Mei 2015 mama's :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gizzie1983, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @anakoloet: oh beter ja, 2 nieuwe gratis brillen!

@leo: beterschap hoor! ziek maar goed uit.

@dufel: leuk he dat kleine spul! maat 50 hoef je ook niet veel van hoor. 56 kunnen ze vaak ook wel al aan als het een beetje gemiddelde baby is. mijn zoontje had 50 en 56 maar kort aan, toen 62 ietsje langer en 68 had ie weer heel kort aan door groeispurt. dan komt 74, dat heeft hij wel lang aan gehad.

@youngmommy: jeetje meid, doe je een beetje rustig aan? ik denk dat je je zo rot voelt doordat je gewoon te vermoeid bent. misschien eens met je baas gaan praten en minder gaan werken? dat heeft bij mij echt wonderen gedaan!
    denk aan jezelf en je kleine ;)

2. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ohja, wat verzorgingstas betreft. dit mijn nieuwe aanwinst :D

Bijgevoegde bestanden:

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja en ik vind toch ook dat bepaalde merken groter lijken te vallen als andere. Dus hoop dat hij het toch wel even aan kan :)
    Mooie tas Toekie! Fijn dat je al zo goed als klaar verder bent!

Had je in je vorige zwangerschap ook geen nesteldrang qua schoonmaken? Lijkt me heerlijk. Wordt af en toe gek van mezelf. Alles lijkt vies ;)

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @leo85 beterschap!

@youngmommy2be ja schrok ook echt maar kleine mop beweegt super dus maak me daar geen zorgen om slapen ging wat minder behoorlijk pijn onderrug maar dat zal nog wel paar dagen duren.
    Balen je zo moe bent en zo slecht slaap. Moeheid word hier ook steeds meer en denk ook niet dat dat nog weggaat.

@kleertjes hier maar 3 pakjes maat 50 en waarschijnlijk niet eens nodig door de suiker nu.

Mooie tas toekie!

Pff hier slecht geslapen door de pijn in mijn rug hopelijk vannacht beter.

*27 weken dansje *

5. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Mooie tas Toekie!

Chantal, balen dat je zo slecht hebt geslapen.

Ik lees wel alles maar ff geen energie om actief mee te doen, sorry!

6. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @dufel: nou niet echt nee. ik had wel dat ik alles ineens klaar moest hebben terwijl er nog tijd genoeg was, maar kwa schoonmaken had ik niet meer dan anders.
    ja fijn als alles klaar is, dat geeft wel rust.

chantal dankje. balen dat je zo slecht hebt geslapen. het zal ook nog wel even pijn doen.

lara dankje. ja het wordt nu wel zwaarder en vermoeiender he? vind ik ook. gaap.... en dan is mijn zoon ook nog de laatste week elke morgen om 6.00 uur wakker. ppff.... dat komt omdat de tijd bijna weer verzet wordt. dat heeft hij elke keer rond die tijd. dus ik moet nog 4 weken vroeg opstaan ben ik bang voor hij weer zn normale ritme heeft. blegh

7. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja doet behoorlijk pijn nog maar goed gaat wel weer over :)

Net even dieetist was weer meer dan kilo afgevallen mag nu wat kaas extra tussendoor hoop dat dat het afvallen tegenhoud want dat zat me toch niet helemaal lekker.

Maandag lekker op vakantie zo zin in :)

8. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Beterschap Leo! Vervelend dat het zo lang moet duren.

@schoonmaken: gaat hier nog aardig, moet wel rust nemen tussendoor. ML stofzuigt ook altijd, ik heb er een ook een hekel aan, hihi! Komt nu mooi uit.

@youngmommy: ze hebben de snorretjesdeken ook in het roze, haha ;) En wat balen van de auto! Dat is een duur grapje...succes met het vinden van een goede vervanger. Wat het slapen betreft: ik zou ook overdag dutjes doen, als je 's nachts niet door kunt slapen. Dan verdeel je je rust over de dag.

@Chantal: fijne vakantie alvast!

Ik moet trouwens echt stoppen met dat gegoogle...zit al 3 dagen in m'n hoofd, bah. Wordt er helemaal nerveus van. Vanochtend tussen 6 en 8 wakker gelegen omdat ik de kleine maar een klein beetje voelde. Toen weer in een soort stressslaap gevallen, en sinds half 10 weer aan t duwen om ons kleintje te voelen. Net gedoucht en nu achter m'n laptop, is ie vet actief! Stond al op het punt om de vk te bellen...zo stom dat ik er dan niet gerust op kan zijn. Moet gewoon even geduld hebben. Arm kleintje, heb ik m lopen porren terwijl ie nog lekker lag te slapen..oops.

