek om laten zetten in een ziektemelding, want anders btje zonde van mijn uren zo.. Blegh.. Ik hou het allemaal niet zo bij verder, maar dat komt wel weer als ik btje overeind ben weer!
sorry dat ik een tijdje afwezig ben geweest maar ik heb er gewoon niet aan gedacht, druk weekend en de afgelopen 3 dagen waren echt mega hectisch, sta momenteel emotioneel op instorten maar dat komt zo wel luiertas ik wilde heel graag een cowboybag als luiertas maar vond hem toch wel erg prijzig dus we hebben nu een bebe jou luiertas kopen eigenlijk hoeven wij niks meer te kopen (shame on us hihi) we hebben alles in huis maar er zijn nog wel kleine dingetjes die ik wil hebben zoals een draagdoek, daar gaan we even naar kijken op de 9 maanden beurs zondag ! schoonmaken ik doe weinig aan schoonmaken, merk dat is alles een beetje laat liggen onder het mom van ik werk nog maar 5 weken en dan heb ik verlof, wat moet ik anders in mijn verlof doen (niet heel handig denk ik) m'n moeder heeft al aangeboden om te komen helpen m'n vriend stofzuigt wekelijks, maar dat doet hij al sinds we samen zijn, ik heb er een hekel aan (A) chantal wat schrikken ! gelukkig beweegt de kleine goed, ik ben ook mega bang om te vallen en neem altijd de lift hier (appartementen) maar als die het niet doet moet ik 6 trappen op en af dus hou ik me echt angstvallig vast aan de reling, en ben kapot als ik boven ben ! anakoloet Wat een mooie dekentjes ! ik hou van die snorretjes ! helaas vind ik dat voor een meisje niet echt toepasselijk ziekig zijn ik loop nu al 2 weken met een verstopte neus en slaap ook mega slecht, ik heb gelezen dat je alleen zoutoplossing mag als neusspray maar dat werkt echt niet bij mij. Stomen, dampo, niks werkt ! iemand tips? ik ben even er niet geweest omdat ik en mega druk weekend weer heb gehad. + de kinderen van mijn vriend waren er. onze auto was kapot en toen we een andere hadden ging die ook na 2 weken stuk (garantie tot de deur bij de handelaar) dus 2 niet te verkopen auto's voor de deur (reden nog wel maar repareren was het niet meer waard) we zijn zaterdag voor nieuwe auto wezen kijken maar die gaf ons een slecht gevoel en zijn daarna naar de verjaardag van mijn zusje geweest dus dat was een te drukke dag achteraf gezien. zondag weer de hele dag (samen met die kinderen (arme kinderen moesten steeds mee natuurlijk)) op zoek geweest naar een andere auto en uiteindelijk wel gevonden maar dus hele dag weer te druk geweest. het werken maandag is me zo zwaar gevallen dat ik gewoon letterlijk niet meer kon lopen, ik strompelde door huis en heb met moeite eten gemaakt (vriend heeft avonddienst) en lag om 8 uur al in bed knock out. gister weer gewerkt en ook die dag viel me zwaar op mijn dak. Vervolgens bericht van m'n vriend of ik zijn kinderen na het werk kan ophalen omdat de vriend van hun moeder in het ziekenhuis ligt en zij zelf met haar dochtertje (uit 2e relatie) ook naar het ziekenhuis moest ! arme babytje (3 maanden oud) was uitgedroogd door de buikgriep. ik uit mijn werk haasten, kinderen opgehaald, boodschappen gedaan, makkelijk poffertjes met ze gegeten en hup naar bed gedaan. ik kon niet meer gister. Lag er weer om 8 uur in en vanochtend waren ze om 6 uur al wakker respect voor de moeders die zwanger zijn en al kinderen hebben ! ik vond het mega pittig maar het was ook onverwachts en daar kan ik niet goed tegen. vanochtend de auto's weg gebracht naar de sloop en de kinderen weer naar hun moeder. Ik ging langs bij mijn moeder en nu zit ik thuis gesloopt op de bank. m'n emoties zitten weer mega hoog en ik voel me zoals altijd als mijn vriend avonddienst heeft gewoon heel eenzaam. En vraag me af hoe ik dat straks allemaal ga redden met de kleine als hij er niet is zo overdag. ook slaap ik mega slecht door mijn verstopte neus en ik heb ik 2 nachten last van mijn rib aan de linker kant, het voelt alsof hij niet goed zit maar het doet geen pijn. zal er ook wel bij horen en nog wel erger worden. ik weet dat er niks aan te doen is en dat het erbij hoort maar ik wil gewoon 1 nacht goed slapen en me niet zo moe voelen aan het einde van de dag. heeft iemand tips? sorry voor mijn zielige lange verhaal maar ik zie het gewoon even niet zonnig in nu. Hopelijk kan ik dit weekend wat meer rusten. weet iemand hoe lang je ongeveer op de 9maanden/huishoud beurs bent tot je er een beetje doorheen bent? ik wil graag zaterdag gaan omdat ik dan zondag gewoon de hele dag kan rusten maar mijn vriend heeft vergadering in de ochtend dus zouden we daar uiterlijk paf 12 uur kunnen zijn.
@leo beterschap. Zonde van je vakantie... @chantal voorzichtig hoor! Gelukkig viel het mee @toekie ja behoorlijk. Niet veel in maat 50 maar best wel wat in 56 en 62-68