O, en goede vraag youngmommy: hoe lang doe je over de beurs ongeveer? Ik ben er morgen met m'n moeder tegen twaalven. Zal daarna m'n ervaring delen ;)

Nu chocokoekjes aan het bakken, heel slecht, maar heb verder deze vakantieweek gezond gegeten dus wilde toch even wat lekkers maken!

9. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik heb alles even globaal bijgelezen, maar ben erg ziek dus heb geen puf om overal op te reageren.
    Gister bij de vk weer helemaal goedgekeurd (althans, de baby, ik niet haha). Ik mag niks meer doen en moet eerst uitzieken, anders komt t steeds terug. M'n ijzer was vrij laag (6,6) dus daar moet ik op passen, moet meer appelstroop eten. Geen probleem lust ik wel. Ze groeit goed en ze ligt met dr hoofdje naar beneden. Hopelijk blijft ze zo liggen. Ohja toen we thuis waren legde m'n man even zn oor op m'n buik nadat ze heel wild was, ze was een tijdje stil en toen, bam! Keihard in z'n oor haha, moest zo lachen..

Dufel leuke kleertjes hoor echt superschattig!

Toekie, leuke tas! :) Ik heb via MP eentje gekocht voor 2 tientjes, hele mooie alleen een knoopje kapot, nouja dat had ik er wel voor over.

Anakoloet ik snap je zorgen wel hoor, af en toe denk ik ook 'hallo ben je er nog' maar dan ligt ze misschien gewoon te slapen ofzo..

Chantal logisch dat het je niet lekker zit, Wat raar dat je dan alleen wat meer kaas mag, en niks anders.
    Heel veel plezier samen!!

er zijn nog zoveel anderen die gereageerd hebben maar moet echt even m'n ogen weer dichtdoen.. binnenkort ben ik weer actiever hoor als het beter gaat, sorry voor nu!!

10. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Beterschap Lizz!

11. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Beterschap Lizz!

12. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @ anakoloet dankje laaste vakantie met ze tweetjes haha best raar.
    Lekker chocokoekjes ik bak graag taarten en cupcakes maja nu met suiker geen goed idee haha

@lizz ja kijk hoef ook niet aan te komen hoor hahah maar dit is wel beetje te. Kaas zitten geen koolhydraten in maar is wel vet dus vult goed zijn ook wel andere dingen waar geen koolhydraten in zitten maar dat zijn er maar weinig.
    En beterschap! Thnx komt wel goed laatste vakantie met ze tweeën haha best raar ook :)

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    He bah lizz, ziek zijn is zo naar :( heel veel beterschap!

Chantal ik kan me voorstellen dat je schrok! Gelukkig was het op je stuitje, hopelijk doet het al wat minder zeer vandaag. Heerlijk maandag op vakantie! Ik duim voor lekker weer voor jullie en lekker samen genieten :) Misschien plan ik ook nog een weekendje met ML ergens in april, of een paar daagjes in m'n verlof. Gewoon lekker in Nederland, zodat we zo weer thuis zijn mocht dat nodig zijn. Ik weet 't nog niet.
    Fijn ook dat je nog wat mag eten! Kaas vind ik vies, dat dan weer wel haha.

Toekie wat een gave tas! heel erg leuk. Ik hoop ook een leuke te scoren op de beurs vrijdag. Oh ik moet nog zo veel hebben... misschien moet ik maar eens een lijstje gaan maken voor mezelf, zodat ik kan gaan afvinken.

14. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd dames 😊
    ik was vorig jaar in mei uitgerekend. Wij hadden toen ook een heel leuk clubje waarmee ik nog steeds dagelijks klets. Het is een heerlijke tijd van het jaar om een baby te krijgen!!
    Veel geluk allemaal!

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lizz beterschap. Doe maar rustig aan!

@anakoloet lekker hoor! Ik vind bakken ook erg leuk zeker als we visite krijgen vind ik het leuk om zelf wat te maken :)

@samsoko lekker doen! Als het kan zou ik zeker nog ff paar dagen nemen met zn 2tjes :)
    Wij gaan eind maart een weekendje weg samen. Laatste keer voorlopig met zn 2tjes ;)

@7nov12 wat lief! Dankjewel :)

@hier ik baaaaaaaal heb net mn nieuwe aankleedkussenhoes en deken gewassen. Nu is bij beide het gedeelte wat wit was helemaal blauw/vlekkerig :(
    Snap er niets van heb ze apart gewassen en express maar op 30 graden...
    Nu de winkel een mail gestuurd dat ik niet tevreden ben.. hopelijk krijg ik nieuwe want ze waren niet goedkoop...

16. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Dankjewel 7nov12, wat leuk dat je even komt buurten! Gaat alles goed met jullie kleintje?

Dufel wat balen! Kleuren zouden idd niet door mogen lopen, zeker niet van het eigen materiaal... Hopelijk krijg je een positieve reactie van de winkel!

17. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    bedankt voor al jullie beterschapswensen, jullie zijn superlief!! ♥

18. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @samsoko hoop ook dat het goed weer is ook vanwege de hond lekker wandelen :) kaas ow heerlijk juist haha zou niet zonder kaas kunnen.
    Zou als jullie was ook nog lekker weggaan heerlijk nog even samen.

@7nov12 super lief dankjewel!

@dufel ow das idd balen!

19. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    @Anakoloet: lastig he... Je klinkt wel een beetje als ik haha. Ik maakte me tot voor kort niet echt druk maar merk dat het nu toch vast gaat zitten in mijn hoofd: gaat het wel goed met de baby? Gewoon lekker porren hoor als dat je gerust stelt, haha. Wanneer moet je weer naar de vk?

@Lizz: Beterschap meid. Zou wel fijn als je nu eens lekker op ging knappen!

@Dufel: wat stom dat die kleuren doorlopen! Mag echt niet hoor! Zou gewoon nieuwe vragen. En miss met azijn wassen de eerste keer en dan koud? Helpt wel om de kleuren vast te houden.

@7nov12: bedankt! Gaat het met jouw kleintje goed?

@Chantal: geniet van je vakantie samen!

@Lara: doe lekker rustig aan hoor...

@Youngmommy: meid, je klinkt supervermoeid. Even rustig aan doen hoor. Dan voel je je hopelijk gauw fijner.

@Toekie: gave tas!

Weet niet meer wie het vroeg, maar idd, bij Kruidvat hebben ze leuke slaapzakken. Sowieso is dat Bambinomerk dat ze daar verkopen heel fijn. Vooral voor sokken. Bij de allerkleinsten zijn dat zo'n beetje de enige sokken die blijven zitten!

Uiteindelijk toch maar de verloskundige gewhatsappt over die gekke bewegingen. Ik schaamde me een beetje maar gisteren zaten de emoties zo hoog dat ik het echt ff niet meer wist. Ben denk ik ook een beetje oververmoeid, dan ga ik altijd piekeren. Maar uiteindelijk met de echo gekeken maar toen gebeurde er natuurlijk niets. Mag nu terugkomen als het weer zo is en dan gaan ze een hartfilmpje maken van de baby. Echt puur om mij gerust te stellen, zo lief! Voel me nu wel iets beter, maar vind het nog steeds eng als ik het voel.

Verder een beetje een te drukke week. Heb inmiddels echt last van mijn bekken. Van de bekkenfysio mag ik een bekkenband meenemen als ik volgende week op vakantie ga. Aftellen nu. Dan eerst die vliegreis met twee kleintjes (met pit...) en daarna lekker op Gran Canaria van de zon genieten.

20. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Dufel, wat balen! Hopelijk krijg je snel reactie. Goed dat er achteraan gaat.

Hatsie, wat vervelend dat je bekken echt lastig begint te doen. Goed dat je wel naar de fysio gaat, dan ben je er in elk geval op tijd bij en probeer je er alles aan te doen om de boel rustig te houden. Heb je later alleen maar profijt van!

Voelen: zo'n hartfilmpje wat Hatsie ook mag, heb ik vandaag gehad. Maakte me toch erg zorgen, omdat ik vanochtend een paar uur lang niets voelde, ook niet als ik rustig ging liggen en wat duwde. Bij de vk bleek al dat het hartje goed klopte en was m'n bloeddruk in orde, maar voor de zekerheid sturen ze dan toch altijd door naar de poligyn. Superfijn dat ze me zo serieus namen! Ze zeiden allemaal wel 10x dat ik gewoon moest bellen en beter 100x niets aan de hand dan 1x te weinig, zo lief! Dus een half uur naar het hartje liggen luisteren :D Hartslag verschilde wel erg, tussen 140 en 180, maar dat is juist heel goed voor deze termijn zeiden ze. Dus ons mannetje doet t super. Ik voelde het waarschijnlijk veel minder doordat hij helemaal is gedraaid. Hoofdje ligt nu onder en beentjes omhoog naar achteren, dus hij schopt veel meer in t vruchtwater. Nu gelukkig weer gerustgesteld. En maandag weer controle bij de vk, dus dat is ook wel fijn.

Deel Deze Pagina